Aloys Vendetta

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 210 cm

Gijsbert 27.10.2010 17:35
Det var en varmere af de kolde dage, folk i beboelseskvarteret gik rundt som de plejede, få boder var her da også, dog flest huse.
Et par tiggere stod og tiggede ved et finere hus men en byvagt gennede dem væk.
Aloys kom gående ned af gaden, han havde en grøn jakke på og et par brune vadmelsbukser og et par sko der var snørret stramt.
Et par byvagter stod op af en husmur og snakkede Aloys stillede sig i nærheden af dem og lyttede til deres samtale.

Jeg har personen fra mangaen: fist of the north star
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 27.10.2010 17:45
Flavian vandrede ned mellem husene som om, han skulle besøge nogen. Det skulle han for så vidt også... og hente noget, for at sige det pænt. Han havde sit sædvanlige tøj på, tøj af hør i brune og blå farver. Under kappen kunne man også lige ane de blå tatoveringer han havde op ad halsen.
Et par tiggere stillede sig i vejen for ham, og mens han forsøgte at undgå dem, stødte han ind i Aloys skulder. Han stansede et halvt sekund. "Beklager..." Det lød ikke ligefrem dybfølt. Så fortsatte han et par skridt. Var det her? Eller var det først ved det næste hus? Lige umiddelbart så han ikke forvirret ud. Han havde bøjet sig for at rette på et løst bukseben for at undgå at vække opsigt. Ind til videre havde han ikke haft problemer med vagterne, men man kunne aldrig vide.
"Sometimes darkness can show you the light."
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari

Aloys Vendetta

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 210 cm

Gijsbert 27.10.2010 18:36
Aloys vendte sig lynhurtigt om og hørte ikke manden sige hvad han nu sagde han hørte bare manden sige noget.
Aloys strakte en af sine kæmpenæver ud og lod den gribe fat om mandens skulder og hive ham et par skridt tilbage.
"Sig mig, kaldte du mig noget?" spurgte Aloys og stirrede afventende manden i øjnene, mens han sørgede for at stå så tæt på manden at vis manden ville trække våben var han også nød til at træde tilbage, og så havde Aloys jo tid til at give manden et par på siden af hovedet.
Mange troede at fordi Aloys var så stor og muskuløs, at han også var langsom, men holdte man øje med hans øjne og dets gnist ville man hurtigt finde ud af at det var han bestemt ikke.

//Undskuuld at jeg powerplay'ede lidt xD//

Jeg har personen fra mangaen: fist of the north star

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 27.10.2010 19:47
Flavians hætte røg af, da Aloys stoppede sin bevægelse. "Nej, det gjorde jeg ikke," svarede han roligt som en klippe, man helst går uden om. "Vil De være så venlig at slippe mig?" Da han sagde det, lagde han roligt en hånd på Aloys arm. Flavian kunne også slå en proper næve. Hans generelle fysik var noget over gennemsnittet, selvom han efter et hurtigt, vurderende blik på Aloys mente, at Aloys nok overgik ham i styrke. Elveres muskler var godt nok altid slankere end almindelige krystallisianeres, selvom de indeholdt samme styrke. Men Aloys virkede for muskuløs til, at det kunne opvejes med den undskyldning. Når det kom til hurtighed, regnede Flavian til gengæld med at have fordelen. Den slags halvstore brød havde en tendens til at være langsomme. Han var dog ikke dum nok til at tage det for givet; han planlagde bare efter det.
Men noget der til gengæld generede ham var, at han ville have lidt problemer med våbnene, hvis han ikke kom længere væk.
Beskeftigelse: lejesoldat, lejemorder, hyrede muskler... han fixer det grove arbejde for et vidst beløb.

Aloys Vendetta

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 210 cm

Gijsbert 27.10.2010 19:55
"Jeg hørte ellers noget andet..." sagde Aloys og klemte hårdere til om mandens skulder, han lagde mærke til mandens spidse ører hvilket bare fik ham til at klemme hårdere igen, Aloys vidste ikke hvor hårdt han klemte altid, for han var ikke helt bevidst om sin egen styrke, for han kunne jo ikke mærke hvor hårdt han klemte, han vidste dog han havde en 'over average' styrke, fordi han var jo professionel bryder og de fleste brydere var ret stærke, men han formåede for det meste, altid at være en lille smule stærkere.
Da elvermandens hånd blev lagt på hans arm klemte han bare til, ingen skulle fornærme ham og derefter røre ved ham.
Aloys rykkede sig bevidst hverken tættere eller længere væk fra fyren han havde ham hvor han ville have ham.

Jeg har personen fra mangaen: fist of the north star

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 27.10.2010 20:02
Flavian bed tændende sammen bag de lukkede læber. Det smerte temmeligt meget i hans skulder nu, men bortset fra tænderne, som man alligevel ikke kunne se, lod han sig overhovedet ikke mærke med det. "Jeg beklager misforståelsen... Jeg undskyldte blot for at have stødt ind i Dem." Det lød stadig ikke dybfølt. Denne gang skubbede han til Aloys arm med pæn styrke. Det ville ikke være nok til at flytte armen ud af stedet, men det ville give ham en advarsel.
"Vil De venligst give slip?" Flavians anden arm hang slapt ned langs siden, halv paralyseret af taget i skulderen. Hvis man holdt øje, ville man lægge mærke til, at den hang faretruende tæt på hans ene krumsabel. Sådan en tykpandet, gang muskler.... hvor kan folk dog være trættende.
Beskeftigelse: lejesoldat, lejemorder, hyrede muskler... han fixer det grove arbejde for et vidst beløb.

Aloys Vendetta

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 210 cm

Gijsbert 27.10.2010 20:09
Aloys skulle lige til at give slip efter at have nedværdiget elverdrengen, men så skubbede han?
Aloys nikkede en skalle, men det var blot et dække for hans rigtige angreb, for lige før han ramte med skallen fjernede han hovedet tilbage, og lod den venstre hånd, den han ikke holdt Flavian i skulderen med, flyve skråt op, for at ramme Flavian på kæben, og var han rigtig heldig måske næsen, Aloys gik ikke så meget op i om han ramte for han kunne alligevel ikke mærke om han havde ramt fyren, istedet lod han bare en rigtig skalle flyve efter fyrens hovede, og bare håbe på han ramte, indtil videre havde han ikke lagt mærke til om fyren var ramt, det havde der ikke været tid til.

Jeg har personen fra mangaen: fist of the north star

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 27.10.2010 20:43
Flavian gjorde sig klar til en rask slåskamp, men så mærkede han Aloys hånd løsne sit greb i hans skulder. Han skulle til at bakke og gå sin vej, og det var hans held. Han nåede lige præcis at bakke langt nok til at undgå skallen og dukke sig for det næsten slag. Det tegner mindre godt... Hvor jeg dog hader, når jeg ikke kan regne folk ud. Ikke nok med at Aloys havde været hurtigere end beregnet, han var åbenbart også kamptrænet på den ene eller anden måde. Lige meget... Han har stadig ikke en chance.
Mens han var nede, trak han sine krumsabler og svingede dem ud mod Aloys' ben i samme bevægelse. Det kunne han lige så godt nu han var i den rigtige højde. Efter det rullede han op på skuldrene, så han næsten befandt sig i en lodret stilling hvorefter han landede på sine ben. "Jeg siger det for sidste gang... slip mig." Nu havde 'slip mig' naturligvis en lidt anden betydning.
Beskeftigelse: lejesoldat, lejemorder, hyrede muskler... han fixer det grove arbejde for et vidst beløb.

Aloys Vendetta

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 210 cm

Gijsbert 27.10.2010 20:53
Baldric lagde mærke til manden undvigede en del bedre end han havde regnet med, og sprang meget pludseligt op i luften, utroligt højt når man tænkte på hans vægt, dog vidste han sablerne ikke ville gøre ondt, men hans ben vidste han, han ikke så godt kunne klare sig uden, Baldric lod sig falde bagover lige i det manden begyndte at snakke og lavede et dropkick, og prøvede at ramme manden i brystkassen, da Baldric igen landede på jorden, lavede han en meget heldig baglæns kolbøtte og endte med at stå på benene og så lod han ellers hænderne flyve mens han hoppede rundt om fyren, og lod engang imellem et præcist slag flyve mod maven eller hovedet på fyren, mens han lagde en plan for hvordan han kunne afværge huggene.

Jeg har personen fra mangaen: fist of the north star

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 27.10.2010 21:06
Selvom Flavian på nuværende tidspunkt havde opfattet, at mande, han stod overfor, havde kampteknik, blev han alligevel overrasket over drop-kicket og fløj en halv meter bagud. Han kunne netop holde sig på benene. Denne gang sikrede han sig, at sablerne var placeret på kryds lidt ud fra hans torso. Derfra kunne han udføre langt de fleste af sine sving. Nu begyndte han at svinge sine sabler. I modsætning til Aloys svingede han hver gang præcist. Hans mål var at komme så tæt ind på Aloys, at han ikke kunne bruge sine næver som skjold, hvorefter Flavian ville give ham en albue i maven efterfulgt af en knytnæve nedefra og op i kæben. Han forsøgte at afpasse sine sving, så de passede ind imellem Aloys slag. Koncentrationen om sin egen tekning gjorde som minus, at hver gang Aloys rent faktisk forsøgte at ramme ham, blev han også ramt. Naturligvis forsøgte han at undvige, hvilket også fik slagene til at ramme nogle lidt andre og mindre sårbare steder, men de ramte.
Beskeftigelse: lejesoldat, lejemorder, hyrede muskler... han fixer det grove arbejde for et vidst beløb.

Aloys Vendetta

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 210 cm

Gijsbert 27.10.2010 21:10
Aloys sagde ikke lyd, gjorde ikke en mine eller noget, faktisk kunne det slet ikke mærkes på ham han var ramt, han kæmpede videre som før, indtil han så en åbning fra Flavians side, hvorefter han så sprang ind på Flavians liv og smed sig overpå ham, mens han gjorde alt han kunne for at holde sablerne væk og blive ved med at nikke Flavian skaller, eller forsøge i hvert faldet, Aloys' skaller blev i hvert faldet ved med at forsøge at ramme, utallige gange, og han stoppede ikke før Flavian på et tidspunkt ville komme fri, vis han var så heldig, nu var fanden løs i Saxogade, Aloys var en bombe lige nu, forsøgte man på noget gik det bare endnu hårdere ud over en selv, man kunne lige så godt bare lade som om man var besvimet eller død nu, ellers slap Aloys ikke personen før personen var udenfor synsvide.

Jeg har personen fra mangaen: fist of the north star

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 27.10.2010 21:18
Flavian var fanget, og det var ikke noget, der huede ham. Fra denne vinkel kunne han næsten ikke bruge sine sabler. Aloys virkede som en gal jagthund, der havde lugtet blod. Nærmere som de væsner, der lignede hunde, men snarere var lavtstående dæmoner, han havde set slås mod hinanden i byens arena. Det blodtørstige kræ stoppede først, når modstanderen ikke længere rallede på jorden efter hjertet var holdt op med at slå. Men han havde heldigvis et middel mod den slags.
Flavian undgik en skalle, men så stod han helt stille og tog mod den næste. Underligt nok sank Aloys pande blot ind i Flavians hoved uden at gøre den mindste skade. Lige så stille smuldrede Flavian mellem Aloys arme og forsvandt. Nu lå han som en uskyldig sandbunke på jorden.
Beskeftigelse: lejesoldat, lejemorder, hyrede muskler... han fixer det grove arbejde for et vidst beløb.

Aloys Vendetta

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 210 cm

Gijsbert 27.10.2010 21:26
Aloys rejste sig vredt da der kun var en sandbunke tilbage, og sparkede og spyttede på sandbunken, i vrede stillede han sig og trampede på sandbunken mens han overvejede hvad fanden han kunne gøre ved den... "Nå så man tør ikke føre fair kamp.. Stikker man af?" spurgte Aloys og kiggede rundt efter den elver der havde været der for få øjeblikke siden... Hvor var han blevet af? Havde han magiske evner til at stikke af? Var han mere udspekuleret end Aloys troede?

Jeg har personen fra mangaen: fist of the north star

Flavian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 195 cm

Venus 06.11.2010 17:54
Flavian 'lå' bare der, hvis man kunne kalde det at ligge. Det var vel det, han gjorde, når han nu befandt sig på jorden i en næsten to-dimensionel sandbunke. Han mærkede hverken spark, tramp, spyt eller jorden under ham. Men han vidste alligevel alt, hvad der foregik. Det inkluderede den slimede klat mundvand, der nu ubegribeligt langsomt sivede igennem ham. Flavian blev ved at ligge stille. Han var ikke mere udspekuleret, end han gav indtryk af, men han var heller ikke mindre. På det punkt var han temmeligt gennemsnitlig. Men han havde kamperfaring i en sådan mængde, at det måske kunne virke udspekuleret.
Lige nu ventede han for eksempel ikke på det helt rette tidspunkt at angribe på. Han ventede i stedet på, at slimklatten kom igennem ham, så han slap for at have den på tøjet. Derefter ville han sive væk under fødderne på Aloys. Aloys ville nok ikke mærke noget, nu han havde såler under fødderne. Men han ville muligvis høre sandet skrabe meget svagt mod sine sko. Når Flavian var kommet på passende afstand, ville han hurtigst muligt få samling på sig selv igen i en kampklar stilling svinge begge sine sabler mod Aloys maveregion i et kryds - og naturligvis forsøge at parere i det tilfælde, han blev opdaget inden angrebet.
Beskeftigelse: lejesoldat, lejemorder, hyrede muskler... han fixer det grove arbejde for et vidst beløb.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Helli , Krystal , Muri , Blæksprutten
Lige nu: 5 | I dag: 9