Forretninger, forretninger, forretninger

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Granny 25.04.2020 12:43
Den kutteklædte skikkelse havde betragtet det faldefærdige hus i en rum tid; skjult på tagryggen og bag skorstenens lange skygger. De stålgrå øjne havde set, hvordan lyset blev slukket, som natten gik på hæld og for blot et øjeblik, havde deres overmand overvejet, om aftenens formål måtte vente – kun for et øjeblik dog, for de kloge vismænd og kvinder, sagde jo at der ikke var noget tidspunkt, som det lige her og nu. Så Pax havde rejst sig og befandt sig få momenter efter på den grusbelagte og mudrede sti, der havde lidt under den nådesløse forårsregn, der havde hamret ned i to dage.

Hans skridt til huset var målrettede og kontrollerede, ligeså vel som hans banken; der var ingen grund til at krybe i støvet, for med al sandsynlighed gik han derfra med et nej og stadig med livet i behold. Kile kunne vente lidt endnu, havde Pax afgjort, og som havde han selv magten, måtte det blive således.
I det døren ikke gik op lagde Pax hånden på håndtaget. Han synes selv, at hans venlighed havde rakt langt – for langt – for han havde henvendt sig ved døren og brudt ind igennem loftsvinduet, selvom muligheden mere en gang havde budt sig for ham.

Døren var låst, måtte Pax dog konstatere, og med utålmodigheden malet i hans arrede ansigt, begyndte han at ruske i den. Det måtte da vække narkobaronen.
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 186 cm

Helli 25.04.2020 13:15
En let banken kunne høres gennem huset, som for tiden kun husede Romulus. Der var stadig en del af ham der manglede sin bror i huset, men han var blevet vant til det. Han faldt alligevel i søvn næsten så hurtigt som han lagde sig ned. Han var vant til larmen der altid herskede i det nedre bydistrikt om aftenen, og at nogen fulde kom forbi og bankede på døren påvirkede ham sjældent.
Det var først da bankene blev erstattet med en rusken i dørene, at Romulus åbnede sine blå øjne. En snerren af irritation kom over hans ansigt, som han tvang sig selv til at stå op. Han fik hurtigt hevet et par bukser på, før han greb sit bat, og gik hen til hoveddøren.

Han fik låst døren op, før han hev den åbent, irritation tydelig i hans øjne, og med battet parat i den ene hånd i tilfælde af at personen udenfor skulle lære et par manerer. Han store krop fyldte det meste af dørkarmen, med de brede skuldre, og tydeligvis lidt af et muskelbundt, som hele hans overkrop var til frit udsyn. Hans var lidt pjusket, men ellers var det ikke blevet specielt påvirket af den korte tid han havde ligget ned.
”Hvad vil du?” snerrede han, som hans blik kiggede op og ned af manden foran ham som.. slet ikke så ud til at være så påvirket, som han havde forventet at personen havde været.
Umiddelbart sagde udseendet ham dog ikke specielt meget, da han aldrig rigtig havde fået pointerede bandelederen af Ulvens Flok, selvom han godt vidste at det var en ting.

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Granny 26.04.2020 10:55
I det døren gik op, klistrede Pax et smil i den ene mundvige; den, hvori brandsårets hvide ar skinnede i måneskinnet. I samme instans – og måske mere af instinkt end noget andet – tog de stålgrå øjne kortvarigt boldtræet i nærmere øjesyn og med et dovent suk, nikkede Ulven selv mod den.
Det virker en smule upraktisk. Du kan knap svinge den, når du står i døråbningen”, konstaterede han nøgternt, hvorefter hans kalkulerende blik atter søgte narkobaronens eget. ”Du kan selvfølgelig bare gå udenfor, men det er tre skridt, som kan koste dig nogle værdifulde sekunder. Umiddelbart virker døren som et bedre alternativ.

Bandelederens skarpe hoved gled en smule til den ene side, hvorefter han trak lidt på den ene skulder. ”Men nok om det. Vi to bliver nødt til at tale sammen – det har simpelthen stået på for længe”, lød det dernæst i en lige dele doven og irriteret tone, det ikke lykkedes Pax selv at tæmme for længe.

Jeg er Pax. Giver du en kop te for ulejligheden?
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 186 cm

Helli 26.04.2020 16:23
Upraktisk eller ej, så var det en foranstaltning Romulus altid sørgede for at tage med sig. De fleste var heldigvis også skræmte nok af aspektet om at blive banket til at de overhoved gad at forsøge noget. Man kom langt med frygt i denne del af byen. Det krævede selvfølgelig også at man har ryet til at bakke den frygt op med, men der havde Romulus nu boet i byen lang tid nok.

”Hvis du prøver at gøre et godt førstehåndsindtryk, så har du allerede forpurret det,” sagde Romulus, med en let irritation i stemmen. Det her var ikke ligefrem tidspunktet hvor han lavede flest forretninger, og han havde overhoved ikke overvejet at putte det charmerende smil på læberne. Han ville blot vide hvad manden foran ham egentlig ville.

Man kunne næsten se hvordan Romulus overvejede blot at smække døren i ansigtet på den anden mand, men det mildnede lidt da han hørte navnet. Et navn han kun havde hørt i forbindelsen med Ulvens Flok.
”Pax,” sagde Romulus, en smule tørt, som han kiggede op og ned af manden. Han var tydeligvis kommet her af en grund, og næppe pga. abstinenser. ”Jeg tager mig normalt af mine forretninger når de er planlagt... for jeg går da ud fra at det her er forretning,” sagde han, men trådte alligevel til siden, så Pax kunne komme indenfor i det meget lille hus. Der var forholdsvist rent, men det var tydeligt at det blot var blevet klemt ind i byen og ikke bygget ordentlig. Der var dog et lille bord og et par stole, så de kunne sidde om et bord og snakke, hvis det var tilfældet.

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Granny 26.04.2020 21:52
Pax trak ligeglad på den ene skulder og gik derefter ind i den faldefærdige hytte. Han lod de stålgrå øjne glide henover bordet, hvorved der stod to stole, som han hastigt fandt sig til rette i.
Selvfølgelig er det forretning”, brummede bandelederen, i det han lænede sig tilbage og kortvarigt sendte narkobaronen et sigende blik; hvorfor skulle jeg ellers være her?

Nok er du køn at se på, men jeg kan ikke se så megen grund til, at banke på din dør klokken lort om natten, for andet end en god forretning. Som jeg sagde før, har det simpelthen stået på for længe – det var den der kop te, vi nåede fra?” Pax lod de brede øjenbryn skyde længere op i panden i en påtaget spørgende gestus, hvorefter han hastigt fortsatte. Ligeså lidt som Romulus ville have ham i sit hjem, ligeså lidt ville Pax selv være der.

Vi mister begge to kunder til hinanden, som situationen ser ud lige nu. Jeg ved, at du har leveranderet til nogle af rotterne fra øst, men jeg har efterhånden taget så stor en bid af deres område, at de knap kan sælge, hvad de gjorde før. Det er et problem for dig. Hvad der er et problem for mig, er, at min leverandør laver skidt i forhold til dit eget produkt. Du kan vel se, hvor fordelagtigt det ville være, hvis vi slog os sammen, ikke?
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 186 cm

Helli 27.04.2020 10:30
Romulus udbrød i en latter, og smækkede døren i efter Pax. Ja, han var ganske køn, men at ligge i med en anden mand, det var ikke noget Romulus gjorde sig i. Det var kun kvinder der kunne stille deres lyster, men det var også ca. der hvor brugbarheden for dem stoppede, især som han ikke ligefrem havde planer om at få nogle små skravl at opdrage.
”Folk plejer ellers at have massere af gode grunde til det,” sagde han og gik hen til sine skabe, som han rodede lidt i, inden han fandt en flaske med brunlig væske. Det var svært rigtig at se i mørket fra lokalet hvad det var, men det var formodentlig noget alkohol af en art, som han satte på bordet, før han fandt et par små glas. Ved Zaladin om han gad at finde noget frem til at lave te, hvis de overhoved havde det her. Hans aftaler plejede at forløbe sig lidt mindre fint end en kop te. ”Du kan drikke det eller lade vær,” sagde han, før han satte sig ned og hældte alkohollen op i de to glas, og tog det ene til sig selv.

Han lyttede til hvad Pax havde at sige om forretningerne i byen. Jo vist om han ikke vidste at der på visse kanter var blevet sværere at sælge, og selvom de havde deres trofaste kunder, så var det desværre ikke nok til at beholde dem, de blev også nødt til at finde nye kunder hele tiden, for dem der var afhængige mistede lidt produktiviteten til faktisk at tjene penge så de havde råd til Nox.
”Naturligvis,” sagde han, der var intet galt i logikken i hvad Pax sagde. ”Det ville klart være en fordel at kunne sprede sig ud de sidste steder i byen, hvor vi endnu ikke har sælgere.” Selvom han nu stadig ikke værdsatte den måde Pax var brudt ind hos ham.
”Hvor meget regner du med at I ville kunne sælge?” spurgte han. Skulle de til at oppe produktionen igen? Ikke at det gjorde Romulus så meget, men det var trods ikke ham der lavede stofferne.

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Granny 27.04.2020 21:47
Pax hævede det ene øjenbryn, i det narkobaronen satte sig over ham og dernæst skævede de stålgrå øjne mod flaskens tvivlsomme indhold. ”Jovist, det er klart”, svarede Pax men i grunden ganske fraværende, i det han greb om flasken og gav sig til at stirre mistænksomt på den. Tilsyneladende besluttede han sig dog for, at den ville give ham varmen ligeså vel som en kop te, for der gik da ikke længe før også Pax, hældte af de kostbare dråber.

I det Romulus derefter accepterede Pax’s forslag, satte bandelederen glasset fra sig. Den ravgyldne væske brændte i hans svælg, en sensation Pax ikke selv var van til. Han drak knap de øl, man kunne få serveret på de forskellige, snuskede krostuer.
Jeg er glad for, at du kan se logikken”, sagde han, hvorefter han skar en lidende grimasse og nikkede mod alkoholen. ”Fy for den lede. Drikker du det normalt?”, spurgte han, dog mere retorisk end noget andet, hvorefter han atter lænede sig mageligt tilbage i den hårde træstol.

Ingen vi begynder på logistikken, så underhold min nysgerrighed. Du er ikke blevet opsøgt af nogle af de andre?”, spurgte han, i grunden lige dele undrende og mistænksomt. ”Nok er jeg ligeså klog som jeg er køn, men jeg kan ikke være den eneste, der har lugtet at grænserne rykker sig drastisk.
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 186 cm

Helli 28.04.2020 11:28
Romulus tog en ordentlig slurk af sin egen alkohol. Det var en dejlig fornemmelse, der gik en let varme til at sprede sig i ham. Nu når han var resistent mod de fleste magiske midler, så måtte man jo tage hvad man kunne få af mere mundane ting, og han havde da fået lidt en forkærlighed for alkohol. Ikke at han lod det sløre sit sind, det kunne han ikke risikere.
Dog kunne han ikke stoppe smilet, som han så den lidende grimasse. ”Ja, men det er da næppe stærkere end det man kan få på kroerne,” sagde han. Selvom der var nogle af kroerne som fortyndede deres alkohol, det var ikke værd at røre. I Romulus' øjne så burde man da i det mindste kunne holde til at drikke lidt alkohol, hvis man var en mand, men åbenbart var Pax yngre end han så ud.

Han kørte glasset lidt i cirkler, så man kunne se alkohollen flyttede sig, og tog også lige friheden at tage endnu en slurk, efter spørgsmålet. Ingen hast i at forklare Pax situationen.
Endelig brød han stilheden. ”Jeg har ingen interesse i jeres bandeliv, og indtil videre har ingen forsøgt at lave en eksklusiv aftale med mig, så jeg kan fint sprede distributionen ud som det passer mig,” pointerede han.
”Men det kunne da godt være at jeg har et møde med en af de såkaldte andre senere på ugen. Er det et problem?” spurgte han. Han fik absolut intet ud af eksklusivt have en distributør i byen, ikke som han så det i hvert fald.

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Granny 28.04.2020 21:15
Pax trak ligeglad på den ene skulder. I grunden kunne Romulus overvejelser om rom ikke rage Pax mindre, men for blot et øjeblik lod han narkobaronens ord hænge i luften. Da denne dernæst fremlagde, at der i sandhed var et andet møde i nærmeste fremtid, smilede Pax selvtilfredst, så det hvide brandsår forvred hans hjerteformede læber.
Nej, ikke umiddelbart”, lød det – ja, næsten overvejende fra bandelederen, der dog ikke tog blikket fra den ældre mand. ”Det kunne det hurtigt gå hen og blive naturligvis, men nej, ikke lige nu.

Med et let, påtaget suk lænede Pax sig en smule frem i stolen, så han kunne hvile de tynde men muskuløse arme på det vakkelvorne bord. ”Jeg kan ikke se, hvorfor du skulle have lyst til at uddelegere til to forskellige, når en kan gøre arbejdet for dig. Ulvens Flok er uden tvivl den største bande og hele tiden kommer der flere til”, begyndte Pax at rationalisere, velvidende at han skam talte sandfærdigt nok. Hvad han ikke sagde, var dog at vinteren havde været hårdere end den sidste, og at bandelederen selv var desperat for at tjene penge. Der var mange munde at mætte.
Du må næsten selv kunne regne ud hvorfor, ikke?”, spurgte han derefter, i det han så på Romulus med næsten udfordrende øjne, der talte sit tydelige sprog; kom så. Vis mig hvad du kan.
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 186 cm

Helli 30.04.2020 13:58
Ekslusivitet. Der var både fordele og ulemper ved det, det kunne Romulus ikke benægte, og desværre skreg ulemperne primært til ham. Ikke at det ikke kunne være en mulighed i fremtiden. Lige nu var det blot mere aktuelt at sælge så meget, at de kunne udvide deres kundegrundlag til resten af landet. Ikke at Romulus vidste om Remus kunne holde til det.

Romulus lagde hovedet lidt på skrå og drak resten af rommen, før han lænede sig tilbage i stolen, og lagde armene over kors og kiggede på Pax.
”I er ikke ligefrem den første store gruppe jeg har lavet aftaler med,” startede Romulus med at sige. ”Og selvom der næppe er grund til at bruge de enkelte sælgere, som vi ellers har gjort fra starten af, så får vi også problemer, hvis vi dropper nogle af dem som allerede har tilegnet sig op til flere kunder til os. Lidt loyalitet må man holde ved på disse kanter.” Han fastholdt Pax's blik.
”Men jeg ville da blive meget ked af det, hvis du ville forhindre min forretning, bare fordi at du ikke kunne få din ret,” tilføjede han, ikke at han så ked ud af det. Det ville ikke nytte noget at komme på dårlig fod med Ulvens Flok, men de skulle heller ikke tro at Romulus havde tænkt sig at bøje sig i støvet, fordi nogle viste deres muskler.

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Granny 01.05.2020 10:47
Pax trak dovent på den ene skulder, og klistrede dernæst et drævet smil i mundvigen; den, hvori hans gamle brandsår skinnede hvidt i det sparsomme lys.
Naturligvis skal man det. Naturligvis –”, svarede Ulven, dog uden at tillægge en synderlig betydning til narkobaronens ord. Jovist, loyaliteten var godt og i grunden ganske efterstræbelsesværdigt men Pax havde ikke råd til at tænke således. Desuden kunne Pax ikke med sit logiske hoved forstå denne… følelsesmæssige overbevisning. I hvert fald, ikke til fulde. Det fremstod ikke synderlig praktisk.

- og det er klart, men som alle andre er jeg jo nødsaget til at reagere på mine omstændigheder.” Ordene fik Pax til at brede sit smil blot en anelse ud, men ligeså vel som de stålgrå øjne, var det tomt i sin karakter. ”Problemet er jo, at skulle du have flere… lad os kalde dem markmænd… hvoraf nogle ikke tilhøre Flokken, så skaber det jo en konkurrence, der kan gå hen og blive rigtig grim i længden. Og ikke mindst ufattelig dyr. Du snakker desuden selv om loyalitet, men du kender vel til gaden og hvad den kan komme til at afkræve af en. Tror du, at ensomme sjæle står bedre eller værre i den sammenhæng?”, spurgte Pax dernæst, som hans hoved gled lidt på skred. Stadig forlod hans blik ikke Romulus, i håb om at Pax ville være i stand til at læse enhver af mandens tankestrømninger.

Er det fordi du vil udvide til andre områder end hovedstaden selv?”   
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 186 cm

Helli 01.05.2020 16:18
Det var ikke en praktisk ting, og med tiden ville Romulus nok også skære dem væk, men for nu var de en vigtig del af det. De fik alle de kunder, som ellers undgik bander og grupper i byen. Det var vigtigt at trække ind i det samfundslag, da det også hurtigt kunne gå hurtigt fra mund til mund.
Han kiggede lidt ned på sit glas, som han lidt vendte og drejede i sin hånd, som overvejede han at tage mere at drikke.

”Jeg er udmærket klar over problematikkerne der kommer med at dele ud til flere grupper,” sagde han. Det var en fin linje at gå på, men han skulle nok gå på den som det passede ham. ”Desuden er vi allerede begyndt at eksportere sydpå, så ja, planen er at udvide til så store dele af landet som muligt. Han valgt heldigvis også at faktisk lave en aftale på forhånd.” Et skarpt blik i retningen af Pax. Han så tydeligvis stadig ikke pænt på at Pax blot var kommet vandredende, med en forventning om et møde.

”Desuden kan jeg ikke lave nogle bedømmelser om hvad der er bedst, før jeg egentlig ved hvilken omsætning I vil have,” sagde han. Det var nemt at tale stort, men for Romulus handlede det mere om at se at der skete noget.

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Granny 02.05.2020 21:12
Pax lænede sig tilbage med et lavmælt suk, i det han lod Romulus tale færdig. Dernæst nikkede han og affejede narkobaronens formaninger om aftaler, ved at vifte lidt med den ene arrede og beskidte hånd.
Så stor så mulig, naturligvis. Jeg så helst, at jeg sad som eneste distributør i Dianthos”, svarede Pax, efterfulgt af et let skuldertræk, for det gav vel ingen mening at underspille. ”Jeg vil kunne garantere dig samme profit som nu, men endnu vigtigere kan jeg love dig tredobbelt af profit, så længe Ulvens Flok kommer til at stå for… varelevering, kunderne, gælden… jeg kan tage samtlige problematikker af dine hænder”, fortsatte bandelederen selvsikkert, velvidende at det kunne lade sig gøre.

Underhold min nysgerrighed – det er vel ikke en blond pige med store flotte blå øjne, der har et kommende møde med dig?” Det var trods alt ikke Evlyns hovedbeskæftigelse, men man vidste aldrig med den dæmonbesatte kvinde. Hun syntes altid at ville forsøge at forpurre Pax’s egne planer – og ifølge ham selv, havde han ikke fortjent en sådan behandling.
Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 186 cm

Helli 05.05.2020 11:21
Det var ikke fordi det ikke lød dårligt, men Romulus havde ikke tænkt sig at tage en bandeleders ord som nok bevis. Man kunne aldrig regne med gadens ord, og det her var ikke anderledes. Ligeså snart der udbrød krig mellem banderne, så kunne han rigtig være på røven, hvis han kun supplerede til en gruppe. Så var man allerede stemplet som loyal overfor dem.
”Som sagt, bevis dit værd, og så kan det komme på tale,” sagde hun affejende. Pax ville ikke få mere end det, og den eneste grund til at Romulus havde valgt at tage mødet var fordi Ulvens Flok var stor. Det havde også været et hårdt tab at miste Rottebanden, som ellers havde været dem de havde udnyttet.

Romulus rystede på hovedet. ”Det er det ikke, og selv hvis det var, så ville jeg næppe fortælle det. Det er ikke ligefrem unormalt at gøre det af med sine konkurrenter på disse kanter, er det?” sagde han, et velvidende smil på sine læber. Romulus havde engang været en af dem der havde sørget for at det kunne ske. Heldigvis havde meget ændret sig over årerne.

”Men hvis der ikke er mere, så sender jeg en besked, når vi er klar til at distribuere til jer,” sagde han. Omrokering af hvor mange flasker folk kunne have, og så også oppe produktionen. Det tog alligevel bare lidt tid at gøre klar til det, især med hvor hurtigt folk blev afhængige, så det var bedre at have Nox på lager når det skete.

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Granny 05.05.2020 19:25
Pax lagde armene over kors og måtte tæmme sine stålgrå øjne, før de blev vendt mod himlen. Denne Romulus virkede ganske nærtagende, skulle Pax selv sige det – og om nogen skulle han jo netop det…

Desuden kunne bandelederen ikke undgå at mærke en giftig fornemmelse. ’Bevis dit værd’, Zaladin tage dig, din kæmpe nar, hviskede Pax i sine tanker, før han rejste sig og nikkede. Et smalt smil sneg sig ind i hans ene mundvige, som han lod sit blik fæstne sig i narkobaronens.
Jeg aner ikke, hvad du taler om”, svarede Pax, hvorefter han trak dovent på den ene skulder. ”Jeg er en retfærdig mand. Husk på det, Hr. Sadik”, tilføjede han derefter, i det han skridtede hen mod døren. Han lagde den ene hånd på dørhåndtaget, hvorefter han med den anden satte pege- og langefinger mod panden i en afskedshilsen.

Jeg ser frem til at høre fra dig. Og – godt møde!” 

Pax har forladt tråden.

Romulus Sadik

Romulus Sadik

Narkobaron

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 186 cm

Helli 05.05.2020 20:45
Romulus brød sig virkelig ikke om denne mand, men hvis han kunne vise nogle resultater, så var det alt overskyggende, for alle personlige følelser han måtet have om manden. Sådan var det altid i deres erhverv.
”Skal jeg prøve,” sagde han, med et falsk venligt smil på læberne, som han rejste sig fra bordet, for at følge Pax ud, så han var sikker på at døren blev lukket og låst efter manden.

”Vi ses nok en anden gang,” sagde Romulus med et lille nik, før han lukkede døren i, og låste den efter sig. Forbandede møgunger der troede de kunne køre hele byens landskab, bare fordi de havde fået en smule magt.
Desværre var det sådan lovene  lå her i det nedre bydistrikt, og Romulus måtte bare acceptere det, men hvis han tog et ekstra glas inden han lagde sig ind, det havde ingen behov for at vide.

Romulus Sadik har forladt tråden.

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3