Laiza

Laiza

Drama-elsker

477
posts
5
karakterer

Laiza 18.04.2019 09:44
Jeg vil godt bare starte med at sige, at jeg synes, det her forum er sygt sejt og strømlinet på alle punkter! Det er  fedt at være på et forum, som er tilrettet specielt til at gøre rollespil så godt som muligt <3

Mit forslag vedrører links til posts. Proboards har sådan en feature, hvor man kan klikke på en bestemt post og få genereret et link direkte til den post. Det kan de gøre, fordi hver enkelt post har et fortløbende nummer (hvilket jeg også tænker, at postene her på siden har, siden man can scrolle til dem med tag-systemet) :) 

Men det er sygt rart at kunne linke til en specifik post - hvis man for eksempel skal sætte folk ind i et plot. At linke til en hel tråd af gangen er selvfølgelig altid en mulighed, men så slipper man for at sige "den post der er skrevet som nummer 7" eller noget lignende. :)

Jeg er selvfølgelig ny på siden, så det er muligt, at dette allerede kan lade sig gøre x) If so, så se bare bort fra mit forslag og let me be 'in the know' <3

Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3291
posts
19
karakterer

Dragonflower 18.04.2019 09:48
Du kan allerede linke til enkelte posts! ;D

Jeg plejer at få linket ved at klikke på 'titlen' til den enkelte post, og så kopiere det i URL baren. Jeg ved dog ikke om der er en smartere måde at gøre det på!
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Laiza

Laiza

Drama-elsker

477
posts
5
karakterer

Laiza 18.04.2019 09:49
Ej, det var smart! Then no worries! Tak Flow <3

1 1


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Lux , Helli
Lige nu: 3 | I dag: 8