Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 04.10.2018 16:04
Liv havde sundet sig lidt, inden hun kom ud i haven. Hun havde taget en af sine hvide kjoler på og vasket sit ansigt, så tvillingerne ikke kunne se, at hun havde grædt. De ville blive urolige, hvis de vidste det, og det var det sidste, Liv havde lyst til, at børnene skulle blive. 

De sad nede bag i haven på græsset sammen med Cole. Dag så ud til at kigge på skinnende biller, og Nat så ud, som om han var igang med at snige sig ind på et eller andet i en busk. Sommeren var forbi, men det var heldigvis stadig lunt i vejret. Bladene var så småt ved at blive gyldne, og Liv tog et øjeblik til at nyde skønheden af sine to børn midt i den frodige have, inden hun sukkede og gik ned til dem. Cole sad lidt væk og holdt øje med børnene, men hun sendte ham indenfor med et lille nik. Det her var en samtale, hun måtte tage alene med tvillingerne.

"Hej, lille solstråle," sagde hun blidt og bukkede sig ned for at kysse Dags bløde hår, hvorefter hun satte sig i græsset ved siden af hende. "Hvad laver du?"

Hun satte sig tæt ved Dag, så hun kunne løfte den lille pige op i sit skød og kysse hendes kinder.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 05.10.2018 22:34
Dag sad i græsset og stirrede intenst på et egern i den anden ende af haven. Den var et godt stykke væk, længere end hun var van til når hun før havde forsøgt at bruge sin evne, men det stoppede ikke den lille pige fra at koncentrere sig så hendes små bryn næsten rørte hinanden.
Men det var ligegyldigt hvor meget hun koncentrerede sig, så kom der ingen skæbnetråde frem omkring det lille dyr. Dag lukkede små frustreret et åndedræt ud, men irritationen over det ikke var lykkedes, forsvandt det øjeblik hendes mors blide stemme nåde hende. "Mor!" hilste Dag ivrigt, og smilede som Liv kyssede hendes hår. "Jeg prøvede at se egnet derover!" svarede hun og pegede i retning af hvor egnet før havde været. Det var væk nu, skæmt af noget der rumsterede rundt i en busk i nærheden.

Dag så en smule forvirret ud og kiggede op på sin mor "Den var der altså lige før.. Men jeg kunne ikke se noget. Jeg er ellers blevet ret god!" holdt hun fast, og et koncentreret udtryk gled over hendes ansigt igen, som hun så sin mors skæbne sprede sig ud omkring hende. Dags brune øjne flakkede omkring Liv som den lille pige så uforstående på Livs skæbne "Sådan har den ikke set ud før..." kommenterede hun lavmælt, inden hun rakte ud, og trak en enkelt, gylden tråd ud, en slags hun ikke havde set før. Følelsen var knap sanselig som Dag kun rørte en enkelt tråd, men som den lille pige forsigtigt holdt tråden mellem sine små, tykke fingre, var der ingen tvivl om hun havde taget en tråd.
Dags brune øjne mødte Livs blik "Moar... kommer der til at ske et eller andet snart?" spurgte den lille pige forvirret, og en smule bekymret.
Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 07.10.2018 23:19
Nat havde en høne i favnen, da han opdagede at hans mor var kommet udenfor. Den runde, brune fugl sad afslappet i hans hænder, som var den efterhånden vant til at blive fanget og slæbt rundt på af en dreng med krudt i røven døgnet rundt, og den blev også pænt siddende, selv da han stak i løb hen til Liv og Dag.

"Hej moar!" hilste han, så højt og skingert at det næsten var et skrig, men med et smil i hele hovedet og han sænkede ikke farten da han kom tættere på dem. I stedet løb han i cirkler om dem to gange, inden han slap hønen, der baskede med fjerene og næsten landede elegant, i forhold til hvor hårdhændet den var blevet kastet med. 

Han tog en tot af Dags lange lokker i hver hånd - uden at hive i dem, men holdt dem bare, afslappet. Han var ikke selv klar over det, men han havde et dybtliggende behov for altid at vide præcis hvor hun var, og selv når hun sad lige foran ham som nu, ville han gerne kunne mærke hendes tilstedeværelse. Han ville straks slippe, hvis Dag tog ham i hånden i stedet, men han følte sig for sej til selv at tage hendes hånd. 
Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 08.10.2018 05:34
Dags evne var noget, Liv stadig ikke helt forstod. Dag var stadig ikke helt gammel nok til ordentligt at forklare, hvad hun kunne se, men Liv forstod, at Dag på en eller anden måde kunne se, når noget skulle til at ske eller kunne ske for en person. Om hendes datter kunne ændre på det, det vidste Liv dog ikke endnu, og det lod heller ikke til, at Dag helt vidste det selv. Liv mærkede, at Dag gjorde et eller andet. Det føltes ikke ubehageligt, men hun kunne helt sikkert mærke det. Dags bekymrede udtryk fik hende dog på andre tanker, og hun smilede blot og krammede den lille pige ind til sig og kyssede hendes tykke kinder. 

"Vi skal lige tale sammen," sagde Liv og så så op, da Nat kom løbende hen til dem. Hun lyste op i et smil, som hun altid gjorde, når hun fik øje på Nat.

"Kom, månestråle," sagde hun og holdt en hånd ud til Nat. Hun rykkede sig lidt rundt, så hun sad i skrædderstilling med Dag på det ene bløde lår. Det andet kunne Nat sidde på. Hun ville have dem begge tæt på sig, så hun kunne holde om dem, mens hun fortalte dem, hvad der skulle ske.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 08.10.2018 21:20
Dag fnisede som hendes mor krammede og kyssede på hende, men det var alligevel ikke nok til helt at distrahere den lille pige, der stadig havde et spørgrende udtryk i ansigtet. Først da Nat sluttede sig til dem, lod hun til at slippe tanken, og i stedet fokusere på ham.

"Nat! Mor vil fortælle os noget! Noget nyt!" ekkoede hun Livs ord, og greb gladeligt sin brors hånd, og trak ham med op i Livs skød, som Liv flyttede på Dag selv.

De store brune øjne flyttede sig tilbage til Liv, og søgte hendes blik "Hvad er det du gerne vil fortælle mor?" spurgte hun ivrigt, og gav Nats hånd et klem, mens hun knuede den gyldne tråd i den anden hånd, stadig usikker på hvorfor hun havde taget den, udover det var en hun ikke havde set før, og lige så uforstående på, hvad hun skulle bruge den til.
Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 11.10.2018 17:25
Nat gjorde som regel modstand, når det var Liv der ville have ham til noget, ligegyldigt hvad det var, fra at spise sine grøntsager til at sidde på hendes skød, men når det var Dag, der tog hans hånd og hev ham op på Livs skød, gjorde han inden indvendinger overhovedet, og han blev ved med at holde hendes hånd i sin egen beskidte hånd, selv da han kom op at sidde hos sin mor.

Nat lod Dag om at stille spørgsmålene, for han skulle alligevel bruge længere på at formulere dem, hvis ikke det var noget der bare sprang ud af munden på ham, og i stedet pustede han luft ud, hvor han manglede en tand og så utålmodigt fra den ene til den anden. 
Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 11.10.2018 17:51
Liv sukkede; hun havde ikke ret meget lyst til at skifte lige nu, men hun vidste, at det var nødvendigt. Både for hendes egen sindsro, men også for at sørge for, at Tarek holdt sit ord. Hun stolede ikke på den krikke overhovedet, og der kunne lige så godt være en flok vagter på vej til huset lige nu, så hun måtte gøre det, selvom det var svært.

Med endnu et suk trak Liv sine børn tættere på sig og kyssede dem begge på kinderne. Hun krammede dem tæt, et barn mod hver skulder, inden hun endelig sagde, "I ved godt, hvordan Mor kan ændre sit udseende, ikke?" 

Hun trak sig lidt ud af krammet, så hun kunne se dem begge i øjnene. Hun fik sin næse til at vokse og så blive blå med et smil. Hun blev dog alvorlig igen kort tid efter, og hendes næse vendte tilbage til normal. 

"Der kom en slem mand fordi tidligere i dag," forklarede hun. "Han sagde, at andre slemme mænd, der gerne vil fange Mor og putte hende i fængsel, og det vil Mor ikke have, for så bliver hun jo skilt fra sine elskede englebørn."

Hun blev lidt overvældet af frygten for at miste sine børn, så hun blev nødt til at kysse og kramme dem begge igen, inden hun fortsatte.

"Mor bliver nødt til at ændre sit udseende lidt," fortsatte hun. "Så de slemme mænd ikke kan finde hende. Og... så bliver I nødt til at bo lidt hos jeres far, indtil de slemme mænd er væk. Det kan I godt forstå, ikke? Mor elsker jer så meget, og hun vil aldrig risikere at miste jer. Hun bliver nødt til at gemme jer lidt hos jeres far."

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 14.10.2018 19:26
Dag krammede sin mor, uden at slippe Nats hånd, og slap hende kun modvilligt, som kunne den lille pige fornemme at der var noget galt, noget der ikke var som det skulle være.
Livs blå næse fik et lille grin fra hendes datter, og hun nikkede ivrigt mod sin moders bryst ved spørgsmålet. Liv havde ofte ændret form og bedt Dag forsøge at gøre det samme. Dag havde skiftet små ting et par gange, men aldrig mens hendes mor eller bror så det. Hun var langt fra lige så sej som sin mor, og hun ville vente med at vise dem det til kun kunne gøre noget virkelig sejt!
Dag blev lige så hurtigt igen som sin moder mere alvorlig igen. Hun kunne mærke der var noget der gik hendes Mor på og det skræmte hende en smule. Hendes mor var ikke bage for noget eller nogen som helst!!

Dag lyttede mens hendes mor talte, prøvede at være stor og stærk som sin bror, men alligevel kunne hun mærke tårene presse sig på, og krammede sin mor tæt "Men kan du ikke komme med og gemme dig hos far sammen med os? Der kan de slemme mænd vel heller ikke nå dig!" insistede Dag en smule grådkvalt. Hun ville ikke væk fra sin mor! Og der var ingen tvivl i lille Dags verden om, at HVIS der var noget hendes mor ikke kunne klare, så måtte hendes far kunne!
Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 14.10.2018 22:11
"Jeg beskytter dig, mor!" Tilbød Nat, så snart han hørte at der var nogen efter Liv. "De slemme mænd får ikke lov til at gøre dig noget, for jeg stopper dem!" Der var ingen tvivl i hans sind. Nat havde igen og igen fået at vide, at han kunne gøre alt hvad han ville, og han havde aldrig fået nogen grund til at tvivle på det. Selv hans storebror Sakse, der tårnede højt op over ham, lod som om han faldt død om, når Nat lod som om han ville besejre ham. 

Han holdt stadig Dags hånd og da han bemærkede, hvor ked af det hun lød, gled han straks ned fra Livs lår for i stedet at lægge sine arme om Dag, selvom hun holdt om Liv - på den måde blev hun krammet fra alle sider og Nat var sikker på, at hun var sikker. 

Nat ville dog heller ikke brokke sig for meget - han ville gerne hjem til sin far, men han ville også have sin mor med. 
Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 16.10.2018 05:26
Liv lagde armene om sin lille datter, da hun blev krammet, og kyssede det tykke, mørke hår og strøg Dag ned ad ryggen. Hun lo blidt, da Nat tilbød sin beskyttelse, og hun slap Dag med den ene arm, så hun kunne lægge den om Nat også og omfavne begge sine børn.

"Jeg følger jer til jeres far," sagde hun til dem, mens hun stadig holdt om dem. "Når I er kommet hen til Far, så må jeg tage tilbage hertil og få de slemme mænd til at forsvinde, så de ikke kommer efter jer eller mig igen. Men... for at gøre det, så kan jeg ikke ligne mig selv mere. Jeg er stadig mig, og jeg elsker jer stadig højere end noget andet i verden, men jeg kommer til at se anderledes ud. Det forstår I godt, ikke?"

Hun kyssede Dags kinder igen og strøg igennem Nats sorte hår. Så smilede hun og trak sig lidt tilbage, så hun kunne se sine børns ansigter.

"Skal vi spørge, om Sakse også vil med? Kunne I tænke jer det?" spurgte hun dem begge.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 17.10.2018 08:45
Dag faldt hurtigt mere til ro som Nat lagde sig ind om hende også. Det var ikke første gang Liv tog afsted uden dem, men af en eller anden grund følte Dag, at denne gang ville hun blive væk meget længere end ellers.

"Vi elsker os dig mor, ligemeget hvordan du ser ud!" sagde Dag modigt, men der gik stadig lidt inden hun gjorde mine til at slippe sin mor, og i stedet læne sig mod Nat. "Hvordan kommer du så til at se ud mor?" spurgte hun, for hun ville være sikker på hun kunne kende sin mor igen, selvom Dag viste trådene omkring folk ikke ændrede sig, selvom udseendet gjorde.
Men det kunne være denne gang ville blive anderledes, hvis Liv skiftede mere end blot sit udseende.
Som liv spurgte til om Sakse skulle med, kiggede Dag bare over på Nat og lagde hoved en anelse på skrå. Synes han deres bror skulle med?
Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 04.11.2018 11:55
Nat nikkede og lavede en lyd, der betød at han var enig med sin noget mere velformulerede søster, da hun fortalte Liv, at de elskede hende ligegyldigt hvordan hun så ud.
Nat lagde begge arme om Dag og knugede hende ind til sig, deres kinder presset tæt op imod hinanden.

"Sakse skal med!" svarede Nat, så snart deres bror blev nævnt. Selv hvis Liv lavede sig om, så ville Sakse stadig være den samme. Sakse ville passe på dem ligegyldigt hvad. Han ville også vide svaret på Dags spørgsmål om, hvordan deres mor kom til at se ud, og han så også spørgende op på hende, selv efter han havde besluttet (på hele familiens vegne, for sådan nogle beslutninger kunne han godt tage) at Sakse skulle med. 
Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 04.11.2018 18:45
"Så spørger vi Sakse, når han kommer hjem," sagde Liv med et smil og nikkede. Hun vendte sig mod Dag, der gerne ville vide, hvordan hun kom til at se ud, når hun skiftede, men Liv havde lidt svært ved at svare på det. Sejr havde altid haft sin egen vilje, og selvom hun måske havde planlagt et udseende, inden hun skiftede, var det ikke altid, at Sejr havde været enig, når skiftet var fuldført. Men hun kunne godt mærke et dybt behov for at fremstå ældre, mere truende, mere mørk. Sidst Sejr havde været ude, havde han været ung, smuk, glatbarberet og med langt hår, men det ville blive anderledes denne gang, det kunne hun mærke. 

"Jeg tror, jeg får et flot skæg," sagde hun tænksomt. "Et hvidt og gråt ét! Og store muskler, så jeg kan skræmme de slemme mænd væk. Jeg bliver en mand, ligesom jeres far, men større. Jeres far er så fin og smuk... Jeg bliver slet ikke lige så smuk som ham."

Liv faldt lidt hen i tanker, da hun kom til at tænke på mænd. Der var noget, hun måtte klare, før hun skiftede, og hun klappede kærligt Dag på det bløde hår, inden hun vendte sig mod Nat. 

"Månestråle, vi må lige tale sammen," sagde hun og vinkede Cole over, så han kunne løfte Dag op og bære hende lidt væk. Det var ikke, fordi Dag ikke måtte høre, hvad Liv havde at sige, men Liv ville have hele Nats opmærksomhed, og det var svært, når Dag også var tilstede.

"Se på mig," sagde Liv blidt og løftede Nat op i sit skød, så hendes ansigt kun var få centimeter fra Nats. "Hører du efter? Du er manden i huset nu, når jeg ikke er der. Du har én meget vigtig opgave, og det er at passe på din søster. Din far er der, men du kan kun stole på sig selv og Sakse til at passe på hende. Og damen, din far bor sammen med, må aldrig være alene med Dag, forstår du det? Du kan ikke stole på hende. Hun er ond, selvom hun måske virker sød, men hun gør slemme ting ved folk. Onde ting. Men jeres far valgte at bo sammen med hende i stedet for med jer og mig, og det er sådan, han vil have det. Du må sværge, at du altid vil passe på din søster. Hun er ikke lige så stærk og farlig som dig."

Liv talte blidt til Nat, mens hun strøg over hans hår og kind. Det føltes, som var det i går, at han havde været en lille, hjælpeløs baby, der lå ved hendes bryst nat og dag, og Liv ville nogle gange ønske, at det altid kunne være sådan. Hendes hånd gled ned over hans ryg, så hun kunne hive ham tættere mod sit bryst og kramme ham og kysse hans kind og skulder. 

"Der må aldrig ske jer noget ondt," hviskede hun i Nats øre. "Mor ville sætte ild til hele verden og brænde den til aske, hvis der skete noget med jer."

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 04.11.2018 19:52
Dag nikkede ivrigt som Nat erklærede de skulle have Sakse med. Dag var ikke helt så tæt med deres storebror som Nat var, men hun elskede ham stadig. Han var jo deres storebror! Ikke lige så sej som Nat, men han var ældre, og selvom Nat altid lyttede til hvad hun sagde, var det nogle gange om om Sakse lidt bedre forstod hvad hun mente... især når de snakkede om farver.

"Det lyder som om du bliver virkelig stærk mor!" sagde Dag, og krammede Nat tæt tilbage. Hun slap kun meget modvilligt som Cole kom og tog hende væk, og selv efter hun var blevet flyttet, strakte hun halsen for at se, og lytte med. Livs lavmælte stemme gjorde dog at Dag ikke rigtig kunne høre hvad hun sagde.

Når hun endelig blev bragt tilbage til de to andre så hun meget nysgerrigt mellem dem, men lod være med at spørger. Hun kunne spørger Nat senere. Det var ret tydeligt mor ikke ville have hun skulle høre det.
"Hvor længe skal vi være hos far?" spurgte hun i stedet, og trak lidt i sin mors kjole.

((I tagger mig bare ind når de er færdige med at snakke, og hvis der sker et eller andet crazy kan i bare se bort fra 'når Dag kommer tilbage' delen xD))
Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 04.11.2018 21:27
Nat trak koncentreret øjenbrynene sammen, imens han lyttede til sin mors forklaring af, hvordan hun ville komme til at se ud. Det var svært for ham at sætte så mange indtryk sammen, og selvom han forstod hver del af udseendet for sig selv, kunne han ikke få de forskellige dele til at passe sammen i en helhed, og han forestillede sig mest bare sin mor med skæg og store arme. Dét brød han sig ikke om, så han forsøgte at glemme det mentale billede.

Han holdt fast i Dag så længe han kunne, og havde også fat i hendes hånd helt indtil Cole bag hende helt væk fra ham. Først da hun var ude af hans rækkevidde, så han mod sin mor, selvom hun havde forsøgt at få hans opmærksomhed inden da. Det gjorde hun altid, men det virkede sjældent.

Nat sad uroligt på sin mors skød, selvom han vidste, at hun gerne ville have at han koncentrerede sig. I hans forsøg koncentrerede han sig nemmere, hvis han fumlede med noget imens, og lige nu sad han med begge fødder mod sin mors andet knæ og skubbede til dét, imens hun talte. 

"Jeg skal nok passe på hende!" Afbrød han Liv midt i det hele, men lod hende efter dét tale færdig, inden han gentog sig selv; "Jeg passer på Dag! Altid! Jeg smadrer alle der rører hende! Smadrer dem totalt." Han så efter sin søster, der stadig var sammen med Cole og rakte armene ud efter hende, og blev ved med at række ud efter hende, imens han så tilbage på sin mor. "Jeg passer på hende med det samme. Fra nu af."
Og, ganske som lovet, så snart Dag blev bragt tilbage til dem, lagde Nat en arm om hendes skuldre og skævede sig omkring, som skulle han holde øje på trusler.
Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 04.11.2018 21:56
Mens Cole bragte Dag hen til dem, tog Liv Nats ansigt mellem sine hænder og drejede det, så han så hende direkte i øjnene. Hun kiggede blot på ham i et par sekunder, inden hun lænede sig ind og gave hans læber et blidt, kærligt kys. 

"Mors modige, lille mand," hviskede hun og smilede, inden hun slap ham og tog imod Dag, der kom ned og sidder hos hende igen. Hun strøg fingrene igennem Dags lange hår, inden hun rejste sig og bar sine to børn hen mod huset.

"Jeg ved det ikke helt endnu," svarede hun til Dags spørgsmål, "men det bliver nok et stykke tid. I skal passe godt på hinanden, og ikke stole på andre end hinanden, Mor og Sakse, okay? Ingen andre er til at stole på."

Liv bar tvillingerne op ad trappen og op på deres værelse. Hun havde brug for lidt tid alene, mens hun skiftede, og hun var ikke bekymret for børnene, når de var på deres værelse. Hun kyssede dem begge og satte sig kort på sengen med dem.

"Nu skifter jeg," sagde hun og strøg dem begge over håret. "Når jeg kommer tilbage, kan det godt være, jeg opfører mig lidt anderledes, men I skal ikke være bange. Jeg elsker jer stadig lige højt."

Så rejste hun sig og forsvandt ind på sit soveværelse og låste døren efter sig, inden hun klædte sig af og lagde sig på sengen og lukkede øjnene. Hun lod sine hænder glide over sin nøgne krop, mens hun samlede sine tanker og begyndte at kanalisere sin magi ud kroppen. Hun kunne mærke, hvordan den langsomt skiftede, hvordan hendes bryster blev mindre, hårdere, hvordan hendes krop blev bredere, længere, hårdere...

Da hun senere rejste sig fra sengen, var alt anderledes. Det, der havde været Liv, var gemt væk. De runde, bløde former var blevet erstattet af hårde muskler, kantede former, de slanke hænder var blevet til barkede næver... Det eneste, der var tilbage af Liv, var de grønne øjne, der stirrede tilbage på Sejr, mens han så sig i spejlet med et skævt smil.

"Ikke dårligt."

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 04.11.2018 23:59
Dag flyttede en smule usikkert på sig i Nats favn, som Liv fortalte hvor længe de skulle være hos deres far. Dag kunne egenligt godt lide sin far de gange de havde mødt ham, men der var også noget i den måde han kiggede på hende på, noget i trådene omkring ham, som gjorde hende i tvivl om han kunne lide hende, eller hvertfald om han kunne lide hende lige så meget som Nat. Og så behandlede hendes far hende så anderledes end Liv gjorde, også anderledes end han behandlede Nat! Hun havde aldrig rigtig kunne finde ud af hvorfor. Men det ville hun jo nok hvis de skulle være ved ham længe!

"...og far" mumlede Dag stille ind mod sin mor og Nat, som Liv remsede op hvem de skulle stole på. Dag var sikker på de kunne stole på deres far, lige så meget som på deres mor, selvom hun havde glemt at nævne ham. Han var jo deres far!
Dag krammede Liv tæt, og gav kun modvilligt slip som Liv rejste sig "Vi elsker os dig! For evigt og altid!" erklærede Dag højt, og greb i stedet fat om Nat, da hun ikke længere kunne nå Liv.

Dag mod den lukkede dør og bed sig i læben et godt stykke tid efter Liv var gået. Hvordan mon hun ville se ud? Dag prøvede at forestille sig et skæg som det deres mor havde beskrevet, stort og hvidt og gråt. Lidt ligesom det hun havde set på en mand på gaden den anden dag, hvor hun havde siddet nær vinduet!
En prikkende fornemmelse spredte sig over Dags ansigt som små stubbe trådte frem. Hurtigt voksede de sig til et fint veltrimmet skæg, der så helt og aldeles forkert ud på den lille Dags ansigt.
Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 05.11.2018 00:06
Nat var ikke sikker på, at deres mor syntes at deres far talte med i folk de kunne stole på. Hun havde trods alt lige fortalt ham, at han var manden i familien nu. Ikke deres far, ikke Sakse, ikke engang Sejr, men Nat! Manden i familien! Men han sagde ikke noget, for han kunne også godt lide deres far, selv hvis han ikke vidste om han kunne stole på ham. Og også selvom Liv lige havde fortalt ham, at deres fars kæreste var ond.

Nat lod Dag om at sige de svære ting. Han var ikke vild med kærlighedserklæringer eller ord, i det hele taget, hvis ikke de var spændende og indholdt noget nyt, så medmindre kærlighedserklæringerne var rettet mod Dag, havde han ikke så meget at sige.

Han var også allerede i gang med at kaste omkring sig med legetøj, for at finde ud af hvilke vigtige sager han skulle have med hjem til sin far, da han pludselig fik øje på Dag.

"Dag!" Udbrød han. "Du har skæg!" Han sprang straks hen til hende og lagde en hånd imod skægget. 
Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 05.11.2018 00:22
Sejr brugte lidt tid på bare at glo på sig selv i spejlet, mens han prøvede at huske, hvor han var. Ah ja. Børn. To små børn. Nat og Dag. Hans øjesten. Nat var hans lille soldat, og Dag var hans prinsesse. Hvis nogen rørte dem, var de dødsens. Og hvem ellers... Sakse? En ældre søn, en svækling, men han gemte på noget mørkt, noget farligt. Sejr smilede til sit eget spejlbillede. De skulle nok få det sjovt sammen. Så var der vist ikke flere i huset, andet end tjeneren. 

Sejr lod sine fingre glide igennem det grå hår på hans bryst og mave; han var ældre end sidst, en del ældre, men det føltes godt, det føltes magtfuldt... hans penis dirrede lidt bare ved tanken, men Sejr slog det hen. Det var ikke tid til den slags nu. Ungerne skulle hen til deres far og hans kælling. Det var første prioritet, og derefter skulle Sejr tilbage til byen for at komme af med den efterlysning, og nå ja, også have det lidt sjovt.

Inden han fandt tøj frem, strakte Sejr lige sine vinger ud; de var enorme, da Liv bar dem, men de var endnu større nu. De sorte, blanke fjer reflekterede eftermiddagssolen, der flød ind gennem vinduerne, og Sejr havde virkelig lyst til at tage en flyvetur, men det måtte vente. Han kunne flyve hjem fra Valkars slot.

Liv havde ikke ligefrem haft oceaner af tøj, der kunne passe til Sejr, men han fandt til sidst et par sorte skindbukser og en mørkebrun trøje med et par knapper i halsen. Det var godt nok til ham indtil videre, og Sejr låste soveværelsesdøren op og gik hen til ungernes dør og bankede på. Selvom hans fokus ikke rigtigt lå på blid, moderlig kærlighed, så elskede han stadig sine børn, og han havde ikke lyst til at forskrække dem ved at komme brasende.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 05.11.2018 00:36
Dag fik store øjne da Nat fortalte hun havde skæg, og ligesom han hastede over for at mærke på det, rørte hun selv ivrigt ved de stride hår, der føltes helt anderledes end det hår hun havde på hoved. "Jeg troede kun det var store mænd der kunne få skæg, og slet ikke små piger!" sagde hun forbløffet til Nat, og trak lidt i sit eget skæg. Det gjorde dog ikke andet end ondt, og et lille klynk kom fra hende som hun gjorde det. Det sad ret godt fast!

Banket på døren distraherede kort Dag, og det skæggede ansigt smilede bredt "Mor! Mor! Kom ind og se!" kaldte hun ivrigt, og som døren gik op erklærede hun "Jeg er en dværg!".

Det måtte jo hænge sådan sammen. De eneste små folk der havde skæg. Dag kunne ikke huske at hun nogensinde havde set en kvindedværg, men de havde garanteret også skæg, ligesom mændene! Det måtte være derfor hun aldrig havde set en. 
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13