Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 84 år

Højde / 175 cm

Karen 03.06.2019 09:27
Alicia smilede blot over, at de var blevet enige. Emnet var uddebatteret, og hun så ingen grund til at fortsætte den del af samtalen. Det generede hende ikke, for hun regnede ikke ligefrem med, at de løb tør for samtaleemner lige med det samme.
"Ja tak, gerne" svarede hun og holdt kruset frem, så Azia nemmere kunne skænke. "Med den fart vi har på, er vi til gengæld nok snart nødt til at bestille noget mere" fortsatte hun i et muntert tonefald, selvom det var sandt. Hun kunne tydeligt mærke vinens effekt, men hun hyggede sig, og hun havde ikke ligefrem lyst til at stoppe nu. Hovedpinen kom først i morgen.

"Tjaa, "de onde" er jo relativt og et spørgsmål om synspunkter. Jeg foretrækker at se på det som, at jeg kæmper for det, jeg tror på, er det rigtige" svarede hun eftertænksomt. Alicia havde altid foretrukket ikke at skelne mellem god og ond, for i hendes øjne kom det an på hvilken side, man så tingene fra. Desuden var der mange byvagter, der i øjeblikket blot fulgte ordre, fordi de ikke ønskede at miste deres arbejde, og det kunne Alicia heller ikke fortænke dem i, men det gjorde dem næppe til de onde. "Jeg er ikke fan af, at de påbud mere og mere minder om undertrykkelse, hvilket er grunden til, at jeg har valgt at kæmpe mod dem" svarede hun ærligt. Det var dog samtidig tydeligt, at hun ikke bebrejdede Azia for at holde sig neutral. Det krævede en god del selvbeherskelse ikke at vælge side også.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 05.06.2019 10:16
Det kunne hun selvfølgelig have ret i, og så havde hun nok ikke de store planer om at blive alt for fuld, selvom de måske var på vej til det, "Bare rolig, der er mere hvor det kommer fra" grinede hun glædeligt, som begge kopper blev fyldt, "Men jo, der er måske en god fart på" lo hun videre.

Hendes grin skulle gerne have påpeget, at det der med de onde blot var en sjov tilføjelse, for selvfølgelig var de onde og de gode, et spørgsmål om synspunkter, men det var heller ikke svært at sige at begge kvinders synspunkter nok lignede hinanden ret meget, "Selvfølgelig, og det er også det man skal hvis man vil gøre et forsøg på at ændre noget i denne verden det var klart at der var sket en ændring hos byvagterne, som indtil nu blot havde fulgt Kiles orden, fordi at de på en eller anden måde havde arbjedet sig så langt op at de havde fået en ret stort magt i byen. "Det er jeg glad for, for alle de påbud og forbud ændre byen rigtig meget, og jeg er så meget imod dem og de ting som, f.eks Kile er kommet med"

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 84 år

Højde / 175 cm

Karen 06.06.2019 10:32
Alicia kunne ikke lade være med at grine selv. Azia havde dog ret. Der var god fart på, og det var faktisk ikke en del af planen, at de skulle tømme kanden så hurtigt. Hun kunne dog ikke lade være med at bruge lejligheden til at give Azia et udfordrende blik. "Jeg må jo bruge de tricks, jeg kan for at charme mig ind på dig, når jeg nu er elendig til at flirte" svarede hun med et glimt i øjet. Hun lod med vilje være med at afsløre, om det var en joke eller ej. Hun fandt det af og til sjovt at drive gæk med folk på denne måde, men hun var ret sikker på, at stort set lige meget, hvad hun gjorde, kunne hun ikke gøre Azia nervøs på denne måde.

Alicia havde absolut ikke overvejet, at der var en joke i Azias ord. Det lod dog ikke til, at hun tog sig synderligt af, at den var røget over hovedet på Alicia, så hun opdagede det stadig ikke. I stedet nikkede hun samtykkende og tog en ny slurk af kruset. "Der er også en teori om, at det ikke er selve Ordenen, men Leoric der står bag alle tiltagene. Vi er ikke sikre, men vi formoder, at dronningen er falsk" forklarede hun alvorligt. Hun stolede tydeligvis på, at Azia ikke ville fortælle det videre til nogle andre, ellers havde hun aldrig fortalt det. "Selv Baldwin, generalen for Lysets hær, er af den overbevisning, så vidt jeg ved."
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 25.06.2019 08:39
"Så dit trick er at gøre mig fuld, og dig selv oveni?" svarede hun, og sendte hende et roligt blik efterfulgt at et lille blink, "Du skal jo bare sige hvis du gerne vil have en nat med mig, men selvfølgelig er det rart at blive charmeret og flirtet med" hun sendte hende et smil, og drak lidt af koppen. Hvis det var den slags tanker som den anden gik med, uden at vide om hun mente det eller at der var en flig af joke bagved, var ikke helt til at sige, men Alicia var en flot kvinde, og Azia havde intet imod at bruge en nat sammen med hende - det ville være anderledes, og hun ville leve sig mere ind i det. Det ville ikke være som en almindelig kunde, for det var hun ikke, hun var mere end det.

"Det er farlige ord du kommer med, Alicia" kommenterede hun. Azia mente bestemt ikke at det var dronningen den var galt med, eller jo, hun var blevet ført bag lyst, stolede blindt på de her præster, præstider og kiles folk, hvilket altid havde været en stor fejl, det havde altid været en stor fejl at give hende dem magt, "Hun er blevet ført bag lystet af Kile, de burde ikke have ngoet som helst at sige. Azia skulle nok holde kæft, men hun var slet ikke enig i denne forklaring, "Jeg er sikker på at det er orderen som stod bag - men det er tydeligt at dette er en diskussion, som helt sikkert for noget frem i os" og skulle de gå den vej, denne aften?

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 84 år

Højde / 175 cm

Karen 26.06.2019 11:21
Alicia tænkte lidt over spørgsmålet, men hun endte med at trække på skuldrene. "God pointe. Det var ikke rigtigt gennemtænkt" svarede hun ærligt med en undskyldende, men munter mine. "Jeg havde håbet, at mine hentydninger havde været nok, men som sædvanligt er jeg ikke ret god til dem, så det undrer mig faktisk ikke, at du ikke opdagede min hensigt" svarede hun med kinder, der gradvist blev mere og mere røde. Hun havde et øjeblik glemt Azias direkte karakter, hvilket ikke gjorde hende noget, men som kom bag på hende, og hun blev derfor lidt pinligt berørt over, at sandheden bare sådan blev nævnt.

Alicia vidste med det samme, at hun havde trådt ved siden af, og hun sendte Azia et undskyldende blik. "Det er jeg klar over, undskyld" svarede hun med lille stemme. Hun ønskede ikke at gøre sin gamle ven til fjende ved at komme med farlige udtalelser. Hun rystede lidt på hovedet. "Jeg ønsker ikke at tage denne diskussion videre. Det var ikke min mening at... det er jeg ked af." Det var tydeligt, at Alicia ikke havde ventet den reaktion. På den anden side burde hun have tænkt sig bedre om, når det kom til stykket. Dronningen var altid et ømtåleligt emne, og Alicia ønskede faktisk ikke at tro på beskyldningerne. Det hele var så pokkers svært lige i øjeblikket.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 24.02.2020 00:24
sorry, men mit aktivitets niveau er ikke eksiterende, så nu rydder jeg lidt op i mine tags.

Azia har forladt tråden.

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 84 år

Højde / 175 cm

Karen 24.02.2020 06:37
//Det er skam helt i orden, du er velkommen til at tage kontakt, hvis du vender tilbage ^^
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Alicia har forladt tråden.

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 7