Well well. What do we have here.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 16.01.2014 21:43
Det var en sen aften og der var ikke mange lyde nær bjerget. De lyder der var kom fra en lille kilde der sprang ud fra bjerget. Der var et par små dyr som bevægede sig rundt men de fleste var skræmt væk af Koda.

Koda var her ude og havde lige rejste sig fra jorden. Ved siden af hende lå der en ung mand som var besvimet og der var lidt blod ved hans hals. Det havde været Koda's offer for denne aften. Hun havde forført ham inde i landsbyen der ikke lå langt væk og lokket ham med ud til foden af bjerget. Der havde hun slået ham ud og spist af ham og nu efterlod hun ham her. Dog vidste Koda godt at han indten ville vågne selv om et par timer og kunne finde tilbage. Og hvis ikke ville landsby jægerne nok finde ham om morgen.

Koda børstede lidt snavs fra sit tøj og strakte sig lidt der hvor hun stod og kiggede op imod himlen. Det var en dejlig stjerne fyldt aften og det gav da næsten helt ro i sjælen.

"Dejlig aften... ja det er det" mumlede Koda for sig selv og kiggede kort ned på manden der lå på jorden.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.01.2014 22:07
Kravenoh havde siddet op i et træ i skjul og helt lydløst og kiggede på koda, han gjorde sig selv lidt til syne da han så hvad der var sket, og nu hvor han kunne se hun var færdig med det hele.
" meget flot blodsugere, men hvis jeg vil dig vil jeg dræbe den ham du lige har drukket lidt af, er det da ikke det i normalt gør " . sagde han koldt og ligegyldigt.

Han hoppede ned fra træet og gik hen imod koda, selvom hanvidste hun var vampyr frygtede han hende ikke. " måske du skulle prøve en på din egen størelse og ikke sådan en taber som ham der ligger der " han holde hånden op foran personen der lå på jorden, og frem fra Kravenoh hånd kom en kæmpe massiv flamehav der brande hendes offre op. " sådan så er vi sikker på han ikke bliver forvandlet " han vende blikket på koda " nu vil du prøve noget mere udfrodrende "
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 16.01.2014 22:15
Koda fik et chok da der pludselig var nogle til stede hun åbenbart ikke havde lagt mærke til. Den første tanke hun fik at hun var færdig som gårdsanger nu. Men Kravenoh havde jo helt andre intentioner.
"Jeg dræber ikke" sagde Koda hårdt og vendte sig imod KRavenoh og betragtede ham lidt.

Koda orkede entelig ikke problemer lige nu og det var tydeligt at ham her var ude på at der skulle ske noget voldsomt. Dog havde Koda slet ikke regnet med at Kravenoh ville sætte ild til hendes tidligere offer.

Koda så helt forfærdet ud og sagde "Hvad skulle det til for... hvem fanden tror de lige de er". Smatidig Koda talte trådte hun et par skridt tilbage og lagde en hånd på det sværd der hang ved hendes side.
Kraveoh virkede bestemt som en der var ude på at skabe problemer.
"Du har en chance for at forlade stedet her uden at være kommet til skade" sagde Koda alvorligt og regnede næsten ikke med at der ville blive lyttet til hende.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.01.2014 22:48
Kravenoh lyttede altid til folk når de lukkede tomme trusler ud, og denne vampyr var på ingen måde klog i hendes sidste sætning hun sagde til ham. han gik et par skidt imod koda " hører her blod sugere der findes forskellige onde mennesker på jorden, der findes dem der blot siger trusler for at virke skræmmende, så er der dem der blot vil skade folk, også er der dem som er ligeglad med alt og gøre hvad de selv vil, og det er der jeg hører til så hvis jeg vil brænde den mand så gør jeg det " han så det sværd koda var gået hen til, og det fik ham blot til at ryste på hovedet.

Kravenoh satte sig på hug kort " så nu vil du ha en lille chance for at skade mig med dit sværd, og en skramme eller to er fint med mig, bare du selv er klar over hvor ondt det gør at få hevet dine faste tænder ud " han sad og kiggede på koda, det var som om denne vampyre bare troede at hun kunne true ham, men det var den forkerte at true men det vil hun finde ud af.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12