Har du brug for hjælp og du er ??

Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 04.06.2020 21:38
Dagen hadet været grå ´og lidt med små byre i byen. Lazura dog hadet nogle forvildet sig ud i gå gaderen der var dog stadige musik nå solen skinden og larm og leg men lige så snart det begyndte at pile ned begyndte folk at gå ind. Mange hadet enten kapper på eller noget til at holde sig tør eller selt ikke. På en lille sti gik  en persoen nej nok ikke en person men en elver. Ved navn Draco han var en flot ung man på kun nogle 300 år og han hadet valgt at tag til Lazura han hadet nogle dage fri så han ville se byen for sig selv... dog var det ikke noget som han brød sig om her lugte lidt nogle steder og menneskeren virkered til kun at tale om pengene og vejer. Draco hadet sit normale tøj på som frem sagde at han var elver  han var ikke noget rusitgen i dag men dog bare sit sværd og nogle pærler der han ned af hans panden der frem hævet hans øjne. Draco gik og så sig lidt om krig og passet for det meste for sig selv. Han kunne høre hele byen dog meget larmen nogle råbte ” KOM OG KØB FISK ” eller når smykket smeden sagde til en ung kvinden ” JAA ungen ven den ville gå dig godt til din blå øjne ” draco forstod ikke disse væsner ikke altid men han vidste de var god hjertet altså nogle af dem. Draco hadet for længst lært man ikke skulle stole på folk for meget . Han stoppet dog op ved våben smeden og kikket lidt underen på det det bliv smedet anderledes   her ind i hans hjem by ” det var en sær måde at smede på ?” sagde han på elver sprog da han stod der længe smeden hadet hørt ham dog troede han. At draco bille købe en kniv men det hadet han jo ” nåå min unge ven skal du ha lavet noget særlige eller kåbe en kniv til damen ” Draco sukket lidt og ryste på hovedet  og gik sin vej  mens han så studene rundt draco valgte sig så at kåbe sig noget mad og stod og snakket lidt med manden mens han spisdste lidt 

Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 09.06.2020 09:20
Det var ikke ofte, at Valvayla befandt sig i nogen by overhovedet. Faktisk undgik hun så vidt muligt mennesker. Nødvendigheden havde dog trukket hende til Lazura. Hun havde efterhånden fået samlet en del skind og pelse fra dyr, hun havde jaget, og nu var det efterhånden tid til at sælge dem. Hun havde med vilje valgt Lazura, fordi hun i forvejen havde været der af og til, så der var en del folk, der kendte til hende der, og hun ville derfor forhåbentlig ikke blive mødt af for mange vrede blikke. Det skete heller ikke ved den faste bod, hvor hun normalvis handlede, og hun afleverede sin bunke og fik en håndfuld krystaller i bytte. Hun takkede handelsmanden, og hun var egentlig på vej ud ad byen igen, da hun blev antastet af tre mænd. De så ikke videre glade ud, og de var alle bevæbnet med knive. "Vanskabninger hører ikke til i denne by" proklamerede den ene, som han tog et skridt frem mod Valvayla. Hun trådte selv et skridt baglæns og viftede forsvarende med hænderne foran sig for at signalere, at hun ikke ønskede at slås. "Problemer jeg ikke ønsker. På vej ud af byen jeg var" sagde hun forsvarende, men det fik kun mændene til at grine. Selvom hun var bevæbnet med øksen på ryggen og den lange kniv på lænden, lod det ikke til, at de var bange for hende. Hun ønskede ikke at dræbe dem, men hun var ikke sikker på, at der var andre muligheder, når de ikke blot lod hende passere, så hun kunne forlade stedet. "Hun kan ikke engang tale ordentligt" sagde manden til de andre, og Valvayla fik et indtryk af, at han måtte være deres leder. Det gjorde dog ikke hendes situation lettere, men hun besluttede sig for at prøve igen: "Lade jer være jeg nok skal. Forlade stedet jeg vil" sagde hun, men det virkede til, at mændene allerede havde besluttet sig for, at hun ikke skulle have lov at gå; den ene af mændene lavede et udfald mod hende og af ren refleks, trådte Valvayla til siden og plantede et slag med håndroden mod mandens kind. Samtidig frigav hun en god mængde elektricitet, så der kom samtidig et brag. Manden gik i gulvet, og det røg let fra det sted, hvor hun havde ramt ham. Det stoppede dog ikke de to andre, men de var lidt mere påpasselige, som de langsomt gik frem mod hende.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.06.2020 10:18
efter som Draco hadet spist lidt mad kikket han igen rundt han fik dog øje på et væsen han hadet mødt en gang før. hans hjerte Hammert lidt af nysgerrighed mund hun var den sammen som den anden. han flugte stille og rolige med i baggrunden men stoppet op da han så hun hadet skind i Hænderne han bed sig hårdt i læben det var syndt for alle de dyr der hadet måtte midste livet. men draco vidste også godt at disse skabinger måtte. overleve med hjælp fra dyren. han stoppet dog op da han hørte og så hvad der skete med kvinden han bliv vred den form for opførlse kunne han ikke tag og 3 mod en var   selt ikke fir . Draco lage  hænderne ned mod jorden  som der begyndte at ryste lidt  2 mellem store røder kom frem og fløj hen mod de to mænds ben og hæv den så lang op i luftren han  de kunne Draco stod og så op på den og råbte" i burde hvirklige skamme jer.. 3 mod en er selt ikke fir... men nu kan i jo hænge der op og nyde udsigten " svaret draco med et stille og rolige smil folk grindet lidt af dem men begyndte så. at gå igen.Draco vendte sig mod kvinden han var en folt ung elver med sølv hår og nogle krystaler der hang ned over hans pande h i en en form af en tråd hans grønne øjne så ind i valvayla mens han ragte hånde frem mod henden som en hjælp " er du oki de gjorder dig såret dig ikke vel " mænden råbte at  han skulle tag dem ned men det hadet Draco ikke nogle ide om at gøre lige med det samme 

Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 09.06.2020 20:48
Valvayla havde taget et skridt baglæns, da de to mænd var begyndt at gå mod hende, men kort efter begyndte jorden at skælve, og pludselig blev de to mænd hævet op i anklerne af nogle store grene. Som hun vendte sig rundt, fik hun øje på en sølvhåret mand med grønne øjne. Hun trådte dog et skridt baglæns fra ham, da han rakte hånden frem og talte, og hun hævede igen hænderne til forsvar. Det virkede dog ikke til, at han ville skade hende, men hun var stadig oppe på dupperne efter angrebet. Hun gjorde dog ikke noget for at angribe ham. "Skade mig du ikke vil?" spurgte hun så. Hun ville gerne være helt sikker på, at han ikke havde onde intentioner, men hvordan kunne hun være det, selv hvis han svarede nej? Hun måtte vel tage det, som det kom.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.06.2020 21:22
Draco smilte stille og bredt til Hende  hun kunne tale eller sådan  så han kunne forstå hende han gik rolig hen til hende og lage hånden blidt på hendes skuller og ryste på Hovdet " nej det ville jeg ikke mit navn er draco jeg er skov elver " svaret han blidt og fjernet hånden igen han så  rundt de tiltrak sig for meget opmærksomhed han sagde blidt med en Charmeren stemme til henden " skal vi gå " draco hadet så meget at spøger hende om hvor hun kom fra hvad hun var og hvad for et sprog de talte for han hadet ikke set hende før Draco tænke sig lidt om " du er den anden jeg har set her i nærheden min ven.... hvad er du for et væsen ??" draco vidste safølige godt hun var en drage af en form men hvad form vidste han ikke hun måtte også være temlige Gammel og måtte have en masse histoiger og viden som han måske kunne bruge 
Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 10.06.2020 12:32
Valvayla så først lidt mistroisk på manden, som han talte, men da han præsenterede sig ved navn, så hun ud til at slappe lidt af, selvom hun stadig havde hænderne hævet. Hun trak sig også lidt, da han ville lægge en hånd på hendes skulder. "Skov... elver?" spurgte hun så. Hvad var det for en ting? "En form for dæmon det er?" spurgte hun undrende. Hun kendte umiddelbart ikke til andre racer end dæmoner og dragefødte. Hun var godt klar over, at disse blege væsner i byen ikke var nogle af dem, men denne Draco var anderledes. Han havde spidse ører. Et træk hun kun havde set hos sin egen art og hos dæmoner, og han var i al fald ikke dragefødt. "Gå? Hvorhen?" spurgte hun så som svar på hans spørgsmål. Hvor ville han hen? Hun var tydeligt ikke påvirket af, at folk kiggede. Hun så dog en kende fornærmet ud ved hans næste spørgsmål. "Væsen?! Dragefødt, jeg er" svarede hun i en hård tone. Det var kun hendes tidligere herrer, der havde kaldt hende væsen, og hun brød sig tydeligt ikke om det.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 11.06.2020 18:44
" så så ikke blive vred du kaldet mig en demon... men jeg er  langt fra en Demon.... vi er skovens beskytter og dyerens vi lever tit for os selv  men nogle af dem holder nu også af at komme rundt lige som mig " svaret han blidt han vendte sig mod kvinden og sagde så  da hun sagde hvad hun var smilte han bredt " drage født intetsandt .... mit navn er Draco " svaret han så blidt og ragte hånden stille og rolige frem.han hadet en varmt  smil over hans læbe mens han så studeren på dette nye væsen  da hun så spurte om  hvor de skulle gå hen tænke han sig lidt om " hvor ville du hen tænke måske at få noget at drikke et eller andet sted og more os lidt " svaret han blidt og rømdet så lidt 

Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 12.06.2020 13:25
Valvayla så lidt på ham og hævede kort det ene øjenbryn, da han bad hende om ikke at blive vred. "Ikke så glad for væsen at blive kaldt jeg er" svarede hun stadig med en lidt stram mine. "Og undskyld. Dæmoner og dragefødte jeg kun kender til" sagde hun så ærligt. Hun vidste ikke engang hvad disse sære, blege skabninger i byen var for nogen. Hun havde set dem før, men hun havde endnu ikke haft mulighed for at spørge nogle ind til det.

Valvayla nikkede dog, da han præsenterede sig. "Valvayla" svarede hun kort og pegede på sig selv. Hun så dog lidt uforstående på ham ved hans næste ord. "More... os? Det ord jeg ikke før hørt har" svarede hun med en tydelig undren i ansigtet. Hun kom ikke ligefrem fra et sted, hvor man var vant til morskab, så hun kendte overhovedet ikke til udtrykket. Hun fik dog store øjne ved den røde farve i hans kinder. "Du skifte hudfarve kan?" spurgte hun nysgerrigt.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 13.06.2020 10:29
Drago kikket lidt hen mod Valvayla da hun nævnte hans røde kinder hoste han lidt og sagde så " um skal vi gå " svaret han og kikket så igen væk han tog blidt om hendes hånd. " hehe så det må være din første gang du har set en elver som mig det en ære " svaret han  og lod hånden køre over hendes blidt drago kikket og tænke at de kunne finde på noget der måtte være et sted her i byen de kunne tage hen draco hørte nogle grine og noget blive samderet det så ud som om der var en lille by fest. Draco stoppet op og kikket på folk der prøvet at ramme  talakener Draco under sig dog over hvad det galt om han gik still hen til ham der eget boden og spurte " hvad Drejer spillke sig om !" sagde han meget højt da der var mange mennsker der grinte manden bukker sig lidt ned for så at sige " vis du kan samder alle Talerknerne få du en prime til damen der " svaret han og peget på de  fine vide Talaknere som folk smaderet,.Draco vendte sig mod Valvayla og håbet lidt det hadet fanget hendes interase i  ordet sjov 

Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 16.06.2020 14:27
Valvayla overvejede lidt, om Dracos hosten mon var tegn på, at han var syg, men hun nåede ikke at spørge, inden han sagde noget. Hun trak dog lidt mistroisk hånden til sig, da han rakte ud efter hende. Hun ville ikke bare sådan uden videre holde en fremmed voksen i hånden. Hun fulgte dog med ham alligevel, som hun lyttede til hans ord. Så drejede hun hovedet og pegede på et forbipasserende menneske. "Ham der du ellers ret meget ligner. I ikke samme art er?" spurgte hun så forundret. Det var ganske tydeligt, at hun på ingen måde havde styr på de forskellige racer. Hun drejede dog hovedet tilbage og så på ham. Hun var nødt til at kigge ned, fordi han kun nåede hende til midt på brystet.

Som de kom rundt og kunne se, hvad folk var i gang med, blev Valvayla med det samme nysgerrig. Hun havde ikke set sådan noget her før, og det så virkelig interessant ud. Hun så dog lettere fornærmet ud ved mandens ord. "Dame? Det gammel nok til at være jeg ikke er" svarede hun lidt hårdt. "Pige jeg er" forklarede hun så. Det var ikke helt gået op for hende, at folk kunne tro, hun var voksen, fordi hendes krop jo egentlig var fuldt udviklet. Det var dog ikke ensbetydende med, at hendes hoved var det. "Så hvis alle tallerkenerne jeg smadrer, jeg vinder?" spurgte hun så og gik frem til boden. Gåturen havde givet hende tid til at lade sin energi op igen, og hun tog en dyb indånding, inden hun åbnede munden på vid gab. Sekundet efter stod der en række lyn ud ad munden på hende efterfulgt af et kæmpemæssigt brag. Det var lykkedes hende at smadre alle tallerkenerne, men halvdelen af boden var samtidig faldet sammen, og resten stod i flammer. Så drejede hun hovedet mod Draco. "More... befriende er" sagde hun så, inden hun vendte hovedet mod manden og sendte ham et smil. "Alle tallerkenerne jeg smadrede. Jeg en bamse vinder? Hvad en bamse er forresten?" spurgte hun så, mens hun strålede som en sol over hele ansigtet.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 16.06.2020 15:19
manden stod lammet af chok og så på bamserne der stod i flammer. han bliv rød i hovedet Draco vidste ikke hvad han skulle sige han kunne dog ikke lade være med at grine lidt over det hun sagde manden råbte så " hvad tror ud selv du har bradet det hele ned " svaret han vredt han gik trampende væk draco gik stille hen mod Valvayla og visket i  hendes øre " du skulle kun Øde lække Tealærkeneren ikke borden selv " Draco kikket på manden han sukket lidt og tog en hånd  ned i tasken han lage den på et lille side bord hvor der stod unskyld folk grinte lidt ved siden af og tog en bamse som der ikke var Brandt han  gav den til Valbayla og Smilte stille til henden Draco tog sig lidt på hagen igen hun sagde hun var en pige det måtte betyde hun i mennske alder ikke var så gammel men hvor gammel mund hun enlige var "jeg tror det bedst vi gå  her fra så vi ikke kommer i ulykker mere Valvayla " svaret han med et grin han tænke lidt over om hun var frisk på at holde ham i hånden. men han vente til hun selv gav efter for ham Draco så stille på hendne mens de gik. " du nevnet du kun  er en pige ??.... " svaret han stille og tænke sig længe om hvad hun mente med det. 
¨
var dragefødt lige så udølige som en elver  Draco kikket op i luften han hadet set hendes Enven den var fisanerene 

Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 10.11.2020 13:46
Valvayla kiggede forskrækket på manden, som han begyndte at råbe. Hun vidste tydeligvis ikke, at hun havde gjort noget galt, så hun stod blot og kiggede uforstående på ham. Så snakkede Draco til hende, og hun drejede hovedet mod ham. Som han forklarede, kiggede hun stadig ligeså uforstående på ham. "Men... alle tallerkenerne smadret blev?" spurgte hun undrende. Hun tog dog imod bamsen og gav sig først til at nærstudere den, som hun vendte og drejede den foran øjnene, så lod hun kort den spaltede tunge glide over den, og med det samme måtte hun spytte hår ud. Den var altså ikke spiselig, men den skinnede heller ikke. Hvilken form for præmie var det her lige? Den var ovenikøbet blød. Inden hun nåede at spørge, stillede Draco dog et spørgsmål, og hun nikkede bekræftende til ham. "Det fordi, jeg en pige er" svarede hun og lod til at tælle med den ene hånd. "Seks år jeg er" fortalte hun så, som hun roligt fulgte med ham i hans gang.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 10.11.2020 14:11
Draco kunne ikke lade vær med at grine over at hun begyndte at slikke på den  nej den var bestemt ikke noget gul eller noget andet Draco tog din stille og poste den lidt " de ikke til at blive spist men giver trykhed vis du ked af det eller bange " svaret Draco stille hvordan skulle han forklar at det bare var en død ting  han sukket lidt og kikket lidt mod Val hun var nu stadige sød selv om hun kun var 6 år ? draco kløget sig lidt i håret og gav henden et blidt klap på skulderen men lod den blidt glide over hendes kind han stoppet stille ved en brog hvor  der ikke var nogle mennsker " jeg syntes du er smuk... på din enge måde val " svaret han blidt og kikket ned ved vandet som rendet ned  " men du linger ikke en som er 6 år gammel mere noget mere " svaret Draco og smilte hans smukke lever hår lyste op  i sol slyte der var vis hun ikke hadet nogle steder at tag hen kunne hun tage med ham vids hun altså hadet lyst ingen væsener skulle være efter ladt på den måde men han ville se hvordan hun tog tingne draco nusset stadige hendens kind mens han så henden i de drage Argtit øjne 
Draco følte at han var begyndt at kende henden  men det at hun kun var et barn i sind vidste han ikke om han kunne gøre noget ved men ellers måtte det bare komme og gå lidt 

Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 26.11.2020 10:07
Valvayla kiggede nysgerrigt på Draco, som han forsøgte at forklare. Det var altså vildt underligt at have sådan en ting. Den kunne altså ikke bruges til andet end at kramme? "Noget mærkeligt noget at finde på det er. Hvem lave sådan noget ville?" spurgte hun så undrende, som hun lod kløerne på den ene hånd kradse sig lidt undrende i panden. Hun sendte ham dog et lidt undrende blik ved hans næste ord, inden hun trak på den ene skulder. "Normalt vokser sådan vi gør? Sådan mine artsfæller også vokser" svarede hun lidt undrende. Dracos ord fik hende dog til at se undrende på ham. "Smuk? Hvad smuk betyder?" spurgte hun så. Hun havde aldrig hørt ordet før, så hun havde ingen anelse om, hvad han mente med det? Det var altså virkelig en mærkelig dag det her. Det var altså meget nemmere, når hun bare skulle jage og leve sit stille liv i hulen derhjemme.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 19.02.2021 11:13
Drago så efter tænk som på det nye væsen  da hun talte  men han kunne ikke lade vær med at tænke på hvor meget hun liget ham på en måde og så ikke. Han stoppet stille op og vendte sig mod Val at skulle forklare en  væsen vad ordet betød var mere vanskeligt  ind bare som sådan. Han føre stille hånden mod hendes kind og nusset den blidt. "Det betyder når noget er flot eller pæn at kikke på  og nogle gang siger man det også til en person man også kan lig " svaret han  blidt han sukket lidt og lod hånden glide blidt fra hendes kind mens han vendte sig om og begyndte at gå igen . Hun kende hvirklige  ikke Verden som han gjorder måske han kunne  træne hende op. Stille gik han tættere på og.lage armen om hende han så blidt need i jorden 

Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 18.06.2021 08:50
//Jeg undskylder for at lukke tråden. En lidt dybere forklaring findes her: https://krystallandet.dk/viewtopic.php?t=14059&currentpage=1#618234

Valvayla har forladt tråden.

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3