Få en tegning af din karakter!

DistortedDiva

DistortedDiva

2590
posts
4
karakterer

DistortedDiva 01.06.2018 14:51
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at tegne noget mere, men inspirationen er ikke hvad den har været.. Derfor vil jeg tilbyde jer at tegne jeres karakter, helt gratis!

Jeg vil både lave blyants tegninger, digitale og fuldt farvelagte! Jeg er ikke ekspert i baggrunde, men hvis dette ønskes kan jeg godt prøve. Alt efter hvad du gerne vil have lavet, kommer det til at tage længere tid selvfølgelig.

Vil du gerne have en hurtig skitse, så går det forholdsvis hurtigt, men hvis du gerne vil have en fuldt farvelagt digital tegning, kan der godt gå et par dage, hvis ikke en uge eller 2. Dette håber jeg er ok!


Svar på dette emne med:

Hvilken slags tegning du gerne vil have (blyant, digital, farve osv.)

Eventuelle reference billeder

Kort om din karakter

Posering 

Hvor meget man skal se af din karakter (fra skuldre og op, hele karakteren, osv.)

Eventuelle andre karakterer. 

Jeg er åben for alle idéer, så bare ask away! 

Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3291
posts
19
karakterer

Dragonflower 01.06.2018 14:56
Hej rimaa.

Det er mega cool! Hvor meget tager du for det? ^_^
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
DistortedDiva

DistortedDiva

2590
posts
4
karakterer

DistortedDiva 01.06.2018 14:57
Det er gratis! jeg ændre lige hurtigt min originale post så der ikke opstår forvirring
Mong

Mong

2577
posts
22
karakterer

Mong 01.06.2018 22:34
jeg har joban du gerne må tegne :D 
han er en kentaure og har et ar i den ene side efter et slagsmål med sin fætter :) ville være fedt vis du kunne lave et hvor han er digital tegnet :D

Hilsen Mong
DistortedDiva

DistortedDiva

2590
posts
4
karakterer

DistortedDiva 02.06.2018 00:14


Jeg håber han er okay! Jeg er virkelig ikke vant til at tegne heste haha
Jeg var i tvivl om hvor aret var henne, men det kan jeg tilføje :)
Helli

Helli

Grovgoplen

9627
posts
39
karakterer

Helli 02.06.2018 18:59
Må meget gerne være digital tegnet


Det ville være super hvis du kunne tegne Llyr kinda kramme en bjørn, eller på anden vis have hans bjørn og ham side om side. Behøver kun at være fra overkroppen og op efter. Alt efter hvordan du kan få det til at passe xD

Llyr er lidt af en nørd når det kommer til naturen. Her hans profil (der er også et billed af ham)

1 1


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Helli , Blæksprutten
Lige nu: 3 | I dag: 16