Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2969 år

Højde / 201 cm

Muri 27.09.2019 16:48
Sted: Agarés' hjem
Tid: Sen aften

Agarés havde brugt det meste af dagen på et møde med en ny, mulig kunde til banken. Kunden var en yngre dæmon, der foretrak at mødes i sit eget hjem og Agarés gjorde altid hvad han kunne, for at lade kunden bestemme. På den måde var det lettere at sikre en aftale.
Tidligere på dagen havde Agarés lovet Dandels at komme hjem i ordentlig tid, så de kunne bruge aftenen sammen med et hyggeligt måltid. Men solen var allerede gået ned, så det løfte havde han ikke holdt specielt godt.

Så snart Agarés var trådt ind ad døren og havde lukket den bag sig, tog han både jakke og skjorte af, og smed dem over stoleryggen i pejsestuen. Det gav dejlig luft og bevægelighed til de sammenfoldede vinger, som han også lige rystede lidt af, inden han smed sig ned at sidde i den nye sofa.
"Jeg har aldrig, i mit snart 3000 år lange liv, mødt en mand der snakker så meget!" Brokkede han sig højlydt, så han var sikker på at Dandels kunne høre ham. Og så han på den måde hurtigt kunne forklare, hvorfor han kom så sent hjem.
"Har du spist endnu?" Spurgte han direkte efter. Han lyttede efter om Dandels overhovedet var i nærheden, for han ville ikke være overrasket, hvis han bare havde valgt at gå i seng, nu hvor Agarés ikke kunne finde ud af at dukke op til tiden.

A deal with me is better than no deal at all ~
_________________________________________________________
The Hive Mind     -     Bankens symbol

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 27.09.2019 20:59
Dandels var skuffet over Agarés. Desværre, var det ikke en ting som skete alt for sjældent, for på trods af Agarés gav et indtryk af at han var en samlet mand, var det ikke altid tilfældet. Det var ikke kun dårligt, måtte han forsvare sin partner med. Agarés kunne overraske ham, og gøre ting, han bestemt ikke forventede. Men ting såsom tid så ud til at være et abstrakt, ukonkret koncept for dæmonen. Disse ting havde dog Dandels for det meste accepteret, for han var indstillet på, at det var det han skulle arbejde med i sine kommende år med dæmonen.

Så snart enhjørningen hørte døren gå, spidsede han ørerne. Han havde været igang med at gøre sig klar til natten, da han ikke havde regnet med at hans elskede ville komme hjem før om nogle timer. Han havde afklædt sig, så han blot var i en gennemsigtig, hvidlig natkjole. Kjolen gemte ikke på hvad han havde på under, og han havde ej taget det smukke, endnu gennemsigtige lingeri af, da han jo havde haft en forventning om at ham, og Agarés skulle havde en dejlig aften. Lingeriet var velformet til ham, i det smukkeste, hvide stof, og som han stillede sig i døråbningen til den hyggelige, lune stue, så han fortræffelig ud, som han stod der. Håret bølgede ned af hans brystkasse, og han så vurderende ud som øjnene landede på dæmonen, undersøgende. Det var tydeligt, at ingen tilfredsstillelse var at spore i det kønne, feminine ansigt. Han granskede ham mens fingrene løb over de bløde hænder, og hovedet tiltede let på skrå, understregede hans eget, tænksomme process.

"Ja. Du var jo her ikke, så jeg tænkte, at jeg lige så godt kunne spise...," sagde han. Hans stemme var fløjsblød, og der var en dirrende spænding, trods den var rolig som er lurende hav. Det var skyggen af den bipolare fidus han havde - hans egen side var nådeløs, kynisk og spillende, og den side viste sig mere og mere, i selskabet med hans kære. "Hvem var det, du sås med?" spurgte han nu, som hovene fik ham ledt hen til sofaen, hvor han kiggede ned på ham, stadig med den rolige, afventende attitude over sig. 
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2969 år

Højde / 201 cm

Muri 28.09.2019 15:58
Som Agarés fik lænet sig helt tilbage i sofaen og nydt, at han endelig var hjemme igen, lukkede han øjnene i og udbrød et tungt, helt lettet suk. Han skulle ikke vente længe, før han hørte lyden af hovene der nærmede sig stuen, men øjnene forblev lukket, mens Dandels talte. Han nikkede kun en smule som svar, da Dandels pointerede at han jo ikke var her til at spise med ham. Agarés var godt klar over, at det ikke ville falde i god jord hos hans elskede, men en undskyldning virkede så overflødig, når det ikke var første gang og helt sikkert heller ikke sidste. Så meget respekt folk viste ham, kunne han godt tillade sig at gøre møderne kortere, men nogle gange var lidt ekstra samtaletid med en mulig kunde nødvendig.

"En ung dæmon ved navn Zahrim, der virkede lidt for.. glad. Underlig typ.. oh." Agarés afbrød sig selv, da han midt i ordet åbnede øjnene og rettede blikket mod Dandels, der var rykket tættere på sofaen. Han rettede hovedet lidt op og lod blikket glide ned over den letpåklædte, hvide krop foran sig.
"Jeg var ikke klar over, at aftalen om mad sammen, indebar så fornem påklædning," kommenterede han, hentydende til at han bestemt ikke fandt de hvide klæder dårlige, tværtimod. Han rejste sig endelig fra sofaen og på vej hen til Dandels, gled blikket hele vejen op igen og landede til sidst i de grålige øjne.
"Jeg går ud fra, at du var på vej i seng? Vil du have selskab?" Spurgte han og kunne ikke holde et mindre smil tilbage. Han burde egentlig få bare lidt at spise, men han var ikke rigtig sulten. Det skyldtes nok de få glas whiskey, han havde drukket med Zahrim tidligere. Nok til at Dandels sagtens ville kunne lugte alkoholen i Agarés' ånde, men langt fra nok til at det påvirkede ham.

A deal with me is better than no deal at all ~
_________________________________________________________
The Hive Mind     -     Bankens symbol

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 29.09.2019 16:53
Dæmonens blik ned af ham fik Dandels eget til at følge med. Han så ned af den lette, sirlige natkjole, og en rødmen passerede let kinderne som han løftede blikket igen, de grå, farveløse øjne ramte hans. Det havde egentlig ikke været hans intention: faktisk havde han haft en meget smuk, broderet kjole til middagen, med tilhørende øreringe til, men nu hvor Agarés ikke havde været her, havde han gjort sig klar til at sove. Det kunne han godt lide at gøre i sin natkjole, der matchede billedet af hans nye liv. Han var ikke blot en slave længere, men nu selv havde han også værdi. Et smil smøg sig op til de bløde læber, og han kunne ikke holde sig fra at fnise lidt, selvom det var afdæmpet. "Hm, men det gik du glip af," svarede Dandels, med ørerne let peget i hans retning, og et drilsk glimt viste i øjnene.

Han svarede ham ikke med det samme. Måske var det en del af hans tirren, for at se hvad han ville gøre. Måske var det også bare for at give tilbage, nu hvor han havde taget sig friheden til, at komme hjem på sådan et ubelejligt tidspunkt. Hans kropsprog var dog ikke helt afvisende, som han trådte et halvt skridt frem, og lod hovedet let hvile på skrå. "Jeg havde nu set frem til at have sengen for mig selv," svarede han så. Han lød alvorlig, men glimtene i de runde øjne meldte straks, at han drillede ham. Han ville ikke have noget i mod hans selskab, men måske ønskede han at se hvor gode dæmonens overtalelsesevner virkelig var...
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2969 år

Højde / 201 cm

Muri 29.09.2019 19:52
Det mindre smil blev til et let, morende fnys over Dandels kommentar. Det var da altid noget at Dandels ikke var så utilfreds over Agarés' tid at komme hjem på, som han troede.
"Oh?" Mumlede han, da han samtidig rykkede hovedet lidt tættere på. Han sørgede for at deres læber kom så tæt som muligt, men stadig uden at ramme. Indtil videre holdt han også hænderne for sig selv.

"Du synes måske en nat på sofaen er en passende straf, når jeg ikke dukker op til tiden?" Spurgte han. Han gengældte ikke den drillende tone, men holdt den i stedet helt uskyldig, en ting Agarés aldrig gjorde over for nogle andre. Dandels kendte efterhånden alt for godt til dæmonens romantiske side, men det gjorde ingen andre, i hvert fald ikke i samme grad. Ikke fordi de ikke måtte, men fordi Agarés ikke mente, at det kom andre ved.

A deal with me is better than no deal at all ~
_________________________________________________________
The Hive Mind     -     Bankens symbol

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 29.09.2019 22:49
Han var ikke helt tilfreds, og derfor prøvede han at minde sig selv om at han ikke skulle lade sig selv blive overbevidst på den måde, ledt af hans charme og uskyldighed. Han havde brændt ham af, og det var frustrerende, men det var så svært ikke at lade sig glemme det, når han stod foran ham. De hvide ører vippede let frem i en undersøgende gestus, et smil viste sig på læberne som han spillede uskyldig. "Ja. Det synes jeg. Eller måske skal jeg også blot brænde dig af næste gang, og se, hvordan du vil have det med det," et strejf af den kyniske dobbeltside viste sig hos enhjørningen som øjnene blev smallere, og ørerne drejede en halv omgang, men snart vendte den bløde, kønne side frem igen som ørerne strittede atter. "Men," tilføjede han så, med et diskret smil på læberne. Han vippede hovedet let op, lod næsen stryge over hans i et enkelt kærtegn. "Jeg kan måske godt overtales til at dele sengen for en lille stund," indrømmede han, dog uden at afsløre mere. 

Han vidste ikke helt hvad han kunne forvente. Hvad han vidste var, at Agarés var forfærdelig god til at være romantisk og få ham til at føle, at han var den eneste, vigtige ting i verdenen, han behøvede. Det kunne han godt bruge noget af lige nu.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2969 år

Højde / 201 cm

Muri 01.10.2019 11:14
Agarés kunne ikke lade være med at smile lidt ekstra over Dandels lidt mugne kommentar. Han havde jo lige håbet på, at han ikke var så sur som han havde troet, for Agarés mente da også selv, at han fortjente lidt surhed. Men selvfølgelig var Dandels skuffet. Det kom ikke bag på ham. Det var trods alt ikke første gang han havde lovet at komme tidligt hjem og så bare var blevet væk indtil solen var gået ned. Han ville vel egentlig heller ikke selv være blevet helt glad, hvis det løfte var blevet brudt over for ham.

Agarés nåede ikke at svare på det, selvom han egentlig gerne ville, men Dandels kom ham i forekøbet med en 'men' og Agarés slog ørene ud. Han lagde hovedet en anelse på skrå, idet næserne ramte hinandens.
"Kun for en lille stund? Jeg havde ellers håbet på en hel nat, med min elskede i favnen," sagde han, ikke længere med uskyld i stemmen, men med samme, rolige stemme, han altid havde. Agarés flyttede en hånd om på ryggen af Dandels og trak ham forsigtigt helt tæt på sig.
"Beklager, at jeg kommer for sent til vores middag," undskyldte han endelig over for Dandels. Det var vel det mindste han kunne gøre.
"Hvis jeg nu fortæller dig, at jeg har taget fri de næste par dage, er jeg så tæt på at blive tilgivet?" Spurgte han med et nyt lille smil. Som regel ville Agarés bruge både lørdag og søndag på at følge op på en masse papirarbejde, fordi han var så dårlig til at lave det i løbet af ugen, men denne gang havde han fået en anden til at tage over, så han kunne bruge et par dage, kun i selskab med Dandels.

A deal with me is better than no deal at all ~
_________________________________________________________
The Hive Mind     -     Bankens symbol

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 04.10.2019 20:55
Han mærkede den lette følelse af hans elskedes næse mod hans, hvilket fik ham til at bryde op i et blødt smil. Smilet blev nærmest udviklet til en fnisen, idet han mærkede Agarés's hånd på hans ryg, blidt lede ham ind i hans favn som han fandt så tryg. Han kunne ikke lade være. Når dæmonen behandlede ham så kærligt og elskeligt, var glædesfølelsen større, end vreden, og Dandels lagde armene om Agarés's nakke, for at føle sig endnu tættere på ham.

Han prøvede at virke ambivalent overfor hans undskyldning, men han tilgav ham naturligvis. Han håbede selvfølgelig ikke at det ville ske igen, men han vidste godt, at Agarés var en travl mand. Han vidste, hvad han var gået ind til. "Bare få en til at informere mig om, at du ikke kommer, så jeg ikke skal vente forgæves," var det, Dandels bad om. Det havde virket håbløst, som han havde gået rundt og håbet på, at Agarés ville komme ind af døren. Han havde det dog bedre nu, hvor dæmonen var her og angrede for hans valg. Dandels smilede med nærmest læberne hvilende mod hans kære, varmet af hans ord. "Tæt på. En middag - som du faktisk holder, og kommer til - kan måske råde bod på det," svarede enhjørningen. Et flygtigt, morende glimt viste sig i de grålige øjne som han så ind i hans, med ørerne let vippet forover. "Så kan det være jeg tilgiver dig," tilføjede han, dog med en langt lettere tone end før. 







Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2969 år

Højde / 201 cm

Muri 04.10.2019 21:28
Det var en let, behagelig varme der spredte sig fra nakken og hele vejen ned i kroppen, så snart Agarés mærkede Dandels hænder i sin nakke. De blive berøringer, i form af en hånd mod sin elskedes ryg, havde ofte vist sig at være den bedste fremgangsmetode, når Agarés udmærket godt vidste, at han havde lavet en fejl. Nogle gange virkede det selvfølgelig bedre end andre.
"Fint. Jeg lover at sende en næste gang. Nogen bestemt du helst vil have forbi?" Agarés kunne lige så godt spørge med det samme, for han var jo godt klar over, at det ville ske igen. Desuden kunne han ikke være sikker på, hvem Dandels følte sig mest tryg ved at få forbi fra banken. Nogle af dem var måske lidt hyggeligere end andre. Som Liam. En spinkel lille fyr, der sørgede for hestevognen, når den engang imellem skulle i brug og ellers stod i bankens reception i forhallen.

Agarés nikkede og gik straks med til Dandels krav.
"Okay, en middag. I morgen. Og jeg skal nok sørge for det hele. Du har mit ord." Måske et dårligt ordvalg, når han kun havde været nødt til at give sit ord nu, fordi han havde brudt det tidligere. Over for kunder betød hans ord alt, men det betød desværre at det ofte gik ud over Dandels, når løfterne blev brudt. Agarés var mere end bevidst om, at det virkelig ikke var retfærdigt. Men han gjorde til gengæld altid hvad han kunne, for at råde bod på det. Agarés førte langsomt den anden arm rundt om Dandels, men hånden landede lidt længere nede end på ryggen og gav et lille klem.
"Men måske jeg kan hjælpe din tilgivelse på vej, på en lidt anden måde i aften?" Der lå uden tvivl en lidt pervers undertone i Agarés' ord og med den sætning fik han også det velkendte, charmerende blik frem i de blå øjne. Hånden der hvilede mod Dandels bagdel, blev stille og roligt flyttet hen foran i stedet, hvor han ville kæle lidt, hvis ikke han altså blev stoppet.

A deal with me is better than no deal at all ~
_________________________________________________________
The Hive Mind     -     Bankens symbol

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 05.10.2019 13:25
Dandels tænkte over det. Hvem ville han gerne have forbi? Drengen der sørgede for deres vogn var meget sød. Hvad var det nu, han hed? Liam? Dandels kunne nu godt lide Liam. På trods af der ikke var så meget snak mellem dem fordi både Dandels og Liams temperament veg til den sky side. Han havde dog vist sig at være loyal og rar, og det var egenskaber, som Dandels værdsatte højt. Enhjørningen nikkede efter en rum ventetid, med et smil passerende hans læber. "Jeg kan godt lide ham drengen, der sørger for vores vogn. Ham må du gerne sende," sagde Dandels. Han håbede selvfølgelig, at Agarés ville gøre noget ud af sine aflysninger, men det måtte tiden vise.

Han virkede skeptisk som hans øjenbryn let trak sig lidt tættere sammen. Han kunne ikke gøre andet, end at lade tvivlen komme ham til gode men han var alligevel tvivlsom som han gav ham hans ord. Han stolede dog på ham, og når han gav ham hans ord, ønskede han inderligt at stole på det. "Okay så," svarede han med en stille pause. Hans stemme var blid og han sukkede blidt som han lod hans næse kærtegne hans i en stille, men kærlig gestus. Han spærrede dog øjnene op da han følte hans hånd glide længere ned, let klemme om hans afrundede balle. Han virkede dog ej afvisende - blot en smule usikker på hvad han burde gøre, men han blev i det, med et genert smil på læberne. De havde været sammen i et år, men Agarés formåede stadig at få ham til at føle sig som en lille skoledreng. Han var forført af denne charmerende, selvsikre mand, og han følte sig sikker i at vide, at han vidste hvad han gjorde. Han sukkede diskret da han følte hans hånd røre ham et mere intimt sted, og han løftede let op i kjolen, så han kunne komme bedre til. Hans røde kinder stod i kontrast til hans blege, lyse hud. "Mhm... Det tror jeg ikke, jeg vil have alt for meget imod...," svarede han med en stemme der var ved at blive let overfladisk grundet hans vejtrækning. 
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2969 år

Højde / 201 cm

Muri 05.10.2019 18:01
Agarés nikkede, bare for at anerkende, at han havde registreret Dandels svar, men han svarede som sådan ikke. Det var vel ikke nødvendigt. Desuden ville han da hellere vende opmærksomheden mod de småperverse idéer han havde, for han regnede ikke med at det blev til mere end det. Det var ingen hemmelighed at Agarés håbede på at få Dandels til at lade ham gøre mere, end bare at kæle og nusse, men han ventede tålmodigt på at Dandels var klar, for det var ikke Agarés der skulle sætte tempoet. Her til aften regnede han heller ikke med at det ville blive til mere end lidt småkæleri, hvilket også var helt fint.

"Du tror ikke at du ville have alt for meget imod det? Det lyder som om du alligevel har lidt imod det, men jeg behøver selvfølgelig heller ikke at fortsætte," sagde Agarés, som han fjernede hånden fra Dandels igen. Det var tydeligvis ikke ment i alvor, det kunne ses på det smil, der stadig var bredt over hans læber og Dandels kendte ham trods alt nok til at vide, hvornår han drillede. Der blev kun drillet, fordi han egentlig gerne ville have Dandels til direkte at bede ham om, at fortsætte. Bede ham om at tage ham med op på værelset, for han kunne da sagtens høre, at han nød de små kærtegn. Så måtte han vel også ønske, at han fortsatte.

A deal with me is better than no deal at all ~
_________________________________________________________
The Hive Mind     -     Bankens symbol

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 05.10.2019 18:56
Hans drillerier fik Dandels til at vippe ørerne bagover, ikke helt tilfreds med at han fjernede hånden. Han trådte et skridt frem, søgende efter hans kærtegn, og han udstødte et mindre fnys for at signalere, at han ikke skulle stoppe. Han stod nu så tæt på, at han ikke kunne undgå at kysse ham, og hænderne blev placeret på hans kæber, for at trække ham længere ind i det længselsfulde kys. Han havde lyst til ham, og det subtile kærtegn nok til at få flammerne til at brænde.

Dandels vidste godt, at Agarés drillede. Måske var det her en måde for ham at drille tilbage - tage fusen på ham, og lede ham ind i et hedt kys som fik hans egne læber til at føles varme. Da han trak sig kort, slog han øjnene op med de lange, lyse øjenvipper, og han gav ham et smil, stadig genert, men på en anderledes måde. "Du må endelig ikke stoppe," hviskede han, med en stille, dog svagt lokkende. Han vidste ikke, hvad han kunne se frem til, men det blide bid i læben vidnede om, at han ej havde noget imod det, han havde i vente.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2969 år

Højde / 201 cm

Muri 05.10.2019 22:05
Agarés lagde godt mærke til ørene, der vippede bagover som han blev lidt utilfreds, ud af øjenkrogen. Det betød jo bare, at det virkede. Heller ikke da Dandels rykkede tættere på, søgende efter den kærtegnende hånd, gav Agarés efter, tværtimod. Han holdt med vilje hånden fra ham, selvom den anden stadig lå mod det bløde, gennemsigtige stof på ryggen.
Agarés tøvede ikke et eneste sekund, med at gengælde det dybe kys. Han havde ellers selv gjort hvad han kunne for at udskyde det så længe, fordi han med vilje ville få Dandels til at ønske det mere. Han tog det som en lydløs måde at tigge lidt på, hvilket kun var en god ting.

Den svagt lokkende tone var ikke nødvendig, men hjalp helt bestemt på Dandels ord. Agarés svarede ikke, men nikkede bare let, før han førte den frie arm ned under Dandels og løftede ham op i brudeløft. Med Dandels små 60 kilo, var det intet problem både at løfte og flytte ham, da Agarés gik op ad trapperne og ind på sit værelse.
Dandels blev lagt forsigtigt på det sorte lagen i silke og Agarés fulgte med, som han kravlede med og placerede sig mellem benene på Dandels. Han lagde en hånd mod sengen, ved siden af Dandels som støtte og den anden, førte han ned mellem de spredte ben, så han kunne fortsætte de kærtegn han startede før i stuen.
De rolige kærtegn uden på de hvide trusser, blev hurtigt til lidt mere, da Agarés stak hånden ind under stoffet og tog ordentligt fat om Dandels. Igen regnede han ikke med, at det ville udvikle sig meget mere, men han gjorde stadig hvad han kunne, for at give Dandels så meget nydelse han kunne.
"Skal jeg stadig fortsætte?" Spurgte han.

A deal with me is better than no deal at all ~
_________________________________________________________
The Hive Mind     -     Bankens symbol

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 06.10.2019 15:40
Dandels havde intet imod at blive løftet op, og han lå trygt i hans arme som de kom op ovenpå. De kom ind på deres værelse, hvor han blev lagt ned. Lagnet under ham føltes blød og kærtegnende, og han spredte sine ben så Agarés kunne komme til. Han var en smule usikker. Det var ikke fordi, at de ikke havde kælet før, men han var altid usikker i begyndelsen. Det var blandede følelser af, at han skulle leve op til noget, at han skulle være fræk og indbydende, men han måtte have tillid til Agarés. Han stolede på, at dæmonen vidste, hvad han gik ind ti, og derfor prøvede Dandels ikke at tænke for meget over det. Det var også svært at holde fokus på den slags negative tanker, når hans elskede ikke holdt tilbage. Han tog fat om ham, hvilket fik Dandels til at holde vejret kort, hvorefter han sukkede nydende. Det føltes godt. Han bed sig i læben som han nikkede, med et blødt udtryk sendt i hans retning. Han måtte gerne forsætte, og på trods af at han ikke sagde det verbalt, tænkte Dandels, at Agarés kunne se det på hans ansigt. Han ville gerne have mere.


Han vidste ikke, om han selv også skulle gøre noget. Han besluttede sig for, at måske han bare skulle trække lidt op i kjolen, så den hvide hud var bar og komplet nøgen, som han fik den løftet op over hans mave. Hans øjne hvilede i Agarés, søgende og kærligt. 





Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2969 år

Højde / 201 cm

Muri 07.10.2019 17:53
Agarés var altid klar over, at Dandels følte sig langt mere usikker end han burde. Dandels tanker gik på hvad han skulle leve op til, at han skulle gøre noget for at se indbydende ud, men han tænkte ikke over, at det slet ikke var nødvendigt. Lige meget hvordan Dandels så ud, om han så havde dækket sig til i de mest posede, slidte klæder, ville Agarés stadig finde ham utrolig smuk. Kun fordi det var ham. Men Agarés var samtidig klar over, at den slags tanker ikke ville kunne slippes. I hvert fald ikke hen over en nat. Derfor gjorde han stadig hvad han kunne, for hele tiden at sikre sig at det han gjorde, var okay.

Med Dandels nik, fortsatte Agarés. Det faste greb mellem hans ben blev lige en tand hårdere, inden han stille og roligt begyndte at rykke hånden op og ned. Agarés behøvede ikke engang at kigge ned, før han selv blev opstemt og engang imellem kunne man lige høre et lavt suk fra ham. Han nød altid at se Dandels på denne måde.
Hånden fortsatte i samme tempo i lidt tid, før han endelig satte det bare lidt op. De havde vel ikke travlt og han kunne nu også godt lide at trække det så langt ud som muligt. Så kunne han nyde dette syn af Dandels i længere tid.

A deal with me is better than no deal at all ~
_________________________________________________________
The Hive Mind     -     Bankens symbol

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 13.10.2019 16:34
Jo mere intenst Agarés's greb blev, jo mere påvirket blev Dandels. Selvom de havde gjort den her slags ting før, kunne han godt mærke, at der var stadig nogle ting han skulle vende sig til. Dæmonen var dog yderst forførende som han sad der og beundrede ham, og det fik Dandels til at stønne lavmeldt. Han vidste hvad han skulle gøre, for at få Dandels til at føle sig svøbt ind i nydelse. Det varede heller ikke længe, før enhjørningen ønskede mere: i en hurtig bevægelse, fik Dandels sat sig op, med armene om Agarés's nakke, og han trak ham tættere ind mod sig, med læberne mod hans i en kærlig omfavnelse. Støn og gisp undslap ham stadig en gang i mellem, og bækkenet blev rykket ind mod ham, så han nærmest sad på skødet af hans elskede. Hans læber føltes bløde og varme mod hans egne, og han kunne ikke lade være med at føle, at han forsvandt lidt ind i den dejlige følelse af kærlighed, de havde mellem hinanden.

"Jeg vil have dig," hviskede Dandels pludseligt, som han trak sig væk fra ham så han kunne se hans ansigt. Det var en direkte kærlighedserklæring - og der lurede noget farligt i de farveløse, grå øjne. Han ville have ham, helt for sig selv, og han ville gøre alt for, at det var realiteten. Enhjørningen virkede harmløs, men han var ikke sky for at bruge sine evner i en destruktiv maner. Hans varme fingre strøg Agarés over hovedet, og et lille smil hvilede på hans læber. Han indså, at han ikke var ikke så nervøs mere, som de sad her sammen... Han følte sig klar til, at de kunne forenes, men han vidste ikke helt hvordan han skulle sige det, så i stedet lod han hans krop gøre det, som han prøvede at rykke sig yderligere ind, så han sad på skødet af ham, med et kærligt udtryk i øjnene.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2969 år

Højde / 201 cm

Muri 18.10.2019 12:30
Dandels rykkede underlivet tættere på og Agarés tog det ikke som andet end et tegn til, at hans behandling af ham var helt rigtig. Han nåede lige at komme med et svagt smil, inden han blev trukket ind til et kys, som han ikke tøvede det mindste med at gengælde. Som han forsvandt lidt hen i følelsen af Dandels læber mod sine, stoppede hånden kortvarigt med at bevæge sig, men kun i et øjeblik.

Agarés svarede ikke med det samme, som han betragtede det blik, der blev sendt til ham. Grebet om Dandels blev sluppet i det øjeblik han rykkede sig endnu tættere og kom op på skødet. Agarés sørgede for at lægge armen omkring ham, så han ikke følte, at han var ved at skvatte ned igen, da han rettede sig op. I stedet for at være lænet ind over Dandels, sad Agarés nu på knæ i sengen, med Dandels på skødet.
”Men du har mig da allerede,” svarede han, lettere undrende. Det faldt slet ikke Agarés ind hvad Dandels egentlig mente, for han havde mere eller mindre vænnet sig til, at der ikke skulle ske mere end der allerede gjorde.

A deal with me is better than no deal at all ~
_________________________________________________________
The Hive Mind     -     Bankens symbol

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 18.10.2019 14:15
De hvide, store ører blev spidset i retningen af Agarés og hans næsten forundrede svar til Dandels tidligere erklæring. Det rikochettere næsten tilbage til enhjørningen, der tippede hovedet let på skrå. Så smilte han: et farligt, flygtigt smil som lige viste et kort stemningsbillede af hvad der foregik i hovedet på ham. Han lænede sig ind, og lod sine læber kærtegne hans i et kærligt, men passioneret kys, inden han så trak sig igen, og de grålige øjne slog op med det flygtige smil vendt tilbage. Hans tommelfinger strøg over hans kindben, mens han hviskede: "Jeg vil gerne have dig," med et undertryk på stedordet, der ikke var til at tage fejl af. Han akkompagnerede dog sætningen med et sigende blik, der let strøg over ham.

Selvom spændingen var ham nervepirrende, følte han sig klar. Han følte sig klar til at give sig hen til sin elskede, og han ville gerne forsegle deres kærlighed. Han håbede også, at det beviste overfor Agarés, at han var seriøs omkring ham, og havde i sinde at give sig til ham, og lade tiden binde dem. På trods af Dandels godmodige og tålmodige sind, herskede der ikke en indre tvivl om at han forventede intet mindre, end det samme.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2969 år

Højde / 201 cm

Muri 22.10.2019 21:36
Smilet, der viste sig hos Dandels, fik Agarés til at rynke let på det ene bryn. Han var alt for vant til det meget uskyldige ydrer, og deres, i dæmonens øjne, alt for uskyldige lege. Selv håbede han altid på mere, men han nævnte det aldrig, for han havde lovet, at Dandels måtte styre det tempo, det skulle tages i. Agarés var trods alt lidt mere vant i den slags situationer, og derudover slet ikke bekendt med den følelse, der havde fået Dandels til at holde tilbage. Indtil nu.

Selvom det var lige nøjagtig dét, Agarés havde ventet på i meget lang tid, kunne han alligevel ikke lade være med at se en anelse skeptisk ud, som han samtidig smilede lidt skævt.
”Oh. Er du sikker?” Spurgte han, selvom Dandels handlinger egentlig gav ham svaret. Det sigende blik, det passionerede kys forinden, hans verbale svar. Men han spurgte stadig, for han havde da ikke brugt det seneste år på at vente, for så at træde over en grænse nu, der ikke skulle være trådt over endnu. Han lagde også den anden arm omkring ham og strammede grebet en smule, klar til at flytte på ham, hvis han var sikker. Indtil videre ville det lidt stramme greb bare føltes som et kram.

A deal with me is better than no deal at all ~
_________________________________________________________
The Hive Mind     -     Bankens symbol

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 15.12.2019 19:49
Måske var enhjørningen mere romantisk anlagt, end dæmonen han havde valgt at give sin kærlighed til. Dandels var langt mere påpasselig med at give noget så personligt som hans krop til et andet individ, men tiden havde vist, at Agarés var oprigtig omkring Dandels, og han følte sig sikker nok til, at de kunne tage skridtet videre. Han så Agarés lige i øjnene, mens Agarés spurgte ham, om han var sikker. Der var en tøven, der var næsten umulig at se, før Dandels nikkede, med læberne efterladt røde af det hede kys. Selvom han gerne ville, var han naturligvis stadig usikker. Han havde aldrig gjort det før, og han havde brug for at mærke hans elskedes kærlighed, og hans forsikring om, at den var dybdegående og ægte. Hans ører viste hentydningen af denne usikkerhed, samt hans øjne, og hans lyse hænder havde et lidt tættere greb om Agarés, for at gengælde det rare kram.

"Ja," sagde han så, med den blide stemme, der var dæmpet. Hans fingre pillede let ved hans lange, mørke hår, som stod i stor kontrast til hans hvide, slanke fingre. På trods af han var usikker, var han faktisk også lidt spændt. Hvad var det, som Agarés havde ønsket at gøre med ham i så lang tid? Hans hjerte bankede lidt hurtigere, som hans øjne mødtes hans endnu en gang.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1