En tur til markedet med eskortering

Malika af Kazimi

Malika af Kazimi

Fyrstedatter

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Fia 05.05.2020 13:54
(Baggrundsviden for denne tråd: kan findes i tråden med bortførelsen og det efterfølgende oneshot )

Der var ikke gået forfærdelig mange dage siden Malika var blevet kidnappet, og hendes far, Fyrst Kazimi, havde arrangeret mere bemanding til Malika. I dagens anledning skulle hun eskorteres af en nyansat. Han hed vist Cillian Willick. Kort havde de set hinanden og vidste hvordan de hver i sær så ud.

Malika havde brugt den tidlige på morgen med sin personlige slave. Slaven havde hjulpet til med at gøre hende i stand. Huden var blevet plejet med diverse skrub og cremer, samt påført okker for at give hende lidt kontrast, til den ellers hvide hud. Hænder, albuer, kinder, næse, øjenvipper og læber havde alt sammen været i kontakt med okker. Hun var klædt i en lyseblå silkekjole med et stort, bredt, massivt guldbælte om sin mave. Det havde Malika bevidst valgt for at huske sig selv om at hun ikke skulle bevæge sig for meget, med det store blå mærke, som var på hendes mave. Bæltet ville tilmed beskytte hende mod eventuelle stød i maven.

Med sin slave lidt bag sig blev hun eskorteret ud til en sal på paladset, hvor hun skulle hentes af tjenestemanden, så de kunne komme afsted ind mod byen. Malikas far mente nemlig at hun skulle have selskab til næsten hver en eneste aktivitet hun begav sig til, for at være sikker på hun ikke blev overfaldet eller kidnappet. Malika var ikke sikker på om tjenestemanden var den bedste til at gøre lige det som der blev bedt om, men det måtte de finde ud af, på deres første tur sammen.

Malika Rana Rim af Kazimi

Cillian

Cillian

Tjenestemand

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 183 cm

Charmander 05.05.2020 14:09
Man kunne kalde det første rigtig dag på jobbet (hvilken tragedie), og han så særdeles frem til deres møde uden glohedende øjne fra hendes far. Men klædt i klæder der delte for mange farver, rosa toner til mættende blå. "Fyrstinde," hilst han med et blottende smil og et nejede nik til hende. Hun var alt for betagende i det blå farver. Så hvid som hun var, havde han nok rådet hende til nogle mørkere nuancer for at fremhæve hendes øjne, læber og naturlige skønhed. Det ville have været passende at han vidste hvor de skulle hen, men det var pinligt at nævne for hende, at han faktisk ikke vidste det.

Og dog, han valgte alligevel at sprøge; "Hvor har De tænkt dem at vi skal gå hen?". Det var naturlig for Cillian at tiltale folk i dis, men alligevel var dis altid blevet til dus i sidste ende - kunne han forhindre det i denne omgang? Det ville nok være særdeles klogt, for han frygtede hendes far, han lignede ikke en rar og nænsom mand. 
Malika af Kazimi

Malika af Kazimi

Fyrstedatter

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Fia 06.05.2020 23:41
Malika så en ung herre nærme sig, og gav ham et varmt og blidt smil. ”Willick,” sagde hun tilbage til ham og stod rank, og pillede lidt ved en af de ringe hun havde på sin finger. ”Vi skal til Balzeras markedsplads og se på nogle forskellige varer,” fortalte hun sin nye tjenestemand, og begyndte langsomt at gå mod udgangen af paladset. Forhåbentlig kendte han nok til sin stilling, til at vide at han egentligt skulle gå lidt bag hende. Som hun nærmede sig de store porte, blev de åbnet, og en formiddags sol og varme strakte sig ind i salen. Hun vendte blikket om mod ham, ”De må hellere kalde mig Prinsesse,” sagde hun med et bredt smil på læben, ”Tror ikke min far bliver glad for du kalder mig fyrstinde,” smågrinte hun som hun forsatte ud af paladset og udenfor.



Som de nærmede sig markedspladsen, kunne man høre sælgere råbe op om tilbud, og væsner diskutere. Der var mange mennesker, og Malika så tilbage mod Cillian Willick for at være sikker på han var med. ”Hvad har De egenligt af erfaring til det her job?” sprugte hun, og stoppede efterfølgende for at kigge på en smykkebod.

Malika Rana Rim af Kazimi

Cillian

Cillian

Tjenestemand

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 183 cm

Charmander 07.05.2020 09:41
Et overvejende nik blev givet til hendes påpegelser, Cillian ville ikke kalde det en påtalelse - men en vejledning fra prinsessen af. Ikke at han kunne begribe fyrster havde prinsesser og prinser, gjorde det ikke fyrsten til prins så? Det var for meget at bryde hans eget hoved med, det vidste han det. 

...

Cillian holdte sig fire skridt bag prinsessen af Kazimi-slægten, hænderne let foldet om bag ryggen på sig selv for at holde en rank position. "I er min femte slægt at arbejde for," svaret han, og han vidste det burde skabe en undren taget hans unge alder i betragtning, men han håbede ikke hun skænkede det en eneste tanke. Det var hvert fald hver at håbe. Men Cillian fulgte med hendes blik hen i mod smykkeboden, "Noget De finder interessant?" spurgte han og trak skævt på smilebåndet. Han gjorde antræk til at ville tage skridtene der hen, men ventede på hun tog valget for dem. 
Malika af Kazimi

Malika af Kazimi

Fyrstedatter

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Fia 07.05.2020 11:29
Som Cillian svarede omkring erfaringen han havde, tog hun sin opmærksomhed fra smykkerne fra boden, og op til hans ansigt. ”Femte?” spurgte hun forvirret, som hvis han havde snakket orkisk til hende. Hun forstod udmærket hvad han fortalte hende, men det undrede hende blot en del at det var den femte familie han tjente. ”Hvorfor er de ikke længere hos de gamle familier?” spurgte hun nysgerrigt, og vendte sit blik tilbage på smykkerne. Hun samlede en halskæde op og beundrede den sten der sad i. Da han snakkede til hende igen, så hun op på ham med et blidt og kærligt smil. ”Jeg er generelt facineret af smykker og silke,” fortalte hun og gav ham et lille studerende blik. Måske skulle hun købe et eller andet til ham?

”Er der noget på bordet De finder interessant?” spurgte hun ham så, og vendte blikket tilbage til bordet, og satte halskæden ned igen. Halskæder, ankelkæder, øreringe, ringe, armbånd og endda nogle smykker til huller hun ikke selv havde.

Malika Rana Rim af Kazimi

Cillian

Cillian

Tjenestemand

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 183 cm

Charmander 07.05.2020 16:19
Han opfangede ikke hendes forvirring i det han sagde, men hans koncentration lå andetsted for et øjeblik. Det tog hende dog ikke længe at stille et spørgsmål, som ikke var hans opgave relevant, men Cillian rømmede sig og trak tvivlsomt på skuldren; "Ser De, deres højhed, herren i huset bifalder ikke konen eller mulige døtre sætter fingrene i deres ansatte," fortalte han og smilte til hende - som om han ikke undskyldte for det. "Men Deres far kender ikke ikke helt til den årsag, og jeg ville værdsætte at dette kunne være mellem du og jeg," blikket skiftede hurtigt til et bedende blik.  

Cillian nærende sig boden og så ned mod nogle af smykkerne; "Går De op i hvilke farver smykkerne og klædet har, eller?" - "Og jeg er nok mere end ringmand, end noget andet," spøgte han og så forbi de mange smykker, men valgte at træde et skridt tilbage for at give hende den fornødne plads. 
Malika af Kazimi

Malika af Kazimi

Fyrstedatter

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Fia 09.05.2020 00:51
Malika blinkede et par gange med øjnene, da Cillian forklarede sin sag. ”De behøver ikke bekymre Dem, om jeg sætter fingrene i dig,” prøvede hun så at fortælle, som hun så på ham. ”Far har lovet mig væk,” sukkede hun, som hendes blik endnu engang faldt på smykkerne foran hende. Hendes hjerte trak efter noget andet, end det hendes far ønskede for hende. Hun tog en dyb indånding før hun så op på Cillian igen, ”Det bliver mellem os,” forsikrede hun ham, og håbede lidt på det også indebar hendes måske lidt for høje suk omkring et arrangeret ægteskab.

Malika klukkede lidt, som han spurgte til smykkerne og klæderne. Hun smilede blidt, som hun så op på ham, selvom han måske stod lidt tæt på hende. ”Jeg går meget op i at det jeg har på passer sammen,” svarede hun ham. ”Mine smykker er til gengæld oftest guld, men den krystal der er i, skal helst komplimentere det jeg har på af tøj,” forklarede hun og prøvede en safir ring, næsten samtidig med at han påpegede at kunne lide ringe. Hendes øjne flakkede hurtigt hen over boden, før hun tog et halvt skridt tættere på nogle ringe, som hun syntes virkede interessante til mænd. ”Der er både nogen med og uden krystaller, hvis der er noget de syntes falder i øjnene,” hun kneb øjnene lidt sammen, mens hun holdt en af ringene op for at studere den. Hun håbede ikke han regnede ud at hun ville købe noget han kunne lide. Det kunne godt være han var ny, men han kunne lige så godt få en velkomstgave med på vejen.

Malika Rana Rim af Kazimi

Cillian

Cillian

Tjenestemand

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 183 cm

Charmander 09.05.2020 13:02
Ville hun ikke sætte fingrene i ham, fordi hun var lover væk - eller fordi han var ham? Det kunne være han skulle tage det med sig, tænke lidt over det. Cillian slog det væk, eller gemte det væk til senere. "De beklager jeg, er han tiltalende - eller har De ikke set ham endnu?" det var small talk der ville noget (hvis man altså var ligeværdige). Men når alt kom til alt, så havde han på fornemmelsen at hendes forsikring til ham, gjalt den samme vej, at han også forsikrede hende at holde igen med hvad han hørt, så eller fornemt fra hendes side af. 

Men begges deres blikke lå på smykke bordet, eller det var det sidste han havde set, at hun så på det. Hun forstod sig på sammen sætning af klæder og smykker, eller det var en vibe hun gav ham nu. "Ganske fornuftigt, Deres Højhed," erkendte han og lod hænderne blive foldet om ryggen på sig selv. Han så sig kort omkring. 

"Jeg er en mand der har varierende smag, Deres Højhed," sagde han og lod blikket glide hen over en guldring der havde en rødlig krystal i sig, firekantet slæbet, næsten alt for maskulint til en kvinde, men alligevel stilren nok til kvinder. Cillian trådte dog et halvt skridt tilbage; "Kan jeg spørge Dem om noget?" spurgte han og så afventende på hende - til hendes accept eller afslag. 
Malika af Kazimi

Malika af Kazimi

Fyrstedatter

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Fia 09.05.2020 13:41
Malika smågrinte lidt for sig selv, som han spurgte om hun havde set ham før. ”Jeg har højst sansynligt set ham før, men min far lader mig ikke vide hvem det er endnu,” hun rystede lidt på hovedet. ”Jeg kender til Spencer de Pompadour, jeg har til tider set Alexander af Isenwald når jeg har besøgt Isenborg,” hun stod et øjeblik og tænkte med blikket på smykkerne, ”Jeg tror faktisk ikke jeg har snakket så meget med Arys eller Erneyll slægten,” sagde hun i en tænkende stemme. Hun skænkede ikke junkerne en tanke. ”Men de fleste adelige sønner i landet er ganske nydelige,” hun rystede igen en gang på hovedet, mens hun tænkte på Pharos. Han tændte bare en ild i hende, som ingen andre… Eller måske havde hun bare ikke snakket nok med adelsmændene?

Malika trak på smilebåndet som han kommenterede på hendes holdning om at smykker og klæder skulle passe sammen. Hun satte ringen ned, som hun havde kigget på, og lod blikket vandre over de resterende ringe. Hun samlede en guldring op med en rubin i. Det symboliserede så klassisk Rubinien, at have en rubin i sit smykke. Hun skulle til at købe ringen, da han pludselig ville spørge om noget. Hendes blik fløj over til hans ansigt, og hun vendte sin krop en anelse mod ham. ”Spørg løs, hr. Willick” svarede hun ham med et blidt smil.

Malika Rana Rim af Kazimi

Cillian

Cillian

Tjenestemand

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 183 cm

Charmander 09.05.2020 14:14
Han fortrød øjeblikket spørgsmål, for hun nævnte navne, slægte og steder op som det var almen viden og en dialog de kunne have sammen. Han havde slået øjnene op og brynene fandt sig selv midt i panden, men han smilede til det hun sagde, nikkede nøje til fortællingerne. Men det var vel kun naturligt at hun havde de grundlæggende informationer og den viden på plads. Alt andet havde været skandaløst for hendes slægt. "Og hvem af Dem håber De så det er?" spurgte han, allerede med en beklagelses for det spørgsmål. 

Cillian bemærkede at hun fik fingrene i noget han havde kigget på, men selv havde han ikke den følelse at han kigge så åbenlyst. Det var nok bare tilfældighed, hun havde jo guld og grønne skove. "De er jo ikke som Deres fader, rent udseende mæssigt. Har De følt dem behandlet anderledes for det?" spurgte han og hentyd til hendes hvide hud og næsten matchende hår. Det var vel en ting folk undrede sig over. 
Malika af Kazimi

Malika af Kazimi

Fyrstedatter

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Fia 09.05.2020 15:05
Malika rystede igen på hovedet da han spurgte hvem hun håbede det var. Stolede hun nok på Cillian til at fortælle ham det lige ud at hun håbede på en ikke adelig? Nej. Ikke endnu. ”Jeg ved ikke om jeg håber på nogen bestemt, de har alle deres plusser og minusser,” smågrinte hun. Til maskeballet havde hun opdaget at Spencer var blevet meget glad for alkohol. Hun vidste at Alexander havde et eller andet kompliceret forhold med sin ældre søster – hvilket var forståeligt. De to andre familier var hun til gengæld ikke sikker nok på. Pharos… Ja hvad hun vidste af var han jo en blanding mellem mørkelver og satyr, og var måske ikke den med det reneste mel i posen. Ja der var sgu nok mange ting som ikke var godt ved ham, men han tiltrak hende bare som myrer til sukker.

Da Cillian fik stillet sit spørgsmål smilte hun lidt. Hun kunne både grine og græde af det spørgsmål, men valgte dog den glade vej. ”Hah, ja måske…” hun tænkte lidt og sænkede blikket til rubinringen i mellem hendes fingre. ”Nu er vi ikke så mange kvinder i den ægte del af slægten,” begyndte hun, og lod så sit blik hæve sig til hans øjne igen. ”Kaatima, min søster, er jo en del ældre end mig, og har ikke rigtig boet på paladset, mens jeg har levet,” hun spidsede sin mund lidt, som hendes blik kort gik ned på ringen, og tilbage på hans øjne igen. De var egentligt ret kønne. ”Jeg har prøvet at gøre alt hvad jeg kan for at min far skulle syntes om mig, men tror desværre aldrig helt han kan se bort fra, at jeg ikke ligner en ren Kazimi,” hun gav Cillian et skævt smil, før hun vendte sin opmærksomhed til manden der ejede boden. ”Jeg tager denne ring,” fortalte hun og betalte straks med nogle krystaller. Hendes blik skiftede så til Cillian igen, og hun rakte ringen frem til ham. ”En velkomst gave. Den symbolisere dit arbejde for frysten af Rubinien,” forklarede hun med et smil.

Malika Rana Rim af Kazimi

Cillian

Cillian

Tjenestemand

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 183 cm

Charmander 10.05.2020 14:01
En skarpsindig person ville nok fornemme svaret var blot en mekanisme, men nu var Cillian ikke den skarpeste eller født med bøger og leksikoner som hun var - eller så mange andre var. Han nikkede indforstået til hendes var og smilede svagt til det. 

Skulle man som mand og ikke adelig, være jaloux over sådanne ting. Nej, men det var Cillian på sigt heller ikke, han ville dog godt have haft den frihed hun havde, og alle de andre. De kunne på sigt bo hvor de ville, gøre hvad de ville, sige og tænke hvad de ville. De hyret og fyret som solen og månen dansede omkring jorden. Men Melika gav sig til at fortælle lidt mere på baggrund af hans spørgsmål. Han vidste godt der var andre børn, andre familiær relationer, men han gjorde sig ikke synderligt meget i det, han glemte alligevel der navne. Han rømmede sig og gjorde en bekvemt krops bevægelses: "Men går det den anden vej?" spurgte han - forsøgte faren at gøre noget for at hans børn skulle kunne lide ham og ville leve op til hans standarder? Det var måske en bondsk tanke, men Cillian skænkede det en kort tanke som de stod der. Men forbløffelsen ramte ham, som han stod med ringen i favnen. "Tusinde tak, Deres Højhed," sagde han og var helt paf i ansigtet. 
Malika af Kazimi

Malika af Kazimi

Fyrstedatter

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Fia 10.05.2020 19:07
Et tvunget smil sneg sig over Malikas læber, som han spurgte om det gik den anden vej, ”Det tvivler jeg på,” sagde hun en smule sagte. Hun tvivlede på hendes fader nogensinde ville se hende i god jord. Eller måske hvis hun bragte en masse børnebørn, med tydelige Kazimi gener, kunne det måske tænkes.

Som han modtog ringen, gav hun ham et bredt smil, ”Velbekomme, hr. Killian. Pas på den,” svarede hun ham en smule drillende, ”Er der noget ved denne bod de vil se nærmere på? Ellers kan vi gå videre til en anden,” foreslog hun og kiggede en gang rundt, for at se om der var nogle spændende boder i dag. Hun så også lige en omgang rundt, for at tjekke efter skumle typer. Hun følte hun en gang i mellem havde en sjette sans for dem… Men sidst var det godt nok endt i noget lidt andet… Eller nej! Han forgiftede hende jo! Men…

Hun lukkede øjnene, samtidig med tankerne om Pharos. Hun vendt dog sit blik tilbage til Cillian, med et nyt glædeligt smil. ”Hvad med Deres familie? Ser De dem i ny og næ?” spurgte hun, og var egentligt ret interesseret i hvordan hans liv foregik. Hun var vant til slaver, som ikke havde en familie at se til, eller i de værste tilfælde ikke måtte se til. Cillian var også noget specielt, det var ikke ofte Kazimi familien fik en personlig tjenestemand… Måske hendes fader alligevel holdt lidt af hende, eftersom han havde ’oppet’ hendes sikkerhed?

Malika Rana Rim af Kazimi

Cillian

Cillian

Tjenestemand

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 183 cm

Charmander 30.08.2020 15:39
Det var en beklagelse at høre det ikke gik den anden vej. Men sådan var det til tider - selv Cillian vidste det. Han var sanseløs i sin mimik og nikkede blot indforstået til hvad hun havde sagt. Han ville ikke engang kunne spå hendes fremtid for det - måske hendes undegang hvis det endelig skulle være. Han havde ikke meget at give af igen. Et indvendigt suk for lod hans krop. 

Cillian takkede endnu engang, selv så han vort fra fejl udtalelsen af hans navn. Han kunne ikke forlange hun sagde det som hans mor havde lært ham det. Det ville være mærkeligt at rette sin øverste. Men han skimtede kort omkring bodet og gav et ryst på størrelse med et musse-nik fra hovedet. Han skulle ikke bruge hendes (mange) penge, men faktisk beskytte hende fra hvad der kunne være i vente - eller bærer hendes indkøb. "Lad os vandre videre, Deres Højhed," sagde han stilfærdigt. Selvom kroppen skreg for at springe rundt og danse lige nu, holdt han igen. 

er De dem i ny og næ? Lød som et ekko i hans indre, og han trak et smil op på læberne og svaret hende med en muntre tone; "Nej, min mor blev forgiftet for syv år siden og min far var en engangs tilfælde for min mor. Så det er bare mig,". Det burde være en forbødelse at snakke så saglig en tone. Det burde ikke være en følelses fri fortælling, men det var det over for Malika. Han kune ikke trække det ned over hende. 
Malika af Kazimi

Malika af Kazimi

Fyrstedatter

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Fia 01.09.2020 20:10
Malika gav ham et blidt smil, som han endnu engang takkede, og fortalte der ikke var noget ved boden som vækkede hans interesse yderligere. Hun begyndte langsomt at slentre videre til den næste bod, og lod sine øjne hvile på de ting der var sat frem.

Den muntre tone blandet med det svar han gav hende, stak hende næsten i brystet. Hvordan kunne han svare så muntert? Hun stoppede brat op, for at vende sig mod ham og se op i hans øjne. Hun følte for at sige noget der ville virke opmuntrende eller med medlidenhed. Hun stod dog blot et øjeblik, med let åben mund og overvejede sine ord.  ”Så De har ingen? Ingen at vende hjem til? Ingen til at guide Dem i livet? Ingen til at sætte rammer for Dem?” Malika kunne spørge ind i evigheder. Mange af tingene var på en side noget hun ikke kunne forestille sig uden, og på andre måder ting hun begærede at have. Tænk at kunne være så fri, men så alene i verdenen? Havde han aldrig haft dage hvor han havde haft brug for sine forældres støtte? Ja, det var da klart at der var en god håndfuld væsner, som ikke kendte deres fader, eftersom mødrene var skøger, ofre eller bare uheldige at splitte deres veje under graviditeten.

Malika Rana Rim af Kazimi

Cillian

Cillian

Tjenestemand

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 183 cm

Charmander 02.09.2020 22:00
De nåede ikke mange skridt fra hans svar til hende, til hun stoppede dem begge op. Cillian så forbavset på hende, helt måbende over at han ikke anede hvad han skulle sige eller gøre af sig selv. Hun fremsatte en rækkespørgsmål han ikke have givet en eneste tanke i sit liv. "Nej, jeg har ingen..-?" gentog han halvforvirret, men opfulgt på sin sætning; "Ingen familie, men jeg enkelte venner som er som familie kan man vel sige" forsøgte han sig med. Der var da få som han havde haft igennem længere tid i sit liv, og de kendte hinanden godt. Men familien var der intet af. "Og min moder satte sine ramme for mig, for at jeg skulle være glad og gøre mit bedste, Deres Højhed. At hun er væk, fjerner ikke hendes tidligere gerninger eller den kærlighed hun gav mig," han følt sig halvsnalret af dette og endda uden brug af alkohol. 

Cillian var blevet taget på sengen og svaret lidt i øst og vest. Han savnede selvfølgelig sin moder, men han vidste der intet at gøre ved dette og lod hende derfor hvile i fred. Men han undret sig over hendes interesse for dette som det slog ham; "Hvorfor bekymret Dem det?" spurgte han i farten af sin forvirring.  
Malika af Kazimi

Malika af Kazimi

Fyrstedatter

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Fia 05.09.2020 19:32
Det var tydeligt hun havde forvirret ham lidt, hvilket hun selvfølgelig var ked af hun havde gjort, også eftersom hendes spørgsmål måske kunne sætte gang i nogle tanker han ikke havde tænkt på før. Det gjorde hende dog tryg at han havde nogle venner han kunne se til. Hun vidste nemlig at dem der ikke havde noget at ’tabe’ kunne være farlige. Det var også betryggende at han faktisk havde nogen han kunne gå til, som var det hans familie, at han ikke stod ene og alene med sine problemer – for alle havde problemer, ikke?
”Det er jeg glad for at høre,” kommenterede hun lettet, efter han havde fortalt om de rammer hans mor havde givet ham.

Det tilknyttede spørgsmål om hvorfor hun bekymrede sig fik hende til at se skævt op mod himlen og krølle læberne tænkende sammen, inden hun overvejende så tilbage på ham og svarede: ”Jamen uden nogen familie eller kammerater… Så er man bare ikke hvem man måske kunne være,” prøvede hun at forklare og lagde hovedet let på skrå. Hun vendte så rundt og forsatte ned langs boderne, og skævede over sin skulder en gang i mellem for at kunne snakke tydeligere til ham, ”Du ved… Hvis man skal gå rundt med alle sine tanker alene… Det kan gøre grumme ting… Og har man ingen at miste, har man intet at kæmpe for,” forklarede hun inden hun stoppede ved en bod med nogle tørrede frugter. Hun så op mod bodejeren og nævnte nogle forskellige frugter, og som hvis det var bland-selvslik med en til at gøre det hele for sig, begyndte bodeejeren at hælde hendes forespørgelser op i en lille kurv. ”Er der noget De kunne tænke Dem?” spurgte hun så Cillian, og så op på ham. Malika var ekstremt betænksom om sine ansatte og de slaver hun havde. Ingen af dem skulle lide på nogen måde. De skulle helst være glade for at arbejde under hende.

Malika Rana Rim af Kazimi

Cillian

Cillian

Tjenestemand

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 183 cm

Charmander 01.11.2021 17:41
Hun havde ret i det hun sagde, men han tav som en del af sin stilling som det var lige nu. Men der var noget som sagde ham, at hun var god som hun var. Men Cillian havde trukket lidt på skulderen som de gik stille rundt. Det var en sjælden oplevelse og han nød på sigt af hendes kendskab. Hun var skarpsindig og gav ting til eftertanke. 

Men som hun spurgte om der var noget han kunne tænke sig, så han sig over skulderen og vinkede en af de andre ansatte fra stedet havde fulgt med dem af hendes sikkerhed. "Jeg beklager deres højhed," sagde han og trak sig fra hende og sikrede sig at hun var i gode hænder før han gik tilbage mod hendes hjem - hans arbejdsplads. 

Cillian har forladt tråden.

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0