Åben

Livet i byen er ikke nemt

Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 162 cm

Helli 17.01.2020 21:34
Det var svært ikke at smile og gøre sig bare lidt enig, når Arion sagde det med sådan et strålende ansigt, og med den entusiasme. Hun følte sig også en anelse forlegen, og kløede lige mellem sit horn og øre, lige ved hårgrænsen.

”Det var heldigt. Jeg kan ikke rigtig styre sådan noget,” indrømmede hun. Hun havde brugt sin evne en del, mest af alt for sjov når hun rendte rundt i skovene med sine åndevenner, men også for at hjælpe dem. SÅ  hun havde trænet det uden hendes mor havde vidst det, men det betød ikke at hendes evne var perfekt.

Signatur lavet af Lux
Arion

Arion

Kok på kroen Den Galende Hane

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 175 cm

Hobbit 22.01.2020 20:32
Arion havde ingen magiske evner, og det mindes han heller ikke at havde fået fortalt at hans forældre havde. Hans gamle bedste havde i hvert fald ikke, selvom det var ren magi hvordan hun holdte sig et så stærkt helbred. Så alt magi som Arion så bragte stor fascination, og han kunne ikke forstå hvordan nogen kunne se ned på et.

"Jeg synes ellers du klarede det godt" svarede han efter at havde tykket af munden efter en meget stor bid af æblet. Han ville ikke sige det smagte bedre end almindelige æbler, men det smagte heller ikke værre! det var bare et rigtig godt æble, som ikke burde kunne komme frem på denne årstid, men her var det. Hvis man ikke blev helt glad af det, så vidste Arion ikke hvad der kunne gøre folk glade!
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 162 cm

Helli 23.01.2020 10:28
"Tak," mumlede Clara, stadig lidt forlegen. Hun var dog glad for at det havde skabt så stor glæde for Arion, især når det bare var en naturlig ting for hende. Magi havde altid været en ting der lå i generne hos Ernyell familien, også selvom de specifikke evner måske ikke blev snakket om. Clara havde i hvert fald sjældent snakket om at kunne se ånder, da det ikke var en særlig normal evne.

Clara lod sit blik glide rundt på hvad der var i nærheden. Udover den sprudlende grønne gren hun havde fremtryllet, så stod alle træer, buske og blomster og var visnet. Gået i hvile for vinteren, og det var ærligtalt lidt deprimerende at se på.
"Jeg tror vi får mere ud af at komme forbi når de begynder at spire igen. Så kan du også smage hvordan æblerne rigtig skal smage fra træet," sagde hun. Hun havde aldrig haft mulighed for at sammenligne smagene, men der måtte alligevel være forskelle.

Signatur lavet af Lux
Arion

Arion

Kok på kroen Den Galende Hane

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 175 cm

Hobbit 06.02.2020 22:58
En af de mest fantastiske ting ved Dianthos. Arion var opvokset et sted hvor magiske egenskaber ikke var særlig normale. Nogen havde dem, men det var intet voldsomt. Ikke at Arion havde bemærket i hvert fald, men han havde selvfølgelig også været isoleret det meste af sin barndom. Så at se Clara udøve magi, og endda noget han fandt både fascinerende og yderst praktisk, gav knægten lys i øjnende.

Arion tog en bid mere og fulgte hendes blik rundt. Specielt nu hvor denne ene gren var grøn, virkede resten utrolig brunt og trist. Dødt nærmest. ”Det har du ret i. Tror du der er forskel på smagene?” han begyndte let at gå igen, stadig kiggende lidt rundt, bare for også at vide hvordan tempelhaverne var, men der var ikke meget at kigge på. Han fik dog en glad følelse i maven da Clara sagde vi. Det betød at han fik lov at se hende igen, og øjnede muligheden for at have fået sig en ven i byen! Det så han i hvert fald frem til. Men turen i tempelhavnerne var efterhånden slut, for der var ikke meget liv i naturen og ikke noget vildt over det rigtig, selvom Arion da stadig fandt haverne flotte.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 162 cm

Helli 09.02.2020 13:13
Clara overvejede det lidt. ”Jeg tror det. Frugterne har jo også smag alt efter hvor meget sol og regn de har fået, så det virker underligt hvis det ikke er påvirket af kun at være tilført magi,” indrømmede hun. Et mærkeligt emne at snakke om, især fordi Clara aldrig rigtig havde tænkt på det selv. Hun brugte måske også selv sin evne lidt for løst, eller havde gjort det. Det gjorde det bare nemmere at finde bær og frugter som var spiselige og ikke halvt ædt af skovens dyr.

Hun fulgte med ham, som de gik rundt. Haverne så ret døde ud. Selv Leander præsterne var vidst ikke villige til at holde planterne i live ved hjælp af magi. Nok forståeligt da det ikke naturligt, men Clara kunne ikke andet end at savne de mange farver som naturen ellers gav på andre tidspunkter af året. Selv efteråret var bedre end denne mørke tid.

Signatur lavet af Lux
Arion

Arion

Kok på kroen Den Galende Hane

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 175 cm

Hobbit 05.03.2020 21:47
Arion kom med et let 'Ah' lyd som Clara gav sig til at forklare. Det gav egentlig rigtig god mening det hun fortalte. Han havde aldrig spekuleret ret meget over kombinationen af ingredienser for at skabe et produkt. Altså, han vidste hvad han skulle blande sammen for at lave fladbrød, men det var vidst også det længste hans erfaring strakte sig.

De havde gået rundt i noget tid i den overraskende døde have, trods de templerne før Arion sukkede let og fik et skævt smil på læberne. "Skal vi prøve at finde noget mindre.. sørgeligt" han grinede let og lavede en gestus rundt til deres omgivelser. Jo, det var en del af naturens gang, men tanken om forår, massere af farver og planterne i fuld flor, var en langt mere opmuntrende tanke end at det hele var gået i dvale og dødt ud for farve.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 162 cm

Helli 10.03.2020 13:30
Clara tvivlede lidt på at de ville finde et smukkere sted at være heromkring, men hun nikkede alligevel som Arion foreslog det. Planterne var døde, og det var kun for Clara virkelig savnede naturen at hun nok syntes at det her var så fint et sted at være som noget.
”Hvor kunne det dog være?” spurgte hun, og kortvarigt fangede hendes øjne paladset. Det var et smukt sted, og de havde også en have, selvom det ikke ligefrem normalt var for normale borgere bare at rende rundt deroppe. Hun havde dog været deroppe sammen med sin moder, og hun tænkte da at hun var en af dem der godt måtte gå derop, om ikke andet for en stund. Måske i hvert fald. Hun kendte stadig ikke rigtig til reglerne her i byen.

Signatur lavet af Lux
Arion

Arion

Kok på kroen Den Galende Hane

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 175 cm

Hobbit 10.03.2020 19:55
Arion elskede de naturlige omgivelser, men det her virkede mere dødt end levende. Det kom med årstiden, det vidste han men han følte et stort afsavn til det mere levende og glade. Derfor foreslog han et andet sted, trods han et eller andet sted godt vidste at der ikke ville være nogen steder i byen hvor planterne var livet op til den standard han ønskede.

Hmm” kom der eftertænksomt fra drengen som han fulgte Claras blik. Han var ikke sikker på om han måtte tage derop. Faktisk var han ikke helt sikker på om han måtte gå alt for meget op i de riges kvarter, når han tydeligvis ikke hørte til. ”Vi kan gå tilbage til teateret hvis du har lyst? Bare for at kigge på nogle af tingene? Eller vil du hellere se noget andet af byen?” han var en dårlig vejviser når det kom til stykket, men han kunne da prøve! Han forsøgte i hvert fald så godt han nu engang kunne.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 162 cm

Helli 15.03.2020 15:21
Det var lidt som om at Clara havde glemt at hvorfor de var gået på turen igen, men Arion havde fået det mere aktuelle til at blive lidt længere væk, så da hun hørte forslaget om teateret nikkede hun lidt. ”Det kan vi godt,” sagde hun. Nu ville det sikekrt også snart være for sent til at spørge om sådan nogle ting alligevel, og hun skulle jo underholde sin nye ven. Undskyldninger var der nok af, for at hun kunne undgå at blive en del af teateret, selvom hun stadig gerne ville se den smukke bygning.
Resten af byen virkede stadig lidt for overvældende til at Clara havde lyst til at bevæge sig så langt væk. Hun havde det fint med blot at være i de finere kvarterer lige nu.

Hun vendte om, og begyndte ligeså stille at begynde at gå tilbage mod teateret. ”Så jeg tror aldrig jeg hørte om hvad du kan lide at bruge din fritid på? Når du ikke lurer i teateret i hvert fald,” sagde hun, med et smil. Hun ville gerne lære mere om Arion.

Signatur lavet af Lux
Arion

Arion

Kok på kroen Den Galende Hane

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 175 cm

Hobbit 18.04.2020 22:05
Noget af ham kunne ikke lade være med at smile ekstra over at hun sagde ja til at gå tilbage til teateret. Hun havde virket så nervøs og bange da han havde set hende foran døren. Som turde hun ikke gå ind, eller i hvert fald ikke brød sig om tanken om at gå derind. Nu virkede hun langt mere afslappet omkring det. Det var nok også begrænset hvor lang tid de kunne bruge derinde, som tiden begyndte at tage benene på nakken og gå lidt for hurtigt til Arions smag. Men sådan var det altid når man var i godt selskab.

Et muntert grin forlod ham og han kløede sig i nakken om at han lurede ved teateret. Hed det virkelig det? Så igen, hun mente det ikke ondt på nogen måde! Det var han helt sikker på. Derimod var det nok mere en talemåde. Han forsøgte at lade være med at tænke på hvad hans bedstemor havde sagt, hver gang hun brugt ordet at lurer.
Jeg har ikke så meget fritid for tiden, men jeg forsøger at lærer byen bedre at kende! Jeg kommer jo fra Medanien, så storbylivet er noget hektisk. Det tog mig tre dage at finde den rette vej til det fine kvarter. Og vejen er faktisk ret stor..” grinede han over sin egen manglende evne til at finde vej og på mange måde klare sig selv. ”Ellers forsøger jeg at træne. Jeg har fået lov at være lærling hos byvagterne, selvom jeg ikke ligefrem er særlig god til at slås” bekendtgjorde han ærligt. Det føltes egentlig rart at snakke med nogen om hvad man gik og lavede. Han havde fået en ven i Dianthos! Og det var virkelig rart for ham.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 162 cm

Helli 19.04.2020 14:18
Clara håbede i hvert fald at det var for sent at spørge om at blive en del af teateret, formegentlig var det i hvert fald. Om ikke andet så kunne hun sige til sin mor at hun desværre blev distraheret af at få en ny ven i byen. Hun skulle nok lade vær med at sige noget om hvilken stand Arion rent faktisk havde, da det nok ikke ville falde i ligeså god jord. Heldigvis var der næppe nogen der kendte hende til at påpege at det her ikke var noget passende.

Et lille gisp undslap Clara da hun hørte hvad han var i gang med at være i lære hos. Hun havde ikke forventet det af ham overhoved. Måske lærling hos en grønthandler, men en til at forsvare byen og sørge for ro og orden. Det var noget helt andet.
”Byvagtslærling? Det havde jeg ikke regnet med,” udbrød hun, men hun så også ud som om at hun faktisk var stolt af ham. Måske fordi det gjorde at han ikke kunne tales ned til ligeså meget. At være byvagt var et godt ervherv! ”Der er vel også en masse andre ting man skal kunne for at være en del af byvagten alligevel,” tilbød hun for at opmuntre ham. Man måtte være god til noget af det andet. Selvom han selvfølgelig ikke kendte byen så godt endnu.

Signatur lavet af Lux
Arion

Arion

Kok på kroen Den Galende Hane

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 175 cm

Hobbit 26.04.2020 14:26
Arion havde heller ikke ligefrem en udstråling der fik folk til at tænke at han kunne finde ud af at holde et våben i sine hænder. I realiteten kunne han faktisk heller ikke rigtigt finde ud af det. Havde det ikke været for hans bedstemors mange historier ville Arion havde været det perfekte valg til at stå i lærer hos en købmand, grønthandler, bonde eller andet der krævede gode sociale egenskaber og ikke nogen kamperfaring. Men så havde han også en mulighed hvis det andet ikke gik.

Arion fik også et forlegent smil på læberne og en let rødmen over sine øre om Clara kom med sit udbrud. Ikke at det lød som om hun ikke troede ham, men mere at hun faktisk blev positivt overraske tover det. "Det vil jeg mene. Byvagterne skal jo bevare roen i byen, og det vil jeg klart foretrække at man gør uden brug af vold. Jeg har gode taleegenskaber, hvis jeg selv skal sige det" grinede han med en munter tone uden at rødmen i hans øre og kinder helt forsvandt. Han var jo næsten lige startet, og ikke taget med byvagterne på patrulje endnu. Anann ville gerne have at han var kampklar. Han var ikke sikker på at hun delte hans synspunkt om at det var bedre at tale sig ud af problemerne.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 162 cm

Helli 26.04.2020 16:58
Clara nikkede genkendende til det Arion sagde. Af hvad hun kendte til byvagterne virkede det til at være sådan. Der havde trods alt ikke været mange af dem hvor hun sidst havde boet i Turmelinien. Der havde de kun private vagter, men byvagterne var trods alt lidt mere til stede her i byen. De var heldigvis nemme at kende, og Isabel havde også været hurtig til at udpege dem til Clara, så hun altid vidste hvem hun skulle gå til, hvis der var nogen form for problemer, eller at hun ikke kunne finde vej.

”Det er rigtig, og du virker også til at du kan finde ud af det,” sagde hun. Hun havde i hvert fald vældig godt kunne lide ham fra starten, så han måtte have en del naturlig karisma med sig. ”Og de oplærer dig vel nok i alt hvad du har behov for at vide dernede alligevel, ikke?” sagde hun lidt begejstret på hans vegne, for det virkede til at det var noget han virkelig brændte for, så hun kunne ikke andet end at bakke op om det.

Signatur lavet af Lux
Arion

Arion

Kok på kroen Den Galende Hane

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 175 cm

Hobbit 13.05.2020 00:27
Arion håbede på at han også snart fik en uniform at bære! Men, han var selvfølgelig kun i lærer og havde næppe de rette erfaringer til at kunne vise sig som en del af byvagterne endnu. Han håbede på det. Faktisk havde han slet ikke regnet med at byvagterne var hvor han endte, men han kunne mærke at han blev mere og mere glad for det. Også selvom Ananns træning var hård!

Arion smilede og mærkede en let rødmen i ørene over hendes ord ”Tak – jeg prøver i hvert fald!” grinede han med en munter tone. Han kunne i forvejen så godt lide at tale med alt og alle han mødte på sin vej, så det faldte ham helt naturligt. Om han var god til at tale folk ud af en situation der potentielt kunne udvikle sig til at blive farlig – ja det måtte tiden jo vise.
Jo, jeg er allerede godt i gang med at lærer om alle lovene. Der var flere jeg havde regnet med og jeg syntes altså selv jeg er en vældig lovlydig borger!” svarede han og mærkede at han blev mere entusiastisk som Clara bakkede ham op om emnet. Det føltes rart! ”Jeg halter lidt med kamptræning men der er også nogle år til jeg er voksen” han var faktisk ikke sikker på han nogensinde blev god til det, men han havde håbet.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 162 cm

Helli 14.05.2020 09:59
Clara lyttede interesseret til hvad han sagde, men rynkede også lidt undrende med brynene, da han nævnte at der var flere love end han havde regnet med. Selv kendte hun egentlig ikke meget til dem på disse kanter. Hun havde aldrig haft behov for at lære dem som de var, andet end at hun ikke skulle gøre slemme ting. Hvilket lidt sagde sig selv.

”Oh, hvor mange kan der dog være?” spurgte hun. Ikke helt sikker på hvad man skull ehuske. Man kunne vel se om der var problemer, og hvem der var den dårlige fyr. Clara havde desværre ikke mødt særlig mange decideret kriminelle i sin tid, og derfor havde hun måske en anelse svært ved at forstå konceptet om at de ikke alle så kriminelle ud.
Da han sagde at han ikke var voksen endnu, kunne Clara ikke lade vær med at kigge over ham. Han så nu ganske voksen ud i hendes øjne. Alt efter hvornår man mente at man var voksen. ”Hvor gammel er du da?” spurgte hun lidt nysgerrigt.

Signatur lavet af Lux
Arion

Arion

Kok på kroen Den Galende Hane

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 175 cm

Hobbit 15.05.2020 19:52
Arion pustede lidt og begyndte så lavmælt at grine ved tanken om de mange love. ”Alt for mange. Jeg var slet ikke klar over det var nødvendigt at lave love om så mange ting. Der er selvfølgelig de mange love om at man ikke må stjæle, slås og det der er værre. Men også i forhold til handel er der lovgivninger, og skattely er åbenbart også en ting. Jeg blev helt ør i hovedet” grinede han, for ligesom Clara havde han ikke skulle lærer så mange love, men mere følge reglen om ikke at gøre slemme ting. Han havde ikke mødt særlig mange kriminelle, selvom der da var taget en lommetyv i ny og næ i landsbyen, men ellers havde det hele været utrolig fredeligt.

Seksten! Bedstemor siger dog jeg er godt udrustet” grinede han, ikke spor utilfreds med at han ikke var en tynd pind eller muskuløs staldknægt af udseende. Han havde da muskler, et sted inde bag den bløde pude han havde på maven. Han var bare godt udrustet, og det var der vel ikke noget galt i. ”Hvor gammel er du?” det vidste han faktisk ikke, men han gættede på at hun måske var på hans egen alder. Det kunne godt være hun var blevet voksen faktisk – han havde aldrig været god til at bedømme sådan noget.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 162 cm

Helli 15.05.2020 20:19
Clara følte det næsten helt svimlende at høre om. Det havde aldrig været en ting hun skulle lære som komtesse. Hun skulle lære om de adelige familier, og hvordan man styrede et hjem, med tjenere og lignende, når ens mand havde for travlt med vigtigere ting. Hun vidste godt at der var love i samfundet, men at høre om dem var lidt overvældende. ”Det kan jeg godt forstå,” sagde hun og tog sig lidt til brystet med den ene hånd. At han kunne huske det. Eller det kunne han jo så heller ikke endnu.

Oh. 16 var vel stadig ung og ikke voksen endnu. Det var i hvert fald så gammel hendes egen mor havde været da hun var blevet gravid med Clara, men det var også i de år man begyndte at tænke på at finde giftemål. Nogle gange kunne det godt tage årevis at finde en korrekt en, men det var vigtigt at begynde tidligt, selvom man ofte først blev gift efter man ramte de atten år.
”Jeg er sytten, så vi er næsten samme alder,” sagde hun. Måske var det også derfor de var så godt på bølgelængde med hinanden. ”Men du ser ældre ud end du er. Lidt mere som om at du ved hvad du laver.” Han var også lidt barnlig, eller i hvert fald med en barnlig optimisme, men det var der ingen grund til at påpege.

Signatur lavet af Lux
Arion

Arion

Kok på kroen Den Galende Hane

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 175 cm

Hobbit 20.05.2020 15:17
Arion synes selv at han havde styr på mange ting. Han var måske ikke den bedste til at klare sig alene i vildmarken. Det havde han fået bevidst da han blev indfanget af en dyrefælde på sin første udflugt til skoven alene. Men han vidste hvordan man lavede mad af få råvare, også uden det altid blev vandgrød. Han mente selv han havde en god del viden! Men det var blevet ført til skamme som han var kommet til hovedstaden. Han forstod sig ikke på bylivet, og han kunne ikke undgå at grine en smule af Claras ord. Ja, det var virkelig mange regler man skulle havde styr på, og det var virkelig en mundfuld uden lig og mage. Han håbede blot at han en dag kunne huske det hele. Det var vel derfor han var i lærer. På ubestemt tid. Hvis han nogensinde blev vurderet klar til at komme på gaden alene. De mente nok at han skulle være noget ældre først.

Det er i hvert fald virkelig tæt på!” gav han hende helt ret. 16 og 17 var trods alt ikke langt fra hinanden overhovedet! Men det var vel også derfor det gik så godt med dem at tale sammen. Nok var de vokset op i to vidst forskellige miljøer, men at være bølgelængde var ikke afhængig af samme baggrund.
Virkelig?” spurgte han overrasket og blev en smule forlegen. ”Nåh jo, jeg har en drøm som jeg forsøger at følge i hvert fald.” men han var ikke helt sikker på hvordan han nåede dertil. ”Hvad vil du gerne når du bliver voksen?” han kunne ikke dy sig fra at spørge. Måske hun havde tænkt over det.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 162 cm

Helli 20.05.2020 16:25
Clara var ikke vant til at få det spørgsmål. Hvad man ville og hvad der skete i ens liv var meget forskelligt for en adelig, og for Clara især. Hun havde lidt formet sine drømmer efter hvad der var realistisk. Hun var næppe en drømmer, i hvert fald ikke med sin fremtid, og kortvarigt fangede hendes øjne to ånder, der så ud til at lege med hinanden. Som var glade og fri. Frihed var en begrænset ting når det kom til Claras liv.

"Jeg håber på en dag at få en mand der kan forsørge mig og et par børn," kom svaret fra Clara, næsten lidt mekanisk, og hun kiggede tilbage til Arion. Der lå noget beslutsomhed i ordene, men de var måske ikke så ærlige som de kunne være. Clara havde bare ikke råd til at drømme som andre havde. Hvis hun ikke gjorde hvad hun kunne, så ville hun altid være et udskud i familien, i hoffet og generelt i adelen. Clara ville så gerne gøre sin mor stolt.


Signatur lavet af Lux
Arion

Arion

Kok på kroen Den Galende Hane

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 175 cm

Hobbit 20.05.2020 17:05
Arion gik ud fra at alle havde nogle drømme og ting de gerne ville nå i livet. Hvad end det måtte være. Så han gik også ud fra at Clara havde ting hun gerne ville opnå og noget hun håbede på at lave som voksen. Han tænkte ikke over, at Clara formentlig næppe var lige så fri som han. De adelige var oftest fastsat til specifikke ting. Den førstefødte skulle overtage og resten skulle vel giftes væk. Det havde han bedstemor sagt, men han havde ikke troet det var sandt. Man kunne ikke tvinge folk til at leve efter andres meninger og planer.

Arion lagde hovedet minimalt på skrå, og vidste ikke helt om hun mente det eller blot svarede det, fordi det var noget hun havde fået at vide hele livet. Så godt kendte han hende ikke til at vide om det var sandt eller falsk. Hun lød dog beslutsom og det fik Arion til at sende hende et roligt smil. ”Det lyder da også som en dejlig fremtid” hvis det var hvad hun ønskede, var der intet galt i det! Han havde ikke selv tænkt over det, men når alt kom til alt, var tanken om en ægtefælle og børn da også rar at have. Når tiden kom dertil.
0 0 1


Trådnomineringer:



Nomineret af: Hobbit
Nomineringsårsag:
“DE ER BEDÅRENDE”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0