Når gamle venner mødes ved korsvejen.

Siri Morningstar

Siri Morningstar

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 178 cm

Sparks 09.11.2016 17:09
Hvis hendes rekrutter dog kendte den side, som brød frem hos Anann i dette øjeblik. Da den ældre dame åbnede døren, og så på hende som var hun en datter som var forsvundet i flere år. Det måtte siges, at man altid kunne føle sig hjemme i det her hus. Ananns smilerynker fordoblede hurtigt på bare få sekunder, hvor på hun rystede hoved omkring hvad der var sket. ”Jeg kolliderede med en mur under træning” hun slog en latter op, og trådte helt ind i huset og begyndte at tage sine støvler af. Selvom varmen var ulidelig, skulle man jo stadig benytte sig af ordentlig fodtøj. Men ikke at hun skulle vade rundt i det nydelige hjem, med dem på!

Smilet forsvandt hellere ikke da Logans navn blev nævnt, og her var det jo så at han ikke havde fortalt om deres møde tidligere, så mon ikke bare hun skulle spille med på den. ”Er han det? Hvor længe bliver han denne gang?” spurgte hun med den bedste og gladeste stemme hun kunne hive frem, mens fingrene gled ind i det løse hår. Hun skulle virkelig vende sig til at det ikke kunne blive sat op, i nogen arter.  
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 09.11.2016 17:35
"Du skal altså passe på dig selv min pige!" Oh hun skulle bare vide hvad der egentlige var foregået. Så igen. Hvis hun vidste det var den ældre dame ikke langsom til at finde hen til sin ældste søn og tage fat i hans øre, som var han stadig blot en lille ulydig knægt. Mødre havde den evne. "Oh det er jo ikke til et vide, men han er noget efter sine brødre skal jeg sige dig!"
Logan løftede blikket fra kortet meget brat og stirrede frem mod åbningen i stedet. "Han siger de ikke passer godt nok på mig.. Vås, men det ville nu være rart hvis de besøgte noget oftere" Han kunne høre afsavnet i sin mors stemme, og rejste sig med det samme fra stolen. Lod kort være kort.

Han var en god del mere afslappet påklædt denne gang. Han bar ikke noget af sin lædderbeskyttelse, eller våben. De var alle sammen lagt til side, for det skulle ikke benyttes i dette hus. Skjorten sad løst og åbnet en godt stykke ned, da der var varmt som en i helvedet, og hvis han kunne undgå at blive varmere gjorde han det. Logan stilte sig op af døråbningen og kiggede på dem. "Hvis de passede godt nok på dig, ville dit hus ikke se sådan her ud, mor" det var stadig et velholdt hjem indendør, de steder hun kunne. men mange af de større mere tunge arbejde kunne hun jo ikke klare selv.
Siri Morningstar

Siri Morningstar

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 178 cm

Sparks 09.11.2016 20:51
Hun savnede virkelig sin egen mor nu, sådan som der blev snakket til hende. Desværre havde de valgt at flytte længere væk fra hovedstaden, til at det gjorde det nemt bare at kigge forbi, når hun havde en fridag eller to. Hvilket efterhånden desværre havde en tendens med, ikke helt at være eksisterende, mest fordi hun ikke gav sig selv lov til at holde fridage. Hun nikkede langsomt, da hun begyndte at sige at Logan var efter sine brødre, og kunne ikke lade være med at synes det var en anelse doblemoralsk. Hvis han synes de skulle være der noget, mere skulle han så ikke også?
Jeg ved nu hvad du mener, mor skriver også hele tiden i hendes breve, af min bror næsten helt er stoppet med at komme på besøg, efter de fik barn nummer tre” hun rystede lidt på hoved, også selvfølgelig altid spurgte, om hun ikke snart selv kunne få en mand, flytte ned til dem og slå roder. Det var jo alligevel ikke meningen, at en kvinde i hendes alder, skulle rende rundt og lege våbenmester! En ting, hendes mor nok aldrig ville forstå, var Ananns glæde ved at være en del af noget større. Og ikke bare ville finde sig i, at være en lille hustru og passe en masse børn, ellers tak!

Hun vente sig imod Logan da han kom ud til dem, lidt i forglemmelse af hvordan hun så ud. Det kunne vel også være lige meget, blev hun enig med sig selv, da det gik op for hende. ”Jamen du kan da hjælpe til mens du er her?” sagde hun og prøvede så godt hun kunne, at efterligne hans ulvesmil, og prøvede ihærdigt ikke at le. ”Nu har du vel ikke så meget andet at tage dig til, siden du har tid nok til allerede at hønse rundt med dine brødre
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 10.11.2016 21:36
"Barn nummer tre! Jamen så har han da også en del at se til.. Meeen man skal huske på at hvis man kommer på besøg, kan der jo være lidt hjælp at hente til børnepasningen" Stemmen var munter og en varm latter forlod hendes mund. Der var selv kommet en håndfuld børnebørn fra datteren og de to yngste sønner - Logan derimod havde holdt sig væk fra familielegen. Eller.. Han var i hvert fald ret uvidende omkring hvis han havde børn nogle steder, men han tvivlede helt ærligt på at der var nogen.

Logan forsøgte at holde et ganske neutralt ansigt som hans blik fandt frem til det noget blåfarvede øjeområde. Okay, det havde ikke ligefrem været planen at udøve så meget skade på hende.. men sket var sket, og det var nok bedst at han ikke sagde noget højt, for så ville den kære gamle mor når gå fuldstændig i spåner. Nej nej, det måtte de tage senere. "Det er også planen" Svarede han tilbage med samme ulvesmil over sine læber, oh ja hun havde stadig noget af den vilde teenagetøs i sig - trods hun forsøgte at skjule det engang imellem. "Bare rolig, jeg skal nok finde ting at give mig til" Og der var rigeligt. Men først skulle det her hus havde en kærlig og stærk hånd, og om så han skulle banke snotten ud af sine brødre for at få dem til at hjælpe, så kom det til at ske! "Oh men kom nu med ind begge to! Ingen grund til at stå i gangen og sludre - jeg finder lige noget drikkelse" Logan bakkede tilbage ind i den lille stue og satte sig tilbage i den samme stol som han tidligere havde rejst sig fra, alt imens han kunne høre sin mor rende rundt i køkkenet. Det måtte blive øl der blev serveret, selvom hun nok havde foretrukket at kunne servere the for sine gæster.
Siri Morningstar

Siri Morningstar

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 178 cm

Sparks 11.11.2016 19:10
"Det skulle ikke undre mig" mumlede Anann næsten uhørligt, da Logan nævnte han nok skulle finde noget han kunne lave. Dog skulle det ikke undre hende, hvis det han havde i tankerne, ikke var noget hun ville bryde sig om. I hvert fald ikke, hvis det fortsatte i samme facon som, da hun havde ser ham tidligere på dagen.
Men lige som han holde sandheden tilbage, var hun ikke kommet her for at rive op i ting, som bestemt ville gøre hans mor ked af det.
Anann nikkede, lagde en hånd på hendes skulder, inden hun fulgte Logan ind i stuen. Hendes øjne gled rundt og indtog omgivelserne, inden at de lagde sig på kortet foran ham. Et kort? Så han var allerede igang med at planlægge hans nyeste rejse? Hun burde have vidst, at han ikke ville blive længe.
Hun stillede sig bag ham og lænede sig ind over den ene skulder, for at få et bedre udsyn. "så hvor længe gik der, inden hun spurgte om du ikke snart slog dig ned og fik barn og kone, efter du dukkede op igen?" sagde hun med en let latter i stemmen.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 12.11.2016 10:22

Logan var ikke helt sikker på hvad Anann fremmumlede, men han regnede ikke med at det var af den pæneste skuffe. Noget der automatisk fik ham til at smile skævt i dyb morskab. Hun havde da næsten fuldstændig sat sig for at han kun var ude på ballade. Hun kendte ham da også for godt.
Logan sad ganske afslappet og spejdede kun ganske kort til siden som Anann kom til syne ved hans skulder. Han grinede først som svar, en ganske brummende varm latter. "Det var faktisk mere om jeg havde og ikke hvornår. Et sted havde hun vel håbet at jeg havde opstartet en familie et eller andet sted derude" svarede han stadig med den tidligere latter hængende i stemmen. Der var ikke mange som kunne leve det liv han havde - og da slet ikke med børn i tankerne. Nej, nej. Det var nok bedst at han afholdte sig fra at starte familie og reproducere sig.. Altså, i hvert fald med en kone. Det pjat var han altså blevet for gammel til, og med den levestil han lagde for dagen, levede han nok ikke i ti år mere.
"Er dine forældre holdt op med at plage dig? Jeg husker godt hvor pænt de tog afvisningen af den første de havde i tankerne" De virkede en del mere ivrige efter det. Så vidt Logan huskede havde Anann heller ikke lige så mange søskende som han selv, og da de alle var gift og havde børn, så var det mere for hans egen skyld hans mor ønskede at han blev gift. Godt hun ikke vidste hvad han normalvis lavede.
Siri Morningstar

Siri Morningstar

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.11.2016 12:24
Der var en varme, som fik lov til at brede sig i hendes brystkasse, som han begyndte at snakke til hende; lidt lige som de havde gjort i gamle dage. Hendes hånd uglede hans hår, inden hun satte sig i stolen ved siden af og lagde det ene ben over det andet. ”Skulle ikke undre mig, hvis der ikke allerede er børn der render rundt der ude, med dit fabelagtige ansigt” tydeligvis mente hun det ikke som en kompliment, hvilket også blev understreget da hun blinkede til ham. Øjnene fangede dog igen kortet, og hun lagde undrende hoved til side. Topalis? Hvad fanden skulle han der ude? Hun lænede sig længere frem over og indtog kortet lidt mere. Vent, var der ikke noget med at en eller anden bande, havde mistet deres leder og nu havde forladt øen? Hun gjorde store øjne, da tingene pludselig faldt på plads.

Men før hun nåede at kommentere på det, kom han med sit eget spørgsmål. I formål for ikke igen at komme op og skændes, lagde hun ryggen tilbage imod stolens ryglæn, før hun rullede med øjnene. ”Hver gang jeg får et brev, spørger hun om jeg snart har fundet en ny – og selvfølgelig den typiske, at der lige er flyttet en ung nydelig mand ind, om jeg ikke har lyst til at komme forbi og møde ham” hun gjorde et ansigtstræk og lagde armen over kors ”Nogen gange, tror jeg det ville være nemmere for hende, hvis jeg løj og skrev jeg slet ikke var til mænd. Det eller jeg er ene og alene skyld i at min mor døde af et hjertetilfælde” selvfølgelig ikke at hun skulle begynde at fortælle, at hun faktisk allerede var blevet mor, men ikke havde valgt at beholde barnet. Et lille hadefuldt smil formede sig på sine læber, jobbet frem for alt andet ikke? Hvad det dog ikke havde bragt hende i, af en situation. 
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 13.11.2016 09:45

Logan løftede et øjenbryn af hende, mens han fortsat smilede, tydeligt ikke påvirket af Anann's udtalelse. En udtalelse der nok ikke var specifikt positivt ladet - men han kunne alligevel ikke lade hver med at more sig over det. "Jeg har altid sagt at mine formidable gener ikke må gå til spilde!" Og nu han ikke havde familie, så måtte man jo videregive dem på den ene eller den anden måde.
Logan fulgte hendes bevægelser, og øjnene som fastlåste sig på kortet. Han forholdte sig stille, men vidste godt hvad hun tænkte. At det var nyeste destination og der var en del rygter om stedet allerede.

Logan kunne ikke holde en latter tilbage ved tanken om Anann løbende efter skørterne på andre kvinder. Det var ikke fordi synet generede ham! Så absolut ikke, men det var første gang han forestillede sig - og det var ikke ligefrem hvad han regnede med nogensinde kom til at ske. "Hun får sgu nok et hjertetilfælde, hvis du skriver det til hende!" Men hey, så plagede hun da i det mindste ikke mere. Mørk humor, men selvfølgelig ønskede Logan ikke at Ananns mor skulle falde om af at slagtilfælde! "Hvad med Owen? Har hun ikke nok i ham og hans kone? De har fået børn ikk?" Logan var ikke videre oplyst på denne front. Han havde ikke fået så mange oplysninger, specielt ikke som Ananns familie var flyttet fra hovedstaden. Alle på nær hende.
Siri Morningstar

Siri Morningstar

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 178 cm

Sparks 21.01.2017 15:05
En grimasse overtog Ananns ansigt, som prøvede hun at finde ud af om hun skulle grine eller græde. Hans formidable gener? Gud måtte vide, at hans børn ville starte ragnarok var der nok af dem. Men smilet forekom pludselig naturligt for hende og den ellers så stive våbenmester, var som forduftet fra tidligere. Det var ganske rart, skulle hun være ærlig over for sig selv.
Da moren og hjertetilfældet blev nævnt, grinede hun højt og hjerteligt. "Jeg ville nu også helst være til stede når jeg fortalte hende et, sådan et udtryk ville jeg ikke lade gå til spilde" dog blev hun lidt mere alvorlig da hendes bror blev nævnt, hun rullede med øjnene og trak på skuldrene "Owen har nu.. tre børn" sagde hun og nikkede med hævet øjenbryn. "Men det er aldrig nok vel, mødre vil jo helst have at alle deres børn har familie og lever lykkeligt til deres dages ende" hun fugtede læberne og overvejede kort, at få lagt sin dybeste hemmelighed på bordet. Måske det faktisk ville hjælpe, bare at få det sagt. Med et lidt tomt blik, kiggede hun ud af vinduet. Egentlig kiggede hun slet ikke på noget, desuden var det også ganske rart bare at sidde og slappe af. Især med den varme som der var der, lige meget hvor man befandt sig. 
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 22.01.2017 00:31
Det kunne da også ske at hans fantastiske bastardyngel ville gøre underværker og blive krystallandet frelsere! Logan var optimistisk, også selvom han rent faktisk tvivlede på at han havde nogen - og havde han. Ja, så var der nok sket en smutter. Det var begrænset hvilke familiefølelser han havde over det foretagene, og han var ikke engang sikker på at der ville komme en desideret oprigtig reaktion skulle en af disse bastardunger opsøge ham. Men nok om det! Den skade var nok ikke sket!
Logan grinede afslappet og betragtede hende med sit eneste funktionelle øje. Nej, det udtryk skulle man ikke gå glip af. Han fnøs let og himlede med øjet. "At leve lykkeligt til sine dages ende er opreklameret, og pisse kedeligt!" brummede han afslappet i sin stol, dog stadig med et blik på hende. Han fornemmede noget, noget i det tomme blik, der afslørede at alt måske ikke var helt lut og lagkage alligevel. Han trak sig op fra den noget tilbagelænede stilling i stolen og hvilede derefter sine albuer på lårderne, med hænderne foldet foran sig. "Såh.." Enten var det et skub til at hun fik sagt noget af det som nok plagede hende, eller også ville hun tage beslutningen at gemme det til senere. Hvad end det var, ville han acceptere beslutningen. Hvis hun ville have at han skulle vide det, fik hun det sagt før eller siden.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 02.05.2017 11:56
/afsluttet
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3