ET MØDE MED ELVEREN !
Jack Choie Anniko DemonJack Choie Anniko Demon
Krystalisianer

Retmæssig God
Race: Halvdyr
Alder: 35
Højde: 195 cm

Skaber: jack
05.08.2018 11:59
det hadet været en lang dag for jack han og hans far var kommet hos elver folket for at snakket om hvor meget dyre liv de måtte jage i skoven uden det gjorder skade selv om elver folkne var i mod det,kunne de ikke vende den anden kind til og hadet givet dem lov til at jage skoven men vis de gjorder det på en måde som dyren ikke led og de bliv bragt til ære.jack kom ud af en af døren og puset stille den Friske luuft en.det var ikke så nemt at  snakket med dem men de var søde og det kunne jack ikke modstå jacks far kom stille ud og tog sin søn på skulderen ” er du oki min dreng ” svaret han stille mens  blikket fulgte blikket ned mod byen  hans far var meget støre ind  jack selv og hadet lidt flere muskler men var i bund og grund sød over for folk vis man lærte  dem at kende” ja det er jeg far jeg har bare brug for at komme lidt væk fra det polike snak du ved jeg ikke er god til det” svaret jack ærlige og måtte vende sig om for at se sin far i øjne jack hadet Politik men det var noget som måtte gøres.  Men jack hadet mest lyst bare at hoppe ned til byen og se sig om det var ikke så tit jack kom i elverens by. Jacks far smilte stille og lod hånden glide ned mod byen ” gå du bare min dreng jeg tager over for rasten jeg ved hvor meget du holder af elverne prøv at find dig en ven der nede det kunne måske hjælpe lidt på det ” svaret han med et smil og gik ind af døren. Det lod jack sig ikke sige to gang han begyndte rolige at gå ned mod alle gange som der var men han var vist faret lidt vild efter et stykke tid måtte han sætte sig ned og tænke sig lidt om hvordan han kom der til ”hmme den var være...alle de her gange ser ens ud for mig” svaret han stille
Aurelia LarethianAurelia Larethian
Krystalisianer

Retmæssig God
Race: Skovelver
Alder: 114
Højde: 176 cm

Skaber: Murizz
05.08.2018 21:06
Aurelia havde brugt det meste af sin dag på at være på kroen sammen med Davian. Hun var begyndt at få rimelig godt styr på hvor mange ting der skulle klares og det kom nærmest bag på hende, hvor meget der var. At styre en kro, det lød da simpelt, men det var det overhovedet ikke. Der var alt for mange ting at huske på, men det var okay. Hun var god til at huske på mange ting af gangen. Nu var det bare rart at hun havde fri! Hun havde været forbi sit hjem for at skifte tøj. Den hvide kjole var ikke rar at have på i længden, den sad alt for stramt og hun følte ikke at hun kunne bevæge sig ordentligt i den. Hun havde i stedet skiftet til sit normale tøj, de korte hvide shorts, den hvide top der kun dækkede de mest nødvendige og den grønne, lettere gennemsigtige cardigan der næsten gik ned til jorden. Efter et tøjskift, havde hun været forbi biblioteket, hvor hun havde lånt en bog om alverdens planter, eller i hvert fald de kendte af dem. Nu sad hun i en af de små gader på en bænk, med begge ben trukket op under sig, og bogen placeret mod lårene. Næsen var begravet i siderne, i et fokuseret blik.

Aurelia var nået halvvejs igennem bogen, før hun hørte en stemme ikke langt fra hende. Hun rettede hovedet op og hendes blik faldt på et væsen, ikke lig en elver. Han havde øre som en ulv. Også en hale. Hun kunne ikke lade være med stirre lidt, det var ikke den slags man så flest af i Elverly. Han så lidt fortabt ud, så hun lukkede bogen sammen og lænede sig lidt frem på kanten af bænken, uden at rejse sig.
"Har du brug for hjælp?" Spurgte hun lidt højt, for at være sikker på at han kunne høre hende. Hendes tone var mild og venlig, som hun ikke ville forskrække ham, i tilfælde af at han ikke havde lagt mærke til at han ikke var alene.

Krystalisianer

Retmæssig God

05.08.2018 22:49
Jack vendte sig om da han hørte en kvenlige stemmen han vidste ikke hvad han skulle sige først men rystede hovdet og sagde så ” jeg prøver at finde vejen ned til jeres by men gaderen og gange her ser ens ud for mig prøver at finde et sted at få sig noget at drikke eller noget i den stil ” svaret han stille og tog sig let i nakken  jack kunne næsten gætte sig til hvad denne elver måtte tænke så han svaret rolige ” min far er her for at forhanlde med jeres leder ” svaret han så stille og lage armen ned for at slappe stille og rolige af. Jack bar en vid  skjorte og sorte buske som sad på ham med en  lang sort kappe som hang ned over hans side. Bag på var der et våben mærke med en pote og ild rundt om den. Jack smilte rolige og spurte så stille ” du du kunne vel ikke vise mig vejen der hen til ” spurte han stille og men også får ikke at skrammen elvern væk det var første gang at jack hadet talt med en elver så han vidste ikke helt hvad han skulle sige eller gøre. Men hans far hadet rat i at de var smukke  næsten trylle bunden men jack ryste stille på hovet igen og kiket så lidt til sideren ørne lytte efter de felste lyde der kom han kunne høre lige så godt som en elver vis ikke mere. Jack vente rolige  på hvad hun ville sige til ham
Krystalisianer

Retmæssig God

07.08.2018 22:42
Aurelia lyttede roligt til mandens ord. Hun kunne dog ikke lade være med at grine lidt over hans svar, da han fortalte at han var faret vild. Det havde aldrig været et problem for hende selv, da hun kendte Elverly ud og ind, og det samme med skovene omkring byen. Men okay, hun havde så også brugt mere end 80 år på at lære alle vejene at kende. Det var næsten lige før hun kendte skovene bedre, end hun kendte Elverly, men hun kendte da gaderne mere end rigeligt, til at kunne hjælpe ham. Hun nikkede kort over hans forklaring på hvorfor en som ham, befandt sig i Elverly. Det gav fint mening og han var vel næppe blevet lukket ind, hvis han ikke var oprigtig.

Der lød endnu et lavt grin fra hende, før hun sendte ham et stort smil og rejste sig fra bænken. Den lukkede bog tog hun under armen og holdt den tæt til kroppen. Den skulle nødig gå i stykker.
”Selvfølgelig! Kroen ligger ikke langt herfra. Jeg kan følges med dig, hvis du ikke har noget imod selskab?” Spurgte hun roligt og gik et par skridt tættere på ham. Godt nok kom hun lige derfra, da hun havde været på arbejde, men det var vel altid hyggeligt at snakke lidt med nye folk!

Krystalisianer

Retmæssig God

09.08.2018 17:28
Jacks øjne kørte stille op og ned af hinden lidt hun så godt ud i hans øjne  jack ville ikke have noget im od at følese med elver kvinden han bukket først høflige mod hinden det var altid venliget at sige sit navn først ” navnet er jack Choie Anniko Demon  ” svaret han høflige og kunne ikke lade være med at kikket lidt hen mod den bog hun hadet i den ene armn halen  lå fladt ned mod joderen og på siden hadet han er sværd også men det var nu ikke noget han brugte tit faktisk kunne man se den næsten ikke hadet blod på sig overhovet. Jack rejste sig stille op igen og vendte sig mod den vej hun hadet peget og lage sin hånd Elegant hen mod stede ” du viser vej ” svaret han kært og kunne ikke lade vær med at grine lidt dog vidste han ikke hvorfor men han følte sig mere hjemme her ind sit eget hjem jack hadet altid været en rejsene og besøgt mange steder og set mange ting som andre folk og elver ikke ville tro på ikke med minder jack frem lage et bevis for det så han holdt hjemligheden for sig selv blikket kunne ikke lade vær med at blive taget fra den smukke elver kvinden men han måtte også undgå at være for nærgående stille kikket jack måd stigen stille og sagde så ” såå hvad er din histoige ?” svaret han stille mest for at få noget i gang og han kunne komme på andre tanker dog var det ikke let for der var mange eleverer kvinder som hinden men dog holdt jack sig lige til en lige nu. Han måtte ikke lave for meget ballade hos dem ikke vis han skulle lægge en god ord ind hos dem.
Krystalisianer

Retmæssig God

09.08.2018 19:54
Aurelia fik undsluppet et lavt, næsten uhørligt grin over hans buk til hende, da han præsenterede sig. Det kom dog ikke bag på hende, da de fleste så elvere som en race der skulle respekteres. Selv gik hun ikke synderligt meget op i den slags, men hun havde så heller ikke brugt det meste af sin tid i byen, men i skovene der lå rundt om Elverly.
"Hyggeligt at møde dig, Jack. Jeg hedder Aurelia Larethian," præsenterede hun sig med et smil. At gengælde hans elegante buk med et lige så elegant naj, valgte hun ikke at gøre, da hun slet ikke var så fin. Det ville måske også se dumt ud at naje, når man ikke var iført kjole, men shorts.

Hun nikkede let mod ham og begyndte så at tage nogle rolige skridt ned af gaden, mod kroen. Hun gik ikke meget op i at holde afstand til ham, men befandt sig dog ikke tæt på ham, da hun begyndte at gå før ham. Hun regnede med at han ville følge efter hende og hun gik trods alt ikke specielt hurtigt.
"Historie? Dem har jeg mange af! Så hvad vil du gerne vide?" Spurgte hun muntert. Der var alt for mange historier at vælge imellem, så det var svært at starte på en enkelt, uden at ende over i at fortælle mindst fem mere. Udover det, kunne hun nok ikke holde fokus længe nok til at fortælle en hel sætning ad gangen.

Krystalisianer

Retmæssig God

09.08.2018 20:44
Jack tænke sig om lidt om at en elver kvinden måske skulle fortælle hele sin livs tid ville måske blive langt og mist spil af tid når han kunne lære hinden at kende.stille tog han sig til hagen og kom med et lille ” hmme?” og så vendte han sig mod Aurelia  igen og blikket til hinden  med et stille grin  hun virkede ikke til at være bange for at prøve noget nyt og det var jack lidt glad for ” tja du kan fortælle mig lidt om hvem din familie er og hvor du er opvokset og hvad du laver når du ikke er i elver by ” svaret han stille og gik lidt tætter på Aurelia med et varmt smil på læben måske var det bare en gnist han mærkede men han kunne godt lide Aurelia ind til videre  jacks øre vifte rolige  frem og tilbage og halen lorvert også meget ments fordi han var glad lige nu Aurelia var den første elver kvinden han hadet snakket med. Aurelia hadet sikkert hørt om hans familie de byskket også deres hjem meget godt mod mennesker menst fordi de ikke kunne tilgive hvordan de hadet behaldet halvdyre i sin tid og det var en af grunden til jacks far hadet lavet byen hjemlige jack kikket lidt op der var kommet en stjerne på himlen det betød hel vis man så det så måske var hans aften den aften måske Jacks lange kappe falvert også af den vind som var tilbage i  skoven  ikke meget men nok til at man kunne se den Flyve lidt rundt jack glæde sig til at få sig lidt øl og elver mjød ned han vidste det var stærk så det var nok ikke noget han skulle ha meget af men mund ikke også de solgte mjød der " hmme tror man kan få mjød i jeres kro ?? " spurte jack stille hinden om
Krystalisianer

Retmæssig God

13.08.2018 19:01
Aurelia ventede nærmest spændt på at finde ud af hvilken historie hun skulle fortælle. Det var ikke svært at se, at hun var decideret utålmodig, som hun nærmest gik og trippede ved siden af Jack. Bogen holdt hun helt ind til kroppen, hun var ikke ligefrem en rolig type, så der kunne hurtigt ske den noget. Hun gjorde alt hun kunne for ikke at tabe den.
"Jeg er vokset op her. Men jeg bruger mere tid ude i skovene uden for byen, så måske jeg nærmere er vokset op derude," sagde hun hurtigt. Hun var nødt til at vende blikket fra ham og tænke lidt. Man kunne vel godt sige at hun ikke var vokset op i Elverly, siden hun brugte alt sin tid uden for byen. Men der var meget mere interessant i skovene end der var i byen, måske fordi hun følte sig lidt mere fri derude.

De grønne øjne blev rettet mod Jack igen, egentlig for at se ham i øjnene, men hun kunne ikke holde blikket fra hans ører. De bevægede sig, ikke meget, men nok til at fange hendes opmærksomhed. Uden at tænke over om han synes det var i orden, rakte hun en hånd op og lod fingrene glide over hans ene øre. Pelset. Blødt. Hun fokuserede så meget på hans ører, at hun ikke længere holdt øje med hvor hun gik.
"Har du altid haft sådan nogle ører?" Nåede hun lige at spørge om, inden hun skvattede over et mindre sten på vejen og faldt mod jorden. Hun landede med et bump og bogen blev mast op mod hendes mave. Hun rømmede sig kort, men kom hurtigt på benene igen og sendte ham et stort smil. Hun havde fået et par skrammer hist og her, men der var ingen større skade sket.

Selv havde hun aldrig været glad for hverken øl eller mjød, men hun arbejde selv på kroen og vidste præcis hvad der var til at få derhenne, så hun nikkede kort til hans spørgsmål.
"Det kan man! Men jeg burde advare dig... Det smager altså ikke særlig godt," sagde hun. Det var selvfølgelig kun fordi hun ikke selv kunne lide det, men hun tænkte ikke over at andre mente det smagte meget godt. Hun havde også serveret det for nogle af stamkunderne, dog uden kommentarer om at det ikke smagte godt. Hendes blik dalede mod bogen. Suk, den havde fået et par skrammer også, noget af forsiden var lidt skadet af nogle ridser, det var nogle af kanterne også, grundet hendes fald.

Krystalisianer

Retmæssig God

13.08.2018 19:26
At hun ville Røger hans øre brød han sig ikke  helt om i ny så han trak sig tilbage ok Knoret af hinden  han var en ulv og det kunne man mærke nu  men at hun faldt for at ville komme op til hans øre kunne han ikke lade være med at grine lidt men ragte hånden ud mod Aurelia  for at hjælpe hinden op  han glemte helt det hun spurte om men hævet dog sit øjne bryn lidt ” jeg har altid været dyr så ja det har jeg ” svaret han tille og rolige mens blikket kikket rundt og for at se hvad folk de sagde de grinden lidt ellers vendte de ansigtet den anden vej  jack rystede på sit hoved og tog blidt om hindens hånd  var stadige i hans men smilte varmt han mærkede noget rolige over aurelia men han kunne ikke helt sige vad det var

jack tænke sig lidt om  han syntes nu mjød smagte meget godt lidt beder ind øl  det var noget jack var opvokset med så det gjorder ham ikke helt noget  som sådan rolige lage han sin hale om Aurelia mens de gik stille ments for at beskytte hinden lidt  jacks våben skjold kom frem for bryste  det var ikke et man  hadet set før for det var  ligeså hjemlige som  rejsten af hans klang også var jack smilte dog rolige ned mod hinden hun drag måske ikke men der for kunne man stadige have det noget sjovt syntes han

jack tænke lidt over igen hvordan det ville have at have en elver ven  det ville være beder for ham for så kunne de let besøge hinanden i stede for et menneske eller troldmand eller noget i den stil

Krystalisianer

Retmæssig God

16.08.2018 16:16
Aurelia hørte straks lyden af knurren der kom fra ham og hun trak hånden til sig. Hun sendte ham et lettere undskyldende blik. Ofte gjorde hun sådanne ting uden at tænke over, om andre synes det var okay. Det var tanker der faldt hende ind og inde for det næste sekund var hun i gang med at handle på det. Det skete tit, men de fleste i Elverly der kendte hende, havde vænnet sig til hendes frembrusende måde at være på, så derfor tænkte hun ikke så meget over det. Jack var dog ny og det var ikke ofte hun så væsner som ham. Derfor havde trangen til at røre hans øre været stor. Hun tog imod hans hjælpende hånd efter hendes mindre elegante fald og smilede så stort igen. Der skulle mere til at slå hende ud.
"Det var ikke min mening at gøre dig utilpas. Jeg var bare fascineret af dine pelsede ører," sagde hun roligt. Hun kunne mærke ham tage hendes hånd og hun lukkede blidt sin hånd om hans. Den var lige så blød som ørene og det fik hende til at grine let. Blød.

Nu var der ikke langt til kroen. Man kunne se den for enden af den lille sti de gik ned af. De skulle bare ned af nogle få trappetrin og fortsætte op af en lille bakke, så ville de nå til døren. Aurelia fortsatte med de lettere hoppende skridt, hun havde alt for meget energi og hun var nødt til at sætte farten lidt ned, for ikke at hive Jack afsted. Halen der blev lagt om hende fik hende til at sætte farten lidt mere ned og hun skævede kort mod den. Mere pels. Det var svært ikke at prikke til halen, men hun lod være.
"Kroen ligger lige der!" Sagde hun hurtigt, mens hun løftede sin frie hånd og pegede mod den og hendes blik blev rettet mod ham igen. Hun virkede helt rolig, som de nærmede sig døren, men trangen til at mærke pelsen voksede.

Krystalisianer

Retmæssig God

17.08.2018 19:03
At denne elver kvinde lige hadet en svaghed for pæls underet jack lidt han nikket stille og gik ind sammen med hinden da hun så ud til at kende stede temmelig godt han sukket lidt da han så at der ikke var så mange mennsker som hjemme i deres skov kro måske var det fordi at det mest var for elver der botet her og det andet sted var for flere raser stille kikket jack lidt rundt  for at se hvad der var han prøvet at finde et sted hvor de to bare kunne side lidt tæt og ingen kunne se dem, ” smuk sted men mund der er et stille sted for os to ?” svaret han stille og mærkede en varme stige i sig det var længe siden han hadet følt sådan her  stille kikket jack lidt og sukket og sagde så stille ” har du nogle kærste ??” svaret han mes håndne klimte strammer om hindens hånd  mens de gik ind og fand t sig et plas hvor der ikke var nolge som lige kunne se dem med det samme hun så smuk ud det måtte han give hidnen  men han ville ikke bare hoppe på hvem som helst hun skulle også vise sig værd for hans famille og ham selv han vidste dog ikke hvad han skulle sig for det røg bare ud af ham
Krystalisianer

Retmæssig God

23.08.2018 21:04
Egentlig var det ikke en decideret svaghed for pels, men det var dejlig blødt at røre ved. Godt nok var hun som regel i selskab med sin trofaste hingst, Celtic, og pels var derfor altid lige i nærheden, men det var noget andet når det sad på en som Jack. Hans ører var kære, så hun kunne ikke lade være. Men selvfølgelig ville hun respektere hvis han ikke var glad for den form for kontakt, så hun bekæmpede trangen til at pille ved hans ører igen. Døren ind til kroen blev åbnet og hun lod blikket glide rundt. Der var ikke mange, da de fleste dukkede op hen af aftenen for at få aftensmad, eller en øl efter arbejde. Men alligevel kendte hun de fleste, specielt ham der stod bag disken, da det var hendes chef, Davian. Hun vinkede kort til Davian, før hun fulgte efter Jack, hen til bordet i et af hjørnerne.

Der er dejlig varmt i krostuen, hun kunne slappe helt af herinde. Bogen lagde hun forsigtigt på bordet, den måtte endelig ikke komme til skade igen. Hun satte sig på stolen overfor Jack, trak det ene ben op under sig og lagde armene om det, som om hun krammede sit eget ben.
"Næh, det har jeg ikke. Har du?" Spurgte hun med et let smil. Hun havde aldrig haft behovet for at have en kæreste, specielt ikke når hun aldrig var det samme sted ret længe ad gangen. Så snart Jack var taget afsted igen, ville hun forsvinde ud i skoven og ikke komme tilbage i flere dage, måske uger. Ikke fordi hun havde noget hun skulle derude, kun fordi hun udforskede alle steder, selv steder hun havde været mange gange før.
"Var det mjød du ville have? Jeg kan godt hente et krus til dig," tilbød hun venligt. Hun skulle alligevel have lidt vand til sig selv. Med hendes energiske sind, var det vigtigt at hydrere ofte.

Krystalisianer

Retmæssig God

24.08.2018 17:24
Jack rystede lidt på hovdet for det hadet han ikke regtit i nu han hadet nogle han holdt meget af men han rejste for meget rundt når han ikke var sammen med hans far han smilte lidt rolige til hinden ” nej det har jeg ikke jeg rejser for meget lige pt ” svaret han stille og rolige men måtte dy sig for ikke at give hinde et kys eller noget jack ville skam godt have en at følges med på nogle af  sine eventyr nogle gang men som det så ud lige nu så var det ikke tilfældet jack nikket rolige som et ja til om hun skulle hente ham noget mjød for han kunne godt bruge lidt lige nu Blikket bliv ratte mod  Aurelia med et varmt smil men måske var det på tide og ender lidt på det i dag jack vente dog blikket mod de folk der var der skete ikke så meget lige nu. Jack tænke sig lidt om inden han ville finde ud af hvad han vild lave jack måtte dog måske snart tilbage til sin far men han vidste nok godt hvor jack var  og så var han en voksen mand nok til at finde ud af det selv. Jack blikket blidt til Aurelia med et lidt fliterne blik i øjet men han gjorder nu ikke så meget ved det hun skulle komme til ham vis hun ville noget jack lorvert lidt med halen blidt
Krystalisianer

Retmæssig God

25.08.2018 20:50
Aurelia lyttede intens til hans ord. En der rejste! Hun var nysgerrig, alt for nysgerrig. Det var ikke ofte hun stødte på nogen der rejste rundt i landet. Hun var aldrig selv kommet ret langt, men landet var stort, og hun kunne ikke ride på sin hingst hele tiden. Derfor nåede hun sjældent længere end til udkanten af skovene. Inden hun fik startet på sine spørgsmål, valgte hun dog at rejse sig for at gå op mod baren. Hun fik bestilt et krus mjød og et glas vand, hvilket hurtigt blev stillet på disken foran hende. Mens det blev hentet, havde hun lagt betaling på disken. Så tog hun glasset i den ene hånd, glasset i den anden og gik ned til bordet igen. Hun placerede kruset med mjød foran ham, før hun satte sig på stolen igen.
”Rejser? Hvor rejser du hen?” Spurgte hun med store øjne, mens hun lænede sig lidt frem på stolens kant. Glasset satte hun for munden og tog en lille tår af det friske vand. Det var næsten helt rart at slappe af for en gang skyld, i stedet for at løbe rundt i skoven.

Krystalisianer

Retmæssig God

26.08.2018 17:41
Det at hun spurte om hvor jack rejste hen smilte han dog lidt stort af og kunne ikke lade vær med at smile mere da hun lænde sig lidt hen over boret det kunne godt være jack lige hadet mødt denne elver kinvde me der var noget over hinden som han godt kunne lide. Rolige lente jack sig læt tætter på så deres læber næsten kunne mødes men han gjorder ikke noget andet ind at fortælle ” jeg rejser hen der hvor mine ben føre min hen og så få at finde efter mad til min folk..” svaret han stille hans hjerte hammert næsten han vætede bare på det regtit tids pungt til at gøre det blikket faldt rolige ned mod hinden han suderet hindens krop lidt mest for at få en forstilinge om hvordan hun så ud  rolige kom jack med et stille smil han føre sin hale lidt op af hindens lår mest for at pire hinden lidt  så  Aurelia kunne mærke at han var interseret i hinden mere ind på en måde jack rømdet lidt og kikket rundt det var godt der var lidt lukket her jack tog sin krus hen mod hans læbe og drak lidt at mjødet  men vente så på hvad hun ville gøre i mod ham når han pinde Aurelia så meget som han gjorder lige nu
Krystalisianer

Retmæssig God

31.08.2018 16:19
Aurelia lagde ikke noget i at han kom tættere på, det gjorde det vel bare nemmere at tale sammen, jo tættere man var. Nu var der godt nok ikke mange tilstedeværende i kroen, men det var vel rart ikke at skulle hæve stemmen det mindste. Så hun lyttede til hvad han sagde. For hende lød det spændende. Hun befandt sig ofte i skovene omkring Elverly, og kun få gange havde hun været længere væk end det. At kunne rejse hen hvor man ville, var lige dét hun gerne ville, men hun var ung endnu. Hun havde mange år til at gøre det, og lige nu skulle hun fokusere på sit arbejde her i kroen, og sin familie. ”Wauw… Vil du fortælle mig hvor du har været?” Spurgte hun interesseret. Hun var utrolig nysgerrig på at høre hvordan verden var uden for skovene.

Med store øjne ventede hun spændt på at høre mere, men hun blev kort distraheret af halen mod låret og hun lo let. Hun var ikke forberedt på pelsen mod låret og det kildede, mere end det burde, men hun var utrolig kilden i forvejen. At det var gjort fordi han ville vise sin interesse for hende, gik ikke op for hende, da hun aldrig havde været god til at opfange den slags signaler. Det var slet ikke der hendes tanker lå, hun var mere opsat på at høre flere ting om hans rejser. ”Er alle fra dit folk lige som dig? Med pels og ører?” Spurgte hun undrende, mens hun rettede blikket mod hans ører igen. Fascinerende. Hun rykkede hovedet lidt tilbage, for at kunne tage en tår mere af sit vand.

Krystalisianer

Retmæssig God

09.09.2018 11:37
Jack vidste ikke helt hvor han skulle begynde men han tog sig lidt til nakken tja jeg har værret i storbyen til elver byen lidt ude fra skoven snakket med demoner og snakket med engel og lidt at værd ” svaret han stolt jack kunne snakke sig fra alting tit og ofte at slås var det sidste han ville gøre med minder han var nød til det blikket fanget det hun så efter og smilte stille og efter tænk som ” vis du ville røger dem så kom her hen og sæt dig så må du ” visket han stille i hindens ene øre og kysset  Aurelias kind stille med et blik i øjet han syntes hun var sød ind til videre og vis det kunne give ham lov til at komme lidt tætter på hinden måtte hun godt gøre det men kun fordi det var hinde jack lukket stille sin øjne og tog noget af sin mjørd  han smilte lidt mere mens han så folk komme ind til krogen. Det var vel ved at være tid for dem for at feste lidt og det hadet jack ikke noget i mod nogle begyndte at danse til musikken men jack ville helst lige nu bare være tæt på aurelia et stille smil kom over ham mens han studretet hindens bevælgese stille.
Krystalisianer

Retmæssig God

10.09.2018 14:18
Aurelias øjne blev nærmest større og større som han fortalte videre om nogle af sine oplevelser. Hun var fascineret over hans liv, det var præcis sådan hun gerne ville leve sit, men blev forhindret, da hun havde forældre og en ældre bror, der bad hende om at blive i nærheden. Hun var ofte væk i flere dage, men de vidste at hun altid vendte hjem igen. Men at komme længere væk end hun havde været, ville kræve en længere rejse end dem hun havde taget før, og så ville de med garanti vide, at hun ikke havde holdt sig i nærheden af Elverly. "Dæmoner? Jeg har hørt og læst, at de skulle være farlige. Er de det?" spurgte hun. Det var en af de racer hun havde læst meget om i forskellige bøger, men aldrig stødt på i virkeligheden, derfor var det utrolig interessant at Jack havde mødt nogle.

Hans tilbud om at hun måtte røre ved hans ører, fik hendes grønne øjne til at lyse lidt op. Det var da kun rart at røre ved pels og Aurelia tøvede ikke et sekund med at rejse sig fra stolen, for at flytte den hen ved siden af Jack. Så satte hun sig ned ved siden af ham og førte den ene hånd op mod hans ene øre. Hun lod fingrene glide forsigtigt igennem pelsen og hendes blik lå fast mod øret. "Din pels er så blød.." lød det fra hende. Det var ikke svært at høre, at hun ikke koncentrerede sig om noget som helst andet, end den bløde pels. Det var helt klart meget anderledes, i forhold til pelsen på Celtic, hendes hingst.

Krystalisianer

Retmæssig God

15.09.2018 12:34
Jack kunne ikke lade vær med at komme med en nyde suk da det føltes godt jack førte stille sin hånd ned og op af hindens ryg på en lidt tænde måde.et stille slik førte sig stille frem på hindes kind hun virkede sød. Jack lente sig let mere ind mod hinden  men ikke mere ind hun kunne få luft.jacks øjne faldt lidt i hendes og  jack kunne ikke lade vær med at smile da hun sagde hans ples var blød kunne han ikke lade vær med at smile af det og sagde så ”forsæt enlige det rat ” svaret han stille og nusset vider mod hindens ryg men forsatte med at se ind i hendes øjne stille hun var smuk en regtit elver kvinde han sukket lidt og lod blikke glid rundt der var næsten ikke nogle her inden og det sted de var var så lukket så de kunne ikke se hvad der forgik som sådan jack lod hånden føre lidt ned af siden på hinden og overvejet at at give hinden et kys men dets skulle hun selv give vis hun var interseret i det halen bliv stille ført rundt om hinden for lige som at beskytte hende hjeret sprang lidt .
Krystalisianer

Retmæssig God

16.09.2018 20:21
Aurelia var alt for optaget af Jacks ører, til at lægge mærke til hånden mod hendes ryg, men slikket mod kinden, fik hende til at ryste let på hovedet i en latter. Det var vidst første gang hun havde oplevet det, ikke engang hendes hingst, Celtic, havde slikket på hende før. Kun når han skulle tage imod mad fra hendes hånd, der havde tungen da lige ramt let, men aldrig mere end det. Hun lagde hovedet let på skrå, som hun betragtede sine fingre, der næsten blev helt begravet i hans pels, mens hun lod hænderne glide over ørene. Hun rettede blikket mod ham, mens hun lyttede til hans ord, før hun smilede let. "Selvom jeg gerne ville, kan jeg ikke blive ved for evigt," lo hun roligt, før hun trak hånden til sig igen og satte sig lidt tilbage på stolen. Hun lænede sig ind over bordet for at tage fat i glasset med vand, og tog en lille tår. Glasset blev stillet tilbage på bordet, hun skubbede det lidt ind mod midten, ellers var hun sikker på at hun ville få væltet det på et tidspunkt. Hun vendte blikket mod Jack igen. "Hvor skal du så hen næste gang? Altså når du forlader Elverly."

00 brugere følger tråden 00 karakterer er tagget i tråden 0Tråden har 0 nomineringer.
Klik her for at nominere tråden

Besvar emne: ET MØDE MED ELVEREN !

Forfatter:
Ord: Tegn:
Angiv hvem der næste gang, skal svare i tråden:
Karakternavn:
Jeg ønsker ikke at angive den næste i tråden
Forlad tråden med dette svar

Chatboks

Gæst
[smilies]

IC-Chat