Just passing by.

Neesja

Neesja

Jæger, tyv, snigmorder mm. Generelt alle ydelser, folk er villige til at betale krystaller for.

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Karen 15.05.2018 22:23
Neesja hævede øjenbrynene over mandens spørgsmål. Det havde hun ikke rigtigt forventet. Hun brugte lidt tid på at tænke over svaret. "Fordi jeg føler mig godt tilpas der. Der er ikke ligefrem nogle, der jager halvdyr, og skovens væsner er langt venligere mod min race, end mennessssssker er" svarede hun så til sidst. Hun trak lidt på den ene skulder, inden hun igen hankede op i sine dyr. "Jeg kunne vel spørge dig om, hvorfor du ikke bor et sted?" svarede hun og sendte ham for første gang et drillende smil. Hun vidste ikke helt, om han ville forstå vittigheden. Han var ret stiv i mæglet, så hun tvivlede ærlig talt.
Sakse

Sakse

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 307 år

Højde / 205 cm

Rabbit 17.05.2018 18:26
"Jeg har ikke brug for et sted at bo," svarede Sakse roligt. "Jeg har hverken brug for spise eller hvile, så hvad skal jeg med et hjem? Jeg ejet intet."

Det sidste var ikke helt sandt. Tasken, der hang ved hans side, var fyldt med ting, han havde taget fra de døende, hvis sjæle han havde frelst. Deres kæreste eje... Det var dét, Sakse var ude efter. Engang i mellem tog han sagerne op og studerede dem grådigt, men han brugte dem ikke til noget eller havde tænkt sig at sælge dem, selvom der var nogle meget værdifulde genstande i mellem dem. Det var selve ejerskabet over dem, der gav gjorde ham tilfreds, at han ejede noget, et andet levende væsen havde elsket så meget, gjorde ham lykkelig, som intet andet kunne (med nogle meget få undtagelser).
Neesja

Neesja

Jæger, tyv, snigmorder mm. Generelt alle ydelser, folk er villige til at betale krystaller for.

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Karen 18.05.2018 13:20
Neesja nikkede roligt til mandens svar. Det gav faktisk god mening. "Det kan jeg faktisk godt se" svarede hun ligeledes roligt, og der kunne næsten være en hentydning af høflighed i hendes stemme. Hun hævede dog øjenbrynene, da han sagde, han ikke ejede noget, og hendes tunge spillede igen ude af munden, som hun roligt pegede på området, hvor hans taske hang. "Hvis du ikke ejer noget, giver det da ingen mening at rende rundt med en taske" svarede hun roligt og fastholdt blikket på hans grønne øjne. Hun kom først i tanke om bagefter, at det nok ikke var, hvad han mente, men nu havde hun spurgt ham, og hun kunne ikke rigtigt trække allerede sagte ord tilbage, så lige nu stod hun blot og betragtede ham.
Sakse

Sakse

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 307 år

Højde / 205 cm

Rabbit 19.05.2018 17:40
"Livet giver ikke altid mening," svarede Sakse blot, og noget, der rent faktisk lignede et lille bitte smil, trak i hans ene mundvig. Han havde på ingen måde tænkt sig, at fortælle hende om sin samling.

Tøsen her var godt nok en særling; hun havde først virket så uvenlig, nærmest aggressiv, men nu lod hun mere til at være en ung, nysgerrig pige. Sakse modstod lysten til at klø sig i håret; de levende var i sandhed nogle besynderlige størrelser.
Neesja

Neesja

Jæger, tyv, snigmorder mm. Generelt alle ydelser, folk er villige til at betale krystaller for.

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Karen 20.05.2018 15:26
Neesja trak på den ene skulder af mandens svar. "Det må du vel ssssssselv om" svarede hun lettere udtryksløst. Hun var stadig nysgerrig, men hun følte samtidig, at hun nok ikke fik noget ud af at blive ved med at spørge, så hun lod det ligge. "Men nej, det er faktisk sjældent, at der er mening i det" sagde hun eftertænksomt. Ikke at hun som sådan tænkte over det, men han havde vel ret.

Hun hankede igen op i de tre rådyr. Hun burde virkelig se at komme til Dianthos. Hun ville gerne vide mere om manden, men hun vidste ikke, hvor hun skulle starte og slutte. Hun besluttede sig dog for at tage en chance. "Hvis du ikke har noget for, kan du da følges med mig til hovedstaden. Ellers slutter vores møde vist nu, for jeg skal virkelig se at få afleveret de dyr her, inden de bliver dårlige" sagde hun og uden overhovedet at vente på, om han svarede, vendte hun sig for at sætte kursen ned ad vejen mod storbyen. Med lidt held ville hun være der indenfor to dage.
Sakse

Sakse

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 307 år

Højde / 205 cm

Rabbit 26.05.2018 18:18
"Hm," gryntede Sakse til svar, og han tøvede lidt. Han skulle faktisk mod byen, men han blev lige nød til at overveje, om han havde lyst til at følges med den mærkelige pige. Efter et minuts tænketid satte Sakse i gang efter pigen. Han gik ikke specielt hurtigt, men hans lange ben bragte ham hurtigt fremad med lange, jævne skridt, der aldrig blev hurtigere eller tabte fart. Der gik ikke lang tid, før han var nået op på siden af pigen. Han sagde dog ikke noget, men gik blot ved siden af hende med hånden hvilende på skæftet til sin sabel.

Han vidste ikke rigtigt, hvad han skulle sige, eller hvorfor han overhovedet skulle sige noget. Sakse havde altid haft det helt fint med stilhed. Det var mere andre folk, der ikke brød sig om den slags.
Sakse

Sakse

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 307 år

Højde / 205 cm

Rabbit 10.08.2018 05:57
//Lukket pga. inaktivitet
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 12