Han havde taget dagen 'fri'. Sagt til en af de ældre børn i gruppen at han skulle holde øje med lortet imens han var væk. Og så havde han klædt sig i det mest afslappede tøj han havde - et par løse bukser og en løs sweater, der begge var blevet grå, deres oprindelige farve ukendt. Han havde en jakke over sit tøj, men den stod åben. Han kunne godt lide at føle det kolde vejr.
På vejen derhen havde han røget en cigaret, men han smed den fra sig, da han nåede sin destination og gik direkte ind i huset uden at banke på.
"Du ved hvad jeg vil have," sagde han køligt til forhandleren og smed sin jakke fra sig over en stol. Forhandleren sad ved et bord, men Juno skænkede ham ikke et eneste blik; han var langt mere optaget af at komme hen til en slidt madras på gulvet hvor han kunne falde om - så høj som muligt, helst. Han vidste at mange kunder foretrak at gøre det et mere privat sted, men Juno havde ligesom ikke et privat sted, og han ville heller ikke have at nogle af hans bandemedlemmer fandt ud af hvad han havde gang i, så den eneste mulighed han havde for at tage lortet var lige her og nu.
"Betaling først," brummede manden henne fra bordet af og dette provokerede Juno nok til at han trampede hen til ham, rakte ind over bordet og hev fat i mandens krave, indtil han stort set hang ind over det solide bord. "Du kender mig, for helvede. Jeg betaler, når jeg har krystallerne." Det handlede om at vide, hvad der virkede på hvem og trusler plejede at virke på ham her - desuden betalte Juno jo. Måske en uge eller en måned for sent, men i sidste ende fik han på en eller anden måde altid skrabet krystallerne til sig.

Krystallandet