Et skæbnesvangert fald

Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Mørkelver/Bjergelver

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 01.08.2016 18:46
Ulairi var begyndt på at gå sig en tur gennem Elverly da hans evne til at forsvinde satte igang af sig selv. Først blev han forvirret over at det skete uden han ville have det, der næst besluttede han at han ligeså godt kunne udnytte det. Han lod evnen tage fat og svævede med den lille brise der var at finde mellem de tætte træer. Stille svævede han op mellem træhytternes toppe, hvor hans evne pludselig stoppede og selvom at han prøvede at holde den igang, lykkedes det bare ikke. Han faldt nogle få meter ned på en af hængebroerne mellem hytterne hvor han lå og var slået bevistløs.

fulde navn er fundet ved hjælp fra silmarilion
Betyder: Mørke Ringånd-Fjernseer

Rhovandír

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 135 år

Højde / 177 cm

Htqz 01.08.2016 20:11
Dagen havde været ganske rolig for Rhovandír. Til en forskel fra hvordan den ellers kunne være et rent helvede for ham, især når fuglestemmerne lød. 
Han havde lige leveret nogle træningsvåben, og var egentligt på vej for at mødes med nogle kammerater inden han skulle ud på en mindre vagt for at få lidt afveksling nu hvor Renaél befandt sig mere og mere i helbredelseshuset og hjalp til der. Et mindre skrig lød dog fra en ældre, knotten falk, der havde fået øje på den bevidstløse elverskikkelse på broen. Som Rho så dette, var han ikke sen til at lade kammerater være kammerater, og kom hurtigt, om end forsigtigt, over til den slappe skikkelse på broen. " Hey.. Er du ok? " Tydeligvis ikke, prøvende begyndte han at ruske den anden, alt mens falken havde sat sig for enden af broen hvor den nu sad og pudsede sine fjer, og skævede mod dem engang imellem. " kom nu, vågn op..?"  

( slog 5, 2 )
Spejder/urtekyndig - Elver
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Mørkelver/Bjergelver

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 01.08.2016 20:35
Ulairi der var gået ud som et lys, vidste ikke at der var kommet nogen til undsætning. Han anden evne var lynelementet, hvilket han heller ikke havde den store kontrol over, slet ikke i bevidstløs tilstand. Men han blev rusket i af Rhovandír var der hele tiden risiko for at give stød.

Efter lidt tid vågnede han op igen, helt fra snotten. Han vidste ikke helt hvor han var. *Ehh, jeg tror nok jeg er okay.* sagde han roligt og kiggede op på Rhovandír, som han dog ikke kendte, men havde set og hørt meget godt om. *Ah, ærede Rhovandír, Tak fordi de kom til min undsætning, mine kræfter har drillet mig lidt.* sagde han roligt, mens han satte sig op.
Han kiggede rundt for at finde ud af hvad der mon skete, siden han havde lagt på broen, stadig godt forvirret.

fulde navn er fundet ved hjælp fra silmarilion
Betyder: Mørke Ringånd-Fjernseer
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Fisk, Venus
Lige nu: 2 | I dag: 9