Plotsøgning for en lille ild elemental!

Kashi

Kashi

66
posts
4
karakterer

Kashi 08.07.2020 23:26
Heya!

Så blev min første figur, Phoenix Eld, godkendt!

Jeg søger derfor plot og bekendtskaber af enhver slags til ham.

Han er 127 år gammel og har før Tørken ikke rigtig befundet sig i en menneskelig form.

Han har de fleste dage holdt sig mest til andre elementaler (når han har stødtpådem), elvere, halvdyr, alfer, kentaurer - naturens væsner og racer, så at sige. Racer han ved værdsætter naturen og elementerne.

Mennesker har han aldrig kunnet lide, og dæmoner har han haft en indædt had til siden Tørken.

Men dermed sagt,hvis en fyrig ild elementaler som Phoenix lyder som noget I har mulige plots til, så sig til! Jeg er åben for alt - venskaber, flirts, tidligere elskere, fjender - you name it!
Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
posts
8
karakterer

Emilia 09.07.2020 08:55
Det lyder jo næsten som om han skal i en tråd med Seeley ;) Han er jo også elemental (ild) men dog en spydig og forfærdelig fætter xP
Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)
Mong

Mong

2577
posts
22
karakterer

Mong 09.07.2020 09:14
jeg har ananta som godt kunne bruge nye venner af samme race som hende. hun er ikke perfekt til krystaliansk men kan da tale det med fejl.
Pivedyr

Pivedyr

The Kitten

557
posts
6
karakterer

Pivedyr 09.07.2020 09:17
Hmm har en vand elemental og en skolelever, som han kan møde hvis det kunne have interesse ;) 
Moonyai

Moonyai

88
posts
2
karakterer

Moonyai 09.07.2020 14:24
Måske en af mine kunne være noget? 
Tænker mest Melian, men hun kunne også bruge underholdning! :)
Kashi

Kashi

66
posts
4
karakterer

Kashi 09.07.2020 14:28
Dejligt at se så meget interesse for ham! :D

Lige nu har jeg dog (allerede! X'D) gang i 3 emner på ham, så starter nok først nye emner opnår et af de emner er afsluttet.  Men derfor kan vi jo stadig plotte om tingene :D hvis muligt, gider I så lige hver især at sende mig en direkte besked istedet for at svare herinde, og gerne med link(s) til figuren/figurerne der er tale om mulig rela/plot med? :3 så får jeg skrevet det ned til når jeg har emne frit <3
1 1


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux
Lige nu: 1 | I dag: 9