Joanna

Joanna

Soldat i Griffens Brigade

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 182 cm

Helli 12.09.2017 19:09
Det var ikke ofte, at den våbenkyndige Joanna blev nødt til at slæbe sig selv ned til Helbredelseshuset. Det var heller ikke så ofte at hun midt i en sparringskamp med en anden af Lysets Krigere, fik placeret sin fod oven på en stor sten og faldt på jorden, med voldsomme smerter i hendes fod. Ikke nok med det, så nåede hun også at blive ramt af sværdet på hendes overarm, og selvom det var stoppet med at bløde nu, så så flængen noget dyb ud, selvom foden klart var den der skulle ses på først.
Joanna havde dog ment at foden ikke var så slem, og havde insisteret på at hun ikke kunne tage nogle af de andre krigere med ned, for at få tjekket noget så sølle, så hun havde selv humpet hele vejen ned til det centrale bydistrikt for at komme i helbredelseshuset. Kappen hun havde slynger om hendes skuldre dækkede heldigvis såret på skulderen, men hun fik stadig nogle blikke, som hun stadig bar en del af uniformen for Lysets Krigere, og på den måde stod hun i den grad ud mellem befolkningen. At hun humpede hjalp nok ikke meget.

Endelig ankom hun dog til Helbredelseshuset, og fik slæbt sig indenfor. Hendes ankel dunkede, og det var først nu at hun overvejede at hun måske skulle have bedt om hjælp til at komme herned, i stedet for at mene at det ikke var noget alvorligt. Det havde ikke følt så alvorligt da hun gik fra paladset, men nu var hun i den grad kommet på andre tanker. Bedre tanker, dog en smule forsent. Forhåbentlig var der er en healer der kunne fikse hende hurtigt, for hun var ikke klar på at skulle komme herned en anden dag, eller ikke kunne gå i uger, hvis ikke måneder. Hun havde haft den kedelige situation før, men der var hun stadig et barn, og ikke en soldat der havde et job at passe.
Et lille suk undslap hende, som hun kiggede rundt i bygningen, for at se om der var  nogen healere til at tage imod hende. Det så heldigvis ikke ud til at de havde alt for travlt i øjeblikket. En ting hun i den grad værdsatte.
"It's so comfortable here in your own dimension, but you said you'll live here, not hide."
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 12.09.2017 23:01
Keeran var ikke en flittig arbejdsbi og ville nok aldrig blive det, for på trods af hvad andre fortalte ham, syntes han ikke selv at hans job var vigtigt. Det var bare en måde at tjene penge, og det var for ham hverken dårligere eller bedre end andre jobs. Med undtagelse af en stilling i Lysets Hær. Lysets Hær ville være det bedste job i verden, det vigtigste job i verden.
Af samme grund sprang hans blik også op, så snart han fik øje på en uniform fra Lysets Hær i Helbredelseshuset. Det tog ham kun et øjeblik at få øje på soldatens skade, og imens han småløb hen til hende, fik han øjenkontakt med en anden, ældre helbreder, der bare smilede bedrevidende til ham. De fleste af Keerans kolleger vidste, at han tog enhver chance for at heale en soldat fra Lysets Hær.
Først da han stod foran soldaten stoppede han op, og tilbød indirekte sin skulder og arm til hende for støtte.
"Her, kom sæt dig ned," bad han hende, og ledte vejen hen en sygeseng, så hun kunne sidde ned imens han undersøgte hende. Han trak en stol hen foran sengen og ventede til hun sad ned, før han blot ignorerede den stol han havde taget og i stedet satte sig på knæ foran hende og lagde sine hænder over hendes ankel. 
"Hvordan kom du til skade?" Spurgte han, dybt nysgerrig, men med blikket fast rettet imod hendes ankel, så hun forhåbentligt ikke ville opdage præcis hvor meget han idoliserede hende og hendes profession. Hvis han var heldig, ville hun bare tro at han spurgte for bedre at kunne heale hende.
Keeran havde kun kigget kort på hendes ansigt da hun ankom, men han syntes hun så ung ud og det var frustrerende for ham at vide, at andre på hans alder allerede havde opnået, hvad han kun drømte om, og selvom det kun var endnu mere frustrerende at høre om deres oplevelser, elskede han også al den information han kunne få ud af dem. 
Joanna

Joanna

Soldat i Griffens Brigade

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 182 cm

Helli 13.09.2017 11:06
Joanna var glad for at en healer var ovre hos hende forholdsvist hurtigt, og hun tog glædeligt imod hjælpen over til en af sygesengene, så hun kunne sidde ned, og stoppe  med at støtte på sin fod. Foden var efterhånden også blev lidt lilla, og var hævet. Den så mildest talt ikke køn ud på nogen måde.
Hun kiggede ned på den, og bed sig lidt i læben. Selv den blide berøring gjorde ærligtalt lidt ondt, eller lidt ekstra ondt, for den var jo ikke stoppet med at gøre ondt siden hun havde vredet om. Den dunkende fornemmelse forsatte også ved. Heldigvis fik hun noget andet at fokusere på, da healerne begyndte at stille spørgsmål til hvad der var sket.

En lille rødme spredte sig over Joannas kinder, og hun så noget forlegen ud. "Jeg trænede med en anden kriger, og jeg var bare en smule klodset. Jeg tror der lå en sten eller noget, som jeg har måtte træde på," indrømmede hun forlegen. Hun var normalt ikke så klodset, men det skete engang imellem for selv den bedste, og nogen gange gik der lidt for meget leg i træningen til at man koncentrerede sig. Det var der tydeligvis sket tidligere, selvom de havde fægtet med ægte sværd.
"Det her plejer normalt ikke at ske for mig," tilføjede hun så, da hun følte at hun i det mindste skulle forsvare at hun ikke var inkompetent. Hun var trods alt i hæren af en grund. Hun havde styr på våben, men selv den bedste havde dårlige dage.
"It's so comfortable here in your own dimension, but you said you'll live here, not hide."
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 13.09.2017 18:23
Keeran var næsten glad for at skaden var så slem som den var, for så var det nemmere at holde sin opmærksomhed imod den, selv når kvinden foran ham fortalte ham om sin træning i Lysets Hær. Han kunne dog alligevel ikke stå for at se op, da han hørte forlegenheden i hendes stemme, og han tog også sig selv i at grine lavmælt af hendes forklaring.
"Din skade er heldigvis ikke så slem, den får vi hurtigt healet," svarede Keeran, stadig med latter i stemmen, og lod sine healende evner strømme ud af sine hænder og over hendes ankel.
"Jeg drømmer selv om at blive optaget i Lysets Hær," indrømmede han lavmælt imens han arbejdede, hans blik denne gang fast rettet imod hendes ankel, så hun ville få sværere ved at opdage, hvor meget han virkelig brændte efter det. "Men jeg ville sikkert hugge mit eget ben af på første dag, sådan som mine våben-evner er lige nu." Dette sagde han også med latter i stemmen, men det var en mere bitter latter og han kunne ikke lade være med at lade blikket glide drømmende over hendes uniform. Da hans blik endte på hendes ansigt, blev han straks forlegen og slog rødmende blikket væk igen, under påskud af at koncentrere sig om sit arbejde, selvom hendes skade stort set ikke krævede at han var opmærksom imens han healede den. Han havde stadig ikke opdaget såret i hendes arm. 
Joanna

Joanna

Soldat i Griffens Brigade

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 182 cm

Helli 15.09.2017 22:09
Joanna var begejstret for at høre at det ikke ville kræve det store at heale hendes ankel. Det ville betyde at hun hurtigt ville kunne komme tilbage til arbejdet. Noget af det der var konstant i hendes liv, og hun ønskede at det skulle forblive sådan. Især når man som hende ikke havde så mange venner der kunne være dette konstante. Noget hun arbejdede på, men det var svært. 
Hendes øjne blev dog noget store da hun hørte at han ville være en del af Lysets Hær, selvom hun også blev noget forlegen da hun mærkede hans blik på sig. En let rødmen spredte sig da også til hendes kinder. Hun rømmede sig lidt for at komme over det, en muligvis dybere rømmen end man ümiddelbart skulle gætte ville komme fra en som hende.
"Jeg kunne godt lære dig lidt? Altså, jeg er ikke den bedste kæmper, men jeg kender da min vej omkring både sværd og bue," tilbød hun forsigtigt. Det var godt nok at underspille hendes evner en hel del. Hun var fremragende med et sværd, men hun havde aldrig været god til at prale. Desuden var det ikke sikkert at manden overhoved havde lyst til at blive lært af en kvinde. 
"It's so comfortable here in your own dimension, but you said you'll live here, not hide."
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 16.09.2017 17:50
Keeran var en opmærksom mand og han bemærkede også krigerens dybe rømmen, men det eneste han lagde i det var, at hun muligvis også havde ondt i halsen. Dét ville han godt kunne tage et kig på hvis det var, og han rettede blikket mod hendes hals, hvor han var overrasket over at se et adamsæble. Han forstod ikke hvad han så, men så faldt noget af hendes hår over det, og han blev i tvivl om, om han havde set noget alligevel. Selv hvis han havde, så var det ikke hans bord at spørge ind til det. Han besluttede sig for at ignorere det, og det var også nemt, når han alligevel burde fokusere på hendes skade.
Han fik noget helt andet at fokusere på, da hun tilbød sin hjælp. Han kunne næsten ikke tro hvad han hørte og han så også skeptisk op på hende. Han vidste, at hun undersolgte sig selv når hun sagde sådan - man kunne ikke være dårligere end fremragende, når man var en del af Lysets Hær, og han kunne ikke forstå at hun virkelig gad hjælpe ham. Ham; en simpel healer, der brugte for meget af sin dag på at dagdrømme og spille fodbold. Han trak sine øjenbryn sammen og lagde hovedet let på skrå. 
"Hvis du mener det seriøst, så vil jeg gerne have din hjælp..." Det kunne høres på ham at han tvivlede, og han ville gerne give hende en mulighed for at bakke ud imens hun kunne, imens han samtidig var bange for at hun virkelig ville bakke ud; han endte med at skynde sig at skifte emne alligevel, for han var blevet færdig med at heale hendes ankel, og kunne fornemme at han stadig kunne overføre sin healende energi til hende; "Har du andre skader eller sygdomme?" Led hun af noget han ikke kunne kurere, kunne han blive ved med at forsøge at heale hende indtil han besvimede, og så ville han foretrække at få fat på en af de andre healere.
Han følte sig dum for sådan at skifte emne, men forsøgte at undskylde det med, at hans nuværende arbejde var vigtigere end hans dumme drømme. 
Joanna

Joanna

Soldat i Griffens Brigade

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 182 cm

Helli 17.09.2017 12:55
Joanna kunne ikke lide tonen han kom med, som om at han tvivlede på at han var god nok til at blive en del af Lysets Krigere. Hun kunne ikke lide når andre tvivlede på sig selv, selvom hun også selv var et offer for sådanne tanker. Hun skulle da også lige til at åbne munden for at tælle ham at han ikke skulle sådan tvivle på det. Hun elskede at hjælpe folk. Det var jo næsten hele grunden til at hun var blevet en del af Lysets Krigere. Han kom hende dog i forkøbet og spurgte om hun havde andre skader.
”Jo.. jeg fik da også et lille snit i armen,” indrømmede hun og løftede sine hænder op, så hun kunne knappen kappen op, så den faldt rundt omkring hende på sengen, og hendes arme var synlige. Et lille snit var måske også at underdrive. Det blødte ikke specielt meget mere, men den lyse skjorte var blevet helt rødt på overærmet, på armen der havde fået snittet. Hun lavede en lille grimasse af at se det. Det så ikke for godt ud, og det betød at det var endnu en skjorte der kunne ende i skraldespanden. At få blod ud af de hvide klæder var nærmest umuligt.
”Men, inden vi kommer helt fra emnet,” nævnte hun så, for at holde hans opmærksomhed på det de havde snakket om. ”Jeg vil med glæde hjælpe dig når jeg har tiden. Jeg ved hvor svært det kan være at træne til at blive optaget, n år man ikke har nogen at hjælpe en.” En ting var at slå rundt med et sværd, men faktisk at bruge det effektivt var noget helt andet.
"It's so comfortable here in your own dimension, but you said you'll live here, not hide."
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 17.09.2017 13:41
Det gav meget mere mening for Keeran nu, hvor han kunne se kvindens anden skade. Han rejste sig op, satte sig endelig på stolen og hev den tættere på krigeren, så han kunne sidde lige foran hendes arm. Andre mennesker ville måske få kvalme ved synet, det ville Keeran også have fået før han kom til Hovedstaden og begyndte at arbejde som healer, men nu var han blevet så vant til synet af blod at det ikke rørte ham. Han lagde en hånd direkte over såret og lod sin evne strømme igennem det.
Han så overrasket på hende, da hun vendte tilbage til emnet og tilbød sin hjælp endnu en gang. Det havde han ikke regnet med.
"Det.." startede han, men tøvede så, for han vidste ikke hvad han skulle svare. Det virkede oprigtigt som om hun gerne ville hjælpe ham, især når hun selv vendte tilbage til emnet. "Det vil jeg gerne. Have din hjælp, altså." Sagde han så, og lod blikket glide undersøgende over hendes ansigt imens, i håb om at kunne se om hun virkelig mente det. Samtidig skiftede han også hånd, så det var den venstre der lå over hendes sår, så han kunne række hende den højre, for at hilse rigtigt. Han havde helt glemt, at den var blodig. Det var endnu en ting man vænede sig til som healer. "Mit navn er Keeran, forresten."
Joanna

Joanna

Soldat i Griffens Brigade

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 182 cm

Helli 18.09.2017 10:54
Joanna var ganske rolig selv da han gjorde hvad han kunne for at lukek såret på armen. Det havde ikke blødt så meget at hun følte sig svimmel eller lignende, så hun havde ikke været så bange for det. Skader var naturlige når man var i hæren, og Joannas tidligere liv havde også givet massere af plads til skader på må og få.
Hendes øjne var oprigtige, det hjalp nok heller ikke at hun var dårlig til at lyve til at starte med, men det vidste Keeran jo ikke. Ikke fordi at det var nogen speciel stor hemmelighed. Hvis man brugt lang tid nok om Joanna, ville man opdage det.
"Mit navn er Joanna, og jeg skal nok gøre mit bedste," sagde hun med et stort bredt smil. Det kunne godt være at de måske ikke blev venner, men det var rart at have noget at kunne lave når dagens gøremål var overstået, men også at hjælpe en der havde behov for det. Nogen ville måske argumentere at de forældreløs børn havde mere brug for hjælp, men der var kun så meget hun kunne gøre der. Hun var jo ikke rig. 
"It's so comfortable here in your own dimension, but you said you'll live here, not hide."
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 18.09.2017 14:30
Krigeren så ærlig ud. Ikke at Keeran nogensinde havde været god til at se når folk løj for ham, men han havde en god fornemmelse med hende her. Hun lod til at være typen, der holdt hvad hun lovede. Hun virkede ærlig.
"Godt at møde dig, Joanna," svarede han med et skævt smil, glad for at hun smilede lige så meget som han gjorde nu. "Har du planer i weekenden? Måske vi kan mødes der hvor I træner eller noget?" Keeran var ivrig efter at komme i gang, nu hvor han stolede på at Joanna ville det her lige så meget som han ville - eller måske ikke helt lige så meget, for det var trods alt hans drøm, men at hun ikke havde noget imod det i hvert fald. Han arbejdede her hver dag, men kunne sikkert også godt få tid til at mødes efter arbejde, hvis Joannas arbejdstider også passede med det. Han var villig til at træne hver eneste dag, indtil han blev optaget i Lysets Hær, eller sådan havde han det i hvert fald nu, hvor han endnu ikke vidste hvor hårdt det ville blive at træne. 
Hendes arm var næsten healet færdig, men han var tøvende med at slippe hende helt, og lod lidt ekstra af sin healende energi flyde over i hende. 
Joanna

Joanna

Soldat i Griffens Brigade

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 182 cm

Helli 19.09.2017 17:47
Joanna var ikke vant til at lave aftaler med fyre... i hvert fald ikke mere. Og hun var slet ikke vant til at lave aftaler med pæne fyre, så hun kunne godt mærke at hendes hjerte begyndte at slå bare en anelse hårdere i hendes bryst, mens hun prøvede at fortælle hende selv at det bare var træning. Det var det jo også, men Joanna kunne godt mærke at det var lang tid siden at nogen sidst havde prøvet at lave aftaler med hende af nogen slags. Det meste af hendes tid gik jo på at træne.
”Ja, det passer mig fint. Hvis du ved hvor træningspladsen er, kan vi jo bare mødes der?” sagde hun og strøg en hårtot bag sit øre, med den arm der på nuværende tidspunkt ikke var i gang med at blive healet. ”Jeg kan finde nogle træningsværd og hvad vi ellers skal bruge. Der burde ikke være noget problem at låne det, så hvis du bare møder op i noget praktisk tøj, så burde jeg kunne sørge for resten.”
"It's so comfortable here in your own dimension, but you said you'll live here, not hide."
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 20.09.2017 22:32
"Jeg ved hvor træningspladsen er," svarede Keeran med et par gentagne nik og et opmærksomt blik på Joanna, hans nye bedste ven. Han havde før sneget sig ind for at se andre træne, fascineret af deres hurtige bevægelser og gennemtænkte angreb. Han ville helst ikke indrømme det, for han følte sig lidt for gamle til at have helte, men Lysets Krigere var virkelig hans helte.
Hans ansigt lyste op, da Joanna begyndte at tale om træningssværd. Dem glædede han sig allerede som et lille barn til at bruge, selvom han allerede havde trænet med ét et par gange. Det havde mest været tilbage i Rubinien, med en af sine venner dér, så han følte ikke at han havde styr på det nu; han havde sikkert glemt alt for meget. Det ville føles godt at få ét i hånden igen.
"Praktisk tøj, det kan jeg lige klare," svarede Keeran med et skævt smil og slog blikket ned på Joannas arm igen. Praktisk tøj var stort set det eneste han havde. Han kunne godt lide at være komfortabel, både på arbejde og i fritid, og det var meget sjældent at han klædte sig finere på, især hvis 'finere' også betød 'upraktisk'. Han ville gerne kunne bevæge sig frit, ikk.
"Så er du vist også healet helt her. Er der andet jeg skal se på, imens du er her, eller vil du bare gerne slippe væk nu?" Spurgte Keeran hende og så på hende med smilende øjne. 
Joanna

Joanna

Soldat i Griffens Brigade

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 182 cm

Helli 21.09.2017 10:22
Joanna bevægede lidt sin arm, og kunne ikke mærke den stikkende fornemmelse der ellers havde været på armen, da der var hul og hun prøvede at bevæge den. Skjorten var stadig klam og blodig, men det var ikke noget hun ikke kunne håndtere eller havde prøvet før. Man oplevede det mindste et par gange hvis man var en del af hæren.
”Jeg tror det var det hele, mere klodset er jeg trods alt ikke,” sagde Joanna med et smil. Hun kunne jo heller ikke holde ham hen, bare fordi at hun var interesseret i at lære ham mere at kende. ”Så tak for at du healede mig. Det har været til en stor hjælp, og så ses vi vel i weekenden. Jo tidligere du kommer, jo mere tid har vi selvfølgelig,” pointerede hun. Det var ikke unormalt at Joanna var oppe når solen stod op, så hun kunne sådan set være der hele dagen. Det var lang tid siden at hun sidst havde sovet ind.
"It's so comfortable here in your own dimension, but you said you'll live here, not hide."
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 21.09.2017 19:20
En lavmælt latter undslap Keeran, da Joanna svarede ham. Det var upassende at grine af en patient, men han syntes trods alt det havde været rimelig klodset af hende både at skade foden og armen, og hendes svar var morsomt. Desuden var han kommet til at føle sig tilpas i hendes selskab, så han syntes ikke det gjorde noget hvis han grinende lidt med hende.
Han rejste sig op, da hun begyndte at tage afsked, og skulle lige til at tilbyde hende sin hjælp, da han kom i tanke om at hun sagtens selv kunne nu. "Slef, det er mit job," svarede Keeran, afvisende men smilende, da Joanna takkede ham. Det var langt fra alle der takkede ham, og jobbet kunne hurtigt blive trættende i længden, når de fleste blev sure, når de havde smerter. Joanna lod dog ikke til at være typen, der lod smerte gå ud over sit humør. Tværtimod havde hun været utroligt frisk og hjælpsom på trods af hendes skader.
"Så... vi ses lørdag, ved solopgang?" Spurgte han, hans stemme håbefuld. Hvis han bare holdt sig fra at gå i byen fredag, så ville det være naturligt for ham at vågne omkring den tid, og han ville gerne have så meget ud af det som muligt. Han var ikke klar over det endnu, men han overvurderede sine evner. For alt hvad han vidste af, troede han dog at han kunne klare en hel dag med træning. Desuden var han også ved at være utålmodig. Han vidste at der var soldater langt yngre end ham, som allerede var i Lysets Hær og han følte sig bagud, som om han spildte sit liv på at heale folk, når han kunne redde dem med et sværd eller bue og pil i stedet. 
Joanna

Joanna

Soldat i Griffens Brigade

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 182 cm

Helli 22.09.2017 16:08
Det var en rar latter Keeran havde, og Joanna havde i den grad ikke noget imod at blive 'grint' af. Det føltes nemlig ikke som om at han gjorde grin med hende på nogen måde. Joanna havde efterhånden følt de mange forskellige måder at grine på, på sig selv.
Joanna rejste sig op og stod forsigtigt på sin fod. Så god som ny faktisk. Det kunne godt være at hun lige ville være lidt forsigtig de næste par dage, for hvis der var en ting hun vidste om at blive healet magisk, var det at det ikke altid gik lige godt. Det var ikke at hun ikke troede på Keeran, men nogen gange var kroppen bare mere kompliceret end magien.
”Ja, det gør vi. Vi ses Keeran,” sagde hun venligt og sendte ham et smil, og var ikke helt sikker på hvad var normen at gøre på nye på en måde venner. I sidste ende forlod hun teltet mens hun vinkede til ham.

//Out ((Ny tråd hvor de træner?))
"It's so comfortable here in your own dimension, but you said you'll live here, not hide."
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 23.09.2017 18:36
//Out
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3