Der er forår i luften!

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.05.2024 17:35

Det var Enlige blive Forår i Krystallandet  og det betød også at der skete meget mere i byerne ind vis det vis det  hadet været vinteren og koldt  der var mange på gaden i dag da solen skindet dog blæste vinden lidt men det var ikke en kold vin og Temperaturen var omkring de 20  grader så det var ikke fordi det var slemt at være ude. Der var mange boder der også var kommet ud  og stå nogle flere ind sidste år.  Men  på en lille gå gade gik jack som det var hans årlige vendere tur for at komme væk fra familien den hadet været lidt hård igen at tage afsked med den her gang men han måtte nød til det for at finde sig self- han  duet ikke at være på det sammen  plads flere dage af i træk han hadet kun gjort det for at få lidt beder styr på sine børn. Han gik stille med en kappe over sig så folk ikke lige så helt hvem han var  han stoppet stille op ved en bod da han dufte noget godt noget lidt hen af kylling han stille sig stille i kø da han faktisk var lidt sulten  efter han hadet fået lidt Kyllign vinger i en pose fandt han sig et sted og begyndte at spise  han følte sig fri igen det var skønt de pligter det hjemme var ved at gå ham på han stoppet dog med at spise lidt og kikket lidt på kyligen som en tanke stille kom ind på ham han savnet  Tasja   han Pleget at komme på besøge hos hinde når det var ved at være tid også for at hjælpe hende men hun var pluslige rejst da hun hadet fået et brav fra en eller anden og så hadet han ikke hørt mere  hun var den der kunne få ham til at le mest dog

et stille smil kom over på hans stille læber som han kikket  hen over byen som han kikket lidt han håbet lidt på de støtte ind i hinanden igen snart  han husket hendes duft og bløde hård han lukket stille sine øjne og rystede tanken af sig igen han tog igen en kylligen lår og begyndte at spise og tog også noget af spise ved siden af ham løb en lille flod eller vandhuld af en art som gav plask lyde han sukkt lidt igen og tænke hvor hans rejse måtte starte måske han skulle finde et hotel her der måtte være nogle stykker efter hånden

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 17.05.2024 18:51
Tasja havde været rejst. men var for længst kommet hjem. men hun havde brug for at være alene. for en som tasja var alene tid den bedste tid for hende. hun kom ind i byen med en masse skind i en sæk. hun havde sækken over skuldren og gik målrettet mod en bod ejer som hun plejede at handle med.
Tasja havde lange bukser på samt en kappe over sig så folk ikke blev klar over hun var halvdyr. 
Tasja kom over til boden og tog sækken af skuldren og så koldt på ejeren der så koldt tilbage...

pludselig smilte ejeren og slå armende ud. "min skind sælger, hvor er det godt at se Dem igen, har De nye skind med til mig. renset og pæne går jeg ud fra" Tasja nikkede og lagde sækken på bordet. manden åbnede sækken for at kigge ind i den.  "det må jeg sige... ved Isari De har haft travlt. hvad siger De til vi forhandler." Tasja nikkede.

men Tasja var ikke just glad for det han tilbød. det var langt under hvad de plejede at forhandle til. "tror De jeg er dum!.... tror DE jeg er en eller anden lille dum tøs! JEG ER IKKE DUM!" manden grinte af tasjas udfald og prøvede at  berolige hende."selvfølgelig er De ikke dum. men skind er ikke så kostbart mere, det er mit tilbud ellers må De finde en anden der gider købe af Dem.... Tøs!" 

Tasja knurrede, "fint!" sagde hun og tog sækken ud af hånden på manden, vendte sig om og gik sin vej.  *jeg er ikke dum. jeg ved jeg kan få meget mere ud af denne sæk end han vil gi.* hun knurrede og kom til at støde ind i flere mennesker. hun havde dig vagtsomme øjne på alle. hun kom til en butik der solgte tøj. *måske har jeg bedre held her* hun åbnede stille døren. "hallo. er her nogle" en kvinde med blondt hår kom ud fra baglokalet og så på den  skikkelse der stod i døren med en sæk.
"jeg har nogle skind jeg gerne vil sælge for rette pris, er De intraasseret?" spurgte tasja lige ud. 

kvinden var et hoved højere end Tasja og havde en smuk hvid kjole med blomster broderet på, på, hun så på sækken der var godt fuld. "men dog, De må ha et godt jagt instinkt" sagde hun og smilte til Tasja. 
Tasja gik over til disken og lagde sækken på og nikkede mod posen så kvinden kunne se skindene. hun virkede sød. fornuftig og  kom da også med et godt tilbud som var bedre end det hun havde fået for nogle år tilbage.
"jeg tager tilbudet" sagde Tasja og fik en pose med krystaller. det måtte jo bruges til en som Tasja. Tasja fik sækken igen og skulle til at gå ud af døren da kvinden lagde en hånd på hendes skuldre.  "vis De for flere smukke skind kan De altid komme" sagde hun med et smil. Tasja nikkede og inden i smilte hun over denne søde kvinde.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.05.2024 19:44
Det hadet været Underlige  ikke at vende sunden først mod Tanja i år men det var vel som det var der hadet værete så meget lige pt som jack ikke kunne håndtere han sukket og lidt og tog en bid og efter lidt rejste han sig blidt for at  gå videre  han kikket lidt på sin kappe og tænke  * jeg kan lige så godt få lavet mig en ny hvor jeg er her *  svaret han blidt og kikket op mod solen han vendte sig der for få at finde et tøj butik hvor de lavet kapper også han han kom til en butik hvor han tit handlet han stoppet dog op på første trin da en person kom ud gennem døren han kunne lugte hvem det var men han sagde ikke noget til at starte med han ville se om Tasja også kunne huske hans lugt han lage hoved på skrå men kunne så ikke dy sig med at smile stort ” få du solgt noget ?” sagde han stille og gik stille og rolige tilbage og stod afslappet det var længe siden de hadet set hinanden han var nok vokset lidt og fået lidt mere muskler hist og her  men ellers linget han sig self et stille og rolige smil brede sig over sine læber som han afvente hvordan Tasja ville regerer på han hadet fundet hende i gang med at handle han kørte stille sin finger over sin næse og kikket lidt på kvinden som svaret hende  hun altid kunne komme til hende  han vidste Tasja var en Dygitit jæger lige som ham selv de hadet jo været på jagt sammen mange gang  holdte stille på  Galdret op til butikken han ville godt ha lavet en ny kappe men nu hvor han stod med Tanja vidste han ikke helt om han skulle forsætte ind  eller ud han hadet så meget at sige til hende.

Hej Tasja  hvoradan går det med dig ” svaret han med et stille smil over læben han kunne næsten ikke tro at  han var ved at støde ind i hende her så som han hadet stået og tænk over om han skulle gå  Hjem til hende men det betød at han skulle hele vejen  hjem igen og det nægte han altså at gøre på nogle tænkelige måder lige nu han ville væk fra det hele og finde sig self- igen 

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 18.05.2024 16:48
Tasja skulle til at gå ud af døren efter at denne side kvinde havde snakket til hende. hun stoppede da døren åbnede sig og Jack stod der. hun så på ham med hendes sædvandlige rolige og næsten kolde øjne. men det var en overlevelses teknik hun havde i sig. vis hun var rolig kunne dyr ikke fornemme fare og vis folk så de kolde øjne ville de ikke angribe.

Tasja så mod kvinden da jack spurgte om hun havde solgt noget. "ja en sæk fuld" kvinden bag Tasja smilte og nikkede til dem. Tasja havde faktisk ikke brugt sin lugtesans  imens hun var i byen. mest af alt fordi der var for mange lugte og intryk for næsen. så hun brugte synet og høresansen istedet når hun var i byen.

Tasja gik et skridt tilbage for det virkede til at jack ville der ind og det skulle han da havde lov til. "som det plejer" sagde Tasja roligt til jack og rettede lidt på kappen over hendes hoved og krop. hun havde handsker på der skjuldte hendes poter og kappen over hovedet for at skjuldte hendes ører. hun var stadig meget påpasselig omkring mennesker. hun vidste jo stadig ikke om de ville fange halvdyr. så selv om nogle var søde kunne det jo være en facade.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.06.2024 20:22
jack tøvet lidt med at gå ind men smilte stort han vendte blikket tibage mod Tasja og så bedømene på hende hun hadet ænderte sig lidt men det var ikke det store dog. lige som ham self han vendte blikket ind mod butikken og tænke lidt så lidt "hmme jeg skulle have mig en ny kappe..ville du vente på mig ville godt invitere dig ud vis det er " svaret han blidt og blinket til hende han vidste hun  godt kunne lide at være for sig self men nogle gange var det sjover at finde på noget andet at lve sammen 

jack gik hen mod Tasja og lage poten på hendes skulder blidt mens han grav hende et pæt stort knus og holdte den lidt " det så længe siden jeg har set dig... men jeg er tilbage lige om lidt det burde ikke tage så langtid " svaret han og så rundt mens han afvente Tasjas ord han ville da godt invitere hende ud og så måske finde et stille sted de kunne være for sig self han hadet så meget at ville fortælle og hun hadet det vist på samme måde også  hans tand kom stille og rolige ud også 

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 02.06.2024 19:09
Tasja stod lidt bare og så på jack og så på butiks ejeren, da han sagde han skulle ha en ny kappe. ja de blev vel slidte på et tidspunkt. Tasja så undrene på jack da han sagde han ville invitere hende ud. hvorfor skulle de det? Tasja kendte ikke til dating området og var faktisk ikke intrasseret i at lærer det at kende.

Jack krammede hende pludselig og holdte hende fast men Tasja var ikke en der brød sig om nærkontakt så hun krammede faktisk ikke igen. hun klappede ham dog et par gange på ryggen som hun havde set folk gøre. Tasja kom til sidst ud af krammet da han skulle over til butiks ejeren for at få sin nye kappe. Tasja stod lidt bare og kiggede på dem. hun sagde intet. for hvad skulle hun sige.

Tasja gik ud fra butiken. skulle hun vente på ham? hun trak vejret dybt ind for at få noget helt frisk luft. hun så rundt på folk under sin kappe. hun tog aldrig hætten af i byen. hun så et piger lege med en bold, de kastede til hinanden og grinede. Tasja sukkede lidt over det syn. hun kom i tanke om sin søster, en søster der havde været væk i mange år. alt for mange i Tasjas øjne. hun havde haft en god tid dengang. men nu.... ja hun savnede sin søster som ikke bare var en søster men en tvilling. taget bort fra verden alt for tidligt. Selv om Tasja ikke vidste tegn på sørg eller smerte var hun da trist over at ha mistet sin tvilling.

Tasja så ind bag sig på jack. han var faktisk et halvdyr, men et halvdyr som omgik andre racer, Tasja troede stadig at de andre racer var ude efter hendes slags. hun forstod ikke hvordan jack kunne være så rolig i deres nærvær. noget hun aldrig ville forstå. Tasja gik over til en bænk uden for vinduet til butiken og satte sig ned lidt og så på børnene lege.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 02.06.2024 19:24
jack stod og snakket med  kvinden som grinte lidt de kendete hianden i noget tid efter hånden han hadet altid syntes om hende da hun var den enste som tog godt i mod halvdyr jack vifte tilbage da han gik ud af butikken og så sig omkring blikket faldt på Tasja med et stille og varmt blik han lændte sig op af et nær ståne træ og studeret hende og de lenge børn han sukket lidt og ryste på hovde efter det gik han over og tog stille på hendes skulder og lage halen om hende blidt så hun kunne mærke han var der han smilte blidt det sveandlige blik han sendte til hende " er alt i orden Tasja " svaret han lidt urolige og så hen mod børne blidt han ville ønske han kunne se sine børn lege på den måde men det var lidt svært når de var så meget nat og dag " det urolige hvordan tiden pluslige går ikke " svaret han svagt og lod sig bare sidde ned på bænken blidt han sukket lidt og tænke på den fremtid der ville komme ud 

jack kunne også godt mærke alderen komme nogle gang der var bestmen nogle ting han ikke kunne gøre mere ind som vis han var på nogle 20 han sukket lidt og mærkede varmen bage sig under kappen det kunne være godt vis de kunne finde et koldt sted og slappe af og få nnoget at spsie måske også hans øjne søgte blidt Tasjas smukke øjne mens han smilte varmt til hende  men han kunne også godt mærke der var noget som gik Tasja lidt på 

han lod poten glide over hendes blidt mere for at sige at han var der og hun kunne fortælle ham alt han sukket lidt og kunne mærke nogle pr dropper falde ned over pande lidt det var utrolige godt vær næsten for godt dog var det måske bedst vis de var  ude om aften han dude ikke regtit til den varme 

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 02.06.2024 19:43
Tasja trak på skuldrene. "det er det vel" svarede hun roligt og så stadig på børnene. hun huskede jo tydeligt at ha leget med sin søster. men sådan var hendes sind lige nu. hun tænkte lidt på sin søster og vidste ikke helt hvorfor hun var begyndt på det.
hans næste sætning fik hende til at så undrene på ham. "hvad mener du med det?" hun anede ikke rigtigt hvorfor han sagde det.

Tasja mærkede han lagde sin pote på hendes og hun sad bare stille et øjeblik før hun rejste sig op og så væk fra børnene. hun havde ikke tænkt på sin søster i mange år men hun havde jo også prøvet at glemme sin familie. hun var enspænder og ikke familie halvdyr. hun vidste ikke rigtigt hvorfor men det var nok pga det som var sket i hendes barndom.

Tasja så på jack og nikkede væk for at sige hun gik den vej nu hun ville ikke sige og glo på legene børn mere. hun ville hellere væk. hun begyndte at små gå afsted og så igen med de skærpede øjne på alle mennesker for at de ikke angreb eller prøvede at fange hende, hun stolede på få mennesker og derfor var hun altid ops på jorden. hun mærkede jo om der kom to benede mod hende eller om de havde flere ben, for to ben kunne betyde menneske og flere kunne bare være et dyr.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 02.06.2024 20:05
jack så sig tilbage og tænke lidt han viddste ikke om han hadet sagt noget men stille og rolige fulgte han efter hende mens øjne fulgte folkomkring han tænke lidt over hvad der skete  me hende hun pelget ikke at reager sådan så noget måtte ha været sket jack kikket lidt på Tasja hun hadet det med pluslige at tage nogle beslutringer hurtige han tænke lidt på om det bræv som hun fik hadet noget af gøre med at hun virkede lidt langvæk nogle gang han sukket lidt  og gik bare efter hende mens han hørte folk tale om dem på gaden de kunne self ikke gemme det hele væk men bare noget af det var godt 

" tasja hvor er vi på vej hen ?" spurte han hende stille om mens han lage kappen omkring sig for at kunne beder gemme sig lidt måske kunne de finde et mere stille sted for dem at være og hvor de kunne være sig self han ville dog elske hun sagde noget mere til ham og så da hun spurte om hvad han mete med det smilte han svagt og sagde " tja tiden står ikke stille bare se  på mig jeg kan sagtes føle der er nogle ting jeg ikke kan mere som vis jeg var 20 " svaret han og grinte lidt af det men det var jo også sandt 

han gik lidt stræk efter hinden han ville godt vide hvad der forgik og han ville være der for Tasja som han altid hadet været der for hende og det skullle hun jo også vide han stadige var han sukket lidt og træk let på skuleren 

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 16.06.2024 14:36
Tasja var en kvinde af få ord. det måtte mange erkende. Tasja hørte han gik efter hende og spurte hende hvor de gik hen. hun så tilbage på ham og i det hun gjorde det gik hun ind i en høj mand. hun trådte tilbage og bukkede hovedet. "undskyld det var ikke med vilje" sagde hun til manden der lige var ved at pande hende en. han tog dog armen ned igen da han sagde undskyld.
"det kan ske for alle" sagde manden.

Tasja gik uden om manden og sagde så til Jack, "jeg er ikke god til at være samme sted i en by for længe af gangen, jeg tænkte at gå til en lille kro som er ejet af et halvdyr" sagde hun forsigtigt og så rundt. hun skulle lige huske hvor den lå. for det var mange år siden hun havde været i den kro.

Tasja hørte jack svarede hende på hvad han mente. ja det havde han ret i. de var ikke unge mere. men de var hellere ikke på dødens rend måtte hun da indrømme. "ja det er sandt. men du er heller ikke med en fod i graven, vel?" sagde hun med en lille fnis i slutningen. hun var jo ikke ond men det var sandt. en fod i graven havde han da ikke. med mindre han var syg.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 16.06.2024 15:43
jack fulgte stille med  hende det så ud til at Tasja vidste hvad hun gjorder han smilte dog af hende lidt mens han kikket rundt pluslige med et kom der en mand frem og det så ud til at Tasja gik ind i ham jack vare lige ved at stoppe manden i at ville slå  men stoppet sig self i det da han så manden lage hånden ned igen da Tasja sagde unskyld til ham han knorret lidt af manden da han gik forbi og gik tætter på Tasja stille  " han prøvet at slå dig " svaret han stille og kikket tilbage på manden  

jack vidste godt at Tasja ikke var svag på nogle måde det var også der for han holde sig tilbage da tasja sagde hvor de skulle på vej hen hævet han et øjne bryn " en kro kun af haldyr..hm det må jeg se " svaret han med et stille smil på læben hans hale vifte lidt mens de gik det ville gøre godt med noget af drikke og måske også noget musik til det hele behøves ikke være så Kedlige hele tiden 

jack kunne dog ikke lade vær med at grine af hende da hun sagde det og rystede på hovde " nej selt ikke og heldige vis for det da jeg håber da jeg har mange gode år i nu "  svaret han med et skævt smil han lage dog armen omkring hende blidt og kikket lidt frem  "det gør godt at få noget mad ned i maven har kun spist en lile snack på vej he  ned " svaret han med et smil på læben  han hadet en appit  lige som en ulv nogle gang 

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 17.06.2024 17:03
Tasja havde mærket at han havde været ved at slå hende og det var også grunden til hun hurtigt havde sagt undskyld. "jeg gik ind i ham. han havde jo ikke set mig og jeg, ham. så at han ville slå vis jeg ikke undskyldte er forståligt" sagde hun roligt og trak hætten lidt længere ned af hovedet. hun vidste manden ikke havde set hun var halvdyr fordi hun bukkede så hurtigt efter. så han havde vel bare troet hun var en kvinde der var uheldig at gå ind i ham.

Tasja nikkede da han sagde det var en halvdyr der ejede kroen. "det er en gammel bekendt af mig som ejer den. han har dog også andre kunder end halvdyr men han ved hvordan jeg har det så jeg har et forhold til den kro" sagde tasja roligt da hun jo vidste at denne halvdyrs kroejer kendte til hendes nervøsitet for at blive fanget af mennesker så han havde altid et skrapt forhold til slave handlere. lige som tasja.

da jack grinte nikkede hun og så frem. lige der over i et lille hjørne af byen lå et lille hus lignede det men havde et skilt over døren hvor der stod kro. hun gik roligt hurtigere frem og nikkede til jack. "han er en god kok også. du skal prøve hans dådyr mørbrad" grinte hun og mærkede tænderne løbe i vand.

Tasja åbnede døren og gik op til disken hvor ud fra køknet kom et halvdyrs puma fra. hun sukkede glad da hun så ham. han var ikke bare en hvem som helst for hende. det var familie på en måde, han var fra hendes fars flok den gang han levede. 
" Tasja! velkommen min pige" han lagde viskestykket og gik over og krammede Tasja. Tasja klappede ham på ryggen og nikkede.
"og hvad er det jeg ser her. en ven af Tasja, nu har jeg aldrig, du som er sådan en enspænder" grinte han af tasja og sla hende. Tasja tog hætten af og grinte en lille smule. "dette er Jack. en ven af mig"
pumaen grinte og klappede tasja på skuldren. "så må jeg jo se om jeg kan lave noget mad han kan lig, du skal vel ha det sædvandlige Tasja" Tasja nikkede og gik over til et bor bag døren og så på jack og nikkede mod stolen over for hende. hun så på jack med rolige øjne. "noget du vil ha jack" Pumaen stod roligt og afventede hvad jack ønskede.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.06.2024 17:09
Jack gik stille eftersete hende og stoppet lidt op foran en dør og ganske regtit en halv dyr kom ud som jack tænke det måtte være kro ejeren han kikket lidt op og ned af hende og hen på  dog kikket han lidt mere mod Tasja da han så hendes blik og hen mod ham han rynkede næsen lidt mens han kikket hen mod kro fatteren og sagde stille ” jack jack Demon ” svaret han lidt og løfte ørne blidt for at af vente  den fremdes rekason  han kikket lidt igen hen på Tasja som hun kikket på ham et varme brede sig i ham som han altid fik når han var sammen med hende hans ene øre lage sig på skrå.  Han hadet ikke troede at et katte væsen ville være noget for ham men ind til videre var hun noget som han godt kunne lide

jack fulgte stille efter og kikket lidt rundt mens de gik der så ganske fint ud  han svinge sig hen og satte sig ned på bænken over for hende men vente blikket igen til kro fatter da han spurte om hvad han godt kunne gøre for ham han sukket og tænke lidt ” hmm en mørbrad ret og en øl ved siden af ” svaret han med et stille smil på læben. Jack kunne godt lide at få en øl til maden en gang i mellem

han  vendte så blikket mod tasja og kunne næsten tage den væk fra hende poten bliv lagt på boret blidt og vifte lidt med kniv spisten som lå på borte ” så  hvor lagt er du kommet med dit hjem fra sidste gang ” svaret han blidt for at starte en samtale ud han sukket lidt og kikket mod hendes pote blidt også

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 24.06.2024 18:25
Tasja var glad for at pumahalvdyret ikke ydmygede hende. det kunne han godt finde på. de var jo halvt i familie. da jack rakte poten frem smilte pumaen og rakte sin poe frem i venskab og trykkede den. "hyggeligt a træffe Dem Jack, De kan kalde mig Krofatter, det gør de fleste her, men jeg hedder Vicé," sagde han med et smil og glade stemme 

Tasja havde sat sig til rette da jack kom over til bordet. Vicé kom over til bordet og nikkede til jack da han sagde en mørbrad og øl. "så gerne kommer om lidt" Tasja så mod køknet og rakte en pote i vejret imens hun talte ned, "3....2....1...." hun pegede mod køknet og i det samme kunne man høre potter og gryder rumstere og et duft af dådyr spredte sig. hun kendte dette sted lidt for godt efterhånden. hun så på jack og man kunne se hun var igang med at holde noget inde. det var et grin. hun elskede Vicé når han skulle i køknet. han ville altid gerne gøre kunderne glade.
"han gør alt for sine kunder" sagde Tasja roligt til jack da grinet havde fortaget sig.

Tasja så på jack og måtte tænke sig lidt om da han spurgte til hendes hytte. "hmmm faktisk ikke så langt. jeg har ikke gidet her i vinter månederne. der har jeg været for træt og uoplagt." hun så på jack og snussede ind. den søde duft af dådyrmørbrad, det var så lækker en duft at hun mærkede tænderne løbe ivand igen.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.06.2024 19:56
Jack løfte sine øre igen da han hørte lam der ude han små grinte lidt da det minde ham om kokken der hjemme når han var alene med ham han vendte sig igen mod Tasja efter han hadet hørt lyden og nikket over mod ham ” er det en del af noget familie eller ?”  spurte jack hende om han spurte kun fordi hun ikke hadet snakket så meget om dem det var lidt lige som ham selv det var kun hans mor og søster han snakket om han sukket lidt og slappet af de ulveagtit øjne holde godt øje med de mindste ting omkring Tasja men han slappet også af fordi han vidste det kun var dyre venner der var her inde

jack tænkte så lidt over at hun sagde han gør alt for sine gæster han smilte lidt ved den besked og ville enlige også godt høre hvordan hendes liv som lille hadet været han holdte stadige meget af hende og det kunne måske også mærkes han nikket til det hu n sagde til sidste  og  forstod det godt

tja det heller ikke det store her prøvet at rede tinge ud med mine børn men den ene gider mig ikke mens den anden godt vil. Men er bare lykkelige over at de klare sig som de gør ” svaret han med et stille smil på læben og ryste på sin hoved ” og så rejser jo også kun om sommeren som du ved ” svaret han glad og grinte lidt han kikket lidt ned mod sine potere og tænke lidt over det liv han hadet valgt ind til videre han var stadige glad for at være fri som ulven skulle være han  kunne dufte maden og den dufte også godt som bare pokker han hadet fået dådyrmørbrad men ikke her han måtte se om den kunne slå det der hjemme

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 07.07.2024 18:57
Tasjas smil forsvandt da han spurgte om det var familie. Tasja nævnte aldrig sin familie. men det var fordi hun havde haft det så hårdt med sin familie. "det er ikke rigtigt familie" sagde hun og så ned i bordet for så at kigge ud mod køkkenet. hun vidste han var en art for familie, men han var jo ikke familie. hun snussede ind og duften af dådyr var så lækker. han vidste at tasja ikke var glad for mennesker og selv om mennesker var velkommen her var han altid ops på de ikke gjorde nogle halvdyr noget.

Tasja lyttede til jack og så på ham. "og hvem vil hvad af dine børn" spurgte hun forsigtigt om. hun kendte dem ikke og hun vidste ikke om hvem der ville hvad med ham. hun vidste at han havde børn men hun vidste faktisk ikke noget om hans børrn. men hun var jo heller ikke den der snarede i andres liv.
"sommeren indbyder også mere mod rejser end vinteren gør" sagde hun og i det hun sagde det kom Vicé ud af køknet med to mørbrad i hænderne og en halen om en øl. han kom over til dem og satte maden på bordet og stilte ølen ved jack. han så på tasja og smilte til hende. lagde sin pote på hendes hoved og nulrede hendes hår. han sagde så blidt til hende. "slap af Tasja, alt skal nok gå" han gik igen og kom tilbage med et glas mælk. til tasja. hun drak ikke alkohol. så hun fik altid mælk.
Tasja så efter Vicé og vendte hovedet ned mod mørbraden. hun slikkede sig om læberne og tog bestikket for at skære et stykke af den og tog en bid. hun var i paradis med dådyrmørbrad. hun elskede den ret. i sær i denne kro.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.07.2024 19:19
jack smilte stille og så ned han sukket lidt da hun spurte om hans børn han  tog stille en bid af sin mad og tykket lidt på den han gjorder lidt store øjne og kikket ned mod  maden igen det smagte jo godt " det en længer histroige en jeg ikke er stolt af men prøver at gøre beder jeg er da i snak med dem.  de to af dem linger ders more men mens den ene linger mig mere ind hu n selv går og tror  " svaret han med en smil på læben  og grinte lidt han sukket lidt og drak lidt af sin øl han stoppet lidt med at spise 

" hvad mener du med han ikke er din regtit famille ?" spurte  han stille tasja om for hun hadet jo ikke snakket om hendes fortid så meget hans hale førte sig stille over  hendes side for at sikker hende han han nok også skulle beskytte hende så godt han nu kunne kunde hendes lugt var sød og skøn for ham næsten som musik eller som græs noget han altid holdte af hende af han ville heller ind gærne være sammen med hende vis det var hun viste også hvordan man klarte sig self der var ikke mange kvidner der gjorder det i dag 

han tog stille en tår af sin øl og drak lidt af den han kikket og da hun snakket om det med rejser smilte han svagt til hende "jeg rejser i bægge men jeg kommer jo altid hjem til for det mest når jeg på vej hjem " grinte han blidt han blinket blidt til hende det var ganske regtit han følte sig altid hjemme ved Tasja han rømde ldit ved tanken og var gald for at tasja ikke kunne læse tanker han mærket sig self ryste lidt ved hånden men lage  blidt den anden om sig self  

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 14.07.2024 17:22
Tasja så at jack nød maden og gjorde hun jo også selv.  "fortiden kan man intet gøre ved, kun fremtiden. og man må leve i nutiden" sagde hun roligt og vidste ikke helt hvad jacks børn hed eller så ud. men vis han kunne få et lille forhold til sine børn var det vel bedre end intet.

Tasja så ned i maden da jack spurgte om hvad hun mente med at Vicé ikke var hendes rigtige familie. "han er... var en del af min fars flok." sagde hun kort og tog sin mælk og tog en tår af den. hun stilte glasset og slikkede mælken af sine læber. hun tog en bid mad og vidste godt hun var atybisk en kvinde. hun levede alene. hun jagtede. hun klarede sig selv. andre på hendes aldre ville være gift og ha manden til at tage sig af dem men ikke Tasja.

Tasja vidste godt at jack rejste meget. men tasja foretrak sommeren. hun var altid så sløv i vinteren fordi det var koldt og kedeligt. og altid så mørkt. hun tog en bid mere af sin mad.
"vicé laver en god mad. synes du ikke jack?" spurgte tasja roligt for lidt at skifte emne end hendes familien, hun var ikke god til familie snakken.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 14.07.2024 21:04
jack vendte sit blik  da tasja begyndte at snakke han holdte navne lidt for sig self i nu der var inden grund til at lade drage hende ind i det lige måske på et sener tids  det var stadige svær for ham men det var vel nok bare fordi han ikke hadet været der for starten af eller måske var han bare ikke far tyben men det forkalrte jo også en del efter alt det han hadet oplevet han tog stille et grus øl men stoppet så  da hun snakket om dn halve halv dyr der eget sted 

" du siger han var en del af din fars folk hvorfor ikke mere ??" svaret han blidt og tog en stykke kød ind til munden jack  hadet enlige tænk over hvorfor Tasja ikke for længst hadet fundet sig en mage han vidste hun var en spænder men han var kommet meget lagt ind på livet på hende efter hånden han sukket lidt og smilte svagt ved tanken om hvad hans famille ville sige til han kom sammen med en katte væsen men igen det betød ikke noget for jack hvor man kom fra  overhovet han ville da prøve at se om det ikke kunne lykkes lidt 

jack tænke lidt der bare manglet lidt musik den her gang for at gøre aften meget beder han kikket lidt rundt omkring han sukket lidt til det tasja sagde og nikket " jo bestemt under ikke at han er en utrolige god kok " svaret han med et skævt smil på læben han så ned mod Tasjas hånd og tænke om han bare skulle kaste sig ud i det men han turde ikke de fleste løb bare fra ham  

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Venus
Lige nu: 2 | I dag: 9