Ved den hemmelige port til dæmonverdenen under ruinbyen.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 25.11.2011 20:27
Kuhani træder ud af den hemmelige port til dæmonverdenen. Den er kun åben for de dæmoner som kommer fra den verden og er usynelig. Derfor ligner det at hun kommer ud af den blå luft. Kuhani kigger rundt på de nye omgivelser. Hun har aldrig været i krystallandet før nu. Hun er kommet her til for at finde hendes søster, som hun blevet hjernevasket til at tro, slog deres far ihjel. Hun begynder langsomt at gå længer ind i ruinen, for at sikre sig at der ikk var nogen som så hende komme til krystallandet.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 02.12.2011 13:19
Da hun har kigget i alle kroge og hjørner, forsvinder hun ind i en sort sky. Hurtigt bliver skyen et med den blå himmel og da skyen igen er væk, er Kuhani oss forsvundet.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 07.12.2011 23:17
Kuhani kommer gårende ind i ruinbyen. Hun har besluttet sig for at hente hjælp i dæmonverdenen, så hun hurtigere kan finde sin søster. Mørket snævre sig gennem hver en krog af byen og gør det svært at se Kuhani. Dog kan man se hendes hvide hår danse i vinden og hendes hvide øjne lyser op i nattens mørke. Himlen er overskyet og man kan sjældent se månen og stjernerne titte frem.
Hun nærmer sig den usynlige port, men stanser pludseligt op og stirre ud i luften.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 07.12.2011 23:28
Barad havde brugt det meste af døgnet til at svæve formålsløst rundt i krystallandet. Da han var kommet til ruinbyen var det blevet mørk og overskyet. Men alligevel lykkedes det ham at få øje på noget langt under sig, noget der lignede et væsen fra en anden verden. Han besluttede sig at søge nærmere, mens han håbede på at ikke ville blive opdaget.

Han havde ikke opdaget at der var en usynlig port nogen steder her omkring før og han opdagede den heller ikke nu. Derimod havde han bevæget sig ned foran den fremmede, som stille begyndte at blive tydeligere for ham at se. Hans tåge ligene form, gjorde at han var svær, men ikke umulig, at se, på dette tidspunkt og sted.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 07.12.2011 23:36
Kuhani kan mærke at der er en anden dæmon til stede, men hvem og hvor, det ved hun ikk. Med det samme at Barad kommer ned foran hende, lyser hendes øjne op og hele hans liv viser sig som en film for hendes øjne. Uden at han kender noget om hende, ved hun allerede alt om ham.
Hun rykker sig stadig ikk ud af stedet og kigger bare på ham, gennem hans tågede form.
Kuhani har trænet hele sit liv til at være det perfekte monster og har trænet med alverdens dæmoner, som er stærkere end hende selv. Mange har hun sejret over og kender derfor de fleste former for magiske evner en dæmon kan have.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 07.12.2011 23:59
Barad så den fremmede dæmon stoppe op foran ham. Hans øjne begyndte at lyse et klamt gult lys, der satte en skræk i de flestes hjerter. God aften unge dæmon. sagde han roligt til hende uden at ville forskrække hende. Han så meget nøje på hende. I hans øjne var hun vel en yndig dæmon. Men han havde vel heller ikke ligefrem været en social en af slagsen.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 08.12.2011 00:18
Barad's gule øjne skræmmer ikk Kuhani. Hun er opvokset med dæmoner som er større og mere frygtindgydende end ham. Hun kigger ham blot ind i øjnene og stikker ham et kort og skævt smil, som var hun ved at le.
Da Barad siger god aften, forsvinder hendes smil igen.

"God aften Barad" Hun udtaler hans navn pærfekt.
"Hvad kan jeg gøre for Dem?" Hendes stemme er rolig og har ikk den fjerneste frygt i nogen toner.
Hun sætter hænderne i siden og ligger sit hoved en smugle på skrå. Det lange hvide hår danser sammen med den strutdente sorte kjole, i takt med vindens bløde tag.
Hvis han ikk vidste at hun var en dæmon, vil han hverken kunne se eller høre det på hende.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 08.12.2011 22:19
Barad så på hende med et meget forundret blik. Han overvejede kort, hvordan hun kendte til ham, hvor hun eventuelt havde mødt eller set ham før? Han samlede kort tankerne og indhalerede kort. Undskyld, men hvorfra kender du mit navn?! sagde han med en dyb røst, mens han med sin evne om tyngdekraften, ville presse hende ned mod jorden.

Han så på hende med et skævt smil. Hun lignede ganske vist mest et menneske, men han kunne alligevel føle at der var noget dæmonisk over hende.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 08.12.2011 22:41
Stadig flytter hun sig ikk ud af stedet og smiler igen kort. Hun kan nu godt mærke kræften som holder hende nede. Det er klart at han allerede nu er forsigtig, når hun kan sige hans navn på første møde.
"Jeg ved alt om Dem, men De er ikk hvad jeg søger. Hvad bestiller De her?"
Hun smiler stadig og lyder nærmest høfligt, selv om det er meget sjældent at det sker.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 08.12.2011 23:01
Barad så på hende og begyndte at blive rasende inden i. Hans form ændrede sig drastisk til den mere faste om end modbydelige form. To store sorte horn begyndte at vokse ud af panden på ham, ned langs hans rygsøjle voksede en række med pikke, der alle havde forskellige størrelser. Nogle var korte andre var lange. Hans ansigt blev tydeligere, hvorved at man kunne se hans fremhævede kindben, de sylespidse hugtænder der var for store til at kunne være inden i munden. Hans krop var meget spinkel, men stadig muskuløs.

Han lettede trykket og lod tyngdefeltet svinde væk. Ikke at det rager dig noget, stump. sagde han provokerende til hende. Men jeg er blot ude og hygge mig lidt i aften. fortsatte han med samme nedladende toneleje.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 08.12.2011 23:45
Igen bliver hun ikk bange for ham og står stadig med en fast fod. Hun må ligge end hånd for munden, for ikk at kommer til at grine. Hun rømmer sig lidt før hun siger noget til ham.
"Sig mig Barad, føler De Dem stor og stærk nu? Jeg mener, hvad skulle jeg dog kunne gøre Dem, når man tager Deres størelse i betaktning med mig?" Det er tydeligt at høre at hun håner ham, for at "puste" sig op foran en kvinde på hendes størelse og at hun ikk er i nærheden af at blive bange for ham. "Det er da ikk nødvendigt at spille med musklerne, jeg er skam gangske indtreserret i dem alligevel. Hun slikker sig frækt, men provokerende om munden og smiler velkommende.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 08.12.2011 23:59
Barad blev blot endnu mere irriteret og rasende ved den kommentar han fik da han viste sit sande jeg. Argh! Hvad pokker nytter det nu om dage. sagde han opgivende og så mod hende. I forhold til ham, var hun ikke særlig stor, men at hun blot hånede ham var han ikke tilfreds med. Han trådte stille og mumlende til side, så han ikke længere stod i vejen for hende. Åhh Barad du gamle fjols. Du har mistet dit 'Touch'. mumlede han for sig selv i en meget lav tone, mens hans krop stille ændrede sig igen, til hans sædvanlige støvet form.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 09.12.2011 00:14
Hun kan ikk lade være med at små grine af ham, men hun lyder næsten som en lille sød pige som more sig. Forskellen er at denne latter er dæmonisk og i længden lyder skummel.
Hun smiler stolt da han er færdig og nikker engang.

"De har levet et langt liv Barad, men det er ved at være på tide at de yngre dæmoner kommer til." Hun lyder stadig hånende i sine ord, men et sted så har hun ret. De ældre dæmoner burde begynde at give deres viden videre til de yngre generationer, så ondskaben atter kan overtage landet. "De skal ikk skamme Dem." Hun lyder nærmest forstående over hans problem, men smiler stadig stolt og tilfreds.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 09.12.2011 00:20
Barad så på hende og overvejede at trykke hende flad som pandekage, blev da enig med sig selv om at han ikke gad at bruge sin energi på det. Du lyder som om du ved alt, hvilket jeg stærk betvivler. Du ved blandt andet ikke hvordan andre føler. sagde han roligt til hende.

Han gik hen og ville tage fat i hendes skulder. Du burde tage at vise lidt mere respekt over for ældre dæmoner. Især dem der kom til, langt før du overhovedet var en brøkdel af en tanke. sagde han højlydt til hende.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 09.12.2011 00:40
Før Barad går over til hende, forsvinder Kuhani's smil, da det han siger er en fornærmelse for hende.
"Måske kan jeg ikk se hvad folk føler eller tænker, men det er en lille gave iforhold til at kunne se alle de fejl folk har lavet i livet og bruge deres fejl og minder mod dem." Hun lyder rasende over hans ord.

Da han ligger hånden på hendes skulder og snakker højlydt til hende, minder han hende om hendes rigtige far. Selv om at hun kender alles fortid, kender hun ikk sin egen og ved derfor ikk hvem den dæmon er som han minder hende om.
I ren refleks spærre hun øjnene op nejer hun dybt for ham, som hvis hun havde fået en ordre af en højere stående dæmon.
"Javel Hr." Hun virker pludseligt skræmt og dybt forvirret.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 09.12.2011 20:05
Barad ser for kort forundret på hendes pludselige attitude ændring, inden han igen smiler skævt. Godt så. Nå, hvor var du på vej hen unge ven. Det kan jo være jeg kunne hjælpe dig lidt på vej? spurgte han hende stille og roligt, mens han stille gav slip på hende igen og gik et par skridt tilbage.

over dem var der stille og roligt. Ikke en vind rørte på sig, alligevel følte Barad at de ikke var alene. Hvad det end kunne skyldes, følte han sig ikke sikker.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 15.03.2012 21:08
( UNDSKYLD ! Havde glemt alt om den her tråd ); )

Kuhani rejser sig langsomt op, men hendes blik er stadig sænket.
"Jeg leder efter min søster."
Der kan ikk høres andet end had i hendes stemme, da hun nævner sin søster. Kuhani leder efter sin søster, fordi hun er blevet hjernevasket til at hade hende og har fået til opgave at slå hende ihjel. Hun kigger op på ham, men de hvide øjne, men siger ikk mere. Som om at hun næsten forventer at han kan hjælpe hende.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1