Gamle minder, nye venskaber

Phoenix Eld

Phoenix Eld

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Elemental

Lokation / Rubinien

Alder / 127 år

Højde / 193 cm

Kashi 09.07.2020 00:38
Phoenix sukkede som han stille gik mellem træerne i udkanten af Lindeskoven. Det havde været længe siden han havde været her - og sidst han gik her, havde han sat ild til alt han betrådte. Men ikke nu. Han kiggede på hans hånd, som han holdte den frem foran sig. Den menneskelige krop var stadig en sær ting for ham. Det havde været hele fire år siden Tørken, men så meget havde ændret sig. Han kunne ikke komme tilbage til sin originale form - og vigtigst af alt... Som han kiggede rundt, her... Så han ikke den ven han engang havde haft her. En jord elemental, der havde elsket denne del af skoven mere end noget andet. Hun var forsvundet som Tørken slog til - hendes liv slukket som magien forsvandt.

Som han gik her, lod han stille sin hånd køre over en træstamme, som hans tanker gik på hende. Han var på vej hen mod den lille høj, som hun havde plantet til med alskens mulige blomster, så der på alle tider af året, fra forår til efterår, ville være en type blomst i fuld flor. Han kendte ruten så godt at han ikke engang kiggede hvor han gik, men istedet op mellem trækronerne over hans hoved, på den blå himmel man kunne skimte igennem den. Det var sen eftermiddag, næsten aften - og der ville nok ikke være længe til solnedgang. Han planlagde at sidde oppe på hendes høj, og se solen gå ned - nyde det og føle som om hun stadig var ved hans side.
Misha

Misha

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

SincerelyElio 09.07.2020 00:59
Misha havde gået og gået, indtil han ikke kunne mere. 
Hans fødder var ømme og solen havde bagt på ham hele dagen, 
eftersom han gik i ruskinds bukser i lysbrun, og en råhvid skjorte af hør.
Misha lå blandt de mange farverige blomster, der var sprunget ud på denne tid af året, 
dog havde han gjort sig klog, i at lægge et sted, hvor han ikke kvaste nogle af dem, eftersom han selv var en beundre af naturen.
Han havde ikke opfanget den fremmede, eftersom han lå i sine egne tanker og nød følelsen af varmen omkring ham og duften af de farverige blomster omkring ham.

Den blide blind der kærtegnede hans hud, samt den svage skygge, han fik fra de omkring læggende træer. Dette var virkelig et lille spot i paradis, som han var sikker på, at ikke mange kendte til, eftersom det var ret tæt på grænselandet til skoven. Han havde ikke været her før, men han fandt dette sted, til at være mere fredfyldt en alle andre steder han havde mødt indtil videre, hvilket sagde en del, eftersom han havde det med at komme vidt omkring. 

Phoenix Eld

Phoenix Eld

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Elemental

Lokation / Rubinien

Alder / 127 år

Højde / 193 cm

Kashi 09.07.2020 01:10
Phoenix havde selv ikke meget bedre tøj på - det ville på hans tøj være meget tydeligt at se at han normalt boede i ørkenen, da hans tøj  var lavet af silke og chiffon lignende stoffer, lette og luftige. Han havde for noget tidsiden fundet en der kunne gøre tøj modstandsdygtigt overfor ild, hvilket var den eneste grund til at han rent faktisk havde tøj på lige nu - da det ellers havde været brændt op på turen herhen, som han havde fløjet hertil i sin fugle form.

Da han nåede tættere hen, hvor han kunne se forhøjningen, lagde han også mærke til en skikkelse der lå midt i den lille eng. Knægten - for han så virkelig ung ud - lå idet mindste ikke på nogle blomster, så han regnede med, at fyren nok ikke var menneske. Mange af dem ville ikke have bekymret sig om den slags og bare smidt sig ned. "... Det er en smuk eftermiddag, ikke sandt?" spurgte han i et roligt tonefald, som han så ned på den fremmede, hovedet lænet let på skrå mens hans glødende orange øjne gled over knægten.
Misha

Misha

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

SincerelyElio 09.07.2020 01:25
Misha åbnede øjnene og gav et lille spjæt fra sig, da han hørte tonen fra en fremmede bryde hans ellers halvslumrende tilstand. " H-hva?! " han så lettere forvirret op. Han gned sig en lille smule ved øjnene, i det han prøvede at fjerne noget af sin søvn, mens han langsomt satte sig op og strakte sine arme op over hovedet, mens et blidt gab undslap ham. "  Urraah ".
De forårs grønne øjne rettede sig op mod den fremmede, der tårnede sig en god del over ham, især nu da han sat ned. " Hm?. Oh, ja.. ja det en meget smuk eftermiddag " sukkede han, i det han kiggede rundt et lille øjeblik, før han kiggede op mod den fremmede. Glødende orange øjne...
* Wauw.. *  han havde aldrig nogensinde set en med sådan øjne. Det var næsten som at se ind i stillestående ild, eller gløder fra et bål.

" Ehm? ". Han så kort rundt om sig, i det han forsigtigt rykkede sig en smule, så Phoenix kunne sætte sig ved siden af ham, vis han ville.
Han så en smule til den anden side, eftersom fyren ikke blot var smuk, men guddommelig at se på. " Så kommer du ofte her til? ". Han hentydet tydeligt til denne høj, eftersom blomsterne ikke rakte hele vejen til skovens område.. hvilket fik ham til at tænke, at nogle måske havde plantet dem, især efter at ha set de forskellige varianter af blomster der var der.
Phoenix Eld

Phoenix Eld

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Elemental

Lokation / Rubinien

Alder / 127 år

Højde / 193 cm

Kashi 09.07.2020 01:39
Phoenix's øjne mødtes med den fremmedes grønne for en stund, førend han så fyren gøre plads til ham. Han nikkede som en tak, og satte sig ned ved siden af ham. Tæt på, var det tydeligt at selv når der ikke var en brise der fór gennem lunden, så bevægede hans hår sig stadig let, nærmest som dansende flammer.

"Jeg har ikke været her i... Tre, måske tre et halvt års tid." sagde han som svar på knægtens spørgsmål, og hans ansigtsudtryk formørkedes for en stund, før det atter var tilbage i mere rolige, neutrale folder. "Før da,var jeg her meget oftere. Hvad med dig? Er du ofte omkring disse egne?" han kiggede let på de aspekter af fyrens udseende der tydeligt gav væk hvad han var, især når man var så tæt på her - halvdyr. En af de racer Phoenix som regel kom godt ud af det med.
Misha

Misha

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

SincerelyElio 09.07.2020 02:02
Misha vendte blikket væk, i det Phoenix havde fået øjenkontakt med ham, eftersom han ikke helt var så god til det med at ha fremmede tæt på sig. De grønne øjne kiggede blot for en kort stund over på Phoenix og så væk igen, før de vendte deres blik til en af de mange farverige blomster rundt om dem. " Ah. ... ". Han begyndte pludselig at føle sig en smule ukomfortabel. " Dette er vel ikke et gravsted vel? " han vendte sig en smule mod Phoenix og så lettere bekymret på ham, eftersom manden havde set en smule formørket ud, efter at ha sagt, at det var et godt stykke tid han siden havde været her og end ikke det, men også ligeså havde ofte kommet her.

" Ehm.. jeg.. det min første gang " han trak sine knæ op til brystkassen og tog blidt om sine egne ben, før han lænede hovedet ned mod sine knæ, i det han så op mod Phoenix og så vendte sit blik væk igen. Det gylden blonde hår lå bølgende ned over hans ene side af ansigtet, i mens de grønne øjne betragtede omgivelserne. " Hvad fik dig til at undgå stedet her? ". Han mente, siden Phoenix ikke havde været der i måske tre et halvt års tid.
Phoenix Eld

Phoenix Eld

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Elemental

Lokation / Rubinien

Alder / 127 år

Højde / 193 cm

Kashi 09.07.2020 02:12
"Nej." sagde han til det med om det var et gravsted, og rystede let på hovedet, før han så ud over de mange blomster, han havde været vidne til at hun havde plantet her for godt og vel halvtreds års tid siden, på nuværende tidspunkt. Dernæst smilede han let. "Ikke mange kender til dette sted - men jeg er glad for at se dig nyde at være her." sagde han, og rakte ud for blidt at stryge sine fingre over kronbladene af en af de nærmeste blomster, hans berøring fjerlet for ikke at skade blomsten.

"En af mine venner, en anden elemental, plejede at elske dette sted. Det er hende der plantede alle blomsterne. Men efter Tørken..." han sukkede, og rystedet let på hovedet. "Jeg prøvede at finde hende, men jeg er rimelig sikker på at den fik ram på hende. Jeg har ikke set hende siden, og derfor holdt mig væk herfra, også."
Misha

Misha

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

SincerelyElio 09.07.2020 02:19
Han åndede lettet op, i det Phoenix sagde, at det ikke var et gravsted, men et sted som en af hans venner, en anden elemental... " Så du er en elemental? ". Han kunne ikke lade vær med at kigge lidt ekstra på manden denne gang. Muligvis en ild elemental?. Han havde kun en gang i hele hans liv set en, og personens hår, havde gjort nogenlunde det samme, som denne fremmeds hår gjorde. Bevægelse, nærmest som om det var levende.
Hans blik sank en smule, da han hørte manden´s ord. " Hun må ha betydet en del for dig, siden du først er kommet tilbage efter så længe.. det må ha været hårdt ". Han huskede tørken, dog for ham, havde den ikke været ligeså hård, som han kunne forstille.. den havde været for elementals. Han havde hørt snak i krogende, men ikke forfærdelig meget, til at være helt med på alt der skete i de forskellige byer.. men folk elskede at snakke og sprede sladder, hvor end han havde gået.

" Det virkelig smukt her. Jeg sikker på, at mange andre, vil finde glæde her, ud fra det hun har gjort for landskabet her ". Hans blik gled til blomsterne. " Ehm, jeg har intet imod at gå, så du kan være alene her, vis du har brug for det ". Han gjorde klar til at rejse sig op, selv inden Phoenix svarede ham.
Phoenix Eld

Phoenix Eld

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Elemental

Lokation / Rubinien

Alder / 127 år

Højde / 193 cm

Kashi 09.07.2020 02:29
"Ild, hvis det ikke er åbenlyst." sagde han som han nikkede, og smilede let. Det var ikke mange typer han lod vide det med det samme, siden så mange racer stadig frygtede dem, efter deres hævn for ti år siden. Han havde været utroligt magtfuld dengang... I forhold til hvad han var nu. Men halvdyr var iblandt de af racerne der holdt naturen og elementerne i ave, hvorfor han intet problem havde med at lade folk af disse racer, vide hvad han var.

"Det gjorde hun også. Og det var det. Jeg er overrasket over at jeg selv klarede mig igennem det år..." han havde været så utroligt svag... Måske var det fordi han havde trukket sig tilbage til den underjordiske hule med magma, han havde fundet på en vandretur i ørkenen, at han havde overlevet... Været omgivet af den varme og de konstante småflammer den havde skabt.

"Det behøves ikke." sagde han, og uden at kigge, rakte ud og greb fat om knægtens håndled, hans egen hånd meget varm - hvilket velogså var at forvente,medhans race. "Det hjælper rent faktisk at have nogen her. Så... Hvis du ikke har andet at lave?"
Misha

Misha

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

SincerelyElio 09.07.2020 02:48
Han fandt historien om hende og manden´s egen kamp, utrolig sørgmodig. At ha kæmpet for blot at overleve. Han kendte det alt for godt selv, dog ved ham, der havde han haft muligheder for at tag andre valg og overleve på den måde, hvor denne mand og hende.. sikkert ikke havde haft noget at skulle sige til det der skete med dem, eller omgivelserne rundt om dem.
Da manden sagde at han ikke behøves og greb fat i ham, 
mistede han balancen, i det han ikke direkte havde forventet den fremmede ville gribe fat i ham.
Han vendte sig ret brat om, med grebet, i det han pludselig fandt sig selv læggende over den fremmede. " Uff! ".
Phoenix Eld

Phoenix Eld

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Elemental

Lokation / Rubinien

Alder / 127 år

Højde / 193 cm

Kashi 09.07.2020 03:41
Phoenix spærrede øjnene let op, som fyren pludselig mistede balancen, og væltede ned oven i ham. Hans øjne fandt igen den andens grønne, og holdt blikket der lidt... Før han grinte. Han kunne simpelthen ikke lade være, så akavet som denne situation nu engang var.

"... At det det her, folk mener når man siger 'du er vist faldet for mig'?" spurgte han med et mindre grin stadig tydeligt i hans toneføring og smilet på hans læber, som der ikke lod til at ville være noget der gik væk lige foreløbig, i alt fald ikke hvis knægten blev ved med at gøre sådanne ting her. Ikke at han havde gjort det med vilje, nok - men underholdende det var det nu alligevel, og det fik draget Phoenix's tanker væk fra de lidt mere sørgmodige af slagsen.
Misha

Misha

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

SincerelyElio 09.07.2020 08:49
Misha åbnede sine øjne og så lettere chokeret ned på Phoenix der nu lå under ham. Hans ben lå et mellem Phoenix´s og et på siden af manden, samt hans arme var placeret over brystet af den høje skønhed. De grønne øjne glinset næsten som safir, mens han stirrede ind i det der lignede flydende ild. En svag rødmen begyndte så småt at vise sig over Misha´s kinder, og den blev skam ikke mindre, af Phoenix´s egne ord, i det han så lettere flovt på ham. " H-Hva?, hvad ".
Den svage rødmen, blev kun blot større, i det han så flovt væk med sit blik fra manden, inden han skyndte sig at sætte armene ned på hver side, inden han skubbede sig selv op fra ham og ville trække sig væk, sådan så han ikke lå over ham mere, i det han faldt over sine egne ord i processen. " Det må de meget undskylde, det var ikke.. jeg er normalt ikke.. det.. undskyld ". Han så undskyldende på Phoenix og lignede næsten et dådyr fanget i sigtekoret af en jægers bue. 
Phoenix Eld

Phoenix Eld

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Elemental

Lokation / Rubinien

Alder / 127 år

Højde / 193 cm

Kashi 09.07.2020 13:20
Et lille smil spredte sig på elementalens læber, som han så hvordan rødmen blomstrede frem på halvdyrets høje kindben, en farve ikke langt fra den solnedgang der snart ville gå igang. "Jeg driller dig bare," sagde Phoenix, med det samme smil men nu også et lille blink til fyren. Han var jo trods alt rimelig sød at se på, ikke mindst når han rødmede sådan der. Kært at han blev så flov over så lidt. Men han så nu også meget ung ud - så måske var det ikke noget han rigtig havde vænnet sig til endnu? Det gjorde man med årene - i alt fald, hvis man spurgte elementalen.

"Ingen grund til at undskylde." Phoenix satte sig stille og roligt op igen, som knægten trak sig lidt tilbage. "Det kan ske for selv de bedste - klodsethed kan også slå til for selv de mest elegante væsner, til tider. Jeg kan i alt fald informere dig om at det er rimelig sjovt at se en vand elemental være klodset, så elegante som de normalt er."
Misha

Misha

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

SincerelyElio 11.07.2020 00:41

Misha satte sig op og så en smule forlegen ud, i det han kiggede en smule til siden, eftersom han var mere end flov over sit lille uheld. " J-Jah " han gav et svagt grin fra sig, før de grønne øjne endnu engang fandt frem til de orange, før han spurgte nysgerrigt. " Så hvor mange elementals kender du egentlig til?.. og findes der ". Han havde hørt om ild og vand.. samt jord.. men han kendte ikke til, om der fandtes flere end dem.

De grønne øjne vendte blikket op mod himlen, hvor solnedgangen var begyndt, før Misha rejste sig op, i det han så mod den fremmede. " Jeg må hellere gå. Jeg skal finde et sted at sætte lejr inden det bliver alt for mørkt, men det var hyggeligt at møde dig. Måske.. ses vi igen engang? ".
Phoenix Eld

Phoenix Eld

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Elemental

Lokation / Rubinien

Alder / 127 år

Højde / 193 cm

Kashi 11.07.2020 10:54
"Der findes jo fire typer af os... Men for mange jeg har set i alt... Før i tiden, mange. Det er... Lidt vanskeligere at finde nogen nu." netop efter Tørken var der så mange der bare var... Forsvundet, som al magien i dem havde ophørt. Alle dem der havde været en grad tættere forbundet til deres element end Phoenix havde været. Alle de mest magtfulde var gået bort, og havde efterladt dem med mindre magt svækkede og alene.

"Det lyder som en idé. Og... Det er meget muligt. Hvis du nogensinde får brug for en guide i Rubinien... Så står jeg i alt fald til rådighed." sagde han med et lille, skævt smil og et blink. "Hvis du planlægger at have et ildsted for natten, kan jeg hjælpe dig med det inden jeg flyver videre?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Tatti, Echo, Muri
Lige nu: 5 | I dag: 12