Genforeningen
Adrien TrentAdrien Trent
Krystalisianer

Kaotisk God
Race: Menneske
Alder: 28
Højde: 185 cm

Skaber: Lorgath
15.11.2012 22:58
Adrien lod det ligge da Izilarna forklarede at hendes far havde lignende evner af hendes. To mod ham, ville de dog nok kunne klare det, men han ville ikke rigtig til at argumentere mod det. I stedet lo han da hun gav ham ret i det med den syge trold i brunst, lige indtil hun fortalte hvad hun egentlig lavede her. Hvor heldig havde man ret til at være? Adrien følte ikke han havde lyst til held, men så alligevel. Han havde jo dræbt en lyskriger. Hans blik sænkede sig meget igen, før han, meget samvittighedsplaget, så op på hende.

"Må jeg godt blive her? Kentaueren var en lyskriger,"

Sagde han brødbetynget. Han regnede næsten med, at hun skulle have en forklaring på dén, så han stoppede ikke med at tale det rene mel ud af posen.

"Hun var allerede kommet til skade. Så endte det i en kamp med bue, mmel hun og jeg og det endte med at vi kom tæt på hinanden. Før hun døde sagde hun undskyld til mig,"

Han blev kun mere plaget af at fortælle hende det, men i det mindste fik han talt ud om det. Det var virkelig noget han havde brug for. Han havde dræbt før, men ikke én der sagde undskyld ved det sidste.

"Så... Jeg er vidst blevet kriminel.."

IzilarnaIzilarna
Dæmonjæger

Kaotisk God
Alder: 29
Højde: 170 cm

Skaber: Xenix
15.11.2012 23:33
Izilarna strøg forsigtigt henover hans hånd, hun kunne udemærket godt mærke at han skulle til at komme med noget der mindede om dårlig samvittighed, det var ikke så svært at se i hans øjne, diskret prøvede hun at smile til ham, men det forsvandt med det samme da han fortalte at det havde været en af lysets krigere han havde myrdet. Mordet i sig selv var ikke slemt, Izilarna omgik sig med mordere til dagligt, men han fortrød det, og det var hvad der var slemt.

"Men, hun slog jo på dig også. Det er jo selvforskyldt når hun angreb, desuden kan alle og enhver jo komme og undskylde bagefter!"

Sagde hun så ganske oprigtigt, inden hun trak på skuldrene, det lod godt nok ikke til at ligge til lysets krigere at angribe folk uden videre, men det kunne jo være at kvinden var blevet venvittig, der kunne være alle mulige forklaringer på det og så vidt Izilarna kunne forstå havde det ikke været ham der havde slået først.

"Og hey, vi er alle sammen lidt kriminelle ikke?"

Det var ikke fordi Izilarna selv havde prøvet at fortryde et mord, hun havde ved et uheld ristet Rakan og selvom han havde været uden om det havde hu nstadig dårlig samvittighed, hun prøvede bare at skubbe det lidt fra sig
~^~ I am the Who, when you call; Who's there!~^~

Adrien TrentAdrien Trent
Krystalisianer

Kaotisk God

15.11.2012 23:47
Det ændrede ikke så meget på Adriens skyldfølelse at Izilarna mente, lyskrigeren lå som hun havde redt, men i det mindste så det ud som om det var i orden for hende. Han smilede let, mens han pillede videre ved sin ring, selv med hendes hånd på sin.

"Mjaeh... Ja, måske var det i orden så,"

sagde han eftertænksomt. Han så stadig en smule desperat på Izilarna. Han ville ikke væk herfra. Han kunne måske endelig slå sig ned og ikke længere være en vandrer. Men han måtte få nævnt at han havde skiftet navnet ud til hende på et tidspunkt. Nu var dog ikke passende.

De blev ved med at snakke frem og tilbage på forskellige emner en time mere, til Adrien døsede hen og faldt i søvn. En meget nødvendig søvn, for han havde ikke lagt så godt i flere år. Han sov hele to døgn, før han klatøjet vågnede op og var dødsens sulten.

IzilarnaIzilarna
Dæmonjæger

Kaotisk God

16.11.2012 01:18
Izilarna var ikke længe om selv at falde i søvn, hun var træt efter ikke at have sovet i flere døgn, nu trængte hun bare til ro og varme, takket være det store solide tæppe og den lune seng formåede hun også at sove hele natten igennem i sin fuldkomne menneskeform, så hverken lyde eller lugte irriterede hende, da hun vågnede var det dog igen aften og Abraham sov stadig. Overraskende nok var hun ikke engang vågnet da han i søvne havde puttet sig ind til hende. Af samme grund lod hun sig forsigtigt glide ud af sengen, inden hun trykkede tæppet grundigt ned omkring ham med et lille smil, det var nok meget godt at han fik sovet ordentligt igennem.

Izriel brugte det meste af natten og lidt af dagen på arbejde og da han endeligt vågnede var det igen aften, en solid dugt af mad havde bredt sig i grotten, det var også på tide for de andre at spise. Grundet kulden var hele grotten lyst op af vokslys, takket være huleformen holdt de kolde sten alligevel på varmen, så der var dejligt lunt.

"Frisk og veludhvilet?"

Izilarna sendta ham et stort smil fra skrivebordet hun sad ved mens hun ventede på hans svar

Adrien TrentAdrien Trent
Krystalisianer

Kaotisk God

16.11.2012 01:46
Adrien satte sig langsomt op ved lugten af mad, der meget hurtigt fangede hans opmærksomhed, før et spørgsmål nåede hans ører, og han vendte blikket mod lyden. Et kort øjeblik stirrede han komplet forvirret på Izilarna, før det gik op for ham at han jo havde sovet her og var blevet genforenet med hende igen efter mange, mange år. Han smilede træt og gned det ene øje lidt. Der sad stadig nogle blodrester i hans krøllede hår og lidt ved næsen endnu, men det var ikke noget han lagde mærke til.

"Jeg er ikke sikker. Mine skuldre er helt døde,"

Sagde han som det første. Det var altid skuldrene der var det første der dukkede op i hans tanker, for det var dem han brugte til buen. Og lige nu var de ret ømme og ubrugte. Hvor længe mon han havde sovet? Han sendte Izilarna endnu et smil.

"Jeg tror ikke jeg er helt vant til at sove så blødt længere. Men jeg tror jeg har det fint nu,"

Lød det kort efter fra ham, mens han satte benene på gulvet. Han havde stadig støvler og bukser på, men skjorten af hans var blevet klippet i stykker, så man faktisk kunne se nogle af de tattoveringer han havde fået i sin tid i norden. Tattoveringer der tog lang tid at lave og med en mand af nordkrigernes kaliber, så var der ingen kære mor. Det skulle gøres, og sådan var det. Selve tattoveringen sad på venstre skulderblad og forestillede et ulvehovede med en slange i munden. Jorheimklanens mærke, hvis man vidste mere om det end så mange andre. Heldigvis havde pilen ikke ødelagt den.

"Er det kanin-ragout jeg kan lugte?"

Spurgte Adrien, mens han kiggede hen på Izilarna med et sultent blik. Så måtte han jo bare gå rundt i bar overkrop.

IzilarnaIzilarna
Dæmonjæger

Kaotisk God

16.11.2012 14:57
Izilarna smilede lidt kækt til ham, det lod til at han fuldkommen havde mistet tidsfornemmelsen, men det gjorde men selvfølgelig efter et par døgn i en mellemting mellem søvn og hvad der vel kunne sammenlignes med en besvimet tilstand.

"Det er ikke så underligt, du har sovet i lidt over to døgn og har ikke vendt dig synderligt meget!"

Sagde hun så med et smil, inden hun rejste sig fra bordet hun sad ved. Hun havde som oftest en af de sorte kropsnære kjoler på same de sorte læderstøvler der var tæt snøret til læggen, derudover havde hun et stort hvide sjal af kaninskind der var syet samen til et stort varmt stykke, det var sjældent at Izilarna gik med det, men det varlunt og hyggeligt.
I en næsten usynlig bevægelse tiltede hun hovedet til en ene side og nikkede så anderkendende.

"Det dufter sådan, men jeg kan lige kigge!"

I løbet af ingen tid var Izilarna ude af teltet og ganske få minutter senere dukkede hun op med en stor skål med kogte grøntsager og ligeledes som gættet, kaninragout ved siden af, som hun rakte til Abraham.

"Der er mere derude, så spis du bare, du trænger sikkert til det!"

Adrien TrentAdrien Trent
Krystalisianer

Kaotisk God

19.11.2012 00:04
Adrien fik store øjne ved nyheden om at han havde sovet i to døgn og hans mave responderede ved at knurre lidt mere. Han tog sig til den og kiggede undskyldende på Izilarna.

"Det var længe. Så længe har jeg vidst aldrig sovet,"

Sagde Adrien mens han kløede sig lidt i nakken. Han strak sig lidt, men undlod indtil videre alt for meget arbejde med kroppen, af bekymring for, at han måske ikke var helt ordnet endnu. I stedet så han efter Izilarna der forsvandt ud af teltet og mens hun var væk fik han sit bælte med sværdene på igen og satte sig til at kigge lidt på lyskrigerens bue. Afprøvede, hvor godt den virkede.
Da Izilarna dukkede op, sad han og studerede mærket på den. Mon det kunne fjernes eller dækkes til?

En skål med ragout og grøntsager blev rakt til ham og han begyndte omgående at skovle maden i sig med stort velbehag. Naturligvis sørgede han for, ikke at spise det for hurtigt da han intet havde fået i to døgn, men det så ud som om, at han nød det.

"Så... Hvordan ser din hverdag ud i dag?"

Spurgte han da han havde tygget af på en mundfuld.

IzilarnaIzilarna
Dæmonjæger

Kaotisk God

20.11.2012 21:15
Izilarna greb hurtigt et stort rødt æble fra en skæbbe der lå på et af bordene, inden hun satte tænderne i det med en knasende lys, og trak så på skuldrende, mens hun tyggede af munden, hun havde allerede spist aftensmad, så hun havde ikke brug for mere, æblet var mest for at være lidt selskabelig.

"Din krop have brug for det, ikke så underligt efter den omgang den var været igennem!"

Sagde hun så, mens hun studerede det overdimentionerede æble, så vendte hun blikket imod Abraham igen, der sultent begyndte at spise, han havde været heldig, maden i grotten afhang altid af held og arbejdsindsats, og der havde været rigeligt af kanin til at lave en stor skudefuld så alle i lauget blev mætte, sådan gik det ikke altid.

Izilarna så tænksom ud da han spurgte hende, hun var i tvivl om at han mente hvad hun lavede til hverdag, eller han spurgte om hvad hun skulle på dagen, så hun vendte det hurtigt til sin egen fordel og trak på skuldrene.

"Jeg har ikke så meget for, det arbejde jeg har skulle lave er ordnet, man kan vel sige at jeg har de næste par dage fri, bortset fra at lauget naturligvis skal tilses. Hvad med dig? Har du travlt?"

De store blå øjne så spørgende på ham, inden hun igen tog en stor bid af æblet, uden at tænke på manerene.

Adrien TrentAdrien Trent
Krystalisianer

Kaotisk God

21.11.2012 12:16
Adrien nikkede, da Izilarna forklarede at det ikke var nogen mærkelig ting at han havde sovet så længe. Hun havde nok ret, selvom han ikke havde den vilde forstand på kroppens behov. Han havde ikke oplevet at sulte før, så han vidste heller ikke hvor længe der ville gå før man døde af det.

Han så lidt til, da Izilarna gav til sig til at spise et æble, men spildte derefter ikke mere tid på, ikke at spise. Det skulle ned i maven, alt den gode mad. Normalt havde han ikke adgang til så smagfuld mad. Selv kunne han godt tilberede sin mad, men han var ingen kok. Det var kedeligt, og for ham var dette næsten et festmåltid.

"Mig? Næh, jeg har al den tid jeg har behov for. For min egen skyld kunne jeg sgu sagtens blive her de næste par dage, hvis du ikke har noget imod det. Jeg kan også godt hjælpe til med hvad end I laver,"

Svarede Adrien med et lille smil. Han håbede sådan, at hun ville ja tak. Han havde ikke rigtig nogle andre steder at gå og nu hvor han endelig havde fundet hende, ønskede han ikke at rejse rundt længere. Det var på tide, at stoppe den rastløse gang, han havde gået de sidste mange år. Det var på tide, at finde sig et nyt hjem, og Adrien ville ikke have noget imod at bo her.

IzilarnaIzilarna
Dæmonjæger

Kaotisk God

21.11.2012 18:29
Izilarna sendte ham et skævt smil, inden hun trak på skuldrene, så rakte hun ud efter buen som Abraham havde siddet med da hun kom ind i teltet. Hun havde faktisk aldrig set noget lignende, hun havde både set buer og udsmykkede våben før, men intet i den kaliber som buen hun sad med, den var også stor, hos en lille kvinde som Izilarna så den faktisk direkte fjollet ud.

"Det er et flot stykke håndværk, nu er der selvfølgelig intet der kan måle sig med mit pragtfulde sværd, men den kommer tæt på!"

Izilarna smilede kækt til Abraham, mens hendes stemme havde fået en kæk undertone. I et upassioneret forsøg prøvede hun at trække buen, men kæmpede lidt for meget med det til, at det var det værd, hun ville nok kunne trække buen til perfektion når hun var forvandlet, men hendes kløer forhindrede nogen form for våbenbrug, så det ville ikke være til nogen nytte, selvom hun så ville have kræfterne til det.

"Du kan sagtens blive, intet problem, men hvis du bliver er vi nødt til at betragte dig som en del af Lauget..."

Sagde hun så og skar en undskyldende grimasse, inden hun fortsatte

"og det kræver at du er indforstået med laugets regler og hvad det betyder hvis du stikker et af de andre medlemmer. Et medlemskab kræver også en tatovering, det er for alles bedste!"

Sagde hun så, inden hun tog endnu en bid af æblet og så afventende på ham, der var ingen grund til at gå videre med planlægningen, hvis han bakkede ud nu,

Adrien TrentAdrien Trent
Krystalisianer

Kaotisk God

21.11.2012 23:30
Adrien lod Izilarna tage buen og så til mens hun beundrede den let og afprøvede den. Selvfølgelig nogenlunde med rette teknik, men dog ikke helt, da hun ikke kunne spænde den helt ud. Muskelstyrke havde naturligvis også lidt med det at gøre, men Adrien var en mester til buer. Han viste dog ikke hvor mange pund denne bue trak, men den så ret stærk ud.

"Ja, det er fra lyskrigeren. Jeg tænkte, at det nok hellere var mig der skulle tage den end en anden. Jeg ved, jeg ikke tog den fordi den var noget værd, men fordi den er et brugbart værktøj,"

Sagde Adrien, mens han rejste sig op skovlede den sidste mundfuld mad i sig, og stillede skålen fra sig. Han tog buen tilbage og afprøvede den selv. Kraften kom bag på ham og han startede prøvende ud, før han blev enig med sig selv om at han kendte til den styrke der skulle til.
Så trak han den tilbage i en glidende bevægelse og satte skulderbladene i lås. Den før sårede skulder rystede let, så han slækkede grebet efter få sekunder, hvorefter han også lagde buen væk på sengen.

Det lyder som en fin deal,"

Sagde han til at starte med, men lyttede lige Izilarnas ord igennem, mens han så en smule eftertænksom ud.

"Fint fint, stik mig en tatovering så, men jeg vil gerne lige høre reglerne,"

Han tog det meget let. Måske fordi han alligevel ikke var helt på den rette side af loven alligevel og blot ville have det fint og være fri. Lauget virkede til at være et udmærket sted at være det, hos.

IzilarnaIzilarna
Dæmonjæger

Kaotisk God

21.11.2012 23:57
Izilarna lod blikket glide op på Abraham da han rejste sig op, gad vide om han stadig var sulten? Han var trods alt en fuldvoksen mand, og hun kunne let spise to portioner. På den anden side havde han sovet meget længe, maven skulle lige vende sig til overhovedet at spise igen.
Kort skulle hun til at protestere da han spændte buen, så tung som den var at trække kunne han komme galt afsted med den nyhealede skulder, men kort efter vurderede hun at han selv kunne finde ud af hvad den kunne holde til.

"Det er godt tænkt, selvom jeg ikke regnede med at du havde hjertet til det, er det bedre at du har den. Sådan en bue finder man ikke hvor som helst, den er sikkert en del værd!"

Sagde hun så, faktisk huskede hun Abraham som den evige gentleman, han havde altid opført sig nobelt overfor Izilarna på trods af at de praktisk talt havde rendt nøgne rundt sammen, af samme årsag regnede hun ikke med at han kunne få sig selv til at tage buen fra en af Lysets krigere, også selvom hun var død.

"Reglerne er ret simple. Man stikker ikke hinanden, man tager ikke et job der allerede er claimet af en anden i lauget og man hjælper til med ting som at holde vagt, jagt og sådan. Desuden er det vigtigt at man holder sig neutralt overfor lyset og mørket. Åbenlyse holdninger er kun til besvær."

Izilarna rejste sig selv op fra sengen og gik så hen til et stort skrivebord af træ hun før havde siddet ved, på bordet var der dynger af papirarbejde og en skrivepen samt blæk og andre småting. Fra en af bunkerne trak hun et stykke pergament, og holdt det så op foran Abraham, på pergamentet var der en smuk udformet daggert, selv samme kniv man kunne se på indersiden af Izilarnas overarm.

"Det her er tatoveringen, du bestemmer selv størrelse og placering."

Adrien TrentAdrien Trent
Krystalisianer

Kaotisk God

22.11.2012 01:12
Adrien så en smule forvirret hen på Izilarna ved hendes kommentar om ham. Hvad havde hjerte at gøre med det? Adriens morale var let forskruet af Jorheim folkene, så det med at tage ting fra de døde, hvis man mente, man kunne bruge det, var en okay ting at gøre. Men at sælge det direkte, blot for profit bagefter, var ikke særlig hæderligt. Han kunne ikke helt se hendes pointe men trak blot på skuldrene.

"Jeg har vel ændret mig siden sidst. Jeg var jo bare en knægt dengang,"

Svarede han med et skævt smil, mens hans tanker gik tilbage på tatoveringen af ulven på skulderen. Han vidste jo ikke om den var blevet ødelagt eller ej.

Han lyttede dog opmærksomt til Izilarnas opremsning af reglerne, der virkede ganske fair. Han kunne faktisk ikke helt se noget sted han ville passe bedre ind, end her. En lovløs, mere eller mindre, der tog hvad han havde brug for, men som ikke bare myrdede til højre og venstre. Ganske neutralt, efter Adriens hoved. Da hun stak ham et pergament, studerede han det kort og blev hurtigt enig med sig selv om hvor den skulle placeret. Den passede perfekt til underarmen, så han rakte hende det tilbage og pegede på højre underarm.

"De regler kan jeg vel sagtens overkomme. Du kan bare smide tatoveringen der, og hvis du har tid, må du også gerne lige se om min anden er blevet ødelagt efter i går,"

Forklarede Adrien, mens han pegede om på sit skulderblad. Den var ikke ødelagt, men det vidste han jo intet om.

IzilarnaIzilarna
Dæmonjæger

Kaotisk God

25.11.2012 18:45
Izilarna sendte ham et stort ulvegrin da han gik med til at slå sig til Det Sorte Laug, jo flere desto bedre, i hvert fald ifølge Izilarna, hvis egen morale vel også var blevet let forskruet gennem tiden.

"Bare sæt dig, så tager jeg et kig!"

Det var nemmest at starte med reparationsarbejdet og for at være ærlig havde hun ikke umiddelhaft tid til at studere tatoveringer på hans krop før, hun havde haft lidt andre ting at se til som for eksempel at redde hans liv, da han satte sig skævede hun til tatoveringen på skulderen og rynkede så brynene let sammen.

"Intet under at du har ændret dig. Er det ikke Jorheims symbol? Den har ikke taget skade, men i tilfælde af at jeg ikke husker forkert, burde der ikke hænge en dødsdom på dig?"

Sidst hun tjekkede var den slags samfund umiddelbart ikke et man skred fra og hvis han havde gjort det var det vel kun et spørgsmål om tid inden de fandt ham, det kunne bringe hele lauget i fare!

Tøvende fandt hun de fornødne ting frem til tatoveringsarbejde og begyndte langsomt at rydde bordet, men det krævede at hun fik en forklarring først, hun kunne ikke lukke folk ind i Lauget som var truet på livet og i så fald kunne bringe alle andre i fare. Abraham havde været hendes bedste ven igennem mange år, men hun var ikke dum, mennesker ændrede sig også Abraham, men spørgsmålet var bare hvad han havde ændret sig til!

Adrien TrentAdrien Trent
Krystalisianer

Kaotisk God

25.11.2012 19:18
Adrien satte sig på stolen da Izilarna bad ham om det og mens hun studerede hans tatoveringer, vedblev han sin pillen ved ting og sager. Han hævede et øjenbryn da hun spurgte ind til dødsdomme. Han var skredet fra klanen i Jorheim, ja, men han var jo stadig en del af den. For dem havde han jo bare rejst og ville måske komme tilbage. Deres leder havde i hvert fald sagt sådan, da han havde talt om at rejse videre.

"Nej nej, ta' det roligt. Klanlederen var okay med det. Jeg har beholdt mærket fordi jeg stadig er en del af klanen og de kan altid få hjælp af mig, hvis de beder mig om det. Det er ikke et slave-hieraki, man må godt komme rundt i landet, hvis man vil det,

Gav han sig til at forklare hende, alt i mens hun ryddede op. Det havde selvfølgelig også noget at gøre med, at de godt vidste lidt om hans nobilitet længere nede i landet, og det faktum, at han havde givet dem planer over sit eget gamle hjem til hvis de nu skulle få lyst til at plyndre stedet. Han havde faktisk givet dem chancen for flere rigdomme, og de var taknemmelige for det.

"Faktisk håber jeg, han tog imod mit råd om fars herregård. Han kunne godt trænge til lidt nordiske prygl. Og lidt ydmyghed oven i,"

IzilarnaIzilarna
Dæmonjæger

Kaotisk God

26.11.2012 17:35
Izilarna virkede overrasket over hvad Abraham fortalte, hun havde altid troet at klener som dem fra Jorheim var barbariske blodtørstige typer, som ikke havde noget til oververs for folk der forlod dem eller for den sags skyld nogen nåde for udefrakommende. Af samme grund havde Izilarna takket nej til mange jobs fra folk som interesserede sig lige lovligt meget for klanerne.

"Hm, jeg har altid haft andre tanker om dem, men hvis du siger at de er godt nok, vælger jeg at tro på det. Ikke at jeg har tænkt mig at vade ind hos dem, nok snare tværtimod!"

Grinede hun let, inden hun bukkede sig og åbnede en lille skuffe, som hun fiskede et lille læderitui op ad, derefter rullede hun det ud, og lagde det på bordet. Læderholderen indeholdt samtlige forskellige tatoveringsnåle samt et par små servietter, alt sammen rent, alligevel foldede hun en af de hvide servietter ud og lagde den på bordet, hvorefter hun vaskede nålene af, og placerede dem på det hvide stykke papir. Så stillede hun blæk frem og fandt en lille spids træpind, som hun stillede klar i blækdåsen.

"Så, hvor blev du enig med dig selv om, at den skulle sidde?"

Izilarna hævede blikket imod ham, inden hun satte sig på en lille skammel overfor ham i en komfortabel arbejdshøjde.

"Og ja, jeg tror begge vores fædre kunne trænge til en ordentlig omgang!"

Adrien TrentAdrien Trent
Krystalisianer

Kaotisk God

29.11.2012 16:00
Adrien kunne lade være med at grine af Izilarnas kommentar. Teknisk set var han jo én af dem, og det faktum at hun var i samme rum som ham modbeviste det faktum, at hun ikke havde i sinde at vade ind hos klanen.

"Jeg er jo én af dem. Men jeg håber da stadig, du gerne vil vade ind til mig,"

Svarede han mens han så til, hvad hun lavede.
Han kunne godt se de mange instrumenter hun tog frem, men blev ikke afskræmt af det. Han havde prøvet det før og smerte gjorde ham ikke særlig meget. Han smilede stadig da hun havde gjort tingene klar og satte sig over for ham med et spørgsmål om hvor den skulle sidde.

"Venstre underarm, på ydersiden,"

Svarede han bare, mens han rakte selv samme arm frem. Han var forberedt på, hvor lang tid det kunne tage og han var helt i orden med det, især fordi han sikkert skulle slappe lidt af under alle omstændigheder.

"Jeg ville ikke undre mig, hvis de plyndrer hele området og giver alle en god gang prygl.

IzilarnaIzilarna
Dæmonjæger

Kaotisk God

05.12.2012 14:01
izilarna satte et undrende udtryk op da hun faktisk fandt ud af ironien i, at han jo faktisk var en af de store krigere man hørte så meget om, men trak så på skuldrene til et lille smil, inden hun dyppede den spidse lille træpind i blækken og skævede imod armen.

"Tja okay så, men kun fordi det er dig. Der er generelt ikke mange folk jeg bare vader ind hos!"

Grinede hun så kækt, inden hun bøjede sig en smule forover og tog fat i hans arm, inden hun med spidsen af pinden begyndte at skitse tatoveringen op i grove træk. Hun tatoverede aldrig direkte, men tegnede først en skitse så vedkommende der blev malet på kunne være sikker på at blive tilfreds med resultatet, man kom trods alt aldrig rigtigt af med en tatovering, med mindre man kendte en ualmindelig dygtig healer.
Da skitsen var ved at være færdig tiltede hun hovedet en kende på sned, for så til sidst at rette de sidste deltaljer på plads

"Det ville i hvert fald klæde de forstoffede overklassesnopper, jeg tror aldrig rigtigt at det går op for dem hvilken verden de lever i, med mindre at de netop bliver plyndret!"

konstantrede hun så, inden hun rettede sig op, og gav Abraham mulighed for at se nærmere på skitsen, i tilfælde af, at han ville have nogle rettelser.

Så.. hvad syntes du? Skal vi gå igang med stikkeriet, eller er der noget du vil have rettet?"

Izilarna fugtede kort læberne, og dyppede så hænderne i det store vandfad, mens hun kiggede forventningsfuldt på ham, hun havde af gammel venskabs skyld gjort sig mere umage end med de fleste andres tatoveringer, de færreste var så detaljerede som Abrahams ville blive, hvis han var tilfreds med hendes udkast.

Adrien TrentAdrien Trent
Krystalisianer

Kaotisk God

07.12.2012 12:03
Adriens smil blev større, som det gik op for Izilarna hvad han var blevet til i løbet af årene.

"Bare rolig. Det eneste de har lært mig var, at drikke som et svin og holde til det, og så at skyde betragteligt bedre, samt lidt mere sværdteknik. De har skam ikke gjort mig til en mand af helt samme kaliber. Jeg har ikke i sinde at plyndre dit hjem og voldtage alle kvinder jeg kan komme i nærheden af,"

Sagde han med en mild latter mens han lod hende arbejde på hans armen med skitsen. Det blev pænt og som han havde ønsket. En kniv der gik fra øverst på underarmen, lige ned til starten af håndryggen. Det var en utrolig pæn skitse, så han kiggede anerkendende ned på sin arm, derefter op på hende.

"Jeg stoler på dit talent, så begynd endelig stikkeriet,"

Lød det fra ham, da han havde smilt til hende. Mens hun begyndte arbejdet, faldt hans tanker tilbage på sin jagt der var endt galt. Han måtte have glemt i sin hovedpine, for pludselig genkaldte han sig sin rejsefælle Celina, der sikkert enten stadig sad på den kro han havde efterladt hende ved, eller var ude at lede. Tanken fik ham til ryste på hovedet af sig selv.

"Hør, bagefter.. Kan vi så ikke lige tage til den landevejskro der ligger et stykke væk fra skoven? Jeg vil gerne lige forsikre mig at min rejsefælle og ven ikke er kommet i dårligt føre,"

Spurgte han en smule usikkert.

IzilarnaIzilarna
Dæmonjæger

Kaotisk God

13.12.2012 00:20
Izilarna grinede lidt, umiddelbart faldt han heller ikke ind som typen der kunne finde på at plyndre og hore sin vej igennem livet, men hvem kunne sige det? Alle ændrede sig igennem tiden, de havde jo også hver især ændret sig, på hver sin måde.

"Jeg regnede dig heller ikke som typen der kunne finde på dét. Selvom jeg har svært ved at forestille mig, at du kunne blive meget bedre til dit skyderi end du var i forvejen!"

Grinede hun så, inden hun tog en af nålene op, så den an, og dyppede den så i den lille bøtte med blæk, inden hun gav sig til at begynde at stikke den igennem huden, så der blev efterladt en præcis lige streg hvor skitsen havde afsløret, at den yderste kant ville være. Diskret rynkede hun brynene i koncentration, og kort efter rev den klassiske tot sig løs fra hestehalen og faldt ned foran hendes øjne, det lod dog hverken til at genere hende, eller distrahere hende fra arbejdet.

Han næste forspørgsel fik hende dog til at stoppe arbejdet, og hæve hovedet undrende imod ham. For hende virkede det lidt underligt, at han pludselig var kommet i tanke om en eller anden rejseven, og ikke havde nævnt vedkommende før.

"Hvad er det for en ven?"

Spurgte hun så, inden hun fugtede læberne med en tungespids og langsomt dyppede nålen i den sorte masse, men ventede dog med at fortsætte arbejdet til hun havde fået et svar.

00 brugere følger tråden 00 karakterer er tagget i tråden 0Tråden har 0 nomineringer.
Klik her for at nominere tråden
Du har ikke rettighed til at skrive i dette forum

Chatboks

Gæst
[smilies]

IC-Chat