Albinoen og vandreren

Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Sparks 19.09.2020 17:20
Jeg ved det ikke, men det lyder fuldstændig absurd! Hvem i sin vildeste fantasi, har valgt at sætte de to ord sammen sø og ben?” Hulkede hun nu af grin, som hun lagde sine arme rundt omkring hans ene arm for at have noget at støtte sig op ad. Ellers var hun ret sikker på, at de ikke ville komme ret meget længere og hun bare ville ligge sig på jorden, og grine færdig - i hvert fald ind til at det ikke var mere luft i hendes lunger. Selvom et nok også ville være en ganske sjov historie at fortælle til senere. 
Den gang hvor at Chilam, begynde at grine så meget, at hun havde lagt sig på den varme sandjord og grint ind til at hun blev blå i hoved på grund af ilt mangel.
Men så vidt gik det heldigvis ikke, som de endelig nåede hen mod kroen og hendes latter lige så langsomt havde lagt sig.
Oh det havde jeg brug for, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har grint så meget.” Klukkede hun, og rystede på hoved af det. En dårlig oplevelse, var meget hurtigt blevet overskygget af noget, som ar så meget bedre - og renere. Nemlig, et ægte venskab.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Helli 19.09.2020 17:46
Kai kunne måske også godt se det morsomme i det, så han rystede på hovedet og grinede lidt med hende. ”Jeg ved det ikke... søens folk er vel underlige... og jeg ved ikke engang om det er det rigtige ord,” sagde han, og prøvede at holde fast i Chilam, nu når hun begyndte at klamre sig til ham. Det gik ikke at hun faldt, selvom han måtte stoppe hende mere end en gang.

Heldigvis lagde deres latter sig med tiden, og de nåede endelig hen til kroen, Kais øjne lidt mere funklende end de havde været, og lidt mere let om skuldrene, og dog et hjerte der brændte lidt mere af uforklarlige årsager. ”Jeg ved ikke om jeg skal flov eller glad over at jeg fik dig til at grine så meget,” sagde han leende og puffede deres skuldre lidt sammen. Det var dog stadig primært Chilam der førte an op til værelset, hun havde trods også nøglen til værelset. Han regnede dog stadig lidt med at de ville vente til næste morgen med at tage rigtig afsted, i stedet for at rejse nu hvor de stadig var trætte efter festen, og for Kai også hvor meget han havde rejst allerede samme dag. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Sparks 19.09.2020 21:42
Du skal da ikke være flov! Glad er meget bedre, især fordi det var skønt og grine så meget. En perfekt afslutning på dagen synes jeg. En helt fantastisk dag.” Sagde hun med et smil, som hun hæv ham op mod kroværelset. Og hun mente det, hvis man så bort fra det ene øjeblik med Quan, og at hun valgte at trække sig og forlade gruppen. Så kunne den ikke have været bedre. Kai var kommet for at finde hende, de havde hygget sig i bade huset, grint og hygget sig ved festen. Og nu, havde de gået hjem, og vidste at i morgen ville de igen vågne op sammen og tage afsted - sammen. 

Hun åbnede døren, og puffede den let op - betragtede lidt rodet som der lå over det hele og sukkede. Måske hun skulle gøre det mere hyggeligt? Nej, det måtte blive i morgen når hun skulle pakke de vigtigste ting ned. 
Jeg tænker vi bare sover i samme seng ikke?” Svarede hun, og gabte - begyndte at fjerne sit tøj, så hun kun havde det minimumme på. Det var så varmt i ørken, hun ikke kunne overskue at have for meget tøj på. Og hvor hun før havde vant til at ligge med skin, lå hun her på skin, men med et fint let tæppe man kunne trække over sig for tryghed. 
Hun lagde sig i sengen, og gabte igen som hun trak tæppet hen over sig, drejede rundt og lod sine øjne fange Kais skikkelse.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Helli 19.09.2020 21:56
Det havde været en helt fantastisk dag, også for Kai, selvom de havde haft svære ting at gå igennem også, ting som de havde efterladt et år hvor de ikke havde set hinanden, men han var glad for endelig at have Chilam med sig, også selv hvis det kun var for uger eller måneder. I det mindste var han ikke alene mere, og han vidste at hun havde tilgivet ham. Hans hjerte bankede lidt hurtigere. ”Det har du ret i,” sagde han derfro også bekræftende.

Selv tog han sig ikke meget af rodet, selvom det ikke nødvendigvis var normen i templet. ”Jo, du har jo kun en,” sagde han grinende, som om at det var mest naturlige i verdenen. De havde været tæt på hinanden i badehuset, og at sove sammen var ikke meget anderledes, selvom det kunne blive varmt. Bortset fra at ørkenen ofte var kold om natten, så det var nok for det bedste, selv herinde i byen.
Han hev selv sit eget tøj af, det meste i hvert fald. Hans krop havde dog ikke ofte manglet varme, selvom et lille tæppe, ville være mere end nok for dem i aften, som han lagde sig ned ved hendes side.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Sparks 20.09.2020 12:41
Hun mærkede hvordan at sengen gav sig, skinnet bevægede sig som han prøvede at ligge sig bedre til rette. Det var med en varme i hendes indre, og et smil på læben som hun betragtede hans silhuet i mørket. Ikke nok med ørknen kunne blive kold om natten, så blev den også utrolig mørk. Men lige som Kai selv, skulle der efterhånden meget til at gøre hende kold. Selvom hun var bedre vant til varmen, end til det kolde Azurien. 

Efter en tids overvejelse, lod hun sig glide tættere på ham, lagde et hoved mod hans skulder og en arm hen over hans brystkasse. “Jeg har savnet at sove tæt på nogen.” Mumlede hun og lukkede øjnene, hendes åndedrag blev langsommere, som hun var lige ved at falde i søvn. “bare fjern mig hvis det bliver for varmt.” Hviskede hun mod hans hals, som lige så stille lod sig overtage af søvnen. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Helli 21.09.2020 11:50
Kai var ikke særlig vant til at sove sammen med andre. Han havde sin egen lille seng i templet, og han havde rejst alene de sidste mange måneder, for ikke også at nævne, at hans rutiner ofte gjorde, at han stod op langt før alle andre, og dermed ville han vække folk.
”Du har nok en anden mening, når jeg vækker dig tidligt i morgen tidlig,” sagde han lidt drillende, men allerede var hans øjne begyndt at glide i. Hans arm havde fundet sig en plads omkring hende, så han holdt hende tæt.
Der var dog ikke mere han havde at sige, som han selv ville nå ind til søvnen, og når de første par solstråler ville finde vej over horisonten, så ville han nok vikle sig ud af Chilam og begynde sin morgenrutine. Men indtil da, der sov han med Chilam i sine arme. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Sparks 21.09.2020 13:18
Det var en behagelig drømmeløs søvn, en af dem hvor man vidste man ville vågne og være fuldstædig udhvilet. Og selvom at Kai havde drillet hende med, at hun nok ville skifte mening når han vækkede hende tideligt. Var det ikke hvad der skete, for da han sneg sig ud af hendes arme, rullede hun bare rundt på den anden side og sov videre.
Det var først da solen var ved at nå et godt stykke over horisonten, at hun endelig begyndte at røre på sig. "Hmmm.." mumlede hun forsigtigt, inden hun rullede rundt i sengen og kiggede rundt i værelset for at se om der stadig var en mørkhudet Topalis mand at finde. Et smil lå på hendes læber, som søvnen stadig sad i de tunge øjne. 
"Måske er det derfor, jeg aldrig var så god til tempellivet. Jeg elsker min søvn for meget." mumlede hun en anelse døsigt, som hun gabte og rullede sig sammen som en lille kugle. Ikke klar til at forsvinde ud af varmen endnu.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Helli 23.09.2020 19:27
Kai havde sneget sig op i de tidlige morgentimer, og taget nogle bukser og sko på, og havde forsøgt at finde et sted i nærheden af kroen, hvor han kunne træne. Efter 10 minutters tid, hvor han ikke havde fundet et sted, hvor der ikke allerede var mennesker, måtte han give op, og snige sig tilbage op på værelset, og så bare lave hans morgenøvelser der. Skoene var blevet smidt relativt hurtigt, og da Chilam endelig vågnede, så var der også begyndt at danne sig sved på hans overkrop, dog med et afslappet smil på læberne. Hans tanker var tomme, og det eneste han fokuserede på var følelsen af hans lemmer bevæge sig ligeså stille.
Han blev først ramt ud af det, da han hørte en velkendt stemme, og han drejede hovedet mod hende med et lille grin. ”Ikke alle står op så tidligt som mig,” pointerede han, og der var mere end en munk i templet, som aldrig havde vænnet sig til at stå tidligt op for morgentræning, men man vænnede sig vel til det.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Sparks 24.09.2020 09:53
Nej, du er bestemt en eller anden supermenneske, sådan som du er oppe før Zaladin for sko på” mumlede hun søvndøsigt, og satte sig op i sengen og begyndte at gnide hendes øjne fri fra søvn. Nu var dagen kommet, hvor de skulle finde ud af om de kunne finde en karavane og komme væk fra Balzera. Men måske man lige kunne ligge et øjeblik længere? Bare sove, det at sove ville bestemt være helt igennem fantastisk lige nu. 
Hun klappede sig lidt på kinderne, og hoppede op fra sengen og fandt en kjole der var nem at trække hen overhoved. Hun havde helt glemt at tage sin arm af mens de sov. Og hun kunne mærke hvordan presset var en anelse hårdt mod den stump der var tilbage af hendes rigtige arm. 
Er du ved at være færdig? Eller skal jeg lige vente, inden vi går ned og får noget morgenmad.” Spurgte hun med et smil, som hun satte sig ned på sengenkanten og betragtede hans krop. Dog måtte hun hurtigt vige øjnene væk, som en let rødme begyndte at stige i hendes kinder. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Helli 24.09.2020 17:37
Kai trak lidt på skuldrene, da hun sagde at han var et eller andet supermenneske. Munkene derhjemme havde haft en lidt anden holdning til det, men mest dem der havde observeret ham lang tid nok til at have en mening. Han sov virkelig for lidt. Ikke nok til at have den store indvirkning på ham, tydeligvis, men selv i de år hvor han skulle sove mest, der havde han aldrig været god til faktisk at sove. Han gik is eng, sov et par timer, og så var det det det. Det eneste der gav ham lidt ro i sindet var øvelserne han slavisk gjorde hver evig eneste morgen.

At hun begyndte at rødme lagde han ikke mærke til, som han forsatte lidt endnu. ”Lige om lidt, ellers kan du bare gå i forvejen,” sagde han, før han tog en rolig vejtrækning, og fokuserede på hvordan hans hånd skar gennem luften, præcist og langsomt. Det var jo blot fro at få hans krop startet. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Sparks 24.09.2020 22:09
Hun blev dog siddende som hun kiggede lidt frem og tilbage, inden øjnene igen lagde sig på hans halv nøgne skikkelse. Han vidste virkelig ikke hvad han gjorde ved kvinder, gjorde han? Faktisk var hun ret sikker på, at han var fuldstændig ligeglad med hvordan kvinder - eller mænd? Så på ham, var han overhoved - hun stoppede sin tanke gang, lige der! Hun havde ikke lyst, eller tænkt sig at lade den tankestrøm køre videre. For så ville hendes kinder da for alvor brænde!

"Jo ved du hvad, jeg går ned i krostuen, du kommer bare når du er færdig!" sagde hun med et smil og en let latter, som hun sprang fra sengen og gik ud af døren og skyndte sig ned af trapperen. Alt imens hun håbede at hendes hænder kunne køle de brændende kinder ned.
Hun satte sig ved et bord, og fik hurtigt bestilt grød til dem begge og noget mælk. Det røg et lille gab ud af hendes mund, som hun gemte bag hendes mund mens hun kiggede en anelse døsigt ud af vinduet. Det så ud til at blive en endnu varmere dag end de havde været i går, så ville der nok desværre ikke være mange karavaner som der gik ud af byen i dag. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Helli 25.09.2020 15:15
Heldigvis var Kai komplet uvidende både om hvad Chilam tænkte, men også om emnet hun var inde på. Mest fordi han ikke forstod at sætte sig ind i tingene, og ikke havde haft nogen grund til det. Hvis man elskede nogen, så elskede man dem vel. Lidt simpelsindet var munken trods alt.

Han nikkede med et smil i hendes retning, da hun bestemte sig for at hun ville gå ned. ”Så ses vi dernede,” sagde han og inden han gik tilbage til at fokusere på at hans øvelser, og kun det lille klik fra døren, indikerede for Kai at Chilam havde forladt rummet.

Det tog ikke mere end ti minutter, før at han selv kom luntende ned af trappen, dog stadig ikke med mere tøj på, og heldigvis var Chilam nem at få øje på, som han skyndte sig over og satte sig ved hendes side. ”Så er jeg klar til at spise,” sagde han smilende. Overvejelserne for dagen var ikke engang begyndt i hans hoved og heller ikke hvor mange karavaner mon ville forlade byen. Desudn forventede han lidt at Balzera altid var varm. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Sparks 25.09.2020 15:32
Det gibbede lidt i den blege kvinde, som hun hørte hans stemme - hun havde været så langt væk i hendes tanker, at hun slet ikke havde hørt ham nærme sig.
Dejligt! Jeg har allerede bestilt” sagde hun med et smil, og lænede sig frem på hendes albuer og støttede hagen på hendes knyttede hænder.
Så jeg håber du ikke har noget mod grød - jeg tænkte, hvis vi nu alligevel skulle være så heldig at finde en karavane i dag, så skulle vi have en god bund at rejse på!” Hun lænede sig tilbage i den ukomfortable træstol, og lod blikket glide ud over befolkningen der var i rummet. Der var altid flere forskellige typer, men mere end hun plejede. Ud af hendes øjenkrog, kunne hun se Quan - men hendes frygt for at han skulle komme hen og sætte sig, blev hurtigt gjort til skamme da han styrede den anden vej. Hun trak vejret lidt mere roligt, som hun vendte sin opmærksomhed mod Kai - “Vi skal også sikre os vi har proviant nok til rejsen - der kan gå uger i ørknen, før at man finder ordenligt vand og mad.” Mumlede hun, som var hun stadig en anelse optaget af personen hun lige havde opdaget.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Helli 25.09.2020 20:16
”Fantastisk,” sagde han grinende. Det betød at han ikek skulle vente endnu længere tid på mad. Maden i templet havde altid været simpel, men det betød også ofte, at den blev serveret samme tid hver dag, for det krævede begrænset mængde af forberedelse. Noget han havde værdsat hele sit liv, selvom han måtte indrømme at alle de nye smage også faldt ret godt i hans smag. Det var dog ikke noget han burde bruge penge på, når han endelig havde noget, men ofte hjalp han folk, for lidt mad til ham selv, og der var det jo ikke ham selv der valgte hvad der skulle spises.

”Heldig?” spurgte han undrende. ”Tror du det kunne blive svært at finde en?” Han kiggede ud af vinduet, men for ham virkede det som enhver anden dag. Hans krop var udhvilet, selvom det så ud til at blive varmt. Varmere end en typisk dag, ja det vidste han ikke så meget om. ”Ja, jeg fik i hvert fald at vide på turen, at det var billigere at købe det selv, end at lægge penge ud til karavanen for at sørge for at du også får noget... lærte jeg sidst.” Der havde han betalt deres beløb for mad og drikke, og det var først en venlig mand på turen der havde nævnt det, men der havde det været for sent. Det betød bare lidt færre krystaller nu når han stod i Balzera.
Han havde dog ikke opdaget Quan, eller i hvert fald ikke tænkt over at den anden mand var her. Minderne om den ubehagelige episode i går var allerede ved at fordufte for hans sind, mest fordi han ikke ønskede at dvæle ved det. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Sparks 25.09.2020 21:22
Hun nikkede langsomt som han spurgte om hun troede, det ville blive svært at finde en karavane. “Det er umådelig varmt i dag, og nogle venter på de lidt køligere dage, hvis de altså har muligheden for at vente! Men de vil så helst ikke have folk hænger sig på - især hvis man gerne vil være brødfødt på turen.” Hun smilede, og kunne ikke holde et let grin væk fra sine læber. Ja, hun havde begået samme fejl som Kai, da hun først var startet ud på hendes rejse. Men hun havde dog også lært det hurtigt, især fordi at hun ingen krystaller havde haft da hun endelig havde forladt Topalis. 
Ja man skal passe på med at stole for meget på folk - selvom jeg ikke ved det ligger til din natur.” Hun blinkede til ham, og strålede så op da kromutteren kom med tog skåle med grød hvor der også var bær oven på som var kogt ned. Det smagte altid så godt med lidt ekstra sødme, som bærerne kunne tilføje. For slet ikke at snakke om det friske kolde mælk, som hun satte ved siden af.
Jeg håber det smager” sagde hun med en blid stemme, inden hun gik over til de nye gæster for at høre hvad de ønskede. 
Men jeg tænker vi har nogle dage før vi behøver at smutte fra byen, så kan jeg måske også nå at sælge en god del af mine klæder!” Der var jo ingen grund til at tage alt med, en taske til ryggen måtte være mere en rigeligt. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Helli 27.09.2020 14:36
Kai stolede i hvert fald på hvad Chilam sagde. Hun virkede til at have brugt mere tid i Balzera, end han nok nogensinde ville komme til. Hvad var pointen i en pilgrimsrejse, hvis han blot fandt et sted at slå sig end, og føle sig hjemme i. Ikke at han nogensinde ville føle sig hjemme her. Han savnede den kølige brise, og lyden af vand der hamrede mod klipperne, uanset hvor lav lyden var, når man var så langt oppe. Luften var bare... for tung hernede.

Lidt naiv var Kai dog, men det betød ikke at han ikke tog hendes kommentar om hans natur med et grin. Det var hvad der skete når man ikke rejste så meget, men det var blevet en anelse bedre. Hans øjenbryn knitrede dog lidt sammen, da hun alligevel foreslog at de brugte et par dage her. ”I går lød det som om at du bare ville væk... så hurtig som muligt.” Han havde intet imod at udsætte det, men han huskede på hvordan hun havde stået og rystet i hans arme efter det med Quan. Det havde været forfærdeligt. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Sparks 28.09.2020 19:15
Hun tog en dyb indånding, og nikkede langsomt da hun lige havde puttet en skefuld af grød i munden. Jo, i går ville hun egentlig bare væk, jo hurtigere desto bedre. Men nu var det morgen, og hun måtte også indse at det at kaste sig ud på den nye rejse, skulle gøres med en hvis omtanke. Ike bare noget man gjorde - fordi det var ubehageligt at blive.
Hun sank maden og tørrede sig hen over munden, med ryggen af hendes hånd.
"Jo du har ret, jeg vil egentlig bare gerne væk så hurtigt som muligt. Men nu har jeg sovet på det, og jeg ved også vi har behov for at få de rigtige ting med på rejsen." sagde hun med et selvsikkert smil, og fortsatte med at spise. 
Det var utroligt hvor godt grøden kunne smage, når den var lavet med en større form for kærlighed. End det som der havde været i templet, der skulle sørger for at man var mæt det meste af dagen. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Helli 06.10.2020 13:38
Der havde Chilam nok været lidt mere omhyggelig, end Kai havde været på noget tidspunkt på sin egen rejse. Han tog det fra dag til dag, og det var da kun fordi han skulle igennem ørkenen, at han havde sørget for at der var mad og vand nok. Resten fandt han jo nok ud af.
Han tog selv lidt af grøden ind og tyggede den, som han overvejede ordene, mens han kiggede lidt fjernt, inden han åbnede munden for at sige noget, heldigvis først da han havde tygget færdig. Selv lagde han ikke mærke forskellen på gråden for ærligtalt... så savnede han nogle gange gråden i templet, uanset hvor kedelig smagen måtte være.
”Hvilke ting? Jeg tror jeg har det meste i min taske, som ville være vildt nødvendigt,” og på det punkt ville de jo så nok kunne dele. Hun ville selvfølgelig selv skulle tage ting som tøj med. ”Jeg har heller ikke ligefrem så mange krystaller at supplere op med nye redskaber.” Han vill gerne hjælpe, men normalvis fandt han nogle små jobs rundt omkring, når han landede et nyt sted, så han kunne supplere op. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Sparks 25.10.2020 16:24
Hun nikkede langsomt, mens hun tænkte over hvad han havde sagt. “Jeg tænker jeg sælger mine ting, dem som jeg ikke har behov for at tage med. For dem, kan vi betale for nødvendighederne, det som der er bedst at have med på turen, frem for femhundrede kjoler” ikke at hun havde så mange, men hun havde bestemt fået raget flere ting til sig, end hun nogen sinde havde haft. Det synes hun i sidste ende ville være en god idé. 

Da de var færdig med at spise, rejste hun sig op for at proklamere at hun ville se til om hun ikke kunne få hendes ting solgt. Forhåbentlig kunne de snart komme afsted, for selvom hun havde sagt at hun ikke havde noget mod at vente, ville hurtigere stadig være bedre.e

Fire dage efter, sad de endelig for enden af et kærre, der kørte krydderier til Medianen. “Jeg glæder mig til vi kommer ud for at se verden sammen” sagde hun med et lille smil, som hun sneg sin hånd ind i hans. Selvom denne rejse, nok ville slutte når deres veje igen ende ved templet som Kai hørte til.

Chilam Triawyn har forladt tråden.

Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Helli 25.10.2020 16:42
Kai havde på den ene side ikke lyst til at lade Chilam betale for det hele, men på den anden side... h an havde aldrig bekymret sig om materielle genstande, når det var udover det nødvendige man havde behov for. Et ekstra sæt tøj var altid godt, men 10 sæt? Overflødigt fuldstændig, men det var også lidt de præmisser han var opvokset på.

Maden blev skovlet ind i Kais mund, og da de begge to var færdige, var det videre med at sælge ting og gøre sig klar. Noget der ikke virkede til at være et stort problem. Kai havde musklerne til at bære rundt på de fleste ting, til hvor end de kunne sætte dem hen og sælge dem.

Fire dage senere tog han hendes hånd i sin, med et bankende hjerte og et let smil på læberne, og lænede sig lidt op mod hende. ”Det gør jeg også,” sagde han. Måske endte de i templet, men ingen grund til at gå direkte dertil, nu når de var ude og rejse. 

Kai har forladt tråden.

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 3