"Mine tråde" sortering

Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
posts
30
karakterer

Zofrost 09.08.2020 14:10
Jeg kunne virkeligt godt tænke mig, at "mine tråde" på en eller anden måde skiftede design.

Når man kigger på sine tags, kan man se, hvilken karakter der er tagget og hvilken bruger, der har tagget en.

Under Mine tråde er man ikke så heldig - jeg savner en kolonne, der fortæller mig, hvilken karakter af mine, der er med i tråden, og hvem jeg spiller med. Det sidste kan selvfølgelig godt blive lidt tricky, hvis der er flere brugere i tråden.

Jeg savner, at man kan sortere Mine tråde efter brugere, så man hurtigt kan få et overblik over, hvor mange tråde, man har med hver bruger (lige som ved tags).
Og det samme gælder karakter, igen som under tags, at man kan sortere efter karakter, i stedet for at man skal ind på hver enkelt karakter for at se, hvad de har af tråde.

Evt. også en mulighed for at sortere efter vold/lummer, men det er for mig ikke så vigtigt.

Samtidigt kan jeg dog også rigtigt lide de kolonner og sorteringsmuligheder, der er nu, og jeg har ingen anelse om, hvordan man kan mase det andet ind. Sorry x)

Og som der vist er lavet et ønske om i forvejen - at man kan sortere listen sådan, at man KUN kan se sine afsluttede, f.eks. i forhold til nominering.
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
posts
13
karakterer

Xenwia 09.08.2020 19:56
Det kunne faktisk være lidt fedt, hvis det kunne lade sig gøre 8D

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
1 1


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Nao, Muri
Lige nu: 3 | I dag: 14