Dhalia

Dhalia

Leder af Helbredelseshuset

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 55 år

Højde / 171 cm

Dragonflower 27.12.2019 22:01
Dhalia lænede sig tilbage mod puderne med et grynt og tog imod teen. Selv i hendes tilstand kunne hun ikke undgå at mærke hans nænsomhed og omsorg. Og her havde hun gået og troet han var fuld af bravado og ikke meget andet. Dhalia noterede sig, at hun måske havde været for hastig i nogle af sine bedømmelser af ham, og for uforanderlig til at have ændret sin mening med årene.. eller måske havde hun blot været bange for hvad der ville ske, hvis hun havde accepteret at der var mere til den ældre herre end det høje humør han normalt holdt.

Langsomt og forsigtigt fik Dhalia nippet til teen. Den var ikke varm længere, langt fra, men heller ikke så kold den var blevet klam. Den var let drikkelig, og drikke gjorde hun med glæde, til hendes hals igen følte sig mere normal. "Ahhhh... det gjorde underværker" sukkede hun, og lød derefter. Teens varme spredte sig langsomt i hendes hærgede krop, og det gjorde godt, at hendes stemme havde mistet det værste af dens hæshed. Hun tog et drag mere, og ventede et øjeblik, til hun mærkede teens lindrende effekt begynde at tage toppen af hendes smerter, inden hun hævede blikket mod Lance igen.

En smule af den velkendte styrke havde fundet vej tilbage i hendes blik, selvom tågen af smerte ikke var at nægte. "Så" rømmede hun sig en smule "hvad har du brug.. for at vide?" spurgte hun med alt den fasthed hun kunne mønstre. De havde begge været i denne situation før, om end det aldrig havde været hende der havde siddet hvor hun gjorde nu. Men hun viste så vel som ham at der var spørgmål der skulle besvares for at de kunne finde de skyldige, og at al tid spildt kunne være forskellen mellem at finde dem, og at de slap væk for evigt.
Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 28.12.2019 18:13
Bigwig var generelt meget omsorgsfuld, men det næppe var ret mange der oplevede det. Han opgaver krævede ofte at han var en hård hund der ikke udviste meget andet end autoritet. Men Dhalia var ikke hvem som helst. Han kendte hende, og han holdte af hende. Han var bekymret for hende og den bekymring gjorde at han ikke bare kunne være sit normale sorgløse selv der tog alt med et smil. Denne situation var der intet at smile af.

Men han fik et smil på læben som det lød til at teen virkede. Han vidste ikke hvad den var lavede af, men han var glad for at den virkede en smule opkvikkende og forhåbenligt smertelindrende.

Bigwig rettede sig op i stolen og tog en dyb indånding. "Hvad du kan huske. Hvornår de kom, hvordan de så ud, hvor mange" generelle ting til en start, der kunne danne et billede om hvem han ledte efter. Hvad de havde taget og hvad der manglede i huset, kunne de finde ud af senere. Det kløede i Bigwig om at få fingrene i dem, og lade dem afzone deres straf, men for nu virkede han utrolig rolig, selvom bekymringen aldrig slap hans blik.
Dhalia

Dhalia

Leder af Helbredelseshuset

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 55 år

Højde / 171 cm

Dragonflower 28.12.2019 21:11
Dhalia nikkede langsomt og tog en forsigtig indånding, inden hun begyndte.

"Jeg kom hjem efter arbejde.. omkring midnat, måske.. lidt senere.. så døren sidde skævt. Som den gør når den er ulåst" forklarede hun så roligt som hun kunne, men hendes fingre flyttede sig en smule nervøst om kruset "Jeg ved jeg låste. Så jeg lyttede, og hørte nogen tale indenfor" hun rømmede sig smertefuldt og tog et lille sip mere af sin te, før hun kunne fortsætte.

"Jeg skyndte mig mod byvagtskontoret, men de kom ud. Jeg løb. Troede jeg rystede dem af mig, men" hun hostede kraftigt, og anstrengelsen og smerten derved sendte en spasme gennem hendes trætte krop. Men hun tog sig kun et øjeblik til at fatte sig igen, inden hun fortsatte "Men de skar mig af før jeg nåde frem.. To unge mænd.. store drenge måske.. lignede lokale på tøjet.. en af min.. rubinisk afstamning, med helt kort sort hår og.. måske en halv hånd højere end jeg.. den anden.. lys hud, mørkt hår måske, jeg.. så ham ikke så godt.." hun tog et mere hvæsende åndedræt og holdt en længere pause med flere te-sips inden hun kunne fortsætte igen.

"De var efter penge.. troede jeg måtte være rig som.. leder af huset.. Deres skuffelse var mærkbar" hun prøvede sig med et lille smil, i et svagt forsøg på at lette de tunge, bekymrede fuger på Lances ansigt, men det blev ikke mere end en grimasse. Pludselig forstod hun bedre hans trang til at gøre let af situationen når han kom ind skadet.

"De tog halskæden.." hun tog sig til halsen hvor den plejede at ligge "Der er ingen lig den så.. hvis du finder den, finder du.. dem".
Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 28.12.2019 21:20
Det var altid hårdt at høre hvad folk havde været igennem. Men det kunne ikke sammenlignes med den følelse der var i Bigwig lige nu. Hele hans krop var anspændt, mens han forsøgte at fremstå rolig og fattet for hende. Hans indre kogede af rasseri mod tyvene og hans hoved svimlede af bekymringen han ikke kunne skulde fra sine aldrende træk.

Som Dhalias forklaring blev mere og mere beskrivende af forbrydernes træk og hendes åndedræt blev hvæsende, lagde han roligt en hånd blidt på hendes arm. Han vidste hun havde brugt armene til at beskytte sig, så det var en meget blid berøring uden nogen vægt bag, men han var der.

Han vidste også hun forsøgte at lette stemningen. Han kendte trækkende fra sig selv, men han kunne ikke få sig selv til at smile. Der var intet morsomt at finde, og selvom han var fan af morbid humor når det angik hans egen sikkerhed, galte det ikke for andres, og slet ikke hendes. "Jeg finder dem. Jeg finder dem begge, og jeg finder din halskæde igen" Ud fra at den ingen lige havde med andre, måtte den også være af betydning for hende. Og den ville han skaffe hende tilbage, hvis han kunne. Eller også fandt han nogen der kunne. "Din opgave er at tage det roligt nu, og komme til kræfter. Selvom jeg godt ved det er svært for dig at forholde dig i ro" Et lille smil kom frem på hans læber, men hans tanker gennemsøgte allerede mulighederne. Kendte han de store knægte i forvejen? Var de kendte i byen? Det måtte de være, ellers kunne de næppe vide hvor lederen af helbrederhuset var bosat.
Dhalia

Dhalia

Leder af Helbredelseshuset

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 55 år

Højde / 171 cm

Dragonflower 29.12.2019 12:30
Lances hånd på hendes arm var en større støtte end hun nogensinde havde forestillet sig. Hans nærhed og omsorg gjorde smerten lettere at bære. Hun lagde sin hånd ovenpå hans og gav den et kort klem. "Jeg har bestemt i sinde at være en nem patient. Jo mere med ro jeg tager den, jo.. hurtigere kommer jeg ovenpå igen" lovede hun ham, og ekkoede de ord hun selv havde sagt til utallige patienter over årtierne.
"Så længe.. Du tager folk med dig.. For jeg ingen intention om at.. dele stue med dig" advarede hun, og lod sig falde træt tilbage mod puderne.

Der gik ikke længe fra Dhalia havde lænet sig tilbage, til døren gik op, og Kit stak hoved ind. Den unge kvinde så om muligt endnu mere træt ud end sidst, men lettelsen der skyllede over hendes ansigt, da hun så Dhalia vågen og siddende, var en velsignelse. Hun martcherede hurtigt ind, og sendte Lance et halv-stramt blik på vejen - sikkert fordi han ikke havde hentet hende - men lod reprimanden være usagt. "Lia! Godt og se du er vågen. Har du ondt nogle steder?" Kit bed sig lidt i læben "Mere end andre?" at Dhalia nok havde lidt ondt over det hele virkede selvsagt.
Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 01.01.2020 14:49
Bigwig kunne ikke lade være med at smile og more sig en smule over hendes ord. De klingede så genkendeligt i hans øre. du kommer hurtigere ovenpå igen hvis du bare vil tage det roligt!. Bigwig vidste at han absolut ikke havde været den nemmeste patient igennem tiden, og han var næppe den eneste der ønskede at komme hurtigere ud af sygesengen end kroppen kunne holde til.
Hans smil falmede og hans udtryk blev alvorligt. Han nikkede samtykkende. "Jeg lover at tage nogen med mig." af flere årsager. Han var ikke sikker på om han tog nogen med som kunne holde sig tilbage, eller nogen der kunne give flere tæsk end han selv. Han hældte mest til det sidste, men fornuften havde også taletid.

Det halv-stramme blik fra Kit fik Bigwig til at kigge kort ned, lidt for at skjule at han smilte mere end han burde. Han havde lovet at hente hende som det første når Dhalia vågnede, men hun vidste forhåbentlig også at Bigwig ikke havde i sinde at gå fra Dhalia og efterlade hende helt alene, efter det der var sket, uden at havde sikret sig at alt var i orden først. Så langt var han ikke noget.
Dhalia

Dhalia

Leder af Helbredelseshuset

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 55 år

Højde / 171 cm

Dragonflower 04.01.2020 17:51
Dhalia nikkede svagt til Lance som han lovede ikke at fare ud alene. Hun viste hun ikke kunne stoppe ham fra at fare efter dem, for det var ikke bare hans job, men han lod også til at tage det personligt, og det var den sidste del der gjorde hende bekymret for hans sikkerhed. Men hvis han havde nogen med det kunne holde hoved koldt, skulle det nok gå alt sammen.
Dhalia vendte blikket mod Kit. "Smerter i brystet når jeg.. trækker vejret og i.. hoften. Mit hoved føles tungt og.. snøvlet" svarede hun roligt og tog sig et øjeblik til at mærke lidt efter.

Kit nikkede kort, og møvede sig en smule tættere på Bigwig, så hun kunne nå Dhalia. Kit lagde håndryggen mod Dhalias pande, og lukkede øjnene et øjeblik mens hun mærkede efter. Det var en bekymret mine der prydede den unge helbreders ansigt da hun trak hånden væk igen. "Du er ved at få feber" sagde Kit, og det fik Dhalia til at se en smule overrakset ud, men den gamle kvinde afbrød ikke som hendes lærlig fortsatte "Du har ligget ude en del af natten, og der har været frost. Jeg havde håbet du slap, men det lader ikke til vi er så heldige". Kit prøvede sit bedste ikke at se for nervøs ud, og Dhalias rolige ydre hjalp. Den gamle helbrederske nikkede blot igen og vendte blikket tilbage mod løjtnanten igen.
"Kan du række mig maden, Lance?" spurgte hun blot. Det var tydeligt de to kvinder viste mere end der var blevet sagt,
Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 09.01.2020 11:51
Bigwig var ikke helt tilbøjelig til at flytte sig, men flyttede sig da en smule som Kit begyndte at møve sig ind for at kunne nå Dhalia. Han ville ikke forhindre hende i at gøre sit arbejde trods alt! Det var det bedste for Dhalia at Kit havde plads.
Også selvom det betød at Bigwig måtte trække sig en smule tilbage.
Han lyttede mens de talte, både Dhalias forklaring som gav ham en tung følelse i maven, til Kit der kommenterede at hun havde feber. Han havde været for langsom til at finde hende. Endnu en ting han kunne bebrejde sig selv for.

Bigwig kiggede imellem dem. Det usagte. Det gjorde ham ikke ligefrem tryg. Med en langsom bevægelse, slap han Dhalias arm og rakte ud efter maden til hende. Havde hun brug for det, skulle han også nok holde tallerkenen.
"Hvad betyder det?" han kunne havde ladet det dø ud i stilhed, og ladet det være deres udveksling, men han nægtede at blive holdt udenfor. Han kiggede op på Kit, forventende et svar.
Kit

Kit

Lærling på Helbrederhuset

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 164 cm

Dragonflower 19.01.2020 21:53
Kit og Dhalia udvekslede et kort blik mere, inden Dhalia hurtigt stak en skefuld mad i munden, mens Lance holdt tallerkenen, og Kit sukkede en smule opgivende af sin lærermester, inden hun vendte blikket mod Bigwig.

"Det betyder Lia kommer til at blive syg, muligvis voldsomt, og potientielt i længere tid. Så vi er nød til at få så meget mad og væske i hende som vi kan, mens vi kan" Kit skævede kort mod Dhalia igen inden hun fortsatte "Ydermere er der hendes fremtrædene alder at tage i betragtning. Den slags feberturer kan være slemme, selv for unge, friske mennesker, men der er altid en større risici involveret ved ældre mennesker" forklarede hun så roligt og alvorligt som hun kunne. "Men ved at vi har forudset det, kan vi forberede os.. og Lia, og derved minimere risikoen betydeligt" forsikrede hun ham så.

Alt imens havde Dhalia spist, stille og roligt, den ene skefuld efter den anden. Det var bestemt ikke nogen fornøjelse for hende, for bare det at synke gjorde ondt, men hun fortsatte uden at kny.
Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 22.01.2020 19:10
Det huede ham absolut ikke at høre. Skylden lagde sig som en klam hånd om hans indre og hans blik var dybt alvorligt og en smule sammenbidt. Han havde fundet hende alt for sent. ladet hende ligge for længe i kulden, der nu ville resultere i at hun ville blive syg. Formentlig meget syg og i lang tid. Den støre risiko som Kit omtalte fik Bigwig til at bide tænderne sammen. Aldrig nogensinde før havde han ønsket så inderligt at han kunne give sin evne væk.

"Godt. Hvad skal forberedes? Hvad skal jeg gøre, Kit" der var et svagt glimt af desperation i hans blik som han så på den alt for unge lærling. Han vidste ikke hvad han skulle gøre, men han kunne ikke bare sidde og gøre ingenting. Han kunne og ville ikke. Byvagterne kunne klare sig uden ham den næste tid, det blev ikke et problem. Selvom det også kløede efter at komme ud og få fat i synderne. Men Dhalias helbred var vigtigst!
Kit

Kit

Lærling på Helbrederhuset

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 164 cm

Dragonflower 26.01.2020 19:37
Kit kunne ikke helt møde Bigwigs blik. Hun viste hvad han søgte, og desperationen i hans blik stak den til den lå i hendes mave. Forskellen var bare, at hun viste der var så uendeligt lidt de faktisk kunne gøre..

Kit tog en dyb indånding "Okay, så udover at få hende til at spise og drikke, så skal vi have fundet klude og vand til hendes pande, og et ekstra tæppe. Der er nogle feber-nedsættende urter jeg kan forberede også, hvis du kan klarer resten?" spurgte hun.

Som sådan kunne hun godt nå det hele selv, men lige nu var det vigtigt Bigwig fik noget at lave, så han følte sig brugbar. Ellers ville han bare sidde og stresse, og det ville påvirke Dhalia.

"De fleste af tingene er i skabet i køkkenet, det store i hjørnet, men vandet skal hentes ude bagved i brønden, for vi har ikke noget at få hentet ind i dag" tilføjede den unge helbrederske så. Bigwig havde vist været der nok gange til at have set skabet, og vide hvor brønden var. 
Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 20.02.2020 00:40
Bigwig havde fornemmelsen af at det hele var op til skæbnen og Dhalias styrke. Men han havde ikke lyst til at indse det eller lade skæbnen tage over. Fanden tage skæbnen, den skulle ikke beslutte om Dhalia blev taget fra dem eller ej, ikke hvis Bigwig havde noget at skulle have sagt!
Hvilket han i grunden ikke havde. En tanke der blev gemt så dybt ned i hans underbevidsthed at hans vågne jeg nægtede at tænke tanken.

Han lyttede og mærkede også at hans krop hungrede efter at komme i gang. Gøre bare et eller andet. Være nyttig. "Jeg skal nok sørge for at hente alle de ting, og sørge for at der er nok vand - ikke kun til os" Dhalia var ikke den eneste patient i helbrederhuset, og selvom Dhalia havde førsteprioritet i Bigwigs hoved, vidste han også at alle andre skulle havde lige så meget hjælp.
Han rejste sig, gav Dhalias hånd et klem og et forsikrende smil, så yndigt omkranset af hans vildmandshår og skæg. "Jeg er snart tilbage"

Som det første, gik Bigwig ud og hentede spanden og derefter gik ruten direkte ud til brønden. Det var ikke hårdt for ham at trække vandet op, men det var noget håndgribeligt, der også krævede han brugte kroppen. Tankerne kredsede som vildild, og han nåede at tænke mindst tusind ting, før første spand var oppe og indholdet skiftede ofter, så han kunne bære den første spand ind. Han hentede fem.

Noget af det vand blev hældt i kedlen, for at varme op til te. Noget at drikke. Noget varmt at drikke. Bigwig tænkte det var en god ide. Næste var et kar, så der var klude og vand til panden. Det første han kom tilbage med til rummet. Han gik tilbage til Dhalias rum, satte karet på et af de små borde, og hvis Dhalia var vågen, ville han sætte sig tilbage på stolen for en kort stund og spørge "Hvilken te kan du bedst li? For så laver jeg en kande af det til dig, og formentlig også til folk i venteværelset, nu vandet alligevel er blevet varmt" Med mindre det varme vand skulle bruges andet steds selvfølgelig.
Dhalia

Dhalia

Leder af Helbredelseshuset

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 55 år

Højde / 171 cm

Dragonflower 05.03.2020 11:21
"Jeg venter her" svarede Dhalia, og trods situationen var der et lille glimt i hendes øje ved vittigheden. Det var ikke ligefrem fordi hun kunne være så mange andre steder!
Kit nikkede taknemmeligt, og fortsatte sin undersøgelse af Dhalia. De to kvinder talte lavmælt sammen, og Dhalia kunne ikke andet end være pave stolt af sin lærling. Selv i så presset en situation, hvor hun pludselig havde skulle stå på egne ben, havde hun klaret sig fortrinligt. En meget træt del af Dhalia spekulerede i om den unge kvinde mon var klar til at tage over, men tanken blev hurtigt slået til side. Det var stadig for tidligt. Kit var stadig et barn, og hun havde ikke brug for at miste mere af sin ungdom end hun allerede havde.

Da Lance kom tilbage, var Kit forsvundet, og Dhalia sad tilbagelænet mod puderne, med halvlukkede øjne. Tallerkenen med mad var blevet tømt, men lå stadig i skødet på hende.
Hendes øjne fulgte Lance som han kom ind, og et lille suk forlod hende ved spørgsmålet. "Du skal bare hælde vand på den store gryde, og sætte den over" forklarede Dhalia. Helbrederhuset havde altid en stor gryde med urtete sat over, så de ventende altid kunne få lidt at styrke sig på.
"Men.." hun tøvede et øjeblik og sænkede stemmen en smule "Jeg har.. min egen blanding. I skabet til venstre, helt inde bagved i en tindåse markeret 'tørrede svesker'. Det må du gerne lave mig en kop af" fortalte hun hemmelighedsfuldt. Man blev ikke så gammel, med så mange børn, uden at vide hvordan man holdt sine egne små hemmeligheder.
Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 21.05.2020 15:24
Det var ikke lige helt det han havde ment med sit spørgsmål, men han rettede hende ikke. I stedet lod han hende forklare hvordan hun mente den store gryde i ildstedet som skulle fyldes med vand. Det blev ikke et problem. Han gjorde sig notist af at hun forklarede hvor hendes egen te gemte sig som hun forkælede sig selv med en gang imellem. Og var der et tidspunkt man fortjente forkælelse, så var det lige nu!
Det skal jeg gøre” svarede han med et smil på læben. Det var dejligt at se hun havde fået noget gnist tilbage som hun havde fået det bedre. Der var stadig lang vej igen, det vidste han, men det bragte glæde at se det allerede havde hjulpet.

Han tog tallerkenen fra hendes skød, gav hendes hånd et klem på vejen før han rejste sig igen. Gryden blev fyldt mere op, som han fandt urterne frem og tilføjede i hvad mængde han mente nok passede nogenlunde. Måske det blev lidt stærkt men så havde de da virkelig også noget at styrke sig på. En anden kedel havde fået lov at tude færdig med varm vand som han hældte over i en bred, holdbar kop inden han gik på rov efter den eftertragtede Sveskete! Han fandt den skam også uden at vælte noget ned, hældte op og begav sig tilbage. Han rakte hende koppen, inden han igen satte sig.
Jeg skal nok gå en tur med forfriskende te til de ventende når vandet er varmt” forsikrede han hende. Bigwig vidste trods alt at det var vigtigt for hende at de ventende også blev taget hånd om.
Dhalia

Dhalia

Leder af Helbredelseshuset

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 55 år

Højde / 171 cm

Dragonflower 02.06.2020 22:01
Dhalia var soledarisk i mange ting, men når det galt hendes hemmelige lager af te, så delte hun under ingen omstændigheder. Sveske-æsken indeholdt en kraftigt duftende teblanding, med blandet grønt og sort te, samt nogle små, blå, tørrede blomster. Teksten på æskens ydre var udelukkende for at holde unge mennesker for at stikke næsen i den.

Et forsigtigt smil fandt vej til Dhalias læber, og hende blik var roligt som Lance tog tallerkenen og klemte om hendes hånd. Med mad i maven og varme i kroppen var smerten langt mere overskuelig. Den lindrende te var uden tvivl også ved at tage effekt. 

Varmen fra den friske te Lance havde lavet var kærkommen, dens duft og smag begge beroligende og trykhedsskabende. Den holdt dog ikke hendes opmærksomhed så længe som normalt, som hendes blik gled tilbage til Lance igen. "Tak, for teen.. og for alt" hun lagde hånden mod hans arm og gav den et taknemmeligt klem. Hun rømmede sig let "Jeg vil forholde mig i ro her, imens du ser til de andre" sagde hun med et lille nik, billigende hans hjælp. Guderne vide Kit ville være taknemmelig for en ekstra hånd, også selvom hun aldrig ville indrømme det.
Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 05.07.2020 17:31
Bigwig stilte ikke engang spørgstegn ved at Dhalia havde et hemmeligt lager af te. Hans forventning havde endvidere været at det faktisk fulgte teksten på bøtten. Men da duften nåede ham, var det tydeligt at sveskete var et dække. En lille ting, der fik ham til at smile skævt i morskab. Hun var nu snu.

Da han sad ved siden af hende igen, var det svært at huske sig selv på at han havde andet at tage sig af også. Det var forkert at sige, at han ikke regnede de andre patienter for værende lige så vigtige. Et liv var vigtigt i alle former, men han havde en personlig grund til at han gerne ville blive hos hende. Selvom hun var stabil og mest af alt blot behøvede hvile. "Hvis du kan" der var en let gnist af drilleri i hans stemme som han lagde sin hån over hendes og gav den et klem.

Ikke at han kunne finde ud af at koncentrere sig fuldstændig efter han havde forladt Dhalias selskab. Han tænkte som det bragede over hvem der var skyld i dette, hvordan det var sket, og hvad han kunne gøre for at få dem bragt for domstol.
Det var alt sammen tanker som skulle gå igennem enhver byvagt som havde stødt på ulovlige hændelser. De næste var mere personligt anlagt til Dhalia, hendes ve og vel, så vel som hendes fremtidige sikkerhed. Han vidste ikke selv om det var en vanvittig tanke der gik igennem ham, eller det bedste forslag hans tanker nogensinde var kommet med, da han konstaterede at hun ikke skulle være alene.

Når Kit mente Dhalia var stærk nok til det, tog Bigwig hende med sig hjem. Enhver invending fandt han en måde at skyde ned med fornuft og logik. Det var jo kun midlertidigt, til hun fik det bedre.
Troede han.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: zombie, Krystal , Helli , Muri
Lige nu: 4 | I dag: 8