Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 09.03.2019 23:19
                                                      EN  UVENTET DRENINGE

Dagen var lige begyndt og der varmlet med mennesker nede i byen, her kunne man købe alt i Dianthos by markedet  lige fra trylle drik til røg der man kunne lave billeder af. Solen var dejlige varm og gjorder gaden helt lys at se på ikke så langt der fra gik en ung halvdyr ved navn jack. Han headet hætte op for hovedet for folk ikke skulle se at han var et halvdyr. Halvdyr bliv stadige set lidt ned på for nogle mennesker. Jacks hale var det enste som man lige kunne se men ellers var rasten dækket til rundt om halsen bar han en halskede med et våben skjold rundt om med en knytted hånd og ild rundt om. Jack gik stille ok kikket på de forskelige ting der nu en gang var der.Han vidste ikke hvad der hadet bragt ham til Dianthos i første omgang men måske syntes han det var længe siden han hadet været her, jack bar ikke noget våben som sådan. Andet ind sin poter som var våben i sig selv og sine tænder som også godt kunne finde på at bruge vis han skulle gøre det. ” hm det var ellers noget godt kød du har der ” kom det fra jack som var stoppet op fra slagteren af  slagteren selv nikket og tøret sig lidt om næsen. ” jaa det et godt stykke kød,,, det er fra skov elverens rige selv min ven,.” sagde slagteren stolt  og vifte med sin kød økse hurtit. Jack selv kikket lidt mod kødet og dufte til det lidt han kendte dufte af kødet hvor det kom fra og hvor det hørte til ” jeg tror ikke på dem min gode herre dette stykke kød kommer fra Ammazon skoven jeg ved det fordi jeg selv bor der ude og jager tit ” svaret jack lidt underden og så lidt mod manden  som bliv lidt sur over at jack pluslige beskylite ham for at synde ” hvad mener du med det ikkke er fra Elverens rige  manden jeg købte det af viste mig hovrdan man kan se det ” svaret slagteren surt mens han tog sig om ofteren men jack trak på skulderen og sagde så til manden rolige ” tja så har han altså Snydt dig for det her kød kender jeg...men jeg ville godt betale dig ” svaret jack og ragte nogle krystaler ud til ham slagteren så lidt mudden ud men nikket til jack ” jamen så tag den dag og tak jeg skal ha mig en god snak med den jager  ” svaret han surt og begyndte at gå ind mod hans butik jack selv begyndte se lidt unskylnde ud men nikket så rolige og vendte sig han tog en lille bid at kødet det smaget godt
Blue Silver

Blue Silver

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 164 cm

A-Blue-Spot 12.03.2019 18:09
Silver måtte inde sig selv om at der i det mindste ikke stank af råddent bræk og pis på markedspladsen, selvom hendes mave opførte sig som om der gjorde. Hun havde ikke kunne anskaffe sig mad de sidste to aftner, og det var nu endt ud i hendes maves voldsomme protest mod alt bevægelse. Selv i udkanten af de enorme menneskemængder var det svært ikke at støde ind i mennesker når man gik med hoved vendt mod jorden, og selvom det var nødvendigt for at skjule hendes øjne at kigge ned, så var det bestemt også en fordel i forsøget på ikke at blive trådt over tærende.  Det nedadslåede blik gjorde hende dog også opmærksomhed på de 15 cm kjole der manglede nu, hun var vokset en del siden hun fik fingre i denne kjole, og de slidte, beskidte stof han og flagrede om midten af hendes skinneben. Den havde en gang været blå, nu var den mere en mudret brun farve med mærkeligfarvede pletter stammende fra mærkelige substanser Silver ikke havde lyst til at finde ud af hvad var. Det var heldigt hun ikke havde taget på også, kjolen hang stadig om hende skuldre, selvom den strammede om hendes barm, hun kunnen forestille sig at det alt i alt så ganske komisk ud.

Foran hende var en bod med kød, og manden bag boden så lettere optaget ud af halvdyret der stod foran ham, en perfekt mulighed. Opmærksom på at holde sig uden af købmandens øjne sneg hun sig imod boden, og kravlede det sidste stykke hen, nu skulle hun bare finde et stykke kød der var lille nok til at hun nemt kunne snuppe det, og stort nok til at hun blev mæt. Det var betydeligt sværere at se hvad der var på bordet som hun sad på hug ved siden af boden, men hun fik alligevel øje på et mindre stykke kød hun ikke kunne genkende hvad var, men det smagte sikkert fint. Med et sidste blik på købmanden sneg hun forsigtigt hånden op og tog fadt i det lille stykke kød.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.03.2019 18:44
jack fik kikket lidt ned og så kvindes hånd slagteren hadet også slagtern skulle til at tage sin kød økse frem og slå ned i bordet hvor hendes hånd var men jack noget at stoppe den " Stop stop din Fjols kan du ikke se kvinden er sulten " svart jack og bukket sig ned han gav raget hende sit stykke kød ud mod henden rolige med et varmt smil over læben " her du må få det her det ikke noget kød jeg bryder mig om " svaret jack og kikket lidt hen mod slagtern han rystede på hovedet og peget på kvinden " i min flok passer vi på vores Famille det samme burde i også gøre med jeres i  burde skamme jer " svaret jack hårdt men nu hadet slagteren foget nok han skubbet hårdt mod jack  " du skal ikke komme hher og sige hvad vi skal og ikke skal halvdyr,,,,hun er en tyv og skal straffes på den en eller anden måde " jack bed sig hårdt i læben for ikke at miste temperamentet. hans blik kikket ned mod den unge kvinde som tydelige sagde sit spor " er du mere sulten " kom det fra jack stille og rolige og tog sig ikke af at folk begyndte at råbe stille op det var han så vand til solen skidne på hans pæls så det så sølv agtit ud jack ville hjælpe denn kvinde han vidste ikke hvorfor men det føltes ragtit at gøre og det hadet hun sikkert også brug for 

Blue Silver

Blue Silver

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 164 cm

A-Blue-Spot 14.03.2019 21:43
Silver slap med det samme kødet og trak sin hånd til sig som hun så kniven, i ren chok faldt hun tilbage og side på sin numse, og holdt lettere forskrækkede fast i sin hånd indtil halvdyret begyndte at tale til hende. Hun greb bare forvirret ud efter kødet, og begyndte at tygge i det, ret ligeglad med hvordan det smagte, og at hun måske burde finde en måde at få det tilberedt på først. Dog prøvede hun så godt hun kunne holde kødsaft væk fra sit tøj, selvom det var noget svært når det løb ned over hagen på hende for hver bid.
Da halvdyret spurgte om hun ville have mere mad, rystede hun bare på hoved, stadig dybt optaget af at spise det stykke kød hun allerede havde fået, og stadig sidende på jorden, som en uopdragen baby ville gøre, men der var vel ingen grund til at rejse sig op hun ville bare sætte sig et andet sted om lidt. Dog hoppede hun hurtigt på benene da en mand var ved at sparke hende i maven på vej forbi. Markedspladsen var alligevel ikke et godt sted at side, og hun havde vel fået hvad hun kom for. Det var lang tid siden hun havde spist kød, og det mættede betydeligt mere end det brød hun kunne være heldig at tigge sig frem til på diverse kroer.

”Tak, det var pænt af Dem”
Silver kiggede lidt mellem de to inden hun besluttede sig for at hun nok ikke havde mere at gøre her. ”Jeg må nok hellere gå nu”
Forsigtigt og med tanke for både hendes bare føder og kødet i hendes hænder, begyndte hun at gå rundt om kanten af de mange mennesker, nu endnu mere påpasselig med at holde sig helt i udkanten, og langt væk fra nogen er måske kunne finde på at snuppe hendes mad. Hun forventede ikke at hverken halvdyret eller nogen anden ville have mere at skulle sige til hende, men hun var lidt trist over at skulle forlade en der havde været flink ved hende, hun ville gerne have kunne takke ham ordentligt, men det var ikke en mulighed, alligevel tog hun sig i at kigge tilbage efter ham.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 15.03.2019 10:46
Jack syntes det var lidt uforskammet sådan bare at  gå sin vej uden at sige tak eller noget som helst. Et suk kom fra ham men blikket vilde mod kvinden som var gået hun måtte have det hårdt. Jack stod lidt og vente på at hun så sig overskulderen. Og da hun gjorde det nikket han til hende og begyndte rolige at gå hen mod kvinden med rolige skridt han smilet glad og raget  pote frem mod hende.” mit navn er jack” svaret han stille og tog sig ikke af hvordan hun så ud overhovet faktisk hadet jack lidt ondt af hende han bed sig lidt i læben og nikket ned mod hendes fødder ” det ser ud til at gøre lidt ondt ” svaret han stille og kikket op mod kvinden igen. Vis det hadet stådet til hans far hadet han sloget hende ihjel med det samme hun ville ikke overleve næste års vinter jack tog sig lidt i nakken og vidste ikke helet  hvordan han skulle til bude hendes hjælp han sukket og sagde så ” hør det ikke så klovdet at stjæle på den måde der. ” svaret jack og bed sig lidt læben  han ville godt give hende noget rent tøj og et sted at sove i nat  måske kunne han tag hende med hjem mens hans far ville slå ham ihjel vis han tog et menneske med hjem til hans dal. Men hans samvittighed kom lidt bag på ham ( du kan da ikke bare efter lade hende her ) han sukket og tog en dub indånding ” hør jeg skal ned til krogen for at få mad og  noget og drikke ville du med ” svaret jack stille og vente på hendes svar ville komme.nogle mennesker gik forbi ham og kom til at puffe ham lidt men han gjorde sit bedste for at stå stille vis kvinden virklige hadet brug for noget hjælp ville jack heller ind gerne hjælpe hende. måske ville han ind dag give hende noget tøj hun faktis kunne gå i han sukket lidt og tænke lidt over hvad han skulle sige 
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias
Lige nu: 1 | I dag: 10