han syntes ellers Tasja hadet meget at tilbyde og vis han kunne ville han have hun kom og levet et liv med ham i i hans stamme de kunne altid bruge en jægere der inde et stille smil kom frem for ham mens han så ned i øllet han ville fortælle hende det men han var også bange for hun ville flygte han sukket lidt og lod en finger glide hen over sit øl grus blidt " mine børn hedder Rose og Furry " svaret jam ,ed et skævt smil mod hende
1 2
Der er forår i luften!
jack 21.07.2024 19:31
jack så mod hende og sukket trist det gjordr ham ondt virklige ondt han lage hånden over hendes pote blidt og nusset den så hun kunne mærke han var der " jeg ved hvor dan det må føltes... min far er godt nok ikke død men det ikke at være en del af en flok " svaret han og sukket lidt men ryste det af sig igen han fjernet stille poten igen og hævet stille sin pote for at be om at få lov til at betale for sin mad han kikket lidt op og ned af Tasja det var nu synd og skam hun følte noget som sådan måske manlget hun bare at skubbe noget til det lidt han smilte og drak lidt af sin øl mens han vente på at han kunne få lov til at betale for dem
han syntes ellers Tasja hadet meget at tilbyde og vis han kunne ville han have hun kom og levet et liv med ham i i hans stamme de kunne altid bruge en jægere der inde et stille smil kom frem for ham mens han så ned i øllet han ville fortælle hende det men han var også bange for hun ville flygte han sukket lidt og lod en finger glide hen over sit øl grus blidt " mine børn hedder Rose og Furry " svaret jam ,ed et skævt smil mod hende
jacks øre løfte sig stille og rolige mens han mærkede varmen i sig sprede sig han ville bringe det meste af dagen og natten med Tasja vis det var mulige han så ind i hendes smukke og beunderet dem blidt han lændte sig så hen mod hende og visket " jeg syntes du har smukke øjne Tasja " svaret han blidt og så lidt ned i sin øl igen
Mong 13.08.2024 18:39
Tasja havde aldrig været en del af en flok i sit teenagerliv og voksenliv. for sådan levede losser jo. de var ene dyr. hun lyttede til jack og så på ham da han talte om hans far ikke var en del af hans flok. "men... ulve er da flok dyr?" sagde hun undrende da hun vidste jack var en ulv.da han rakte hånden op for at betale kom Vicé roligt over til dem med et smil og så på jack. "ja skulle det være mere hr Jack?" spurgte han roligt og nussede Tasja på hovedet som en onkel ville gøre vis sin niece.
Tasja så på jack da han pludselig nævnte sine børn. "Rose og Furry. pæne navne. hvem ligner de mest. dig, eller deres Mor?" spurgte hun roligt. for hun havde jo ikke mødt dem før. hun så på jack da han sagde hun havde smukke øjne. hun så mod jack og smilte et lille smil. "tak" hun var ikke god til komplimenter hun fik dem så sjældent at hun ikke vidste hvordan man tog det eller svarede.
Tasja så på jack og Vicé der kom med regningen når jack havde bedt om den. Tasja tog roligt sin fletning i hænderne og kørte hænderne ned af den. roligt så tasja ned i bordet og følte sig underlig at få komplimenter, hun var jo en ensom los. jack var en folk ulv. de var så forskellige og dog så ens.
jack 13.08.2024 20:12
jack vifte lidt med halen og så på han skulle lige til at sige noget men stoppet da men da vice så sagde noget vendte han stille blikket mod ham med et varmt smil på læben "hmme det ved jeg det kommer an på tasja.. skulle vi lege et værlse til to jeg gir "svaret han vendte blikket mod Tasja blidt og smilte skævt han vidste hun hadet lagt tur hjem og det ville være tåblige at at rejse Hjem igen på nuværen tidspunk han mærked og så kunne han rejse med hende hjem vis det var hans blik fangets hendes krop blidt han kunne se hun tænke nogle ting i gemmen
han tænke sig lidt om inden han svaret da hun var væk han sukket Dybt " det er kombliseret.. mig og min far ser nogle ting ander ledes og da han fandt ud af jeg hadet fået børn uden jeg selv viste det gik han af mork og lærte mig en Vigtite ting " svaret han blidt han fjernet noget af skjorten af sig uden nogle kunne se det kunne man se 3 dybe klør ned af bryste hans enge far hadet givet ham de dybe Rifter på den måde og han hadet tabt alt for sin far og hadet prøvet at finde et liv for ham self måske med en eller anden han dog faldt for Tasja selv om hun var lidt svær at finde ud af til tider
han vente dog stille om hun ville have et rum vis ikke så kunne de lige så godt finde et andet sted han kunne godt komme på han ville godt komblimere hende noget mere vis hun godt kunne lide det men han ville heller ikke gørre hende flov over for hendes ven hun dufte også så godt vild natur noget jack hadet svært ved at stå for
han tænke sig lidt om inden han svaret da hun var væk han sukket Dybt " det er kombliseret.. mig og min far ser nogle ting ander ledes og da han fandt ud af jeg hadet fået børn uden jeg selv viste det gik han af mork og lærte mig en Vigtite ting " svaret han blidt han fjernet noget af skjorten af sig uden nogle kunne se det kunne man se 3 dybe klør ned af bryste hans enge far hadet givet ham de dybe Rifter på den måde og han hadet tabt alt for sin far og hadet prøvet at finde et liv for ham self måske med en eller anden han dog faldt for Tasja selv om hun var lidt svær at finde ud af til tider
han vente dog stille om hun ville have et rum vis ikke så kunne de lige så godt finde et andet sted han kunne godt komme på han ville godt komblimere hende noget mere vis hun godt kunne lide det men han ville heller ikke gørre hende flov over for hendes ven hun dufte også så godt vild natur noget jack hadet svært ved at stå for
Mong 18.08.2024 20:36
tasja så undrene på jack og så op på Vicé "med to senge. ikke en" sagde tasja forsigtigt og så over på jack. da han fortalte at hans far havde gået amok og han så vidste sine ar så Tasja roligt på det. hun var ikke bange for ar. hun havde trods alt oplevet døden på tæt hold med sin familie. hun vidste dog ikke helt hvad hun skulle sige til jacks ar. hun havde selv nogle ar fra sine slås kampe både som halvdyr og som los. hun træk vejret roligt og så på jacks øjne. "vis han gik amok er du da sluppet heldigt fra det" sagde tasja roligt og så på vicé der var gået over for at finde en nøgle til et værelse med to senge. Tasja lagde armende på bordet i et krys og så på jack "ens familie kan ikke altid forstå hvorfor man gør eller har gjort ting. tro mig. jeg har selv følt skyld for at nogle blev såret over noget jeg ikke kunne gøre for." sagde hun og bed sig lidt i læben. før hun lænede sig tilbage. hun havde set sin søster dø fordi hun ikke kunne gøre noget for at rede hende. hun følte den dag i dag stadig skyld.
jack 18.08.2024 21:16
jack smilte skævt til Tasja med et blidt smilk på læben han rajste sig stille for at gå hen til hende og kysset hende på panden blidt han så ind i hendes smukke øjne blidt og lage blidt poten mod hendes kind også jack nikket så med hovde blidt bag ud " skal vi se om vi kan finde et sted og få lidt luft efter den her gode mad jeg har brug for at komme lidt ud efter alt det her mad " svaret han blidt og så videre i tasja øjnse som han holde så meget af han skullet lidt han ville se hende bluss han vidste der var forskel på dem men de var ens også han kunne ikke lade vær med at smile lidt og så vente han sig blidt mens han svag med halen lidt men han stoppet stille op ved døren han hadet taget kappen lidt over sig for at se om hun ville med
blikket faldt på ejeren af koren og nikket til ham " skøn mad du lavet det smagte godt " svaret han med et stille smil på læben han vidste ikke hvorfor men han følte sig altid hjemme nå han var sammen med Tasja måske skulle de se hvad de kunne finde ud af men tiden måte vise hvad der ville ske han kendte måske et godt sted til de kunne slappe lidt af solen var ved at gå ned men det gjordet nu ikke jack noget den kølige natte lugt var altid velkommen hos ham
blikket faldt på ejeren af koren og nikket til ham " skøn mad du lavet det smagte godt " svaret han med et stille smil på læben han vidste ikke hvorfor men han følte sig altid hjemme nå han var sammen med Tasja måske skulle de se hvad de kunne finde ud af men tiden måte vise hvad der ville ske han kendte måske et godt sted til de kunne slappe lidt af solen var ved at gå ned men det gjordet nu ikke jack noget den kølige natte lugt var altid velkommen hos ham
Mong 01.09.2024 16:16
Tasja sad lidt og tænkte over det. de var jo i byen og det var lukketid for alle butiikker så hvad skulel de lave. og vis de gik ud. hvor skulle de gå hen. for hende var det jo ikke rart at være i byen da hun ikke brød sig om mennesker. Tasja så på Jack med et tænksomt blik. hun så på Vicé der var igang med at tørre glas af. hun rejste sig roligt fra stolen og gik over til Vicé og fik nøglen til værelset, hvor efter hun gik over til jack og nikkede. "lad gå. jeg har nøglen til værelset her." sagde hun og viste nøglen.Tasja var ganske rolig og vidste ikke lige hvad jack havde tænkt at de skulle lave i en tom by? eller tom og tom var den vel aldrig.
jack 04.09.2024 22:57
jack endte med at gå stille og rolige ud til en lille gras sted hvor der stod 2 træer månens lys lyste stille ned mod den man kunne høre musik i bag grunden han så op og lukke sine øjne blidt og nød den friske luft han vendte sig så mod Tasja og for at se om hun var kommet der han ragte stille sin pote ud mod hende for at vise han ville have hende tætter på han vente blodt kun på at kunne få lov til at være tæt på Tasja lige nu mere ønsket han ikke han løfte ørne og kunne høre musikken spille munteren og glad han var en god danser så han ville prøve sig ad mod Tasja med blide skridt " måå jeg byde på en stille dans " sagde han med et tand ud af munden som kom ud i et smil i stede for og vente på hende blidt
Mong 05.09.2024 17:51
jack var gået ud da hun kom med nøglen. hun fulgte roligt følelsen i jorden af hvor der var jacks skridt. hun fulgte dem til en lille græs plet. hun så på ham da han spurgte om hun ville danse hun fik store øjne. "danse?... jeg kan slet ikke danse? ikke engang da jeg var barn" Tasja var en ELENDIG danser, hun ville ende med at træde ham over fødderne så meget at han ville ende med fødderne oppe resten af dagen imorgen.Tasja havde aldrig været en god danser. hun kunne ikke kordinere musikken og fødderne sammen, det ville ende galt. hun lyttede efter musiken med lukkede øjne for at finde ud af hvor den kom fra. hun mærkede på jorden og kunne føle nogle ikke langt fra dem der bevægede sig. hun fulgte lyden og følelsen i jorden af hendes evne. hun kom til en lille flok personer der dansede. hun så på dem med eftertræklige øjne. hun så hvordan de bevægede sig i deres dans og så ned på sine fødder. det der ville hun aldrig kunne tænkte hun lidt og så op på de dansene igen.
jack 05.09.2024 18:03
jack fulgte hende stille med øjne og så lidt efter hendes nedere dele han smilte skævt og ryste på hovde hun da hun gik han stillte sig stille bage hene og lage armen omkring hende mens han lage poteren blidt omkring hendes mave og smilte glad mens han så på hende og visket i hendes øre blidt" alle kan Danse " visket han blidt i hendes øre og vippet frem og tilbage mens hovde hvilet på hendes skuldere blidt hvordan skulle hun heller ikke kunne danse på den måde han ville også bare stå tæt på hende og mærke hende blidt han sukket tungt og vippet lidt fra side til side mens musiken spillet gald han nød det her lige nu bare ham og Tasja det virkede Regtit for en gangs skyld og så var han også lige lgad med dem der hjemme Tasja hadet altid følt at han ikke behøvet at tale så meget om tinge der hjemme han sukket lidt og sagde blidt igen " jeg holder så Utorlige meget af dig " svaret han mens han kikket hen på Flokken men han endte med at søge blikket ind i Tasjas smukke øjne i hans han lod poten nusse lidt mens han lukke øjne og bare nød det her minut med hende 1 2
Chatboks
IC-chat▽