På kanten af vanvid

Savannah Stormflod

Savannah Stormflod

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Topalis

Alder / 22 år

Højde / 178 cm

Htqz 27.12.2016 17:35
( Til eventuelle lurere er dette en hændelse der sker før vulkanudbruddet )

Det havde været en længere bestigning op af vulkanen, men stadig ikke noget der holdt lederne fra hvad de havde besluttet sig for. Når der engang imellem dukkede røg op, måtte det jo betyde at Shara var begyndt at røre på sig, at komme nær det dødelige stammefolk og tilbederne.
Det var måske en vanvittig ide, nogen ville endda kalde det gudsbespottelse, men for Savannah synes hun ikke det ville være nogen bedre måde at ære gudinden på, end ved at forsøge at skabe nyt liv sammen med Olympus, der på toppen af det hele, sprækken til fare men også til gudindens rige. Tættere på at blive velsignet eller blive ofret.
Hun greb lidt efter Olympus's hånd som de kom op til bestemmelsesstedet, skævende efter det rigtige sted de kunne ligge. Faktisk var hun ikke sikker på hvad Olympus tænkte om hendes plan eller ide. Måske han kun var gået med fordi han kendte til hendes voksende desperation efter at bidrage med en søn. Eller en datter.. Bare et afkom der kunne vokse sig stort og stærkt og blive en god leder for folket og føre slægten videre.
Hun trak sig tæt ind til sin mand mens hun stillede sig lidt op på tæerne for at give ham et dybt kys, den frie hånd strygende ned langs hans ryg. "Klar når du er det elskede." End ikke et tæppe havde hun medbragt. Nej hun ville være så tæt på gudinden som muligt under skabelsen.
" All magic comes with a price"
Avatar credit

Olympus Stormflod

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Topalis

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

KraveKage 27.12.2016 18:12
At tag op til vulkanen og begynde nærmest at lave børn var en ide Olympus kone havde fået, og som hun  var sikker på måske ville hjælpe dem til at få det barn de gik og ønskede, en ide han var med på for det var jo nærmest de to af de tre ting han elskede at lave, han var lige få sekunder hurtigere end hans elskede oppe på kanten og rakte hans hånd til hende, som hun tog imod hvor efter hun også kom tættere på ham, et meget dybt kys blev modtaget og gengældt igen, hvor efter han kiggede hende intenst og dybt i øjne, " jeg har været klar hele mit liv min kære, lige siden jeg møde dig  " sagde han hvor efter han placerede hans hænder på hendes røv og løftede hende op, med den rå styrke han besad.

" om hvis ikke nu skulle ske, så skal det nok komme min elskede vi har et langt liv foran os sammen for evigt, det ved du " sagde han hvor efter han lagde hende ned på ryggen, og med ham oven på hende han kunne mærke hvordan jorden der oppe var varm, men det var ham ligegyldig det var hende der var drejnings punktet ikke varmen der oppe fra.
Olympus kærtegnede hendes krop blidt og kyssede hende intenst på munden, og forsatte der ud af.
Savannah Stormflod

Savannah Stormflod

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Topalis

Alder / 22 år

Højde / 178 cm

Htqz 27.12.2016 20:01
" Så kan det ikke være mange år du har været klar min skat. " Drillede Savannah med en lille latter mens hun lod ham hive hende op til sig, mærkende de stærke hænder holde fast ind under røven. Hun elskede den følelse. Rå styrke, men med en vis blødhed der gjorde at grebet ikke var hårdt. "Må Shara velsigne os denne nat." hun rakte ud og holdt om hans nakke som han lod hende ned mod den varme klippegrund. Den var overraskende varmere end hun huskede det fra tidligere gåture op på Vulkanens top og ofringer til Shara. Måske hendes hud bare var sart..?

Hun gjorde et let vrid med kroppen inden hun åbnede munden let og svarede tilbage på hans lidenskabelige kys. Lod tungen danse om hans, og tænderne bide let fat i hans læbe inden hun gav slip igen. Imens gled hænderne på eventyr over hans brystkasse. Mærkede hans markerede muskler, fra halsen og ned, kærtegnede hun dem, muskel efter muskel. Hun vidste at han gerne ville give hende, men hun ville også så gerne sikre sig at han også var velbehaget under hele akten. Hun mærkede som hendes åndedræt ændredes under hans kys og hænder. " Men vi ved aldrig hvad livet vil bringe os i fremtiden. Jeg kunne lige så vel dø nu, uden at have gjort hverken dig eller stammen ære ved at bidrage med en arving. Som jeg kan dø som en gammel 80-årig bedstemor, omgivet af børn og børnebørn." Svarede hun igen, inden hun plantede et kærligt kys på hans næse.
" All magic comes with a price"
Avatar credit

Olympus Stormflod

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Topalis

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

KraveKage 31.12.2016 13:38
Han smilede over hendes kommentar " du har ret min kære " sagde han roligt og mærkede hvordan hun begynde at mærker på hver en muskel han besad, en nydelse han i den grad holde af faktisk holde han af alt hun fortog sig på ham, helt ned til nærmest kig med sine øjne på ham kunne han lide, " bare rolig min kære jeg er sikker på Shara velsigner os i nat " sagde han og satte sig lige op og så ned på hende, han tog stille fat i det øverste af hendes tøj og begynde blidt at tage det af hende, Olympus havde slet ikke så meget tøj på som hun havde, nej han havde altid sin ar overkrop fremme så hvorfor ikke også gør han kærer hustrue bar, efter at have taget hendes over del af kyssede han hendes hals blidt, hvor efter han lige som hende lod deres tunger mødes igen, denne dag var speciel og han var opsat på det hele skulle være godt både for hende, og for ham.


Der gik heller ikke længe før han gik til angreb mod hendes underdels tøj, han var ivrig efter hende han nærmest sultede efter at få hende tættere på sig end hun allerede var, men på den anden side hun var hans hustrue så det gjord nok heller ikke noget. " du går ingen steder før jeg synes det er okay min kære bare rolig du skal nok nå at opleve vores børn og børnebørn. " sagde han og forsatte med at kærtegne hendes krop og hende.
Savannah Stormflod

Savannah Stormflod

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Topalis

Alder / 22 år

Højde / 178 cm

Htqz 31.12.2016 14:07
Savannah rejste sig op for at hjælpe ham med at få hende ud af tøjet. Den mest naturlige måde at være nær gudinden, nøgne som nyskabte, det virkede som den mest naturlige måde at sikre sig velsignelsen ligeledes. Intet skulle være mellem dem, end ikke stof. Savannah skævede kort mod huden på sine skuldre, overvejende om et afkom skulle lide samme skællede hudlidelse som hun havde, hun håbede det vitterligt ikke. 
Tanken blev igen rystet væk idet Olympus begyndte at hive i hendes nederste tøj. En smule besværet af deres position trak hun benene op, bøjede let i dem som hun spredte dem for Olympus mens hun besvarede det lidenskabelige kys der stadig sendte strømninger gennem hendes krop. Da han havde fået tøjet ned over hendes røv, plantede hun sin bagdel mod den varme klippe med et lille grin. " Du vil måske låse mig fast til vulkanen til Shara har velsignet os med et barn, er det det du siger min egen? " Latteren boblede let op i hende, mens hendes hænder gled ned fra hans brystkasse, cirkulerede kort ved hans navle inden de fortsatte ned til hans nederste tøj som hun hjalp ham af. Hun ville fuldt og fast have ham. Indeni, såvel som udenpå.
" All magic comes with a price"
Avatar credit
Savannah Stormflod

Savannah Stormflod

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Topalis

Alder / 22 år

Højde / 178 cm

Htqz 02.05.2017 15:33
afsluttet..
" All magic comes with a price"
Avatar credit
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: zombie
Lige nu: 1 | I dag: 0