Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 03.04.2019 12:33
Det havde faktisk været overraskende nemt at finde en sted af bo, efter Atlas og Asad var blevet enige om, at det nok var bedst, hvis Atlas boede et andet sted et stykke tid. Nu hvor han var en del af Asads bande, tjente Atlas nok til at kunne betale en leje, og han havde fundet en lille, hyggelig kvistlejlighed helt oppe under taget, hvor der sikkert blev skide koldt om vinteren. Men nu var det forår, så de to små værelser, han boede i, var dejligt milde og behagelige at være i. Og hvis det skulle blive koldt, havde han en lille kakkelovn, der kunne tage det værste. Det bedste ved lejligheden var dog, at den kun lå to gader væk fra Asads, så Atlas kunne nemt tage over og besøge ham, hvilket han som regel gjorde ved at kravle ud af sit lille køkkenvindue og op på taget, hvor han kunne løbe langs tagryggene hele vejen til Asads bygning og fire sig ned til Asads stuevindue for at banke på.

Det havde Atlas dog ikke gjort i dag. Selvom klokken næsten var frokosttid, lå han og sov på madrassen midt på stuegulvet. Han havde siddet oppe for længe natten før og tænkt over sin situation, hans forhold til Asad, og på hvordan han mon kunne hjælpe Mahir og Asad med at kunne enes igen, uden at han fik skabt flere problemer, end der allerede var. Det faktum, at klokken havde passeret midnat, og at det dermed var hans fødselsdag, havde han slet ikke tænkt over. 

Så nu lå han bare her og sov. Det havde været en varm nat, så Atlas havde smidt både tøj og tæppe, og lå nu på maven med røven bar og snorkede.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 03.04.2019 19:50
Først om morgenen, imens Asad havde strukket ud, var det gået op for ham hvilken dag det var, og det havde straks sendt ham ud i panik. Han var nødt til at give Atlas noget - selv hvis de ikke datede, var Atlas hans bedste ven, og han elskede ham, også selvom han nægtede at indrømme det overfor Atlas.
Han ville ønske at han havde haft tid til at spørge Mahir til råds om en gave, men Mahir var uden tvivl ude på ærinder, og det ville tage Asad for længe at finde ham. Desuden burde han selv kende Atlas bedre, men der var intet, der lige faldt ham ind. Atlas manglede masser af ting til sit nye hjem, men det var ikke en god nok gave. Ikke til sit livs kærlighed.

Det var næsten middag, da Asad kravlede over tagene og hen til bygningen Atlas boede i, hvor køkkenvinduet stod åbent og han fik møjet sig ind af det med lidt besvær. Atlas kom meget oftere hjem til ham end omvendt, men Asad landede nu alligevel lydløst på gulvet.

Til hans overraskelse sov Atlas og Asad stillede den lille gaveæske han havde haft med sig fra sig på køkkenbordet. Der var et lille brev gemt under snoren, der holdt æsken lukket, selvom Asad ikke var sikker på at Atlas ville kunne læse sig igennem det. Det var tanken der talte - Atlas kunne jo tydeligvis godt lide at få følelser på skrift, når det nu var sådan han selv havde tilstået sine følelser på dén måde.

Asad var kun landet lydløst i lejligheden fordi det var dét, der var mest elegant, og elegance var som kodet ind i ham efter alle sine års træning, men nu bevægede han sig bevidst lydløst mod den nøgne fyr, der lå på madrassen, tilsyneladende helt uden bekymringer.
Asad satte sig på knæ imellem hans ben, efter at have rykke tlidt til det ene, så han bedre kunne være der, og han vædede sine læber, inden han bøjede sig fremover og, med en hånd på hver af Atlas' hofter, slikkede hele vejen op langs hans pik. Atlas' tunge vejrtrækning afslørede at han var i dyb søvn, men Asad forsatte blot med at skikke ham, indtil han var våd og Asad kunne tage ham i munden. Hans hoved bobbede langsomt op og ned omkring Atlas' skaft, hans øjne lukkede i koncentration for at give Atlas en god start på dagen. Det var ikke lig ham at være så gavmild, men Atlas havde allerede ændret mange små ting ved Asads opførsel.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 03.04.2019 20:16
Atlas var langt væk i drømmeland, da Asad kravlede igennem hans køkkenvindue, og selv da Asad skubbede til hans ben og satte sig i mellem dem, vågnede Atlas ikke. Han havde altid sovet dybt, meget dybt, og hvis man skulle vække ham, før han var klar til selv at vågne, skulle man som regel tage ret drastiske midler i brug. Det betød også, at selvom han godt mærkede Asads tunge mod sin pik, og selvom hans krop reagerede på det, så vågnede Atlas ikke af det. I stedet stønnede han bare lidt i søvne, mens hans drømme begyndte at blive mere behagelige, bløde, våde og varme ligesom Asads mund.

På Atlas' mave blive hans pik hårdere og hårdere, og en fed blodåre dunkede dovent på siden af skaftet.

"Mmmh," stønnede Atlas i søvne og spredte sine ben en smule. "Mmm, det' så dejligt, smukke."

I Atlas' drøm smilede Asad op til ham og kyssede ham og gned sig op af ham, mens de sad i en varm og brusende bjergkilde, der kom dybt, dybt inde fra en stort bjerg. 

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 03.04.2019 21:20
Asad slog spændt blikket op på Atlas' ansigt, da han talte til ham, og blev både underholdt og også lidt skuffet, da det gik op for ham at fyren talte i søvne. Indtil da havde han troet at det var ligegyldigt om han var vågen eller ej, så længe han havde det godt, men nu vidste han at det ikke ville være lige så sjovt, hvis Atlas kom inden han vågnede. Han skulle fandme have hele oplevelsen med.

Han mistede tålmodigheden og arbejde om Atlas' skaft med én hånd, imens han lænede sig ind over den sovende fyr, for at kunne slikke ham hele vejen langs kinden. "Vågn op, Atlas," bad han, imens han med den anden hev nev og hev i hans brystvorte.
Da han alligevel var oppe ved hans ansigt, kunne han ikke stå for at begrave sit ansigt ved hans hals og dybt indånde duften af Atlas' varme krop. Han lukkede også sine læber om huden ved hans hals og bed og sugede på den, imens han gav ham en langsom spiller, der først ville blive til et blowjob igen når Atlas vågnede.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 03.04.2019 22:13
"Ah!" gryntede Atlas, da Asad nev i hans brystvorte, og han slog straks øjnene op og så sig forvirret omkring, indtil hans blik landede på Asads ansigt. Brikkerne faldt hurtigt på plads i hans hoved - den våde, varme følelse om pikken havde selvfølgelig været Asads mund - og et stort, bredt smil spredte sig på Atlas' læber. 

"Mm'morgen, smukke," brummede han og lod begge hænder glide ned over Asads ryg, mens han løftede hofterne en smule for at støde ind i Asads varme hånd. "Kom du bare lige forbi?"

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 04.04.2019 11:31
"Godmorgen," svarede Asad, hans kinder en smule varme blot af at høre Atlas kalde ham smuk. Atlas' pik føltes kun større i hans hånd, når han selv stødte op i den, og Asads rødmen blev kun mere udtalt.

"Tillykke med fødselsdagen," sagde han, som svar på om han bare lige var kommet forbi, imens han kyssede sig ned over Atlas' bryst og mave, og slog blikket op mod Atlas', da han tog ham i munden igen.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 04.04.2019 11:42
"Nå ja!" grinede Atlas, da han blev mindet om, at det var hans fødselsdag i dag. "Nu er jeg ældre end dig igen. Betyder det så, at jeg kan beordre dig omkri- åh..."

Atlas blev nødt til at afbryde sig selv, da Asads varme mund lukkede sig om hans pik, og han skubbede sig med det samme op på sin ene albue, så han kunne se ordentligt ned på Asad. Hans uerfarne fantasi havde aldrig været i stand til at drømme sådan noget her op før, og selv hvis den havde kunnet, ville det aldrig have levet op til, hvor meget det egentlig tændte ham at se ned på Asad med sine dejlige læber omkring hans pik.

"Det dér," mumlede han og rakte ned for at stryge over Asads kind og ned til hans nakke, "føles virkelig dejligt.."

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 04.04.2019 22:17
Atlas ville aldrig, ligegyldigt hvad han gjorde eller hvor gammel han blev, få lov til at beordre Asad omkring, og det vidste han vist også godt, så Asad slap ikke hans pik, eller sagde eller gjorde noget, andet end at fnyse imod ham, fordi Atlas havde sagt noget morsomt.

"Mmh," brummede han, da Atlas gav udtryk for at kunne lide det. Han havde fuldt ud regnet med at Atlas ville nyde det, men hvad han ikke havde regnet med, var hvor meget han selv nød det. Smagen af Atlas, følelsen af at mærke ham vokse i sin mund, det var helt fortryllende. 
Asad lukkede øjnene og indåndede igennem næsen, imens hans hoved bevægede sig over Atlas. En af hans hænder fandt vej ned under hans bukser, hvor han dovent lukkede en hånd om sig selv.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 04.04.2019 23:21
Atlas' øjne lukkede sig i nydelse, men han nåede dog lige akkurat at se, hvordan Asad stak en hånd i sine bukser, inden det skete. Tanken om, at Asad rørte ved sig selv, mens han havde sin mund om Atlas' pik, gjorde bare det hele endnu bedre, men selvom Atlas kunne have ligget her for evigt uden at kede sig, så ville han have mere. Han ville have mere af Asad.

Efter en halvt minuts tid, hvor Atlas bare lå der og stønnede blidt, tvang han sine øjne åbne igen og slikkede sine læber, mens han så ned på Asad.

"Jeg vil have dig," hviskede han stakåndet og lod sin tommelfinger stryge let over Asads kind. "Jeg vil have dig... i mig."

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 04.04.2019 23:29
Asad åbnede sine øjne og så Atlas i øjnene, imens han i flere sekunder fuldstændig ignorerede hans bøn, indtil han slap hans stive pik og satte sig bedre til rette imellem hans ben, der endte med at ligge over Asads, der blev møvet godt ind under dem.

Han slikkede sine våde læber, inden han endelig svarede ham.

"Har du gjort noget lignende før?" spurgte han, og selvom hans tone var hård, som den oftest var, spurgte han kun for Atlas' egen skyld. Han havde ikke tænkt sig at give ham mere end én, højst to, fingre, ligegyldigt hvad Atlas så ellers bad om, og hvor meget han var villig til at give ham, afhang også strengt af hvad Atlas havde eksperimenteret med før. Desuden nød han at høre Atlas fortælle, både om sine erfaringer og om sin mangel på dem.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 05.04.2019 10:01
Atlas gryntede, da Asad slap hans pik, som floppede hård og våd ned på hans mave, hvor den spjættede og sitrede en smule. Luften var varm i rummet, men den føltes kold mod den våde hud, og Atlas kunne ikke lade være med at række ned og dække den med sin hånd.

"Ikke med nogen," svarede Atlas, mens hans distrahere gned mod sin pik. "Jeg har... du ved, med fingre og sådan. To-tre stykker."

Atlas havde nogle gange overvejet, om han skulle prøve med noget større, men tanken forekom han helt ærligt ikke specielt tiltrækkende. Han havde kun fået lyst til at gøre det nu, fordi det var Asad. Tanken om at have Asad indeni sig, at blive taget hårdt af Asad, at underkaste sig... Det tændte ham lige så meget, som fantasierne om at gøre det modsatte. Atlas vidste godt, at der var mange, der foretrak enten det ene eller det andet, men han havde ikke lyst til at vælge. 

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 05.04.2019 20:50
'Ikke med nogen' var det bedste Atlas kunne have valgt at svare. Asad var i forvejen besidderisk omkring Atlas; han ville ikke have brudt sig om at høre, at han skulle have delt ham med nogen, heller ikke selvom det kun var en finger eller to. Atlas var hans, også selvom han ikke selv var klar til at indrømme at han lige så meget var Atlas'.  

"To-tre stykker?" gentog han, overrasket og begejstret. Atlas ville ikke være klar til hans pik endnu, men han var erfaren nok til at de kunne have det sjovt sammen indtil da. Han havde forestillet sig at han skulle overtale Atlas, lokke ham til at give ham sin røv, føre ham gradvist igennem det hele og hele vejen igennem forsikre ham om, at han ikke mistede sin maskulinitet bare fordi de kunne bytte positioner i sengen, men nu lå Atlas her, helt hård og våd af hans savl, og ligefrem tiggede om hans pik helt af sig selv.

"Du kan få mine fingre, men du kan ikke få min pik. Du er ikke klar til den endnu." De kunne godt finde ud af noget, hvis han virkelig ville have den, oven i købet også i dag, men ikke endnu. Der skulle mere forberedelse og mere olie til.
For nu skubbede han sine fingre ind i Atlas' mund og gnubbede dem imod hans tunge. "Er det min pik du har fantaseret om?" spurgte han med et smil, og trak sine fingre ud af hans mund, inden han bevægede sig længere ned imellem hans ben igen. Han havde tænkt sig at tage hans pik i munden igen, men lige nu føltes det vigtigere at se Atlas' ansigtsudtryk, imens han langsomt skubbede første led af sin finger op i ham. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 06.04.2019 11:24
"Hvad mener du med, at jeg ikke er klar?" spurgte Atlas med rynkede bryn og ignorerede totalt Asads spørgsmål. "Jeg er helt klar. Hvorfor skulle jeg ikke være kl-- Mmngh!"

Atlas havde været for travlt optaget af at argumentere for at være fuldstændig klar til Asads pik, at han ikke helt havde lagt mærke til, hvor Asads finger var på vej hen. Nu mærkede han den, og følelsen rev et dybt, tungt støn fra ham. Selvom han havde givet sig selv finger flere gange, så var han slet ikke forberedt på, hvor anderledes det føltes, når fingeren tilhørte en anden. Det føltes tusind gange bedre, og Atlas var nødt til at vikle sine fingre om roden af sin pik og klemme hårdt til for at forhindre, at han fik udløsning med det samme. Han kunne dog ikke stoppe selve orgasmen, og hele hans krop dirrede og spændte omkring Asads finger, mens klimakset rullede igennem ham.

Det var mange år siden, han sidst havde haft en orgasme uden udløsning, og han havde glemt, hvor intenst det føltes. Hans pik dunkede i takt med hans hjerteslag, men han turde ikke slippe den endnu.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.04.2019 22:04
Asad holdt vejret, imens Atlas' orgasme rullede igennem ham. Det var et smukt syn og Asad var så fokuseret på det, at han slet ikke selv bevægede sig. Atlas stramte om hans finger, han kunne se hele hans krop spænde, og han slikkede sig selv om læberne, da Atlas tænkte hurtigt nok til at klemme om sin pik. 

"Jeg glæder mig til at kneppe dig," fortalte han stakåndet, da Atlas så ud til at være kommet mere til sig selv igen. Asads egen pik var stenhård i hans bukser, men han kunne kun koncentrere sig om Atlas lige nu. Han mødte Atlas' blik, imens han langsomt hev sin finger lidt ud og derefter hele vejen ind i Atlas igen, en bevægelse han gentog om og om igen, indtil Atlas slappede mere af om ham og han kunne tilføje endnu en finger.

"Tror du, du kan holde til den, når du ikke engang kan klare én af mine fingre?" spurgte han med et provokerende smil, imens han greb om en af Atlas' balder og ublidt klemte om den og hev den til siden, så han nemmere kunne få sin anden finger op i Atlas. Han gav ham kun et øjeblik til at vænne sig til følelsen, inden han også begyndte at bevæge dem. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.04.2019 22:13
Alt undtagen Atlas' pik var blødt som smør efter hans orgasme. Han nærmest smeltede ned i madrassen, og det tog noget af en kraftanstrengelse overhovedet at løfte hovedet, så han kunne smile fjoget til Asad.

"Selvfølgelig kan jeg det," svarede han stakåndet og udstødte straks et grynt, da Asad tilføjede finger nummer to. Det sved lidt, gjorde lidt ondt, men til bidrog kun til Atlas' nydelse. Han spredte sine ben lidt mere, så Asad kunne komme bedre til, inden Atlas endelig turde at slippe sin pik og skubbe sig op på sine albuer. 

"Det er min fødselsdag," sagde han og klemte lidt drillesygt omkring Asads fingre. "Du skal give mig alt, jeg vil have, ik'?"

Han slikkede sine læber og forsøgte at se på appetitlig ud som overhovedet muligt for at blødgøre Asad. Atlas ville have ham i dag, og han skulle nok gøre, hvad han kunne for at få sin vilje.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.04.2019 22:30
Asad brød ud i grin, da Atlas stædigt påstod, at han godt kunne tage hans pik. "Nej," svarede han, rystende på hovedet og grinende. Han var ikke hævet over diskussionen, tværtimod synes han det var lidt bedårende, at Atlas følte sig så sikker på sin evne til at tage ham. 

Hans egen pik spjættede i bukserne på ham, da Atlas både spredte sine ben yderligere for ham og klemte om han. Han forstod virkelig hvordan han skulle friste, men Asad havde altid haft et talent for at holde sig indenfor sine egne grænser. Han var ikke nem at overtale til noget, han allerede havde besluttet sig for at han ikke ville.

"Du må få min pik. I aften," lovede han, imens han langsomt fingerkneppede Atlas. "Først vil jeg have dig med hjem, så vi kan se på at få vænnet din røv til min størrelse." Han vidste lige præcis, hvordan han kunne sikre sig, at Atlas ikke tænkte på andet hele dagen - en løsning, der samtidig ville forberede hans røv til ham.
"For nu synes jeg i stedet du skal tænke på, hvor du vil komme henne. Min mund?" Han tilbød den med et skævt smil og en meget bevidst bevægelse med fingrene i Atlas. "Mine patter?" tilføjede han med et grin og med en bevægelse, som ville han tage sin trøje af, hvis det var dét Atlas ville have.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.04.2019 22:45
Varmen steg straks til Atlas' ansigt, da Asad sagde, at han ville give Atlas sin pik samme aften, og Atlas blev allerede en smule utålmodig efter aften, selv med to af Asads fingre oppe i sig.

"Jeg glæder mig allerede," hviskede han og slikkede sine læber igen, mens han begyndte at bevæge sine hofter en smule for at skubbe sig selv længere ned omkring Asads fingre. Han vidste godt, at det ville gøre ondt at tage Asad. Asad var ikke ligefrem lille - tværtimod - og Atlas var totalt utrænet, men han var ligeglad. Han så faktisk lidt frem til smerten. Han havde ikke helt indset det endnu, men seksuel smerte, når den kom fra Asad, gjorde virkelig ting for ham.

"Jeg vil komme på mig selv," svarede han på Asads spørgsmål. "Med din mund på min. Eller er det for ked-- Mm, kedeligt?"

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.04.2019 23:00
"Selvfølgelig gør du det," svarede Asad, ikke fordi han vidste at Atlas ville komme til at nyde det, men fordi han vidste at Atlas var dum nok til at glæde sig til noget, selvom det uden tvivl ville komme til at gøre ondt. 

Han rystede på hovedet af Atlas' spørgsmål og lænede sig ind over ham, for at strejfe sine læber mod hans. "Du er så underligt romantisk, er du ikke?" spurgte han, i oprigtig undren, inden han igen lød lige så ubehagelig og kold som han så ofte gjorde; "For mig er det her ikke - det er ikke, hvad du tror det er. Ikke for mig. Jeg gør det her fordi du er lækker og fordi jeg kan. Fordi mit 15-årige jeg drømte om det. Hvis du kysser mig, skal du ikke tro at det betyder noget at jeg lader dig."
Der var sket for meget imellem dem og om Atlas vidste det eller ej, så skræmte han ham ved at bede om kys, ved at være kedelige og romantisk, ved ikke at kræve andet fra Asad end hans selskab og hans læber. Det her var hans desperate forsøg på at skabe afstand imellem dem igen, selv som han forsat bevægede sine fingre i ham. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.04.2019 23:10
"Mh, hold nu bare kæft og kys mig," brummede Atlas med et smil og lagde en hånd om nakken på Asad og trak ham ned i et ordentligt kys. Hans greb om Asads nakke var fast, men ikke fast nok til, at Asad ikke kunne trække sig væk, hvis han virkelig ville. 

Efter deres eftermiddag i græsset, hvor de havde kysset i flere timer, synes Atlas selv, at han var blevet ret god til at kysse, og han gjorde sig meget umage nu. Det hjalp også, at hele hans krop føltes vidunderlig takket være Asads fingre, og Atlas kunne ikke lade være med at rulle med hofterne og gnide sin pik op mod Asads mave. 

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.04.2019 23:16
Asad holdt pænt kæft og kyssede ham, men kun fordi Atlas selv havde trukket ham ned i kysset. Asad havde det dårligt med at holde Atlas sådan for nar, og det var kun for fyrens egen skyld at Asad mindede ham om, at han ikke følte noget for ham. Han var ikke selv klar over, hvor stor en løgn det var. 

Asads stive pik gned imod Atlas' lår igennem hans bukser og han stønnede blidt imod Atlas' læber, selvom han følte sig ansvarlig for Atlas' orgasme. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Lux , Tatti, Mong, jack
Lige nu: 5 | I dag: 11