Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.10.2011 21:57
Den støvede landevej, der hvor der næsten altid kunne mødes liv uanset hvor man var. hvilket liv man mødte var så til diskution, om det så var godt eller ondt. Det ville tage flere dage at rejse langs hele vejen langs.
Et par mennesker gik langs vejen med en vogn trukket af et muldyr, dyret virkede til at blot gå i sin egen lille verden som den kendte ruten. Det var nok den største seværdighed der var på denne vej lige nu hvor Koda gik.
Det var ganske køligt og koda nød at gå i sin top uden ærmer, kulden spredte sig bare så godt i hele hende krop.
Koda var på vej in til byen alene for at sælge nogle ting, og var på vej modsatte retning end dem med muldyret var. Koda havde skaffet sig en helt masse forskellige ting der nu skulle sælges, om så det blev på det sorte market.

Koda stoppede dog op lidt henne af vejen da der stod 3 mænd i vejen for hun kunne komme videre. Det så ud til at der var noget galt med den ene af dem da han lå på orden og så ud til at være i smerter. Koda tænkte ikke meget mere over det end at hun måtte hjælpe og gik nærmere.

Celeb Ronyo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Dianthos

Alder / 254 år

Højde / 186 cm

Celeb 21.10.2011 22:26
Celeb var hastigt på vej væk fra de 2 andre mænd. Kniven han satte tilbage i sin rustning, dryppede stadig af blodet fra manden. Det havde ikke været et dødeligt stik, men giften fra kniven, skulle nok gøre arbejdet færdigt. Det havde været køligt, og de kolde briser, havde gjort at stanken fra giften var blæst væk, så Celebs mål ikke fattede uråd.
Det havde ikke været en stor kontrakt. Bare en mand, der havde trådt på de forkerte folk. Folk med kontakt til sølvræven. Målet var måske en af de svage, men retfærdig var han ikke. Han havde blandet sig i de forkerte sager, og snydt folk. Blot en plet i verdenen, som skulle udrydes.
Celeb største opgave nu, var at forsvinde uden nogen anede uråd. I hans hast, støtte han ind i en kvinde, lidt derfra, så kniven han eller syntes at have fastgjort til sin rustning, landede på jorden. Celeb så dog intet, på grun af hans dårlige syn, og lyden af vinden og den stemning, der var begyndt at komme, da målet faldt til jorden, gjorde at han ikke kunne høre den metaliske klang, mod den grusede landevej. Han skulle væk, hurtigst muligt. Ikke tid til at overvære den mindste detalje, som han plejede. Han gik hastigt videre forbi kvinden. Han skulle forsvinde, hurtigt.

Though my eyes are weak, i can see you through your heartbeat.[/center]
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.10.2011 22:33
Koda var nærmest ved at skvatte på røven over at der var en der stædte ind i hende. Koda så sig hurtigt tilbage efter de person der ikke engang havde sagt undskyld på nogen måde, hvilket var ganske uhøflig. Koda bed mærke i kniven der faldt på jorden med en klirren og bukkede sig ned efter den men stoppede halvvejs da hun så der var blod på den. Stille og roligt regnede hun 2 og 2 sammen og kiggede hurtigt efter den fremmede der skynte sig væk. Kort kiggede Koda sig tilbage over skulderen og der blev taget pleje om manden der lå i smerter heldigvis, om så han ville klare den eller ej var et helt andet spørgsmål.
"Hey, de der, vent lige et øjeblik" udbrød Koda og løb efter personen der stødte ind i hende. Koda havde en hånd på sit våben bare for en sikkerheds skyld hvis nu den fremmede skulle prøve på noget. Hvad end der var sket, ville Koda have en afklaring på det før hun lod denne her sag lægge. Men lige nu så det ud til den fremmede der stødte ind i hende havde noget at gøre med den mand der nu lå i smerter og det var bare for voldsomt til Koda ville lade det lægge.

Celeb Ronyo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Dianthos

Alder / 254 år

Højde / 186 cm

Celeb 21.10.2011 22:42
Celeb stoppede op, da nogen råbte efter ham. Stille trak han den anden giftige kniv ud af rustningen, og gemte den, i den lange sorte kappe, så han var klar til at stikke, hvis noget skulle gå galt. Denne kvinde var ikke hans mål, og derfor ville han ville gøre hende ondt, men han var klar til at forsvare sig selv. Han trak hætten ekstra op, så dens skygge, dækkede det meste af ansigtet. Han vendte sig stille om, og så på kvinden han havde stødt ind i før. Han fik dog et chok, da han så hans kniv, i hendes hånd. Havde han tabt den!? Det var ikke ham, at være så sløv og overse noget så fatalt, på et job.
"Den dame må have mig undskyldt. Jeg har en aftale jeg kommer for sent til" prøvede han. Celeb regnede ikke med, at det ville virke, men det var ikke første gang, han havde snakket sig ud, af en sådan situation.

Though my eyes are weak, i can see you through your heartbeat.[/center]
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.10.2011 22:49
Koda stoppede op ca 2-3 meter fra manden hvis ansigt ikke rigtigt var til at se på grund af hættens skygge. Det var da ganske uhøffeligt men gjorde ham blot mere mistænkelig over for hvad der blot lige var sket. Koda havde en dårlig fornemmelse ved det her og lod derfor stadig sin hånd hvile på sit sværd, klar til at trække det lynhurtigt.
"Den må vente" svarede Koda koldt, kort og kontant, og var ret ligeglad om himlen ville falde ned om lidt, den her fyr skulle ikke blot slippe væk og slet ikke hvis han var skyld i den ulykke der var lidt længere op af vejen.
"Der er sket en noget brutal ulykke der ovre hvor de lige kom fra, hvor kold hjertet er de lige ved at blot at gå forbi" sagde Koda lidt irriteret, men var stadig sikker på ham her var skyld i det men ville ikke blot kaste en anklage ud i luften sådan uden videre.
Nej hvis hun blot kunne få ham til at afsløre sig selv på en eller anden måde, og hvis ikke måtte Koda selv slæbe den her fyr med til en flok vagter af sig selv.

Celeb Ronyo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Dianthos

Alder / 254 år

Højde / 186 cm

Celeb 21.10.2011 22:57
"Jeg har intet med denne uheldige mands situation at gøre. Jeg gik blot forbi, og fandt kniven på jorden. Jeg samlede den op, da den sikkert ville give gode penge på markedet, men jeg må have tabt den" Celeb tog på sin rustning, som om han ledte efter kniven. Han vidste hvad for nogle kort, han skulle spille nu. At være halvblind kunne give pote, i nogle tilfælde. Han skuppede hætten lidt op, så hans øjne, eller han ene øje kom til syne. Han kiggede på kniven som om den var indhyldet i tåge, for en tid, og bryd så tavsheden igen. "Men de har fundet den, kan jeg se. Så er det vel din profit?"
Kniven under kappen, var stadig parat. Det at kunne se at kvinden havde hånden på hendes våben, gjorde han ikke nervøs, men hans fokus var højt, på grund af dette.

Though my eyes are weak, i can see you through your heartbeat.[/center]
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.10.2011 23:07
"Sig mig, har de svært ved at se noget siden de blot kan gå forbi sådan en mand??" spurte Koda noget gennem trængende og som om det var tydeligt hun havde en mistanke til han slet ikke var halvbind som han nu ellers virkede som at være. Det var kun få måder at finde ud af det på og Koda vidste slet ikke hvad hun skulle stille op.
Koda knyttede hånden om kniven og kylede den hen af vejen og var ved at blive godt irriteret. Hvad tog han hende lige for, denne kniv ville hun da ikke bare sælge fordi hun havde fundet den, dette våben var blevet brugt på et overfald. Der var blod på den, som om hun ville sælge den.
"Og hvad regner de mig for, en der bare samler alt op og sælger det" spurte Koda noget fornærmet. Koda var en underlig en, der skulle ikke meget til at irritere hende men modsat skulle der heller ikke meget til at gøre hende glad. Men denne person var tydeligvis irriterende.

Celeb Ronyo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Dianthos

Alder / 254 år

Højde / 186 cm

Celeb 21.10.2011 23:21
"Frøken, eller er det frue? Jeg har mistet mit ene øje i et overfald, og mistede næsten synet." Celeb samlede kniven op, og tørte blodet af, i sin kappe. "Man må gøre hvad man kan, for at holde sig i live. Jeg sælger ting jeg finder, så jeg har råd til mad. Hvilket erhverv de praktisere, bekymre ikke mig." På en eller anden måde, kunne Celeb altid få det til at lyde, som ofret.
"Men de sagde en mand er kommet til skade? Måske kan jeg hjælpe. Jeg har rejst meget i verdenen, og lært lidt og lægekunskaben" Dette tilbud var ikke kun, for at sløre mistanken om ham. Det gjorde også at han kunne komme hen til manden, og gøre det af med ham, med det samme, uden nogen ville ane uråd. Celeb kunne bare sige, at han ikke havde nok tid.

Though my eyes are weak, i can see you through your heartbeat.[/center]
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 22.10.2011 21:24
"Sig mig tror de bare jeg er helt dum at falde for sådan en løgn historie" sagde Koda irriteret over at blive holdt for nar, en ting var han havde gjort det det andet var at lyver for at dække det op, i sær over for Koda. Hun brød sig bestemt ikke om at blive løjet for på nogen måde.
Hvis den her idiot var så blind som han gik og påstod, ville han nok ikke bare kunne finde en kniv sådan uden videre, og nu kunne han godt se blodet på den men ikke kunne før. Helt klar havde han skylden i det her. Han kunne ikke bare snige sig uden om det her.
"Jeg tror det er bedst de venter til der ankommer nogle vagter der kan opklare det her helt præcis" sagde Koda stædigt og ville ikke selv til at lege lovens hånd. Han skulle bare blive frivilligt, ellers måtte Koda tvinge ham til at blive.

Celeb Ronyo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Dianthos

Alder / 254 år

Højde / 186 cm

Celeb 22.10.2011 22:36
Celeb smilede lige pludselig dystert. Denne kvinde var klog, ingen tvivl. "tror de selv at vagterne vil arrestere en af deres tidligere ansatte, for at gøre sit job?" Celeb var lige ved at grine. Dette var komisk. Han havde arbejdet for vagtkaptajnen før. Udryddet en kriminel, som loven gerne ville af med. Kaptajnen vidste udemærket godt, at sølvræven, havde et moralkodeks, selvom han var snigmorder.
"Hør her dame. Jeg prøver bare at udføre mit arbejde, som de prøver at udfører dit. Ingen ser døden i øjnene, uden at de har fortjent det." Celeb trak hætten længere op igen. Hvis denne kvinde blev ved med at prøve at fastholde ham, blev han nød til at bruge mere drastiske midler. Celeb ville dog ikke dræbe denne kvinde. Hun havde ikke gjort noget galt. Hun fulgte lovene, som så mange andre burde, men at give hende noget stærk sovemiddel, kunne ikke bare gøre, at han kunne slippe væk, men også at hele denne samtale kunne virke som en drøm.
Celeb vidste ikke om denne kvinde var fra hovedstaden, men hvis hun var, ville hun snart kunne tænke sig til, hvem det var, at hun stod overfor. Hun gjorde sig klogt i ikke, at gøre hans arbejde sværrer.

Though my eyes are weak, i can see you through your heartbeat.[/center]
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 23.10.2011 11:15
Koda var lige ved at udbryde et glad latter over hun havde haft ret, men lod blot vær med det. Ville nok virke mere eller mindre dumt foran en snigemorder.
"Har de nogle sinde hørt historien om englen der jagtede dæmoner. Det var først efter alle de mord at englen selv indså hvilken dæmon den selv var blevet til i løbet af alle de drab." sagde Koda noget fastholdene. Pointen var at ingen kunne slå ihjel lovligt, om så loven sagde det eller ej, om så personen havde været en ond person. Gjorde man det var man ikke bedere end dem der var onde.
*Endnu en der tager loven i egen hånd og dræber folk, de burde blive straffet, ikke dø men få sådan en straf de aldrig glemmer det* tænkte Koda og kunne lige forstille sig brutale måde der kunne være en god straf, ulempen var bare det gav Koda kvalme af at tænke på og lod blot hver igen
Koda var bestemt ikke fra storbyen da hun blot rejste igennem hele krystallandet som det passede hende så hun havde ingen ide om hvem hun stod over for. Men hun var også ret ligeglad med det, pointen var han havde udført et mord og det var ikke tilladt uden en koncekvens.
"Bliver de frivilligt eller skal de tvinges" spurte Koda blot og trak sit sværd et par centimeter op af sin holder. Hun ville være klar til at trække hvis manden pludselig prøvede på noget.
*Et skridt væk fra den plads du står på og jeg stopper dig* tlnkte Koda stille og roligt for sig selv, Der bestemt ikke ville have at manden stak af fra hende.

Celeb Ronyo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Dianthos

Alder / 254 år

Højde / 186 cm

Celeb 23.10.2011 13:53
"De gør dem ikke klogt i at true mig" sagde han meget skarpt. "Jeg ønsker ikke at skade dem, men jeg kan heller ikke blive." Celeb havde stadig den lille kniv i den hånd, der var skjult i kappen. Helt ufatteligt at kvinden ikke havde lagt mærke til det. Hvordan kunne hun finde på at true en, som hun ikke hvad gemte, i sine hænder.
Celeb skulle lige til at angribe hende, da han pludselig faldt skrigende på knæ, mens han tog sig til hovedet. Stemmerne var der igen. "BLOD! Galje! Tortur! Få det til at STOPPE!" Fra at sidde på knæ, lagde han sig ned, på vejen. Man kunne se senerne i hovedet, så meget spændte han.
Alt hvad han ville var bare, at få det hele til at stoppe, gå væk, langt væk. "STOOOP DET!"

Though my eyes are weak, i can see you through your heartbeat.[/center]
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 23.10.2011 14:06
Koda var komplet ligeglad om hun valgte og true den her mand eller ej, hun gjorde sådan set som det passede hende.
"Hvorfor så travlt, før kunne du godt lige blive" svarede Koda lidt kynisk og ville med glæde holde ham hen til vagterne kom.
Koda kunne pludselig slet ikke bevægesig en millimeter, trods hun havde lyst til at gøre store øjne over det kunne hun ikke engang dette. Koda var godt skræmt og var ved at gå i panik over det, men heldigvis varede det kun et par sekunder fær hun kunne bevæge sig igen, Hvad i al verden havde det dog været. Manden havde bare råbt stop og så kunne hun ikke bevæge sig, hvad var det dog for en evne at have.
*hvad i alverden* tænkte Koda og betragtede hvordan manden nu var nede på jorden. Forsigtigt gik hun nærmere nu hvor hun igen kunne bevæge sig og sagde "Hør er de okay?". Koda var jo slet ikke ude på der skulle ske noget med manden, men blot han skulle blive til vagterne kunne tage sig af ham.
Koda slap grebet om sit sværd og blev mere bekymret nu end at hun skulle virke truende.

Celeb Ronyo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Dianthos

Alder / 254 år

Højde / 186 cm

Celeb 23.10.2011 14:19
Celeb havde haft lukket øje, men da kvinden pludselig snakkede til ham, holdte stemmerne med et op, og han slog øjnene op, lynhurtigt. Han havde koldsved over det hele. "Jeg.....jeg....fint." Celeb havde en smule svært ved at tale, på grund af det tunge åndedræt. Han fik med besvær sat sig op. Kniven ssom han før havde haft under kappen, lå nu på jorden, og det så Celeb. Han var i stor knibe nu, bare på grund af hans forbandelse. "Jeg....stemmerne....stemmerne...skræmmende" Han trak vejret hårdt, for at få luften helt ned i lungerne. Hans hætte var faldet af, og hans kridthvide hår, var fyldt af gruset fra vejen. De stemmer, havde været slemmere, end alle de andre gange. De var onde. Modbydelige. De sagde, at han skulle dø. Men hvorfor? Hvor kom de fra? "Koda jeg........Jeg kender dit navn?!" Celeb så forbløffet på kvinden. Hvordan vidste han, hvad hun hed?. Blikket blev en smule skræmt, af tanken. Hvem var denne kvinde? Kendte han hende?

Though my eyes are weak, i can see you through your heartbeat.[/center]
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 23.10.2011 14:31
Koda blev mere eller mere bekymret på mandens vejne og satte sig ned på hug ved ham, hun lagde mærke til kniven på jorden men gjorde ikke mere ved den, så længe den bare lå der var det fint nok.. Koda blev godt nok knald forvirret da han begyndte at tale om stemmer, hun havde ikke hørt nogle så det måtte nok være inde i mandens eget hoved det forgik, var han en skør kugle eller hvad var det der forgik.

"Hvorfra?.. hvad?.. jamen... hvordan kender de mit navn" spurte Koda og var lige så forvirret som manden selv. Koda var ikke særligt kendt, hun var bare en kvinde der vandrede rundt igennem verden og jagtede artifakter og andre gamle ting.
*Okay det her er skræmmende.... Er jeg hans næste mål.... Men hvad har jeg gjort... Nej, han genkendte mig jo ikke før.. Men stadig* tænkte Kodalidt skræmt og vidste hverken om hun skulle flygte eller hvad hun skule gøre.

Celeb Ronyo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Dianthos

Alder / 254 år

Højde / 186 cm

Celeb 23.10.2011 15:07
Stemmerne var der igen, men denne gang anderledes. Det var som om Koda talte til ham, men. Men hun åbnede jo ikke munden? "Jeg...Du...Du er ikke mit mål nej......Hvordan?!....Du sn...snakker til mig?" Celeb var direkte skræmt. Hvad skete der? Han kunne intet forstå. Var det en forbandelse Koda, havde kastet på ham?. Celeb kunne slet ikke få styr på sig selv. Havde hun forgiftet ham? Celeb var fuldstændig rundt på gulvet, selvom han prøvede at fokussere tankerne på, at finde ud af, hvad der var sket? Han måtte finde svar, hurtigst muligt.

Though my eyes are weak, i can see you through your heartbeat.[/center]
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 23.10.2011 15:48
Koda så meget forbløffet ud over at manden havde hørt hvad hun tænkte. Havde hun talt højt uden at vide det... nej det havde hun bestemt ikke. Det her var bare skræmmende på alle mulige tænkelige måder.
"Hvordan kan du.... jeg mener... Jeg sagde ikke det højt" sagde Koda og var mere eller mindre ude af sig selv. Det her var jo desideret umuligt. *Kan han læse mine tanker eller hvad sker der her* tænkte Koda for sig selv og prøvede ellers lidt at holde sit hoved tomt. Hvis han kunne læse tanker skulle han ikke opsnuse alt muligt om hende, med mindre det allerede var for sent.
"Hvad er du for en" spurte Koda meget undrene og kunne slet ikke håndtere det her. Det var bare langt ude.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8