Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 02.02.2017 22:37
Det var ved at være dage siden at Atropa var begyndt at gå hjemad fra Kzar Dûn efter at have taget del i Kuluns flugt, men desværre havde ingen af hendes venner vidst tegn på at komme ud efter hende. Måske havde det alle ´bare teleporteret tilbage til Hovedstaden. Men hvorfor ville de dog efterlade hende alene i dæmonriget?
Atropa var trist over hendes venner ikke var nær hende og hun var nødsag til bare at vende tilbage til Hovedstaden selv. Hun havde sågar prøvet at finde vejen tilbage ad stigerne de var kommet fra, men med hendes nysgerrighed og hendes lyst til eventyr var hun gået "lidt" ind i skovkanten og var til sidst end så dybt i skoven at hun ikke længere var sikker på hvor hun var blevet af. Atropa var faret vild og det var desværre ikke første eller sidste gang at det ville ske.

Med frygt løbene ned af ryggen tog hun et godt greb om sin bue med en pil på strengen. Det var ikke fordi hun var bange for dyr, monster, dæmon eller andre folk. Atmosfæren omkring hende gjorde hende bare urolig. Det ville faktisk kun kunne blive bedre hvis der var andre folk nær hende.
Dog som Atropa stille gled over skovbunden hørte hun pludseligt en gren knække bag nogle træer og hun kastede sig om bag træet for ikke at blive set. Hvem mon vandrede i skovene her under Mørket?

Nysgerrighed bed fast i Atropa og grebet om buen blev strammere. Atropa lyttede og kunne høre at trinene på jorden stoppede op. Uanset hvem det var havde de klart opdaget hende ligesom hun havde dem. Hun væltede frem fra træet med buen trukket til at forsvare sig selv for en sikkerheds skyld. "Hvem er du!? Hvad er dit erinde her!?" Atropa nåede ikke engang se personen før ordene skød frem mod den ukendte person.
Avataren er lavet af: Melanie Delon
Arianna

Arianna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 165 cm

Lorgath 09.02.2017 01:06
Det ville nok ikke være nogen overraskelse for de fleste, at Arianna nu var stukket af igen, hvis de kendte hende og hendes forhold til Faderen. Hun var indestængt frustreret konstant, især efter sit sidste uheld med en elsker. Hun var træt af det. Bogstaveligt talt træt. Og hun var lige så træt af, at en ny plage havde lagt sig over landet og skabt et mørkt tæppe der dækkede til for solen. 
Det sørgede for, at hun ikke kunne komme ind i sin naturlige dagsøvn, og hun savnede faktisk den sol rigtig, rigtig meget.
Så nu var hun draget mod Kzar Mora, for hun havde hørt rygter for efterhånden længe siden, at det var åbent igen. Og frygtløs som hun var for døden, havde hun valgt at det var nu hendes næste destination. Iført skjorte, bukser og kappe, samt et par skjulte knive, gik hun gennem De Hjemsøgte Skove i Kzar Mora, uden den mindste bekymring for sit eget ve og vel. Hun var ærligt talt ligeglad med hvad for nogle problemer hun risikerede at havne i, for Han ville sikkert alligevel finde hende før det var for sent.

Mens hun gik gennem skoven brød en lys stemme stilheden og fik hende til at stoppe op. En af hendes hænder strejfede kort en kniv, men så trak hun bare på skuldrene og fløjtede let en kort lille melodi mens hun satte sig på en træstub. "Nysgerrighed... Tror jeg nok.. Hvem jeg er kan du vel få at se hvis du selv viste dit ansigt?" hendes tone var måske lidt hård og bitter, men den var i det mindste ikke helt aflukket for at være social. Hun rettede lidt på snøren til én af sine støvler mens hun alligevel sad der.
Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 09.02.2017 01:15
Atropa kom til fuldt syne i hendes simple tøj. Blot med en lille grøn-lilla kjole, skåret til så bevægelse ikke var et problem for hende. Hun så på damen der sad på en træstub og hendes arme faldt til hendes side mens hun så mod hende. "Jeg troede du ville være et eller andet monster. Undskyld for at råbe sådan." sagde hun så mens hun lagde pilen tilbage i dets kogger. Hun så på damen med et hoved på skrå. Det var ikke fordi Atropa var sikker, hun kunne vel være en dæmon eller et eller andet illusionært monster, men Atropa havde god tro i at alt hun kunne se i en menneskelig skikkelse ville også være menneskelig at sind og derved god.
Hun fik stille et smil på sine små læber og hendes små runde kinder blev røde som hun så hen på den ellers pæne dame der sad. Hun gik hen til damen med en udstrakt hånd med smilet på sine læber og bukkede som hun fortalte "Mit navn er Atropa, Atropa Belladonna. Du kan kalde mig Bella hvis du vil." sagde hun så med en sådan energi at det var undrende at Mørket fyldt med mareridt og monstre ikke havde taget det fra hende. Men energisk som altid stod hun nu der med glæde i sindet.
Avataren er lavet af: Melanie Delon
Arianna

Arianna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 165 cm

Lorgath 09.02.2017 01:55
Det der kom frem bag et træ fik Arianna til at stirre forvirret. Hun havde ikke set en alf før, så her stod der en meget lille kvinde foran hende og talte, som om at det her da var meget normalt. Det fik hende til at hæve et øjenbryn, ude af stand til at lave et godt modsvar til at begynde med. "... Øh, det er i orden," hun var lidt paf. Det ville vidst være synd at sige andet.
Og nu gik hen hun tættere på med rødmende kinder hvilket gav Arianna en sær fornemmelse. Hvad var hun for én? Nysgerrighed byggede sig meget pludseligt op i den ellers bitres kvindes sind og hun stirrede lidt mere på kvinden, hvis navn var langt og strålende. Hun var meget tæt på at glemme den udstrakte hånd, men endte til sidst med at tage den til trods for størrelsesforskellen mellem de to.

"Jeg hedder Arianna, men du kan bare kalde mig Ari," hun lod den lille kvinde ryste hænder før hun gav slip på den lille hånd og kiggede mere indgående på væsnet. "Undskyld at jeg spørger, men... Du er ikke et menneske, vel? Hvad er du for én?" hun var virkelig forvirret over væsnet, men samtidig lettere overrasket over Bellas imødekommenhed. Hun havde helt glemt sit første formål med at være her.
Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 09.02.2017 23:25
Atropa rejste sig og prøvede at se anstændig ud, men som hun stod der i et øjeblik begyndte hun at grine og lagde sine hænder på hendes ryg og så med hendes røde kinder mod Ari "Jeg er da en alf fjollehoved." sagde Atropa med en entutiasme det ville være svært at finde noget andet sted i verden end hos hende.
Hun lagde en hånd på sin mave som hun bøjede sig fremover i et højlydt, blødt, grin. Som hun rejste sig op spredte hun sine vinger ud og fremviste lidt de gennemsigtige tynde vinger, men gemte dog den skadede vinge af hendes væk bag ryggen så kun tre af dem kunne ses ved det blotte øje.

"Nej jeg er ikke et menneske, jeg er ikke en dværg, jeg er dog stadig en lille alf der blot er på eventyr." hun så begejstret på Ari og gik så hen og lagde sine hænder på hendes knæ som hun sad der på træstubben. Atropa så hende dybt i øjnene med et smil og spurgte så "Hvad med dig? Er du også på eventyr? Er du på jagt? Uh!" sagde hun så som hun tog et skridt tilbage og nærmest hoppede på stedet. "Nej! Jeg ved det! Du var på tabte din lykke-harefod og leder nu efter den i skovensbund!? Havde jeg ret" spurgte hun stadig med den samme entusiasme som hun skævede et blik til Ari i håbet om at hun havde ret. Nok var det ikke alle der kunne klare Atropas meget direkte personlighed, men hun håbede altid at de kunne, men hvis de ikke kunne, så var det vel hellere ikke Atropas problem i sidste ende.
Avataren er lavet af: Melanie Delon
Arianna

Arianna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 165 cm

Lorgath 10.02.2017 00:05
Væsnets grin kom lidt bag på Arianna, der bare blev endnu mere forbløffet. Det hele gav dog noget mere mening efter at hun havde fortalt hvad hun reelt var og Arianna nikkede bare og ignorerede totalt at Bella havde kaldt hende fjollehoved. Ellers var der sikkert faldet brænde ned, hvilket hun overraskende nok ikke havde lyst til. Hun fandt alfen meget interessant og det hjalp ikke at hun virkede så voldsomt positiv og imødekommende. Det var faktisk voldsomt nok til, at Arianna ikke kunne være vred på hende. Hun burde være fornærmet over at være blevet kaldt fjollehoved. Hun burde bare generelt give alfen tørt på, og hun havde et eller andet sted også lyst til det. Men hun kunne simpelthen ikke få sig selv til det.

End ikke idet Bella placerede sine hænder på Ariannas knæ gjorde Arianna noget ved det. Hun var totalt opslugt over, hvordan alfen havde formået at neutralisere hende og fange hendes opmærksomhed på. "Det er ikke hver dag man ser din slags.. Og så ser man jer aldrig sådan et sted som her," hun havde faktisk glemt alt om dem. Og så havde hun aldrig set én før, kun læst lidt om dem, men med kvindens vinger var det måske lidt mere tydeligt end som så. "Undskyld, hvad? Nej? Jeg er her fordi..." hun rystede kort på hovedet, forvirret. "Bare fordi, jeg er her bare.. Jeg behøves ikke være på eventyr eller på jagt, og jeg er bestemt ikke ejeren af en lykke-harefod," hendes lettere surmulende attitude var nu på tilbagetog, men igen var den slet ikke rettet mod Bella. Alle andre mulige folk ville have fået et spark for længst, men Bella var jo en alf. Hun var så lille og så pæn og så glad. Det var irriterende og fascinerende på samme tid. "Hvad laver du herude? En alf midt Kzar Mora?"
Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 10.02.2017 01:41
Hende Ari virkede en smule forskrækket. Det var også en meget normal reaktion ud over glæde i nærheden af Atropa, hvis energi var med til at sætte stemning på plads nær folk. Dog følte Atropa pludseligt at denne her pige hun talte virkeligt langsomt. Som om hendes hoved havde så mange tanker, men hun ikke vidste hvor hun skulle starte. Så Atropa så på hende med nysgerrige øjne til hun spurgte om hvorfor hun var i Kzar Mora. Atropas øjne sank i jorden og hun tænkte over hvordan hun skulle forklare hvad der var sket for hende, Dimble, Kulun, Anaïs og ham rustningen, Uo.
Hendes blik rejste sig skarpt mod Arianna "Jo ser du, det er en længere historie..." hun så hen på hende og vende sit hoved på skrå som hun så ud til at prøve på at surmule med struttene læber og knebene øjne der alle gav udtryk for hun ikke havde det nemt ved at være negativ og direkte måtte lyve for at udtrykke det.

"Jeg kom hertil med mine ven Dimble, en lille mand på højde med en høj kornsort, for at redde min ven Kulun, en gøglende ræv der altid leger slåskamp med Dimble i sengen uden de tror jeg ved det, i Kzar Dûn fæstningen. Dog ventede jeg på de kom tilbage for at heale dem, men Anaïs, en ond hekse-kattedame der spiser børn i sin fritid eller noget, teleporterede dem til "sikkerhed" og nu skal jeg gå hele vejen tilbage til Hovedstaden for at finde dem..." stilheden lå der en smule i området indtil Atropa igen bryd ud med "Meeeeeeen.... Jeg er faret vild..." hun så jorden og så faktisk kort ud som om hun var trist eller ked af det ud men hun rejste stille hovedet og så med hvad der kunne kaldes halvt-lykkelige og halv-sørgmodige øjne. "Igen..."
Avataren er lavet af: Melanie Delon
Arianna

Arianna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 165 cm

Lorgath 10.02.2017 02:22
Det var så tydeligt at alfen havde fået sig en påtaget surmuler, som hun struttede med læberne og kneb øjnene sammen. Det var virkelig tydeligt, og derfor var Arianna allerede nu overbevist om, at alfen var en horribel løgner. Men det gjorde vel heller ikke noget, ikke alle kunne finde ud af den slags spil.
Tilfreds nok med at alfen sagde at det var en lang historie, og at det så nok bare var det, skulle Arianna til at rejse sig, for at gå videre, men så fortalte Bella videre på sin historie, der virkede noget så bizar og underlig, især da alfen nåede til delen med hekse-kattedamen der spiste børn. Historien lød så mærkelig og sær, at den var svær at tro på, men med det samme huskede Ari på at alfen virkede til at være en ekstremt dårlig løgner. Det gjorde bare det hele meget mere mærkeligt.

"Så en ond hekse-kattedame der spiser børn i sin fritid sørgede for at du nu er faret vild uden dine venner?" Arianna havde ærligt talt lidt svært ved at tro det, og var lidt mere tilbøjelig til tanken om, at Bella måske var blevet skingrende sindssyg af, at være i Kzar Moras skov. "Igen? Du er faret vild før måske? Var det så en troldmands-hundemand?" Arianna havde ikke engang planer om at vende rundt på Bellas ord og få det hele til at virke som én stor joke, men det var bare røget ud af munden på hende før hun nåede at stoppe sig selv. "Jeg mener... Har du brug for hjælp til at komme hen mod hovedstaden?" hun skyndte sig at dække for sin faux pas med et tilbud om hjælp mens hun rykkede akavet på sig. "Det er ikke fordi jeg har noget andet at tage mig til alligevel."
Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 20.02.2017 00:18
Atropa lagde armene på kors og så kort ud som et barn der prøvede på art være meget mere sur end de faktisk var. "Nej. Jeg faldt bare i kloakken." sagde hun så som hvis det blot var en sidde bemærkning. Og kiggede så på hende med det surmulerne ansigt. Hun prøvede på at virke sur, men begyndte bare fnise en smule. "Og troldmands-hundemænd bor også kun i Rubinien. Det ved alle da" sagde hun så bare og grinte lettere af Arianna.
Atropa forstod ikke helt at det var en joke, men hun havde en form af humør der altid tillod hende at se det sjoveste i alle kommentare, hvilket også var grunden til at nogle folk måske var lettere skræmt af den lille alf der altid kunne se det positive i negative ting.

"Jeg ville være lykkelig vis du vil hjælpe mig Arianna." Atropa blev stille og rolig igen med blot et lille smil på læberne. "Jeg har ledt og ledt og min nysgerrighed kommer mig ikke til gode... Det har den aldrig rigtigt gjort." med et smule bedrøvet smil faldt hendes skuldre til jorden. Hun hørte godt at Arianna ikke virkede til at have noget andet at lave, men hvorfor? Atropa var lidt ligeglad, hun havde sikkert ikke noget særligt spændende liv, så måske ville hun bare blive glad hvis hun kunne komme på eventyr med en lille glad alf som Atropa.
Avataren er lavet af: Melanie Delon
Arianna

Arianna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 165 cm

Lorgath 27.02.2017 17:01
Ariannas blik blev, om muligt, endnu mere forbløffet. Hun var "bare" faldet i kloakken? "Hey, jeg ved ikke hvor du kommer fra, gør jeg vel? Du kunne lige så godt selv komme fra Rubinien af hvad jeg ved," det fnisende fe-ansigt fik et lille kort svagt glimt til at vise sig i vampyrens øjne. Morskab? Var det morskab? Måske.
"Hvordan formåede du i det hele taget at falde i en kloak?" det var ikke engang rigtig så meget et spørgsmål til Bella som det var Ari der undrede sig med lyd rent ubevidst. Det var så forbløffende at en lille alf som hende, med vingerne og det hele, kunne falde ned i kloak og derfra fare vild. Hun måtte virkelig været forvirret, Bella.
"Hør, jeg kan hjælpe dig ud af den her skov til at begynde med. Så kan vi altid se, om du kan se hvor du skal hen bagefter," Arianna rejste sig og gjorde en gestus i den retning hun selv var kommet fra: Vejen ud af den hjemsøgte skov og på et eller andet tidspunkt også væk fra Kzar Mora. "Det er nok bedst hvis du holder dig tæt på mig. Vi er ikke alene, det her er Kzar Mora.. Der er risiko for at vi møder andre, mindre venlige folk her," hun begyndte stille og roligt at gå, forventende at alfen ville følge med.
Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 10.04.2017 05:17
Atropas smil forsvandt kort som hun vende sig direkte mod Arianna med et seriøst blik "Jeg er lille, fødder er store og pludseligt lå jeg i den..." hun så alvorligt på Arianna et sekunds tid før hun spontant begyndte at grine. "Men jeg fik en god ven ud af det. Ligesom jeg håber du er." Hun fulgte da Ariannas gestus og fulgte med hende. Hvorend Arianna ville gå ville Atropa følge, for hvordan ellers skulle hun komme ud af denne her skov?
Hun undrede sig dog, hvem mon de her "mindre venlige folk" ville være? Ville det være folk der havde haft en dårlig dag? Eller folk der havde dårlige ryg?

"Jeg håber ikke vi så støder ind i sådan nogle folk. Det ville også være lidt trist... Især når..." Atropa så mod Arianna som de gik. "Især når jeg så gerne bare vil tale lidt med dig også." Hun smilede blidt og gik så videre med Arianna. Hun ville ikke forstyrre hende i hendes vejvisning, men hvis Arianna talte, så ville hun være mere end villig til at svare.
Avataren er lavet af: Melanie Delon
Arianna

Arianna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 165 cm

Lorgath 22.07.2017 13:37
Arianna blinkede et par gange over Atropas fortælling. Hun fattede stadig ikke, hvordan den mindre kvinde kunne falde i en kloak på denne måde, men det var tilsyneladende hvad der var sket. så hun lod det bare ligge og rystede let på hovedet. "En god ven? Mig?" der var noget nært overrasket i Ariannas stemmeleje, men hun undlod at sige mere for nu. Hun ønskede egentlig ikke at være venner med denne kvinde, for det endte jo bare med at "fader" kom og tog hende. Som han havde taget alle Ariannas venner. Men hun kunne ikke få sig selv til at afslå Atropa.

"Man ved aldrig. De dukker op en gang i mellem, men indtil da kan vi vel godt tale," et let suk blev fulgt at Ariannas ord. Hun kunne ikke få sig selv til at afslå kvinden. Det var nærmest fastslået nu, og det var mildt sagt pisse irriterende, men der var vel ikke noget at gøre ved det, var der? "Hvad du så snakke om? Jeg er ikke den bedste til at... Snakke," hun skævede ned mod Atropa, før hendes døde blik igen endte med at se frem for sig.
Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 07.08.2017 05:28
Afsluttet / Inaktiv
Avataren er lavet af: Melanie Delon
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Venus
Lige nu: 2 | I dag: 0