Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 01.03.2019 18:38
Så hun kendte til hans ry bag lukkede døre, måske skulle han bevise hvad der sker, når man kom i klemme. ”Et meget præcis ord,” sagde han kort.
Da musikken døde hen, blev alle stående lidt for se om der mulighed for endnu en dans. Det var ikke ligefrem sagen, og som Zirra brød ud af hans grab, gik tanken også væk derfra.
Hvis hun prøvet på at aflede ham, virkede det. ”Jeg må indrømme de selv var ret dygtig, det er ikke så tit at jeg danser med andre til fester” sagde han. Selv var ikke så træt som hun, men nu var han jo heller ikke lige så dødelig som hun.
”Vil de have lyst til at drikke et glas sammen?” sagde han kort, selv kunne han godt drikke et glas vine mere, måske to. Alkohol havde ikke helt den samme effekt, udover hvis han drak mange gange.
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 01.03.2019 19:00
"Meget gerne," svarede hun. 
Et glas vin ville ikke skade, så pinligt ædru som hun stadig var, og det var en fin mulighed for at få lidt ekstra tilfældig information ud af Oswald. Det kunne være, han kom til at sige noget brugbart, måske uden at han selv vidste det, og Zirra var klar til at hapse hver en bid og fodre det til Lyset. 

Hun gik med ham mod et af de høje borde, der var stillet op, og heldigt for hende var det nærmeste ledige bord en smulle forskubbet fra de andre. Det betød, at ingen kunne smuglytte. Alt efter hvor mange flere løgne, hun skulle stikke ham, var det praktisk, hvis ingen kunne lytte med og potentielt tjekke op på, om hun talte sandt. 
"Og tak for komplimenten - det betyder en del kommende fra dig. Jeg er trods alt kun menneske," sagde hun høfligt, men gik dog tilbage til en lidt mere uformel taleform. Det plejede at slappe folk mere af i sådanne samtaler. "Jeg er kun i Balzera et par dage, desværre," startede hun den næste samtale. "Er der noget, jeg ikke må misse at se, mens jeg er her? Ingen ved, hvornår arbejdet igen kalder mig sydpå."

Hun blev ikke et par dage. Hun skulle hjem næste morgen. Men det behøvede Oswald ikke vide. 

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 01.03.2019 19:13
Da de havde kommet igennem mængden af folk, stod de igen alene. Han smilede kort, man skulle aldrig lade et kompliment går forbi, især ikke når person var værdig. Ved hendes spørgsmål omkring seværdig steder, tænkte Oswald sig om.
”Jeg må indrømme de fleste steder som jeg selv ser værdige, er de som er private,” sagde han kort. At komme ind på de private palæer og pladser, var nok de meste faktiske syn. Men det krævede kontakt til de rette personer, når det kom til by livet, var Oswald ikke den mest aktive spiller. ”Men chancen for se dem, er ikke den største udover hvis du har de rette kontakter her i byen,” sagde han.
Han kom dog i tanke om at det normal markedspladsen var dog sted at tage hen, ”Hvis du lede efter en smuk ting at tag med hjem herfra, ville marked nok været besøget værd. Der er mange smukke farver at se, og gode steder at drikke kaffe” havde han ikke så mange tjener, ville han nok komme der lidt oftere. 
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 01.03.2019 19:22
"Det kan være jeg skal derhen," sagde hun, og fornemmede, at det ikke var det mest spændende emne for Oswald. "Det er måske ikke denne by, du holder mest af at befinde dig i? Jeg synes jeg fornemmer en lidt overfladisk interesse for det. Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl."

Hvis hun kunne få ham til at tale lidt om sig selv, ville det være perfekt. Hun vinkede til en tjener, der kom forbi med en bakke, og hapsede to glas mørkerød vin, hvorefter hun rakte det ene glas til Oswald, og hævede sit eget glas let mod ham. De havde nu god vin til sådanne fester, og det var ærgerligt, at hun måtte holde sit hoved klart. Men så måtte hun jo bare nyde glasset ekstra meget. 
Zirra sippede til væsken og lod det ligge lidt ekstra længe i munden for at nyde smagen til fulde.

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 01.03.2019 19:37
Han kunne sige at hun tog fejl, Oswald var ikke så vild med Balzera. ”Mine familierelationer er her, og de er ikke de bedste,” sagde han kort. ”Der er selvfølgelig adgang til at jeg har være her, så længe at det for min slave operation. Skulle jeg rejser herned blot for min lyst, ville det ende i blodbad og dæmon politik,” han ville aldrig se syden som et hjem igen. Oswald tog imod glasset med en fri hånd, ”Tak” sagde han kort til hende. ”Nu da vi talte om det, var det slaver som du er interesseret i? For hvis det er hvad du søger, udover at bringe Spencer ned med nakken, kan vi god aftale en handel” sagde han. På en eller anden måde var det snart på tide at skifte slaverne ud med nye, jo flere køb der var, jo hurtigere kunne det går med finde nye.
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 01.03.2019 19:42
Dårlige familierelationer kendte Zirra alt til, dog ikke lige så det ville ende i et blodbad. Og heldigvis havde hun da ingen dæmoner i sin! Hendes ansigt forholdt sig i milde og interesserede folder, mens hendes hjerne kategoriserede alle de informationer, Oswald ubevidst gav hende. Bare at vide, han ikke var på god fod med sin familie kunne være guld værd for dem.
"Min arbejdsgiver er helt sikkert," svarede hun og tog en slurk til af den skønne vin. "Jeg kan ikke sige, præcis hvor mange, men efter Stencer er væk, er jeg helt sikker på, han får brug for lidt flere." Hun gav ham et sigende blik. "Jeg selv rejser så meget rundt for ham... Så medmindre du har en låne-service længere nordpå, bliver det nok bare til mere besvær at slæbe rundt på flere folk."

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 01.03.2019 19:54
Så det var sådan det var, Oswald måtte tænke sig om. Han havde ikke meget tilbage af hans operation i norden, måske lidt i hans hjem i byen men det var ikke risikoen værd at tale om hans hjem.
”Jeg har en gård som er oppe nær Dianthos, hvis det er hvad han søger, jeg kan ikke nok ikke selv værd der på den her tid af året. Men hvis han kan vente til engang i foråret, skal jeg nok være klar til handle med ham?” det var lidt af undergrund at han holdte slaver udenfor syden. Mest fordi at han klar over at lystes folk nok ville komme efter ham, hvis hans hemmelighed slap ud.
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 01.03.2019 20:02
Jackpot! tænkte Zirra, og holdt henrykkelsen fra at virke alt for åbenlys.
"Det tror jeg bestemt ville være perfekt for os," svarede hun med glæde i stemmen. "Og vi er selvfølgelig meget opmærksomme på at holde det... diskret."
Slavehandlen i nord var efterhånden blevet slået meget ned, men der var stadig løse ender. Som for eksempel Oswald, der på en eller anden måde havde kunnet omgå dem i så lang tid og stadig tjene stort på at handle med forsvarsløse væsner. Det her ville ikke stoppe ham overhovedet, men det ville stikke en stor kæp i hjulet på hans operation, og sænke ham en del i udbredelsen. 

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 01.03.2019 20:27
”Du må bede din arbejdsgiver om at kontakt mig igennem brev, hvis jeg ikke befinder mig i nærheden til den tid,” sagde Oswald. Intet var sikker, at han kom tilbage til norden, var nu stadig et spørgsmål. Måske blev han mere permanent nær syden, hvor slavemarked var mere åbent frem for norden. Oswald tog endelig en slurk af vinen, han følte sig på en måde træt af festen. Men han havde heller ikke været den mest sociale siden hans ankomst til syden, tvært imod. Oswald flyttede glasset fra hans læber, ”Hvis der andre spørgsmål omkring handlen, skal du være velkommen til stille dem til mig” sagde han.
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 01.03.2019 20:36
"Det vil jeg sige videre," svarede Zirra, og ledte samtalen hen mod noget mindre arbejdsrelateret. 
Hun havde nogle flere spørgsmål, men det var ikke Oswald, de skulle stilles til. Hun havde fået mere end håbet ud af ham, og hendes rigtige arbejdsgiver ville uden tvivl blive ganske tilfredse med aftenens udbytte.

Der gik en halv times tid med hyggesnak, hvorefter flere gæster begyndte at vandre mod udgangen. Zirra sendte et blik mod dem, og strakte sig i ryggen med en tilfreds mine og lidt mere rosa kinder.
"Jeg tror også det er ved at være tid til at jeg trækker mig tilbage," sagde Zirra og sendte Oswald et smil. "Os dødelige holder ikke til lange nætter uden søvn, når vi skal op med solen jo. Det har været en yderst behagelig aften, Oswald. Jeg har i den grad nydt dit selskab."

Hun rejste sig og gav ham et nik med hovedet. Det var på tide at smutte, så hun kunne blive frisk til at begynde den lange rejse hjemad næste morgen.

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 01.03.2019 20:42
Efter en mere behagelig snak, trak aften imod sin ende. Oswald bemærkede hvordan at folk begyndte af tage af sted, og han var selv klar til at begrave sig i de mange puder i hans seng.
”Det er forståelig, vi har alle planner for i morgen” sagde han. ”I lige måde Zirra,” sagde Oswald med smil, han blev siddende lidt og kiggede på som hun forlod festen. Et par minutter sener var han selv på var imod udgangen og imod natten. 
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Vejby, Blæksprutten
Lige nu: 3 | I dag: 14