Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 18.05.2019 13:16
De sidste få uger, havde været forfærdelige for at sige det mildt.
Da hun havde forladt sit hjemland, havde det ikke været dette hun havde forventet. Hun havde forelsket sig i en knægt, der ikke længere var til at opspore. Han var blevet far? Verden havde været ved at gå under, og pludselig var hun tilbage hvor Kiles orden havde overtaget magten, og faldet igen? Der var så mange spørgsmål, og ingen svar. Det værste var næsten, at hun havde set sit ansigt på en dusør plakat som hun havde trådt ind i byen. For hvad? Tatoveringer af mennesker, som havde blevet slavebundet til folk. Og mord? Hvad havde Priscilla gjort, lavet mens hun havde været i hendes krop. Og hvorfor var der gået et år! De havde haft en aftale, de havde aftalt. Pandora gemte sig i skyggerne, gemt væk i klude af tøj der dækkede hendes hår og halvdelen af ansigtet. Hun var sulten, udmagret og udmattet. Alt hun ønskede var bare at hun kunne gå tilbage i tiden. Tilbage til hvor livet bare drejede sig om at jage for familien. Passe på de yngste i klanen. Ikke det her, ikke et liv hvor hun ikke vidste om hun var i live næste dag. Eller hvornår hun kunne forvente at spise igen. Hun var så sulten.

Men hun havde en retning, noget i hendes underbevidsthed havde sagt hun kunne finde det her. Her i Dianthos, men da hun så var ankommet - der havde hun ikke anet hvor hun skulle begynde. Skumringskvarteret havde været hendes første bud, men som hun vandret rundt her nede, kunne hun godt se hun fangede mere opmærksomhed end hun ønskede sig. Pandora brød fra skyggerne hun havde gemt sig, hun trak klæderne tættere omkring hendes ansigt, som hun fortsatte længere ned af gaderne. Det var sidst på aften timerne, solen var lige så stille ved at gå ned, så det kastede nogle varme glødende farver hen over byen. Hvis hun ikke snart fandt et sted at hvile, måtte hun igen sove på gaderne. Hendes blik landede på en ældre herre, der gav hende et tandløst smil. bare ikke her, hun nægtede at sove hér.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 19.05.2019 19:41
Hyde havde ventet på Priscilla's ankomst i ugevis og han var ærligt talt ved at være ret utålmodig. Aftalen havde været både klar og utvetydig - og han havde endda opretholdt sin andel af aftalen. At hun fortsat holdt sig væk, var respektløst ud over alle grænser, for ikke at tale om, at det burde være umuligt. Han havde dog haft sine folk til at holde udkig efter hende og hans overraskelse var derfor stor, da der pludselig stod en ung knægt på en 13-14 år ude foran Hyde's dør og gav besked om, at han mente at have set den kvinde, som var blevet ham beskrevet. 

Uden at tænke meget på udgangsforbuddet, svang Hyde sin kappe omkring skuldrene og fulgte drengen uden frygt for solen. Den var allerede så langt nede, at husene i den store by hold ham fri af dens stråler. Sammen hastede de ned til Skumringskvarteret og Hyde trak vejret dybt ind, da knægtens mistanke blev bekræftet og Hyde fortsatte fremad alene. Kort efter gik han kun nogle få skridt bagved den unge dame og han rømmede sig højlydt. "Du kommer for sent."
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 19.05.2019 20:07
Hun havde godt lagt mærket til at der pludselig var skridt bag hende, først ignorerede hun det. Men hun følte hurtigt at det ikke blot var en som ville forbi hende, men en der var efter hende. Nok efter nogle værdigdele, det var ikke den bedste del af byen, det vidste hun godt. På trods af at hun havde hørt skridtene bag hende, gav det alligevel et sæt i kroppen da hun hørte personen tale bag hende. Du kommer for sent. Hvad mente de med det? Kendte denne person hende, eller havde de forvekslet hende for en anden. Der var mange muligheder, og der var også den sidste mulighed at at det var begge dele på en og samme tid.

Pandora tog en dyb indånding og vente sig imod manden der havde tiltalt hende. Hun betragtede ham kort, nej han ringede ingen klokke. Så det var i hvert fald ikke hende, som kendte ham. Men havde han så forvekslet hende med en anden, eller kendte han denne krop? Hun slog blikket ned, og tog en dyb indånding. De næste par sekunder var vigtig for hvordan hele dette scenarie ville gå. Spillede hun med på den, eller erklærede hun, at hun ikke anede hvem han var?

Beklager, jeg havde nogle problemer på vejen her hen...” mumlede hun så endelig, og kiggede på på ham igen. Ville han se igennem det?
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 19.05.2019 20:19
Hyde havde hundredevis af års øvelse i at skjule sine følelser og det viste sig derfor heller ikke på hans ansigt, at han blev overrasket over, hvad han hørte. Aldrig i sit liv havde han hørt Priscilla beklage noget som helst. Hun var, som dæmoner var flest, og han ville ikke have været mindre overrasket, hvis hun havde vokset sig et ekstra hoved i samme nu. "Hvilke slags problemer?" spurgte han brysk for at vinde tid og gennemgik i tankerne, hvad der kunne være af årsager til denne pludselig ændring i hendes personlighed. At nogen endelig havde lært hende nogle manerer, fandt han svært at forestille sig. Næh, sandsynligheden talte nok nærmere for, at Priscilla havde fundet sig en anden krop at besætte. Lille egoistiske hundjævel! Han ville flå hende levende, hvis han nogensinde så hende igen!
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 19.05.2019 20:35
Hun rømmede sig, havde hun begået en fejl? Hun prøvede at tænke tilbage til hvordan Priscilla plejede at tale. Men det hele var så tåget, og hun var træt og udmattet. Måske var det bare bedre at stikke af? Men bare få sekunder i nærheden af denne mand, skulle man være ekstremt naiv og dum. For ikke at opfange at personen var ekstremt farlig at kaste sig i kast med. Hun bekæmpede trængen til at tage et skridt tilbage, hun kunne ikke virke skræmt. Det ville være hendes største fejltagelse i nat. Det var hun ret sikker på.

Hun trak vejret en smule hurtigere, og pulsen begyndte at galoperer afsted. “Pigen jeg besætter, skulle sættes på plads. Da hun prøvede at tage kontrollen over kroppen igen.” kom der overraskende bestemt fra hende. Hendes øjne stirrede ind i hans. Ved Zaladin hun var ude på dybt vand, hvad havde hun regnet med? Hun vidste hvad Priscilla var i stand til, havde hun virkelig regnet med at dette ville være en god idé? Hvis hun ikke lå død i en rende sten ved daggry, så ville hun være det heldigste pigebarn der gik på dette lands overflade.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 19.05.2019 20:41
Hyde nikkede let og løsnede en smule op, inden han smilede let til pigebarnet. "Er du ved at falde af på den, Priscilla?" spurgte han med en undertone, som var halvt spottende og halvt drillende. Den sidste sætning havde dog ikke fået ham overbevist om, at han havde taget fejl. Han havde ikke bemærket nogen tegn på, at Priscilla nogensinde skulle have haft problemer med at undertvinge sig en vært før. "Hvad siger du til, at vi går hjem til mig og taler forretning i stedet for at stå herude i det åbne?" spurgte han så med endnu et smil og rakte en hånd ud i retning mod hans hus i en form for invitation.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 19.05.2019 21:10
Hun vrængede kort sin næse, og lagde armene over kors. “Tydeligvis ikke, siden jeg er her nu og situationen er under kontrol.” prøvede Pandora at sætte fast, med en mere selvsikker stemme end hun havde haft i starten. Hendes øjne fulgte armen han kastede frem, for at vise hvilken vej de skulle. Tage hjem til ham? Hun måtte være sindssyg bare for at overveje det, men hvilket valg havde hun? Han var tydeligvis en kilde af information, så hvis han kunne kaste lidt lys over hvad der var sket det sidste år. Så lige nu, havde hun vel i bund og grund ikke noget valg.

Hvis vej.” kom der ganske kort for hoved. Hun håbede jo mindre hun snakkede, desto nemmere ville det være for hende at holde skuespillet ved lige. Tiden de brugte på at gå hen til huset, for manden hvis navn hun stadig ikke kendte. Prøvede hun at gennemgå sine tanker om hvordan dæmonen plejede at være. Kæphøj, veltalende - og hun tog bestemt ikke ordre fra nogen. Men så godt kendte hun jo slet ikke Priscilla når det kom til stykket? Pandora tog sig til armen, som stadig var forgiftet. En sydende smerte skar igennem den, og hun måtte bide tænderne hårdt sammen for ikke at udbryde et skrig af smerte. Dette skulle nok blive en forfærdelig aften.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 19.05.2019 21:23
Hyde havde mødt Priscilla ved flere lejligheder og havde talt indgående med hende mere end én gang. De var på ingen måder venner, men han følte alligevel, at han havde fanget hendes nummer. Og selvom denne nye sikkerhed, som pigen lagde for dagen, var meget mere lig den dæmon, han havde talt med, så var der stadig noget, som ikke føltes helt rigtigt for ham. Og nu ville han altså vide det. "Mødtes du med Lodly, som vi havde aftalt?" spurgte han derfor, da de begav sig på vej tilbage mod den centrale del af Dianthos.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 19.05.2019 22:08
Hun drog en skarp indånding da han nævnte et navn. Et navn hun tydeligvis ikke kendte til. Nu var spørgsmålet, var Lodly en reel person. Eller var det her en test? Hendes grønne øjne gled hen over hans skikkelse. Tungen vædet læberne, mens hun prøvede at finde på noget der kunne vinde hende tid til at svare. Men intet kom til hende, de eneste to muligheder var at prøve at svare. Eller krybe til korset og indrømme at hun ikke var den, som han troede hun var. Eller ikke troede hun var? Dette begyndte at blive mere og mere kompliceret, som bare sekunderne begyndte at tikke afsted.

Hårene rejste sig under tøjet, mens hun gik efter ham. Hun åbnede munden flere gange, for at give hendes svar. Og til sidst måtte hun tilkendegive at jo længere tid hun prøvede at svare, desto nemmere var det for ham at finde ud af at noget ikke var som det skulle være. Hun begyndte at grine en let latter, mest på grund af nervøsiteten der boblede i hendes krop. “Tydeligvis prøver du at teste mig. Jeg mindes ikke at vi havde nogen aftale om jeg skulle snakke med denne Lodly” sagde hun ærligt, for hun vidste slet ikke hvem Lodly var. “Du allerede gættet jeg ikke er den jeg udgiver mig for.” sagde hun endelig, måske hun kunne vinde noget, ved bare at være ærlig. “Så i stedet for at lege musen efter katten - kan jeg fortælle jeg ikke er Priscilla - også kan du fortælle mig hvad du vil med hende.” hun lod mere modig end hun var, manden der gik foran hende. Skræmte hende mere, end første gang hun havde nedlagt en brunbjørn.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 19.05.2019 22:22
Han vendte sig og smilede af hende, da hun skar indtil benet og valgte at være ærlig i stedet for at forsøge at hoppe med på, hvad hun havde helt ret i, havde været en test. Han og Priscilla havde rent faktisk aftalt, at hun skulle kontakte Lodly og det havde derfor været en dobbelt test. En test, som hun havde bestået med topkarakter. "Det har jeg allerede gættet, ja" svarede han roligt, mens han fortsatte med at gå. "Men jeg vil foretrække ikke at diskutere mine aftaler med Priscilla på åben gade. Lad os komme indenfor først.. Vi skal også helst undgå problemer med byvagten. Solen er snart gået ned og så sætter udgangsforbuddet i gang. Og du har virkelig ikke lyst til at blive fundet udenfor efter da."
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 20.05.2019 09:32
Var der forbud for at gå ud om natten, siden hvornår var det tilfældet? Hun skulle lige til at sætte spørgsmåls tegn, men holdte sin tunge. Der var trods alt sket mange ting det sidste år, så måske var det hellere ikke så mærkeligt der skulle være kommet et udgangsforbud.

Pandora fugtede sine læber, og nikkede blot. “Så lad os komme afsted.” hendes mave fornemmelse prøvede stadig at fortælle hende at det var en dårlig ide. I så voldsom en grad, at det faktisk begyndte at gøre ondt. Var det virkelig nødvendigt at gå til disse længder, for at finde ud af hvad der var sket? Havde det måske været bedre, bare at vende tilbage til Nordlandet. Være med hendes familie, leve de dage hun havde tilbage at leve i. Også bare tage sig til takke med det? Men hvis der var noget som Pandora ikke kunne, så var det at rulle sig i støvet og blive liggende.

Så med disse tanker, fulgte hun troligt efter manden væk fra gaderne, og hen til det sted han havde kaldt hans.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 21.05.2019 20:26
Sammen gik de hele vejen tilbage til hans hus og da de endelig kunne lukke døren bag sig, var det lige nøjagtigt som de sidste solstråler døde hende og udgangsforbuddet trådte i kraft. "Vi nåede det," kommenterede han lavmælt og skød slåen for bag dem, mens han sendte den unge dame et roligt smil. "Værsgo at sidde ned." Han ledte hende ind gennem gangen og hen til den lille stue, hvor han selv tog plads i én af de to store lænestole, som stod nær pejsen, som stadig ulmede med små gløder.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 21.05.2019 20:49
Han fik kun en lille brummen som svar, på at de nåede det. Hun vidste ikke rigtig, om det var værd at kommenterer på, eller ej. Lige nu var hun ret ligeglad, om de nåede det inden udgangsforbuddet eller ej. For hvad der kunne der ske med hende nu, som ikke var værre end alt det der allerede var sket. Og som hun trådte ind over dørtærsklen, og han låste for døren. Var der en lille stemme der fortalte hende, at hun først nu ville opdage hvor mange problemer hun i virkeligheden var i.

Hun fulgte ham i stilhed, hen til stuen han førte hende ind i. Igen kommenterede hun ikke på at han bad hende om at sætte sig ned. Kiggede, eller nærmere stirrede på ham, som han satte sig ned foran pejsen. “Måske vi kunne starte med en introduktion. Du ved hvem jeg er - men jeg aner ikke hvem du er.” hun fugtede sine læber, og lagde armene over kors.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 21.05.2019 20:59
Hyde hævede et øjenbryn af hendes demonstrative attitude og rystede let på hovedet. "Det er jo løgn," svarede han ganske roligt. "Det eneste jeg ved om dig, er at du ikke er Priscilla. Og helt ærligt, så er det ikke nogen særligt imponerende viden, hvis jeg selv skal sige det." Han smilede roligt til hende igen og gestikulerede igen mod stolen. "Hvad med, om du fortæller mig om dig selv og hvordan du kom i problemer med en dæmon... Og så fortæller jeg dig, hvem jeg er bagefter?" Han lænede sig afventende tilbage i stolen og ventede tydeligvis på, at hun skulle begynde.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 21.05.2019 21:12
Hun var så tæt på at hvæse af ham, som et vildt dyr oppe fra Norden. Men hun tog en dyb indånding i stedet.
Lige så stille begyndte hun at tage nogle af de mange klæder af. Så hun til sidst var iført en lysegrå hør skjorte der sad læst omkring hendes skulder, og tydeligt var alt for stor til hende. Og nogle mandelige mørkegrå bomuldsbukser. Mest af alt, lignede hun en der havde stjålet noget tøj fra en tørresnor, hvilket var præcis det hun havde gjort. Hun satte sig ned i stolen, men følte sig tydeligvis ikke særlig godt tilrette. “Mit navn er Pandora.” startede hun ud, og lod blikket glide hen imod pejsen. “Problemerne startede da jeg fik en tatovering jeg ikke havde bedt om. Som var ment som en hjælp” hun fjernede handsken hun havde haft på den venstre hånd, og begyndte at smører det op over albuen. Så han kunne få et godt syn af hvor en tatovering før havde været. Nu var halvdelen af armen kulsort. En ring omkring overarmen, synes at kunne se. Og det var den der sørgede for at forgiftningen ikke fortsatte længere end armen. “Aftalen var, at hun skulle finde en metode til at fjerne det hun havde lavet. Men som du kan se, er den del af aftalen ikke overholdt..” hun fugtede sine læber, og vente de gul grønne øjne imod ham. “Ud over nogle nye tatoveringer, jeg bestemt ikke havde bedt om.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 22.05.2019 10:14
Hyde lyttede opmærksomt og alvorligt til det hun sagde. Hvilket helt ærligt ikke var ret meget, men de ting kun faktisk sagde, fortalte ham alligevel en hel del. Priscilla havde gjort et eller andet ved hendes hånd og havde så lovet at ordne det. Hvilket hun ikke havde gjort. Og den tatovering, hun havde givet både ham og sig selv som en bindende kontrakt, havde hun højst sandsynligt givet Pandora i stedet og Hyde var blevet taget grundigt ved næsen. Hvilket blot forstærkede hans beslutning om, at han ville flå hende levende, hvis han nogensinde så hende igen.

Disse negative følelser lod han dog ikke skinne igennem på overfladen. De rumsterede rundt inden i ham, mens han så til med rolig mine, indtil hun tav igen. "Det lader til, at hun snød os begge," svarede Hyde så og rakte ned, så han kunne rulle sit bukseben op over anklen og op midt på skinnebenet, så en lille indviklet tatovering med kryds og snørkler og cirkler kom frem i lyset. "For du har også denne, har du ikke?"
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 22.05.2019 11:57
Hun lagde hoved på skrå, da han nævnte at Priscilla havde snydt dem begge. Det kom ikke som nogen stor overraskelse, der måtte jo være en grund til at han havde været så irriteret over at hun var kommet for sent. Hendes blik rettede sig imod hans bevægelser, og en skarp indånding blev draget da hun så en ganske genkendelig tatovering på hans læg. Nu måtte det simpelthen stoppe, og hvad betød så denne tatovering? Var hun nu bundet til en komplet fremmede? For alt hun vidste, kunne han have nogle forfærdelige kinks hun bestemt ikke havde lyst til at vide noget om!

Hun lænede sig tilbage og lukkede øjnene “Som jeg lige troede at det ikke kunne blive værre.” sukkede hun og rystede let på hoved. “Jo, sådan en har jeg også” da Pandora havde fundet den første mærkelige tatovering på hendes kraveben, gik der ikke mange sekunder før hun havde fjernet alt hendes tøj og gennemsøgt kroppen for dem. Ikke at hun havde kunne set dem alle, og nogle virkede ikke til at have nogen funktion. Eller det havde hun i hvert fald gættet sig frem til, men nu vidste det sig jo bare - at med tiden skulle hun nok komme på andre tænker. “Så hvad nu?” hun rettede sig op og sidde, og kiggede på manden foran hende.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 26.05.2019 09:42
Hyde så til, mens hun betragtede hans tatovering og han kunne se på hende, at hun stadig var ejer af den tatovering, som Priscilla havde lavet på sig selv. Og Hyde bandede lydløst inden i sig selv ved tanken. "Ja, hvad nu?" mumlede han lavmælt. "Priscilla har lovet mig... Visse ting..." Han så sigende over på Pandora og førte en finger ned mod en lille ring på sin tatovering, dog uden endnu at røre den. "Hun er en glat ål, så jeg fik hende til at lave en bindende kontrakt med sin egen magi - og jeg troede endda, at jeg havde fanget hende, fordi jeg insisterede på, at jeg skulle kunne være i stand til at tvinge hende til at holde ord." Han tappede cirklen ganske let og vidste, at cirklen på Pandora's ben nu burde brænde som et ragejern i det korte sekund, han havde rørt ved sin. Han ventede et øjeblik og fortsatte så. "Men som du kan se, så snørede hun mig alligevel. Og jeg sidder tilbage med et uløst problem." Han lod sit bukseben falde ned igen og satte sig dernæst tilbage i stolen.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 26.05.2019 12:31
Pandora betragtede manden foran sig, en mand hun stadig ikke vidste hvem var, hvad han hed. Eller hvorfor han i det hele taget havde brug for Priscilla, hendes gæt var; intet godt. Hun fugtede nervøst hendes læber, og sank da en klump havde formede sig i hendes hals. Et flygt og lev instinkt var slået i kræft hos hende, og hun havde meget svært ved at blive siddende i stolen. Men formåede overraskende nok alligevel, ikke at rokke sig ud af pladsen.
Da han rørte ved tatoveringen, kunne hun dog mærke hvordan en sydende smerte bredte sig fra benet. Det var kommet som sådan et chok, at hun gennem sammebidte tænder skreg. Hvad fanden!? Med nogle lynene øjne kiggede hun hen på manden, efter hun havde trukket hendes ben til sig oppe på stolen.

Så forklar mig dog! I stedet for at tale uden om.” hvæsede hun af ham. “Nu er jeg her, så hvad har du tænkt dig at gøre? Hvem er du, og hvorfor havde du brug for hendes hjælp?” hun var at være godt træt af ham, og havde mest af alt lyst til bare at flyve lige i flæsket på ham. Hendes temperament var bestemt ikke blevet bedre hen over den sidste stykke tid.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 27.05.2019 12:58
Hidsig var hun i hvert fald, tænkte Hyde ved sig selv og blev selv en smule irritabel over det. Hidsighed var for ham et tegn på, at man ikke var i kontrol af sine følelser og det var ikke noget, som man vandt point på over for Hyde. "Godt. Du vil gerne have det råt for usødet? Så skal du få det." Han holdt sit blik på hende, mens han fortsatte. "Jeg hedder Hyde og Priscilla havde lovet mig at skaffe mig en ganske bestemt genstand fra de inderste korridorer af Kzar Dún. Hun har fået en god pris for det og har til gengæld givet mig denne tatovering, så hun ikke skulle kunne løbe fra det. Det har hun nu gjort alligevel og det betyder, at det nu er dig, der hænger på at få opgaven løst." Mere direkte kunne det vist ikke blive.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1