Galan Drannor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 236 år

Højde / 199 cm

Mong 14.02.2017 12:01
det var morgen og solen stod klart bag de mørke skyer. vis bare man kunne flyve om bag de sorte skyer og se solen igen, det tænkte Galan tit på for han hadede virkelig dette mørke og kulde. han kom ned til de varmekilder. og selv om de blev brugt til at bade i af elvere var han der kun for at lave en minimum vaskning. for ikke at få forfrysninger. 
Galan havde en tyk kappe på og en klud med som han kunne duppe ned i vandet. han kom tæt på vandet og så ned på sit spejlbilled hvor efter han duppede kluden ned i vandet hvor efter han vaskede sit ansigt for at få sved og andre ulækreheder væk. Galan trak sine ærmer op og vaskede sine arme med minimum vand. hans blondte hår var sat op i en hestehale. han havde som altid sin bue og pile med sin også selv om han ikke havde forladt Elver byens sikkerhed. så hellere passe på sig selv end at blive angrebet.
Lyriana Drannor

Lyriana Drannor

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 230 år

Højde / 180 cm

Chally 14.02.2017 12:39
lyria sad nede.vad varme kilderne og læste en bog. Hun har løste hør som hæng ned langs hendes ansigt. Det vådt for hun havde vasket sig. Hun sider og nynner lidt mens hun læser og dybt koncerter så hun ser ikke hendes mand der kommer for at vaske sig.
Hun vipper lidt med.føderne i takt med hendes nynne. Hun har pakket sig godt ind i et tæppe så hun ikke fryser. Og nyder roen om. Henden.

Galan Drannor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 236 år

Højde / 199 cm

Mong 14.02.2017 13:53
Galan rejste sig op og vred vandet ud af kluden. han var færdig med det vigtigste. denne kulde som var over landet havde gjort han ikke turde gå helt i vandet. han så rundt da han synes han hørte en nynne. han så dog at det var hans kone. hvilket gjorde han smilte. nok var de ikke dybt forelsket som så mange andre men de var gift af forpligtelse og holdte da også af hinanden som venner også selv om de havde børn sammen.
Galan gik roliget over mod hende med stille trin og satte sig ned bag hende og lagde armende om hende. "Fryser du ikke søde" spurgte han med en venlig stemme og så på hendes bog. kunne hun læse i dette mørke? ja hvorfor ikke.
Lyriana Drannor

Lyriana Drannor

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 230 år

Højde / 180 cm

Chally 14.02.2017 14:13
Mærker nogen armene om hinden. Smillede lidt for genkendt armene kunne mærke.vam.det.var og var ikke i tvivl " godmorgen sove tryne " sage hun drilsk " jo jeg fryser en smule men nyder stilheden" hun.dejede hovdet så.hun kunne se på ham. Hun holde af ham han.var faren til hendes søn. Men deres forhold var kompetencer. " hvordan har du det? " spurte hun og smillede sødt. "hvad er dine plander for i dag søde? "

Galan Drannor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 236 år

Højde / 199 cm

Mong 14.02.2017 18:50
Galan så på hende da hun kaldte han sovetryne. det var hans fridag. selvfølgelig var det en sovetryne dag. Galan så på tæppet og nussede hendes krop lidt for at gi hende varme. da hun vendte hovedet om for at se på ham smilte han bare venligt. de havde nogle skønne børn og dem var han da også glade for. men at sige han inderligt elskede hende kunne han ikke sige han gjorde. han elskede hende på en bestemt måde. noget galans far havde sagt han skulle. "jo jeg har det godt. vaskede mig lige lidt før jeg hørte din søde stemme." han tænkte sig om da hun spurgte hvad hans planer var. "hmm jo jeg havde tænkt at træne lidt bueskydning for at være sikker på jeg kan beskytte jer" han talte om sin kone og børn når han sagde jer.
Lyriana Drannor

Lyriana Drannor

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 230 år

Højde / 180 cm

Chally 14.02.2017 21:12
Lyria smillede og nikke til.det han sage og nød hans varme berøring. Lyria sukket lidt og lykkedes bogen. "min søde dejlige Gal. Jeg har ofte gået og tænkt på dette, Du ved.jeg nyde dit selskab og vi begge elsker vores børn," hun stoppede lidt og tog en indånding hun elsket ham på en måde selvfølgelig gjore hun det. Hun hade ikke.det de havde sammen hun holde af det. " Gal jeg har tænkt på hvad vil gøre dig lykkelig? Jeg ved jo godt som.dig vores ægteskab var påtvunget. Du ved.jeg holder meget af dig og du holder af mig, men et eller andet sted., ved vi jo godt vi ikke lykke, vi har det godt sammen og det dejligt" det gjore lidt ondt på.hende om tale om de her ting. " Gal vær arlig over for mig vil det gøre dig lykke vis du møde en kvinde du virkelig elsker at tag hende ind i familien " hun lage en hånd på hans. Hun mente det kærligt

Galan Drannor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 236 år

Højde / 199 cm

Mong 15.02.2017 15:42
Galan så på hende da hun begyndte at spørger ham om hvad der ville gøre ham lykkelig. han mærkede hendes hånd på hans og så på hende. han smilte roligt. og lyttede til hende. hun spurgte om det ville gøre ham lykkelig at tage en anden kvinde der gjorde ham lykkelig ind i familien. han så kærligt på hende og nussede hende håns. "jeg er da lykkelig over at ha sådan nogle dejlige børn, en forstående og betænksom kone som ville ofre så meget for mig. men du ved jo så godt som jeg at en Skovelver kun må elske en skovelver. " det var betvungne ord han havde været hjerne vasket med af hans kone. alt andet end skovelver var jo ikke en ren race vis de kom sammen.
Lyriana Drannor

Lyriana Drannor

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 230 år

Højde / 180 cm

Chally 15.02.2017 15:59
hun viste at det var sande ord han sagde, eller var det, de begge var jo opvokset med den lærdom, skov elver var jo et stolt væsen. hun smilede over hans kærlige ord . "ja min søde jeg har bare ofte tænkt, om det kan være rigtig vi skal være bundet sådan til vore egene, jeg ved det det  vi har lært og vokset op med og det vores forældes forældre har lært dem, og sådan er det gåt rundt" hun lukkede fignerne  om hans hånd  for at holde ham i hånden" har du enlig aldrig tænkt på , om der overhovedet kunne ske noget ved, man  gav andre raser en  cankse  de er jo levende individer som du og jeg, men  de linderes ikke" Lyria havde læst en del børge i sine fritid, og det havde sat en masse tanker i gang i hendes hovedet. Lyria viste godt at hendes mand havde, haft noget i fortiden, før de overhovedet blev gift, med en menneske kvinde. den gang  havde hun ikke  brudt sig om det. men  hun havde ændret sig siden, hun var  blevet en voksen kærlig kvinde og ikke en  dum ung egoistisk naiv teenagerne  

Galan Drannor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 236 år

Højde / 199 cm

Mong 16.02.2017 19:03
Galan vidste hun havde ret.  de var levene individer. men han kunne ikke rigtigt gå mod elvernes lærdom om at man ikke skulle blande racer. han tog sin ene hånd og strøg den over hendes kind imens han så ind i hendes øjne.
"du tænker vil ikke på min sommerromance stadig vel? for så kan jeg sige hun desværre er gået bort." han så ned i deres hånder og han nussede hendes hånd. hun havde så evig ret i at deres forfædre havde sagt det samme til dem som de skulle gi videre til deres børn. at elvere kun måtte og skulle elske en elver. noget han engang tvivlede meget på pga hans menneske elskerinde, men hun var død og hans hjerte var knust men han havde en ting fra hende. en datter. han ville dog ikke fortælle om hende endnu.
"men hvad tror du ikke vores leder ville sige vis vi fandt en anden race som elsker, tror ikke lederen ville blive for glad." han havde lært at frygte lederen og sin far igennem mange år.
Lyriana Drannor

Lyriana Drannor

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 230 år

Højde / 180 cm

Chally 16.02.2017 22:17
Lyria så forbauset på ham da han fortalte hans fortids elsker inde var gået bort" hvordan har du fundet ud af det med  hende og det jeg virklig ked af hvorfor har du ikke  fortalt med det før nu så vi har kunne  tale om dette?" hun  så  ham, hun  viste godt hun havde ændret sig meget med årene, og især efter hun  selv blev mor, hun havde ofte gene ville tale om de ting, men de beggede havde haft tavlt  og så var der deres søn de skulle tage sig af. " jeg må arlige inrømme at jeg træt af deres fikantet relger om vad vi som elver burte og ikke burte" hun gav slip på hans hånd for at rejse sig, dag hun  rejste sig tog hun begge hans hænder og så i hans øjne " Jeg  har virkelige tænkt meget på disse ting især efter vores søn kom, jeg vil nødigt se ham blive sorget på den måde du blev. vi  heldig vi leve med hinanden og holder af hinanden, det tro jeg alidig mine  forældre gjorde min far grad igen gang  da vi begavede hende " hun  så på ham med kærlige øjne og bekymret " Galan  jeg ønsker det bedste for vores søn "

Galan Drannor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 236 år

Højde / 199 cm

Mong 21.02.2017 13:22
Galan så på hende og bed sig lidt i læben da hun spurgte ind til hvordan han havde fundet ud af det, og hvorfor han ikke havde talt om det noget før. "jo... jeg mødte hendes datter, som så vidste sig også at være min datter, men wow hun ligner sin mor på en prik. men hun fortalte hendes mor var død." han så på hende som hun talte om reglerne. ja han vidste kun at en elsker som havde respekt for sit folk fulgte de regler, og han turde jo heller ikke at gå imod reglerne. lederen var jo ikke til at spørge med. Elverly var kun for elvere. "jeg ved du har ret men reglerne for elverly er jo noget vi ikke kan lave om på. og ja jeg var i sorg da jeg ikke kunne være sammen med mennesket men jeg har jo dig i mit liv. du er min klippe" han så på hende som hun rejste sig og tog hans hænder og talte. han forstod hende og kyssede blidt hendes kind.

(hvornår har vi endelig fået en søn? i vores fortid står der jo frøkener)
Lyriana Drannor

Lyriana Drannor

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 230 år

Højde / 180 cm

Chally 23.02.2017 19:44
!(Syndes det stå at de har en søn på dinside)

Galan Drannor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 236 år

Højde / 199 cm

Mong 17.07.2017 19:36
//out
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: snapefan, Muri , Krystal
Lige nu: 3 | I dag: 7