Ved det store træ

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 09.05.2009 23:39
"det lyder som en trist skæbne dit folk kommer til at lide!" hun trak på skuldrene endnu engang, som om hun kunne stoppe det hvis hun gad "Men Larim, en sværg jeg kender, snakkede også om at i var mere værd hvis der var færre af jer!" hun så på hende med et ulæseligt blik og strøg sig gennem det lange sorte hår, før hun rettede på smykket der hang i hendes hår.

"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 10.05.2009 00:02
Hun vendte sig halvt om imod den anden. " Dværge..Dværge udnytter os kun for at finde ud af hvor juveler befinder sig...De ved at..."Hun knyttede brat i og vendte sig om med en hidsig bevægelse. Ikke nok med at hun var ved at miste besindelsen over den anden, nej hun var også ved at røbe sin races største hemmelighed. Den skulle den fremmede hvertfald ikke nyde godt af. Demonstrativt gik hun nogle meter længere væk fra den anden.
Nyt billed på vej! Profil

"Find the jewels and you'll be sure to find a Crystal-demon."

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 10.05.2009 00:25
Hun smilede kækt, denne gang havde hun vidst fat i noget "Det ved jeg skam, som jeg sagde før, jeg holder mine venner fra sjældne racer, men nu snakker jeg kun med et par enkle dværge, dog er det dem der leder udgravningerne jeg snakker med!" hun sender hende et sigende blik og slår op i sin bog, hun kunne godt mærke at Zidiac's temperement snart nåede kogepunktet, dog tog hun det ganske roligt

"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 10.05.2009 02:39
Med en temmelig tvær mine der langtfra klædte hendes ellers så unge og yppige skikkelse, lagde hun armene over kors. Nægtede at sige mere som et stædigt barn. Men indeni hende kværnede tankerne ivrigt løs om hendes mening om dværge og deres udgravninger; Lederne af udgravningerne kender os, og de ved hvor de skal lede for at få fat i os! Så snart de har fået færten slipper de forbandede dværge ikke os af syne, ikke før de er sikre på at have magten over hvertfald en af os... Hvorfor kan de knolde ikke bare holde sig fra vores redepladser, det er jo ikke som om vi spiser ædelstenene eller noget. Vi kan bare godt lide dem.. Hun fnøs let og betragtedde en hoppe der kom travende med et føl ilende efter den på sine tynde stavrende ben.
Nyt billed på vej! Profil

"Find the jewels and you'll be sure to find a Crystal-demon."

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 10.05.2009 11:12
Xenix smilede muntert, hun var udemærket klar over at hun var gnaven hvad ville jeg dog ikke give for at kunne læse tanker. Hun grinede kort ved tanken, hvis man stod tæt på hende kunne man se hendes pupiler blev en anelse svagere, det var en almen forsvarsmekanik hun havde, især når hun kogte andres temperemant op. Hun rømmede sig og skævede kort til Zidiac, hvorfor var hun så stædig detv ar da irriterende. Xenix holdt den ligeglade mine til fingerspidserne, men var man i stand til at se hendes sjæl, var den ivrig og nysgerrig

"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 16.05.2009 12:44
Den lille krystal-dæmon betragtede stadig hoppen og føllet. Så pæne bevægelser. Hingste-føllet skulle nok blive prægtig engang. Enten som ridehest eller som hestebøf..Hun rynkede kort på næsen, kunne simpelthen ikke fatte at folk kunne spise kød, og grøntsager for den sags skyld. Det var nok endnu en grund til racens sjældenhed; det var svært at brødføde dem fordi de var så kræsne og ikke rigtigt kunne spise almindelig krystalianer-føde uden at blive meget syge. Som madforgiftning. Hun havde selv kun prøvet det en gang, da hun som lille forsøgte at spise en mælkebøtteblomst. Noget hun ikkke skulle have gjordt da det havde holdt hende i reden de næste to uger.
Blikket hævedes op imod himmelen, let overskyet og køligt, hvertfald for hende.
Hun virkede tilsyneladene som om hun havde glemt Xenix, hvilket hun dog langt fra havde.
Nyt billed på vej! Profil

"Find the jewels and you'll be sure to find a Crystal-demon."

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 17.05.2009 16:07
Xenix sukkede og bladrede en enkelt gang i bogen, hun skævede kort til Zidiac men vendte så opmærksomhedn mod bogen igen, afsnittet hun var nået til begyndt at kede hende, det var informationer og ting hun udemærket godt vidste i forvejen. "Så unge dame, hvad laver du hernede alene?!" spørger hun pludseligt, ganske uinteresseret og begynder henslængt at lave en lille fleting i det lange hår, mens hendes blik stadig var fæstnet til bogens gamle bogstaver, dog uden at læse dem med støre interesse

"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 26.05.2009 20:53
Hun slog kort med hovedet så det lange krystal-blå hår dansede let om hendes lille krop. Hvad hun lavede hernede?..Hvad pokker rgede det den anden hvad hun lavede hernde..?" Den slags vil jeg end ikke snakke med din slags om.!" Fnøs hun, og før hun egentligt havde tænkt sig ordentligt om var et par gigantiske gennemsigtige glas-agtige vinger dukket op på hendes ryg, samt var hun blevet en del højere. Håret var nu også en del længere og mere vildt flyvende end før. Samt så det ud til at hendes top var gået i et med hendes hud.
Hun skævede en sidste gang til den anden, inden hun med et lettere fornærmet fnys valgte at søge i ly højt oppe på himmelen, for til sidst af forsvinde et sted hen imod vulkanen.

//out

(( håber ikke det gør det store., blev lidt træt af tråden ^^;; ))
Nyt billed på vej! Profil

"Find the jewels and you'll be sure to find a Crystal-demon."

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 26.05.2009 21:00
Xenx så kort på hendes forvandling og noterede den kort, samt en tegning, så godt det nu kunne lade sig gøre med blæk.
Hun trak på skuldrene, hun havde fået de nødvendige oplysninger, næsten i hvert fald, dem kune hun nok sælge til en grisk dværg, hvis hun skulle løbe på sådan en. Til sidst rejste hun sig og så sig om, før hun roligt gik mod byen

// Out ( det er i orden ^^ den døde også :p !! )

"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 11.08.2009 19:15
Himlen er så lyseblå, at det er lige før, at den næsten er helt hvid. Tunge, grålige skyer driver forvirret omkring derpå. Demos er næsten helt overbevist om, at det er regnvejrsskyer. Men det ser ikke ud til at, at det vil begynde at regne lige foreløbig. Sikkert først en gang i aften. Heldigvis, for så behøver han ikke at rejse sig fra den behagelige plads, han har fundet under et stort træ. Han sidder i det bløde, sommergrønne græs med ryggen hvilende op af træets barkede stamme.
Han sidder river et par totter græs op af jorden, og giver sig til at rive dem i bittesmå stykker med små, hurtige ryk. Stumper af græs drysser ned på hans ben og knæbukser, og det ser næsten ud som om, at han er blevet helt grønplettet.
Han sukker tungt og banker ved et uheld baghovedet ind i træets stamme. Det gør ondt, men ikke så ondt, at han behøver at ømme sig over slaget. Næh, i stedet giver han sig til at spejde ud over de ensomme marker for at se, om der skulle være andre levende sjæle her.
Demos Mbizi - dreng fra havfolket.

Avatar fra Photobucket.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.08.2009 19:38
Simili drv hurtigt sin hest frem mod det store træ, der ville sikkert være lidt læ, for ikke at sakke om at hun havde redet hele dagen, i denne dal havde hun haft svært ved at holde styr på sin store hingst, der hellere ville være i selskab med alle de vilde heste. Hun kunne mærke hvordan hele hendes krop gjorde ondt, og hun have endda ikke engang haft held med at finde den urt hun havde ledt efter hele morgenen.
Det lange lyse hår hang løst ned på begge sider af hesten langs hendes ben, det var uglet efter blæsten havde haft fat i det, og hun kunne stadig efter flere timers søgen ikke finde et ordentligt sted at være.
Hun nåede helt tæt på træet før hun fik øje på Demos og kom med et lille gisp, "Åh, jeg så Dem slet ikke!" sagde hun undskyldende før hun steg af hesten
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 11.08.2009 19:49
Selvom hun ikke havde fået øje på ham, så havde Demos fået øje på Simili, og han havde hurtigt rejst sig op, da han så den store hest komme hen imod sig. Han brød sig ikke meget om sådanne dyr, og slet ikke de store af slagsen... de skulle bare træde på en én eneste gang, også kunne de med deres hov knække op til flere af ens ribben. Nej, så kunne han bedre lide fisk. De kunne aldrig finde på at gøre en fortræd, og selv hvis de gerne ville, var de for små til at kunne gøre nogen skade.
"Det gør ikke noget," skyndte han sig at sige, da den fremmede undskyldte for ikke at have set ham.
Han kiggede nysgerrigt på hende. Hun havde langt, lyst hår. Han var ikke sikker på, om han nogensinde havde set en med så langt hår før. Selvom hendes hår var uglet, syntes han nu stadig, at det så kønt ud.
"Hvem er du?" spurgte han og rettede undersøgende sit blik mod hendes ansigt. Han kunne dog ikke lade være med at skæve frygtsomt til hendes hest hele tiden. Selvom den var så tam, at hun kunne ride på den, kunne man jo aldrig vide, om den kunne finde på at lave numre alligevel.
Demos Mbizi - dreng fra havfolket.

Avatar fra Photobucket.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.08.2009 20:29
Hun nikkede med et smil til ham og klappede hesten, som hun hurtigt tog sadel og hovedtøj af, han trængte alligevel til n pause, og her var græsset grønt og langt hvilket var godt for en stor hest som ham. Desuden havde hun for længst set at han varutryg ved dyret, og så var muligheden jo genial for at han kunne komme lidt væk, han var alligevel let at kalde til sig igen. "Mit navn er Simili Keen Terats, og hvem er De?" hendes stemme var blød og imødeokmmend ligesom hendes blik. Vinden hev ivrigt i det lange hår hvilket ikke gjorde det mindre filtret, men hun havde efterhånden selv opgivet at holde styr på det i uvejr som dette
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 11.08.2009 20:35
Han skuttede sig lidt, da han hørte, at Simili kaldte ham "De". Han havde jo bare sagt du til hende uden at tænke nærmere over det, og det var jo ikke særlig høfligt... men på den anden side, var der overhovedet nogen grund til at være så fin med sproget? Det var jo ikke ligefrem Lysets Dronning, han stod og snakkede med, og selv hvis det havde været hende, havde han nok ikke talt meget finere.
"Jeg er Demos," svarede han hende.
Han nævnte ikke sit efternavn, ligesom hun havde gjort det, men kun sit fornavn.
Demos Mbizi - dreng fra havfolket.

Avatar fra Photobucket.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.08.2009 20:49
Hun nikkede bekræftende til at hun havde fået fat i hans navn, hvor hun kom fra var hun blevet opdraget med at tale pænt, i hvert fald om dagen, når hun indtog sin natlige skikkelse var det straks en anden snak, men det var hun dog ikke selv klar over. "Er De kendt i området?" hun så spørgende på ham og så sig lidt omkring, som sagde kunne hun ikke finde noget som helst her i nærheden, ikke engang et bibliotek hvilket i hendes verden var en stor mangel.
Hun så vurderende på ham, han var ret tynd, gad vide hvad hn ar for en, havde han mon overhovedet noget sted at bo, om ikke andet måtte han være fattig, hun slog tanken ud af hovedet og gik en anelse tættere på ham, jo tættere på vedkommende hun var, desto tættere var hendes kontakt med hans hjerne og tanker
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 11.08.2009 20:56
Demos rystede på hovedet ved hendes spørgsmål.
”Næh, det er jeg ikke. Jeg tror, det er første gang jeg er her. Jeg kan i hvert fald ikke huske området,” sagde han med et skuldertræk.
Han kastede et hurtigt blik op på himlen. Den antog en mørkere og mørkere farve, for hvert minut der gik. Det ville sikkert ikke vare længe, før det blev helt mørkt. Mørket var begyndt at sænke sig tidligere og tidligere, og de tunge regnvejrsskyer hjalp ikke ligefrem på det; de dækkede himlen og lagde hele landet i et underligt, uægte mørke, der mest af alt fik Demos til at tænke på tordenvejr - en anden ting, han hadede. For når det tordnede, kunne han ikke opholde sig på stranden eller havnen, fordi der var større chance for at blive ramt af lynet der end alle andre steder.
Da han igen slog sit blik ned og fik skubbet sine tanker om mørke til side, bemærkede han til sin forbavselse, at Simili stod tættere på ham end før.
”H-hvorfor går du tættere på mig?” spurgte han forvirret.
Demos Mbizi - dreng fra havfolket.

Avatar fra Photobucket.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.08.2009 21:03
Simili fulgte hans blik op i himlen og sukkede opgivende, heldigvis ahvde hun sin uldkappe med i en af sadeltaskerne, men det var kun et spørgsmål om tid inden den også ville blive tung og gennemblødt. "Det var da trist, jeg har nemlig efterhånden ikke styr på hvor jeg er!" sagde hun kapitulerende og vendte så blikket mod ham igen, han virkede ikke så tryg ved at hun gik tættere på, men det var vel også de færreste man kunne stole på for tiden, det vidste alle, selvom Simili kun havde godt på hjerte i hendes daglige skikkelse, kunne man aldrig vide med andre.
"Åh, generer det Dem?" spurgte hun hurtigt, men trådte ikke tilbage, jo tættere hun var på en person desto bedre kune hun udrede deres personlighed
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 11.08.2009 21:12
"Nej, det... gør det vel ikke," sagde han, men kunne alligevel ikke lade være med at skæve til skeptisk til hende.
Det generede ham ikke, at hun gik tættere på ham, overhovedet ikke det mindste. Det var bare det, at det var en underlig ting at gøre. Hvorfor behøvede hun gå tættere på ham? Var det ikke fint nok, med den afstand hun ellers havde holdt indtil nu? Og det var lige netop det, der fik ham til at skæve så underligt til hende.
Han skuttede sig lidt og så næsten ud, som om han frøs. Men det var nu ikke det, der var årsagen til hans skutten.
"Øh... må jeg have lov til at spørge, hvorfor du ebhøver stå så tæt på mig?" spurgte han. "Ikke at det gør noget, selvfølgelig," tilføjede han hurtigt, for ikke at virke alt for uhøfligt, for det var jo ikke det, der var meningen.
Demos Mbizi - dreng fra havfolket.

Avatar fra Photobucket.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.08.2009 21:19
Simili så kort spørgende på ham, et ellrer andet sted burde hun vel fortælle ham sandheden, men man vidste aldrig, hvis det viste sig at han arbejdede for mærkets lord var det nok bedst at holde sine kort tæt til kroppen. "Fordi bladene sidder tættere på stammen, og De står tættere på stammen!" sagde hun og skævede op, i teorien var det sandt, men det var nu stadig ikke grunden til at hun gik så tæt på, hun havde lettest ved at fornemme et mennske hvis hun rørte ved vedkommende, men det var kun et behov hvis hun skulle flytte, fjerne eller indsætte minder, tanker eller holdninger, for at få et indtryk af et menneske var det rigeligt at stå tæt på.
Dog tvivlede hun på at der kunne være noget ondt skabt i ham, han virkede mere nervøs end led på nogen måde
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 11.08.2009 21:52
Demos vendte sig om for at kigge på træet. Hun havde ret. Bladene sad faktisk tættere på stammen. Han vendte sig igen om for at kigge på hende med en slet skjult skepsis i sine ravgyldne øjne.
"Nårh, sådan..." mumlede han, selvom han ikke helt kunne skjule en tvivl i sin stemme.
Han kløede sig lidt i nakken og kiggede op ad træets stamme. Bladene var mørkegrønne, men indenfor et par måneder ville de sikkert antage gule, røde og gyldne efterårsfarver. Det var hurtigt, sommeren var fordi, syntes han. Den var jo næsten lige begyndt.
Han rettede sit blik imod Simili igen.
"Er du da meget interresseret i blade?" spurgte han så, bare for at snakke om noget andet. At snakke om, at hun gik tættere på ham, gjorde ham bare mere og mere i tvivl om, om hun virkelig mente det med bladene. Så det var nok bedst at begynde at snakke om noget andet.
Han rystede på hovedet. Det var ved at blive mørkere og mørkere, så hvorfor blev han her egentligt?
"Men i hvert fald så... jeg må nok hellere gå nu," sagde han, før han vendte ryggen til hende og begav sig ud i mørket.

//out
Demos Mbizi - dreng fra havfolket.

Avatar fra Photobucket.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0