Midvinterballet: balkonen

Isanne Iricia Argorian

Isanne Iricia Argorian

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 172 cm

Plotmaster 02.01.2009 18:23
Røde gardiner hænger i bløde folder ned over balkonens bagvæk. En lille trappe nede fra balsalen er den eneste vej herop.
Selve balkonen er ganske lille, - her er kun plads til en 4-5 personer, men den giver et flot udsyn over hele den festpyntede sal.
/ Lysets Dronning, Herskerinde af Krystallandet /

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 03.01.2009 23:37
ude på balkongen kom foxy ud sammen med denaro næsten hevende efter sig.
"jeg vil gerne snakke med dig" sagde hun roligt og så lidt ned i jorden.
Hun bed sig atter kort i læben og sank en klump i halsen hvorefter hun kiggede op på ham igen, det her føltes virkelig underligt, hvorfor skulle hun dog have dårlig samvittighed overfor ham?? hun hadet ham jo!.... eller gjorde hun nu også det??

Drawings done by lovely friends :)
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 03.01.2009 23:57
Uden videre forklaring havde Foxy grebet fat i ham i samme øjeblik som de var kommet ind. Derefter var han blevet slæbt gennem mængden -til fleres forbløffelse- og direkte ud på balkonen, hvorefter de fleste blot trak ligegyldigt på skulderen og forsatte deres liv som det nu engang forløb.

Denaro selv var lige så uvidende om emnet som enhver anden. Var trodsalt stadig ikke ham der havde valgt at de skulle til bal, nej han var tværtimod blevet opsøgt for at få foræret tøj og derefter blive slæbt ud på balkonen af sin egen tjener... Ja hun havde altså forandret sig det var sikkert... Men var balkonen nu så smart.

"Der ville nok være mindre sandsynlighed for at blive hørt hvis vi var i mængden" Sagde han roligt og kastede et kort blik ind. Blot for at infomere hende om det. "Men sig frem Foxy"
Hans stemme var ganske rolig, men ikke længere kold, nej blot en rolig venlig tone, som hverken virkede truende eller tiltrækkende. Ganske neutral som resten af ham.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 04.01.2009 00:11
hun kom med et mindre suk og fik et trist blik.
hun kiggede så op på ham igen og kom dog med et lille smil.
"jeg hev dig med til ballet her fordi jeg ville fortælle dig noget vigtigt" sagde hun roligt og kiggede kort rundt, hvorefter hun kiggede på ham igen.
"jeg syndes du skulle vide at jeg har haft virkelig dårlig samvittighed over at jeg ikke kunne gøre noget for at rede dig den gang med keiran hvor han næsten dræbte dig og faktisk fik mig til at tro du var død...." hun stoppede kort sin sætning og knyttede sine hænder.
"jeg troede jeg ville blive glad for endelig at være fri, men tvært imod blev jeg trist over det... jeg har gået så længe og ville være fri, at jeg var blevet van til at være fanget... så ja jeg ville bare sige undskyld..." sagde hun og så ned i jorden.
"undskyld jeg ikke kunne rede dig... det skulle ligesom være mit job at gøre siden jeg er din....slave..." sagde hun så lidt efter og holdte stadig blikket nede imod jorden.

Drawings done by lovely friends :)
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 04.01.2009 00:21
Så det var altså derfor. Ja nu hvor det endelig kom frem, så undrede det ham egentlig ikke særlig meget. Det forklarede jo også Foxy's pludselige ændring i sin adfær. Hun havde endelig accepteret sin rang og indset at friheden ikke længere er så særlig som hun troede den var.
En hånd gled roligt op under Foxy's hage og løftede let hele hovedet op. Der var ingen grund til at se ned i jorden over så lidt.
"Det job er ikke at redde mit liv. Hvis du forsøgte tror jeg tværtimod du ville få mig slået ihjel" Hans svar kom ret ud. Ikke noget med at lægge låg over noget som helst af det. Nej selv om han måtte acceptere Foxy var en stærk kriger, så ville hun ikke være til megen hjælp mod Keiran. Han ville kort sagt have slået hende ihjel ved første øjekast. Og det skulle tages bogstavligt.

"Og du har indset det nu" Hånden gled op langs hendes kind og blidt henover det fine hår. "så der er ikke længere nogen grund til at undskylde for det."
Han smilte ikke, men det var tydeligt han var tilfreds med hende. Det rolige ansigt afslørrede det dog uden at vise noget særligt, nej man vidste det bare når man så ham.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 04.01.2009 00:31
hun fjernede hans hånd og så med et mere fast blik på ham en før.
"jeg var svag dengang, men ville stadig have kunne redet dig hvis jeg fik revet dig væk derfra..." sagde hun og vendte sig med fronten mod kanten af gelenderet til balkongen, hvor hun så ud over landskabet.
"men jeg er stærkere nu.." det blev nu sagt med en mindre mumlen hvor hun så endnu engang rettet blikket ned.

Drawings done by lovely friends :)
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 04.01.2009 00:41
Denaro gik roligt hen ved siden af hende og kastede blikket ud over landskabet under dem. Ja hun var blevet stærkere, men hvis ikke Denaro tog meget fejl, så var den fyr også... Fyren var yngre og musklerne burde derfor have lettere ved at lære, samt han nærmerede sig hurtigere kroppens toppunkt. De var selv for tæt på. Hvad fandet kunne man gøre mod sådan en fyr?

Denaro lod roligt hovedet falde ned og betragtede kort porten langt under dem. Vagterne så så små ud heroppefra. Man skulle næsten tro de var et par insekter man kunne kvase med blot en finger.
"Tror du at du er blevet stærk nok?" stemmen havde fundet den kolde tone frem. Den tone som underbyggede følelsen af at dette ikke var noget han sagde for sjov, nej det her var noget man skulle tage seriøst.
"Tror du at du er blevet stærk nok til at kunne kæmpe med os?" Dengang havde deres niveau været for anderledes til at hendes hjælp havde kunne redde dem. Havde hun prøvet at hjælpe ville han uden tvivl have forhindret det. Men hvad hjalp det også at se tilbage? Nej blikket skulle rettes fremad! Man skulle forebygge næste ulykke. Finde hans svagheder og udvide dem... Men hvad var hans svagheder egentlig?
Et kort suk undslap sanddæmonens læber.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 04.01.2009 00:50
hun rettede sit blik hen på ham og så temmelig overrasket på ham, men blikket blev hurtigt til et roligt og fast blik hvor hun så undrede sig lidt..
"os??" spurte hun ds hun ikke helt fattede hvem han mere mente de skulle kæmpe med..
hun nikkede til det andet han sagde
"jeg ved det ikke for du kan sagtens være blevet stærkere.." sagde hun så lidt efter med et suk..
en skønne dag... forhåbenligt snart skal jeg nok dræbe dig Keiran! tænkte hun roligt.

Drawings done by lovely friends :)
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 04.01.2009 01:11
"tror du at du ville have en chance imod Keiran nu?" Hans stemme faldt tilbage til den venligere tone og kulden forsvandt atter fra den. Den var kun brugt for at undertrykke alvoren i hvad han sagde før.
Det var længde siden han sidst kæmpede mod Keiran, men hvis niveauet var det samme som dengang, så burde han have en chance for at vinde, selv mod ham. Desværre ændrede folk sig jo... Foxy var et tydeligt bevis på den slags.

han rettede sig roligt op og vendte byen ryggen ved at læne sig mod gelænderet og kaste blikket ind mod den festlige forsamling og det bal, som allerede var i fuld gang. Han fortrød ikke længere at han var kommet
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 04.01.2009 01:18
musikken kunne høres helt ude til der hvor de stod og lige nu blev der spillet en stille og rolig musik som hun kort lyttede til.
"nej jeg tror ikke jeg ville kunne slå keiran nu... men hvis jeg fortsatte min træning som jeg har gjort den seneste tid, kunne jeg godt ende med at gøre det.." svarede hun og man kunne høre på hende at det var alvor og at hun mente det.
keiran dræbte Haku... min elskede haku... tænkte hun kort og rystede hurtigt tanken væk igen... der var ingen grund til at sørge lige nu..
hun stod så lidt efter og lyttede kort til musikken igen.

Drawings done by lovely friends :)
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 04.01.2009 01:30
Denaro lagde kort hånden på hendes skulder for at få hendes opmærksomhed et øjeblik.
"Nu hvor vi er ankommet, hvorfor går vi så ikke ind og deltager lidt i festlighederne?" Hans stemme var venlig og bydende. Der var trodsalt ingen grund til at stå herude når det hele foregik indenfor. Hvad emnet lige havde lagt på havde da heller ikke været særlig festligt, så et hurtigt emneskift var vel på sin plads hvis de da ikke gik ind.
uden videre trak Denaro langsomt en torneløs rose frem fra skjorten og med en let, men bydende, bevægelse lod han den glide frem for at sætte i hendes hår som en lille ekstra pynt.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 04.01.2009 01:35
hun havde godt nok bemærket hans venlighed og smilte kort ide hun nikkede til det han sagde.
da han så hev en rose frem kom der en smule rødmen frem på hendes kinder, dog ikke så det kunne ses så meget og hun så også en smule overrasket ud, men skiftede hurtigt til et smil igen.
"ja lad os hellere det" sagde hun roligt og gik så roligt ind igen.

Drawings done by lovely friends :)
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 04.01.2009 01:38
Denaro nikker kort inden han følger efter hende indenfor igen

// out

// OOC - muahhahaha xD al magt til one-linerne xD... ... ... which I hate __ __'' No offense xD
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 3